Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

+10
ekiaam87
Floor
Caramba
loura
Jeanette
Minx
Parisienne
Elliot
Rush
Caribbeanlover
14 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Caribbeanlover di 27 nov 2012 - 20:52

Gister zat ik in de bus en een aantal haltes voordat ik eruit zou gaan stapte hij uit. Deze halte was bij een benziestation btw. Wellicht moest hij naar de wc, maar dan nog vind ik dat hij dat niet kan maken en zeker niet dat hij niks zei. Hij liet de motor draaien dus er had een gek kunnen wezen die weg kon rijden. Hij was maar even weg hoor, maar ik vond het wel apart.

Naar de wc gaan ed doet hij maar in de pauzes of op CS wat toch de eindhalte is.

Ook wel eens aparte chauffeurs meegemaakt?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Rush di 27 nov 2012 - 20:53

Dat heb ik regelmatig meegemaakt, vind het weinig bijzonders.

Mensen moeten nou eenmaal naar toilet.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 20:53

Ik heb ooit een keer meegemaakt dat een buschauffeur even omreed langs zijn huis, hij was zijn broodtrommeltje vergeten. Hilarisch.lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Elliot di 27 nov 2012 - 20:55

Ik heb dat nog nooit meegemaakt, en vind het eigenlijk ook wel wat raar. Tuurlijk kan het zo zijn dat hij ontzettend nodig moet of wat dan ook, en dan begrijp ik heus wel dat hij niet kan wachten tot de volgende eindhalte/pauze, maar hij had wel even kunnen zeggen dat hij even stopte. Ik zou best raar staan te kijken in de bus als de chauffeur ineens wegloopt!

Edit: Ik zie nu dat het bij een bushalte was. Dan vind ik het minder gek, dat heb ik zelf ook wel eens gezien. Ik dacht dat hij gewoon bij een benzinepomp langs de route stopte, waar verder dus geen bushalte was.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 20:57

Hahaha dat broodtrommeltje!

Ik heb één keer een buschauffeur gehad die dacht dat 'ie lijn 62 was in plaats van lijn 63, dus die ging ineens de verkeerde kant uit, haha. Kon gelukkig vrij makkelijk weer op de juiste route komen, maar heeft daardoor wel een bushalte gemist.
En één keer had ik een buschauffeur die geen idee had hoe ie moest rijden. Hij had nog nooit op die lijn gezeten, en de routebeschrijving die hij mee had gekregen was heel onduidelijk, dus toen heb ik aanwijzingen staan geven waar 'ie heen moest :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 20:58

Misschien voelde hij wel diarree opkomen? Dan weet ik ook niet hoe gauw ik een wc miet opzoeken. Dan liever een paar wachtende passagiers, dan schijt in m'n broek.

Ik heb weleens gehad dat een buschauffeur vroeg was en bij een tussenhalte even een sigaret ging roken, buiten. Eigenlijk kan ik me daar helemaal niet aan ergeren, als hij maar op tijd rijdt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 20:59

Uitstappen om te plassen lijkt me trouwens heel normaal. Ik stond me toevallig gisteren nog te bedenken dat buschauffeur zijn niets voor mij zou zijn. Soms moet ik vrij plotseling naar de wc en dan moet ik ook echt nodig. Het zal je maar gebeuren dat je dan voorlopig nog nergens bent waar je even naar de wc kunt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 21:01

Ohh en ik heb een keer een buschauffeur gehad die de weg niet wist, heb de route voor hem uit moeten kauwen tot de halte dat ik eruit moest, want hij reed dus serieus steeds verkeerd, hij wist het gewoon écht niet scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Parisienne di 27 nov 2012 - 21:02

Vervelend, maar als je moet dan moet je. Misschien heeft hij wel een aandoening aan zijn darmen of nieren.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Caribbeanlover di 27 nov 2012 - 21:02

Dat hij naar de wc moest (wat niet zo hoefde te zijn) dat kan en idd dat mag ook wel van mij, maar zeg het dan ff. De passagiers stonden nu raar te kijken.

Overigens kan hij denk ik niet naar de wc zijn geweest aangezien je daarvoor bij benzinestations buiten om moet en er de sleutel van moet vragen. Hij liep naar binnen en was vrij snel weer terug dus ik denk dat er wat anders was of dat hij wellicht naar de wc binnen van het personeel (als die al bestaat) wilde en dat niet mocht.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Caribbeanlover di 27 nov 2012 - 21:04

Maple schreef:Ohh en ik heb een keer een buschauffeur gehad die de weg niet wist, heb de route voor hem uit moeten kauwen tot de halte dat ik eruit moest, want hij reed dus serieus steeds verkeerd, hij wist het gewoon écht niet scratch

Dementie? Had ik laatst ook, hij moest rechts een straat in en reed rechtdoor. Iemand zei het en toen is hij vlakbij gekeerd.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 21:06

Bij ons in het dorp was jaren geleden een omleiding waardoor de bus echt vlak langs ons huis kwam, door de straat naast ons. Op een gegeven moment zat ik dus in de bus, vrij voorin en drukte op het knopje. De buschauffeur vond het lullig dat ik door de stromende regen moest lopen en vroeg waar ik moest zijn. Hij heeft me toen netjes recht voor huis af gezet Very Happy het gezicht van mijn moeder, toen ze uit het raam keek, vergeet ik nooit meer Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 21:08

_Jackie schreef:Bij ons in het dorp was jaren geleden een omleiding waardoor de bus echt vlak langs ons huis kwam, door de straat naast ons. Op een gegeven moment zat ik dus in de bus, vrij voorin en drukte op het knopje. De buschauffeur vond het lullig dat ik door de stromende regen moest lopen en vroeg waar ik moest zijn. Hij heeft me toen netjes recht voor huis af gezet Very Happy het gezicht van mijn moeder, toen ze uit het raam keek, vergeet ik nooit meer Laughing

Dat is netjes zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 21:09

Caribbeanlover schreef:
Maple schreef:Ohh en ik heb een keer een buschauffeur gehad die de weg niet wist, heb de route voor hem uit moeten kauwen tot de halte dat ik eruit moest, want hij reed dus serieus steeds verkeerd, hij wist het gewoon écht niet scratch

Dementie? Had ik laatst ook, hij moest rechts een straat in en reed rechtdoor. Iemand zei het en toen is hij vlakbij gekeerd.
Was die dementie nou serieus of gewoon een niet zo leuk grapje?

Maargoed, ontopic over jouw chauffeur: misschien smste z'n vrouw wel dat ze de tandpasta vergeten was bij de boodschappen. Of misschien heeft hij suikerziekte en voelde hij een hypo opkomen en moest hij dextro. Of misschien.... Nouja duizend mogelijkheden. En van mij hoeft ie dat allemaal niet te zeggen, gaat me niets aan smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 21:09

Ook heb ik een keer 's avonds bij bet station in Amersfoort gehad dat ik in wilde stappen en de chauffeur net buiten een sigaretje stond te roken. Hij zei toen dat ik zelf maar mijn kaartje af moest stempelen. Toen ik vroeg of ik ook zelf moest rijden, antwoorde hij dat dat prima was, ik mocht best een stukje daar op de parkeerplaats rijden Laughing ik durfde dat niet, en dat vind ik nu best jammer :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 21:11

Buschauffeurs zijn best tof. Mijn vriend en ik hebben onderweg altijd de dikste lol met een aantal chauffeurs, hier Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Minx di 27 nov 2012 - 21:23

Maple schreef:Buschauffeurs zijn best tof. Mijn vriend en ik hebben onderweg altijd de dikste lol met een aantal chauffeurs, hier Laughing

Maar er zitten ook een aantal eikels tussen. Hoe vaak ik niet gezien heb dat ze zagen dat er iemand aan kwam rennen en dan toch weg reden of niet stopten terwijl ze zelf te vroeg bij de halte waren. Dat is gewoon kinderachtig. Dat op een ander punt uitstappen heb ik ook wel eens gehad haha. Schoot er wel iets van 20 meter mee op :p.

En ach de chauffeur zal er zijn reden voor gehad hebben. Het blijft toch alleen maar raden en als hij de motor uit had gezet had je wss weer lopen klagen dat het koud werd.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 21:27

Oh, ja, eikels heb je ook vast wel. Ik lees hier alleen zo nu en dan topics met hoe asociaal buschauffeurs 'altijd' zijn etc etc, maar ik herken dat eigenlijk helemaal niet uit de praktijk. Ja, een enkeling, en vroeger reden ze vaak veel te hard, maar de laatste tijd heb ik niets dan lof over onze buschauffeurs hier. Ben benieuwd hoe dat straks met de nieuwe vervoerder gaat, wij krijgen een andere busmaatschappij volgende maand. Geen idee of ze de huidige chauffeurs meenemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 21:32

Ach, net als met elk beroep heb je eikels en leuke chauffeurs. En dan heb je ook nog de leuke chauffeurs die soms een slechte dag hebben en de eikels die ineens een dagje best oké zijn.

Ik moet wel zeggen dat sommige chauffeurs geluk hebben dat ik nog niet heb ontdekt hoe je op een relatief eenvoudige manier een klacht kunt indienen, anders waren er twee chauffeurs die een klacht aan hun broek hadden hangen. Eén chauffeur (die gelukkig niet al te vaak op 'mijn' lijn zit) rookt als een ketter, ook achter het stuur. Ik zit drie kwartier in de bus en in die tijd paft 'ie minstens drie sigaretten weg, gewoon onder het rijden. Echt té smerig.
En een andere buschauffeur had eens een minuut of 10 vertraging en dat wilde 'ie koste wat kost inhalen. Op zich heb ik daar geen problemen mee, als ie nog maar redelijk fatsoenlijk blijft rijden. Maar ik zag serieus groen toen we bij mijn halte waren. Niet normaal zoals die vent scheurde en stoepjes meenam in de bochten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 22:18

CBL, heel veel tankstations hebben binnen vortaan een toilet hoor Wink en misschien liet hij de motor wel lopen zodat de verwarming aan bleef en de passagiers het niet koud zouden krijgen.

En er kunnen nog zoveel andere redenen zijn en hoewel ik misschien raar op zou kijken vind ik niet dat de chauffeur jullie een verklaring schuldig is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Jeanette di 27 nov 2012 - 22:52

Tsja, kan toch! Hij vertrouwt je er tenminste op dat je niet weg kart met de bus.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  loura di 27 nov 2012 - 22:54

Tram chauffeurs in Adam zijn pas erg... Ik heb al 2 keer ruzie gehad met ze haha. Zo onbeschoft en erg onaardig, geen gedag terug zeggen, snel wegrijden als je aan komt rennen, de deur niet voor je opendoen terwijl er niemand anders in moest. Daar zijn de buschauffeurs niets bij hoor Wink
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Caribbeanlover di 27 nov 2012 - 22:55

Hij had niet hoeven wat hij ging doen, maar iets vind ik wel terecht. Wij zijn betalende klant en dus vind ik wel dat wij daar recht op hebben.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 23:15

Hier staan bij het Centraal Station zovaak bussen aan terwijl er geen chaffeur inzit. (dan is er net wissel ofzo). Heb nog nooit iemand gezien die achter het stuur ging zitten en eens lekker met die bus rondjes ging rijden.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Elliot di 27 nov 2012 - 23:19

Caribbeanlover schreef:Hij had niet hoeven wat hij ging doen, maar iets vind ik wel terecht. Wij zijn betalende klant en dus vind ik wel dat wij daar recht op hebben.

Ik ben het met je eens dat een 'ik ben zo terug dames en heren' wel op zijn plaats was geweest.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen! Empty Re: Buschauffeur stapt uit zonder iets te zeggen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum