Zou jij er iets van zeggen?
+14
Jeanette
Elliot
Urban Naked
CCC
Star007
Char1
mzcharlotte
girli
Chocoholic
Sam
Rouge
joyce0606
Ilargi
Ilovethe90s
18 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zou jij er iets van zeggen?
Een vriendin van me heeft sinds een paar maanden een vriend en ik weet niet wat ik er van moet vinden. Hij is lief voor haar hoor maar ik vind ze totaal niet bij elkaar passen en ik heb met hem ook geen gespreksstof.
Hoe ga je hier mee om? Ik heb dit nog niet eerder met vriendinnen en hun vriend gehad.
Hoe ga je hier mee om? Ik heb dit nog niet eerder met vriendinnen en hun vriend gehad.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Re: Zou jij er iets van zeggen?
Ik heb precies hetzelfde, vreemd is het he! Ik had van haar ook echt nooit verwacht dat ze op zo'n type als hem zou vallen. Maar ik heb besloten, hoe moeilijk het soms ook is, om mijn mond dicht te houden en haar keuze te respecteren.
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10
ik zou er niets van zeggen, zolang je vriendin gelukkig met hem is en hij lief voor haar is, is er weinig aan de hand toch. misschien komt hij nog los.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Ik zou er niks van zeggen, denk dat ze er zelf wel achter komt als hij niks is of juist wel iets is. Het is jouw vriend niet en smaken verschillen.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Ik zou er niks van zeggen. Zolang zij gelukkig is..
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Zolang hij lief voor haar is (en alle andere dingen die ze graag wil) zou ik er niks van zeggen.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik zou er ook niets van zeggen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Niks van zeggen. Een vriend van mij maakte een opmerking tegen mij over het 'verschil in niveau' tussen mijn (nu) man en mij en ik kon het totaal niet waarderen. Ik bepaal toch zelf wel wie er bij mij past?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik zou er ook niks van zeggen, maar herken het gevoel wel. Een vriendin van mij is nu zelfs getrouwd met een jongen die ik niet bij haar vind passen, maargoed dat is hun keuze.
Char1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 464
Ik zou er niets van zeggen. Je vriendin hoeft haar vriend natuurlijk niet uit te zoeken met het idee, dat het ook met haar vriendinnen moet klikken. Het is natuurlijk wel fijn als het wel zo is, maargoed dat is nu dan toevallig niet zo. Hij is lief voor haar, en dat is toch het belangrijkste?
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Het gaat toch ook niet om jou? Als zij gelukkig zijn samen, en wel die klik hebben is dat toch goed?Ilovethe90s schreef:Een vriendin van me heeft sinds een paar maanden een vriend en ik weet niet wat ik er van moet vinden. Hij is lief voor haar hoor maar ik vind ze totaal niet bij elkaar passen en ik heb met hem ook geen gespreksstof.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou niet weten wat je er van moet zeggen.
Jij kent hem natuurlijk ook niet zoals zij hem kent, je kunt natuurlijk wel eens uit interesse aan haar vragen wat ze het leukste aan hem vindt o.i.d., misschien ontdek je zo een voor jou verborgen kant van hem.
Jij kent hem natuurlijk ook niet zoals zij hem kent, je kunt natuurlijk wel eens uit interesse aan haar vragen wat ze het leukste aan hem vindt o.i.d., misschien ontdek je zo een voor jou verborgen kant van hem.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Natuurlijk is het haar keuze en ik hoef niet met hem verder maar ik weet gewoon niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan geloof ik. Zij merkt misschien ook dat er tussen ons geen klik is en misschien dat zij dit een keer ter sprake brengt, ik vraag me gewoon af wat ik op zo'n moment zou zeggen.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Maar waarom moet er een klik zijn tussen jou en haar vriend?
Mijn vriendin heeft vijf jaar een relatie gehad met een jongen de ik vreselijk vond. Hij was niet eens lief voor haar, dat vond ik nog het ergste. Maar ik heb daar nooit wat van gezegd. Als ze echt niet bij elkaar passen komen ze daar vanzelf wel achter lijkt mij. Bij mijn vriendin is dat ook gebleken, na vijf jaar zijn ze uit elkaar gegaan.
Andersom waren heel veel mensen (mijn ouders, mijn vriendinnen, zelfs de broer van mijn toenmalige vriend) het niet 'eens' met mijn vorige relatie. Men vond mijn ex niet aardig, vond ons niet bij elkaar passen etc. Hoe meer dat tegen mij gezegd werd, hoe harder ik probeerde te bewijzen dat wel WEL bij elkaar pasten. Pas toen ik er zelf klaar mee was zag ik dat iedereen al die tijd gelijk had.
Zolang ze het zelf niet ziet heeft het geen zin om het te zeggen. En daarbij, misschien zie je het wel verkeerd.
Mijn vriendin heeft vijf jaar een relatie gehad met een jongen de ik vreselijk vond. Hij was niet eens lief voor haar, dat vond ik nog het ergste. Maar ik heb daar nooit wat van gezegd. Als ze echt niet bij elkaar passen komen ze daar vanzelf wel achter lijkt mij. Bij mijn vriendin is dat ook gebleken, na vijf jaar zijn ze uit elkaar gegaan.
Andersom waren heel veel mensen (mijn ouders, mijn vriendinnen, zelfs de broer van mijn toenmalige vriend) het niet 'eens' met mijn vorige relatie. Men vond mijn ex niet aardig, vond ons niet bij elkaar passen etc. Hoe meer dat tegen mij gezegd werd, hoe harder ik probeerde te bewijzen dat wel WEL bij elkaar pasten. Pas toen ik er zelf klaar mee was zag ik dat iedereen al die tijd gelijk had.
Zolang ze het zelf niet ziet heeft het geen zin om het te zeggen. En daarbij, misschien zie je het wel verkeerd.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Elliot schreef:M
Dit is zo herkenbaar! Had precies hetzelfde en nu snap ik het zelf niet eens meer dat ik ooit op mijn ex heb kunnen vallen.
Maar OT; Zolang je vriendin gelukkig is, zou ik me er niet mee bemoeien. Gewoon normaal tegen hem doen en het verder ook niet benoemen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou er niks over zeggen. Andersom als iemand dat over mijn vriendje zou zeggen zou ik dat ook niet leuk vinden.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik zou er ook niks van zeggen, probeer gewoon met 'm te praten, probeer 'm te leren kennen. Er is ALTIJD wel iets, waar je over kan praten en desnoods praat je over je vriendin, de gemeenschappelijke factor? Zo heb ik de geregistreerde partner van m'n beste vriendin beter leren kennen; eerst gekletst over haar en d'r hobby's en familie en later over onze eigen shit. En nu is 't een vriend.
Persoonlijk zou ik pas iets over 'm zeggen, als hij niet goed is voor haar en zelfs dan moet je nog oppassen want 't kan altijd verkeerd vallen en dan trek je zelf aan 't kortste eind, al bedoel je 't nog zo goed. Haar geluk moet 't belangrijkste voor je zijn.
Persoonlijk zou ik pas iets over 'm zeggen, als hij niet goed is voor haar en zelfs dan moet je nog oppassen want 't kan altijd verkeerd vallen en dan trek je zelf aan 't kortste eind, al bedoel je 't nog zo goed. Haar geluk moet 't belangrijkste voor je zijn.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ella schreef:Ik zou er niks over zeggen. Andersom als iemand dat over mijn vriendje zou zeggen zou ik dat ook niet leuk vinden.
Eens.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Razz_ schreef:Ella schreef:Ik zou er niks over zeggen. Andersom als iemand dat over mijn vriendje zou zeggen zou ik dat ook niet leuk vinden.
Eens.
Ook eens. Ik heb nu ook een goede vriendin en ik heb ook mijn twijfels bij haar relatie. Maar zij is straal-gelukkig. Met carnaval hebben ze ook ineens besloten te gaan trouwen (ze zijn een jaar samen) en gezien de geschiedenis van mijn vriendin (ze is mannen meestal na 2-3 jaar zat) ben ik erg benieuwd wat het gaat worden. Maar hij is goed voor haar en zij is gelukkig, dus ik zeg er niks van...
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Soortgelijke onderwerpen
» iets van zeggen? KDV
» Iets van zeggen?
» Zou jij er iets van zeggen als...
» iets van zeggen of niet?
» Moet ik er iets van zeggen?
» Iets van zeggen?
» Zou jij er iets van zeggen als...