Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

+10
ekiaam87
Floor
Caramba
loura
Jeanette
Minx
Parisienne
Elliot
Rush
Caribbeanlover
14 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 0:14

Idd en nu was hij snel terug, maar dat hadden ook 30 min. kunnen zijn.

Mijn rijinstructeur moest wel eens bij zijn huis zijn om wat te halen en regelmatig stopte we bij een benzinestation omdat hij wat eten en drinken ging halen. Dat is logisch, niet erg aangezien hij de hele dag in de auto zat. Hij zei dat van te voren en vroeg zelfs wel eens of ik ook wat wilde.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op wo 28 nov 2012 - 0:20; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 0:18

Caribbeanlover schreef:Idd en nu was hij snel terug, maar dat hadden ook 30 min. kunnen zijn.

Alsof een buschaffeur 'zomaar' 30 minuten de bus aan de kant zou laten staan met mensen erin. Lekker ongeloofwaardig. Die man moet ook zijn werk doen en op tijd rijden, een paar minuten kan, maar verder, dat geloof ik niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 0:21

Dat is ook een voorbeeld he, doe ff niet zo dom.Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 253468018

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 0:22

Let me guess, de volgende keer ga je er wat van zeggen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 0:22

Caribbeanlover schreef:Dat is ook een voorbeeld he, doe ff niet zo dom.Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 253468018

Ja, maar een raar voorbeeld, want dat zou nooit gebeuren laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 0:45

Niks raars aan hoor!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 0:51

Caribbeanlover schreef:Niks raars aan hoor!
Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Caramba wo 28 nov 2012 - 0:56

Heb het ook vaak genoeg meegemaakt dat de chauffeur de bus draaiende liet, terwijl er geen chauffeur in de bus zat.

Ooit een akelige chauffeur gehad. Ik zei waar ik heen moest en gaf mijn strippenkaart. Hij zei ineens op een rare toon, ik kan niet aan je voorhoofd zien waar je heen moet!
Nou ja zeg, vraag dan vriendlijk of ik het kan herhalen.
Ook onbeschoft: wanneer oude mensen de bus in stappen en de chauffeur al gas geeft terwijl de mensen nog geen eens zitten. Geldt niet alleen voor ouderen, vind het gewoon netter dat een chauffeur wacht tot mensen zitten en dan verder gaat rijden.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Floor wo 28 nov 2012 - 0:58

Toen ik nog elke dag in de bus zat kregen we daar een keer een andere busmaatschappij, die had die lijn overgenomen, maar die man wist helemaal de weg niet! Hij ging echt wegen in waar de bus niet reed en vervolgens ook nog eens de snelweg af een dorp in waar de bus niet komt dus toen ben ik hem maar gaan vertellen waar de haltes waren welke route hij moest nemen, tot ik er zelf uit moest (dat was halverwege de lijn, na een uur, toen moest de bus nog een uur verder) toen heeft hij gevraagd of iemand anders hem kon helpen. Vond het wel sneu voor de buschauffeur (dit was overigens nog niet in de tijd van mobieltjes met navigatie en dat soort dingen die man zat echt te zoeken met een kaart voor zijn neus waar hij heen moest.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 3:42

Ik merk vaak dat ze niet bepaald vriendelijk zijn, niet alleen tegen mij ook tegen anderen. Zo kwam er ooit een jongen de bus in,ik zat er al in en toen die jongen geen gedag zei uit zichzelf werdt de chauffeur boos en zei ''groeten wij niet''. Ik had echt zoiets van ''staat dat ergens dat het verplicht is en die jongen hoeft dat niet te doen''. Ik wilde bijna voor het arme kind opkomen, jochie was pas 11 ofzo.

Dan denk ik chauffeurs groette zo vaak niet en zelfs ook niet als de klant het doet. In dat geval ook al is hij chagrijnig kan hij best terug groette. Ik vind dat hij/zij als eerste dient te groette, wij zijn klanten van hun bedrijf dus dat vind ik wel een visitekaartje.

Ik stond een keer bij een halte, stak mijn hand op alhoewel dat niet verplicht is en ik vind dat hij/zij gewoon hoort te stoppen er staat niet voor niks iemand dus diegene wil die bus in.

Rijdt die gewoon voorbij! Ik andere bus pakken en kon uiteindelijk die ene toch pakken al kostte mij dat een paar centen omdat ik overgestapt was, maar altijd dezelfde bus heb op die tijd. Zie ik die man, dus ik zeg ''waarom reedt u door ik stond daar bij de halte'' zegt hij ''je kwam net aangelopen'' wat niet waar was, toen ik de bus in de verte zag aankomen ben ik vooraan gaan staan en dan nog al was het wel zo dat is geen reden om voorbij te rijden, geen een eigenlijk!

Ik ben dan zo dat ik iets terug zeg, ja zeg laat mij niet afkatten hoor dus ik zei ''dan hoort u gewoon te stoppen hoor''.

Buschauffeurs hebben vaak schijt aan klanten!

Hier heb je in de stad op een bepaald punt dat verschillende buslijnen bij 1 halte komen wat vaak zo is. Op een gegeven moment wordt de rij vrij lang waardoor mensen vaak naar achter lopen om hun bus te pakken/halen/nemen.

Ik doe dat ook vaak aangezien ze vaak niet doorrijden tot de halte zelf en waar ze verplicht zijn te stoppen. Een keer was de rij zolang en mijn bus was als laatste helemaal achteraan dus. Ik ben bij de halte gaan staan met het idee dat die ook wel een eens wel stopt. Nee hoor hij reedt gewoon voorbij en er stonden nog anderen mensen verbaasd te kijken.

Ik was het toen zat aangezien het vaker gebeurde en heb een klacht ingediend. Ik heb die dag precies genoteerd hoe die man eruit zag, welke halte, welk tijdstip.

Maanden later toen ik het al vergeten was en toen ten tijde van de brief/mail dacht dat ik toch niks zou horen kreeg ik een brief.

Ik kreeg excuses en de chauffeur in kwestie was erop aangesproken en zou het niet meer doen. Eigenlijk zou ik onderhand een foto gemaakt kunnen hebben van die man zodat ik zeker weet dat hij dat niet meer doet. Hij is idd verplicht om bij de halte zelf te stoppen aangezien er ook ''halte'' staat werd mij verteld.

Dus meiden klagen helpt!

In het geval van gister heb ik niks gezegd omdat het niet lang duurde, maar raar is het wel! Duurde het echt langer, dan had ik wel wat gezegd en ook een melding ervan gedaan. Dan doet zo iemand dat vaker en zal daar dan niet gauw mee stoppen nl.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op wo 28 nov 2012 - 3:45; in totaal 2 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 3:43

Wow wat een epistel... Ben na de eerste alinea afgehaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 3:46

Lees ff joh, heb je misschien wat aanBuschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 1578173417

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Elliot wo 28 nov 2012 - 3:48

It's me schreef:Wow wat een epistel... Ben na de eerste alinea afgehaakt.

Wat een flauwe reactie. Ik gooi er weer even een dooddoener in: Je reageert nu volgens mij alleen maar zo omdat het CBL is. Er zijn zoveel forummers die lange reacties typen waar nooit commentaar op wordt gegeven.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 3:59

It''s me als je het zou lezen , want weet je dat klagen kan helpen vandaar.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 3:59

Ja ik reageer zo omdat het CBL is en dat ook wel weer heel duidelijk blijkt uit de inhoud van de reactie. Ik snap gewoon niet hoe iemand zo kan denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 4:00

Punk'd schreef:Hier staan bij het Centraal Station zovaak bussen aan terwijl er geen chaffeur inzit. (dan is er net wissel ofzo). Heb nog nooit iemand gezien die achter het stuur ging zitten en eens lekker met die bus rondjes ging rijden.


Bij het CS vind ik niet raar, dat is het eindstation waar hun kluisje is en waar de pauzeren.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 4:01

It's me schreef:Ja ik reageer zo omdat het CBL is en dat ook wel weer heel duidelijk blijkt uit de inhoud van de reactie. Ik snap gewoon niet hoe iemand zo kan denken.

Als je nou eens je waffel dicht houdt en het leest dan begrijp je het misschien!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Elliot wo 28 nov 2012 - 4:01

It's me schreef:Ja ik reageer zo omdat het CBL is en dat ook wel weer heel duidelijk blijkt uit de inhoud van de reactie. Ik snap gewoon niet hoe iemand zo kan denken.

Ik heb de post wel gelezen en ben het met sommige dingen eigenlijk wel eens. Ik merk zelf ook vaak dat niet alle buschauffeurs even vriendelijk zijn.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 4:03

Caribbeanlover schreef:
It's me schreef:Ja ik reageer zo omdat het CBL is en dat ook wel weer heel duidelijk blijkt uit de inhoud van de reactie. Ik snap gewoon niet hoe iemand zo kan denken.

Als je nou eens je waffel dicht houdt en het leest dan begrijp je het misschien!
Uhu... Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 3079029344

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 4:04

It''s me, jij bent bovendien diegene die blijkbaar nog steeds niet heeft ontdekt hoe je een klacht in kunt dienen, maar dat had je allang kunnen weten hoe. Ik wist dat er iemand was die dat zei, maar niet wie dus maakt het des te vreemder dat jij dat bent!

Dus je kan misschien baat bij mij LANGE verhaal hebben!?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 4:08

Caribbeanlover schreef:It''s me, jij bent bovendien diegene die blijkbaar nog steeds niet heeft ontdekt hoe je een klacht in kunt dienen, maar dat had je allang kunnen weten hoe. Ik wist dat er iemand was die dat zei, maar niet wie dus maakt het des te vreemder dat jij dat bent!

Dus je kan misschien baat bij mij LANGE verhaal hebben!?
Nee want in dat LANGE verhaal staat nergens HOE je die klacht hebt ingediend en daarnaast woon ik in België en ging het in mijn geval om een Belgische busmaatschappij dus daar werkt het sowieso anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  ekiaam87 wo 28 nov 2012 - 5:43

Maple schreef:Oh, ja, eikels heb je ook vast wel. Ik lees hier alleen zo nu en dan topics met hoe asociaal buschauffeurs 'altijd' zijn etc etc, maar ik herken dat eigenlijk helemaal niet uit de praktijk. Ja, een enkeling, en vroeger reden ze vaak veel te hard, maar de laatste tijd heb ik niets dan lof over onze buschauffeurs hier. Ben benieuwd hoe dat straks met de nieuwe vervoerder gaat, wij krijgen een andere busmaatschappij volgende maand. Geen idee of ze de huidige chauffeurs meenemen.

Ja, deze keer wel, mijn papa gaat ook over naar de nieuwe maatschappij!
Toen Veolia hier kwam rijden, kwamen er chauffeurs vanuit D.elft, hier in V.oorschoten rijden, die raakten ook steeds de weg kwijt (regelmatig chauffeurs de weg gewezen) .
Dat zal nu ook wel eens gebeuren, want de chauffeurs van mijn vaders vestiging gaan meer lijnen in L.eiden krijgen die ze nog niet kennen en ook alle busnummers gaan veranderen, dus dat wordt nog wat!! Ben benieuwd!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Raindrop wo 28 nov 2012 - 6:27

Dat vind ik wel asociaal zeg! Zeker ook omdat de buschauffeur niks zei.. Ik zou de bus echt niet zo achter durven laten.
Ik heb dat zelf nog nooit meegemaakt in de bus, wel dat een chauffeur snel nog ging plassen op CS.

Ik kan me wel ergeren aan buschauffeurs die heel lomp rijden maar gelukkig komt dat ook niet supervaak voor Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 561177
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 8:16

It's me schreef:
Caribbeanlover schreef:It''s me, jij bent bovendien diegene die blijkbaar nog steeds niet heeft ontdekt hoe je een klacht in kunt dienen, maar dat had je allang kunnen weten hoe. Ik wist dat er iemand was die dat zei, maar niet wie dus maakt het des te vreemder dat jij dat bent!

Dus je kan misschien baat bij mij LANGE verhaal hebben!?
Nee want in dat LANGE verhaal staat nergens HOE je die klacht hebt ingediend en daarnaast woon ik in België en ging het in mijn geval om een Belgische busmaatschappij dus daar werkt het sowieso anders.

Ik heb het toch gedaan aangezien ik een brief terug kreeg dat jij dat niet snapt is jouw probleem! Hoe kan ik nou weten dat je niet in Nederland woont!!!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 8:20

It's me schreef:Uitstappen om te plassen lijkt me trouwens heel normaal. Ik stond me toevallig gisteren nog te bedenken dat buschauffeur zijn niets voor mij zou zijn. Soms moet ik vrij plotseling naar de wc en dan moet ik ook echt nodig. Het zal je maar gebeuren dat je dan voorlopig nog nergens bent waar je even naar de wc kunt...

Moet hij maar Tena Lady ehhh men gebruiken Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 1578173417

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! - Pagina 2 Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum