Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij er iets van zeggen als...

+13
Twellie
Susan
Lejow
Vixen
Mamsie
Funk
Liadan
Pien
Printje
Tania
studiebol
Zenna
Manderijn
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Manderijn zo 21 jul 2013 - 7:59

... je met je kinderen in een speeltuin bent, en daar een kindje in de blote billen omloopt, en te pas en onpas in het gras staat te plassen, op autootjes rijd, en op de trampoline staat te springen?

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Zenna zo 21 jul 2013 - 8:01

Manderijn schreef:... je met je kinderen in een speeltuin bent, en daar een kindje in de blote billen omloopt, en te pas en onpas in het gras staat te plassen, op autootjes rijd, en op de trampoline staat te springen?

Oeh dat zou ik wel héél storend vinden en er héél graag iets van zeggen maar zou het waarschijnlijk niet doen.. hoe oud was dit kind?
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  studiebol zo 21 jul 2013 - 8:02

 Nee, ik denk niet dat ik er wat van zou zeggen maar ik zou er wel heel veel van vinden smile
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Tania zo 21 jul 2013 - 8:03

Ik zou waarschijnlijk niks zeggen maar ik zou het wel heer raar en vervelend vinden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Printje zo 21 jul 2013 - 8:05

Mmm ik denk dat dan toch de juf in mij weer naar boven komt en ik zou het kind er denk ik wel op aanspreken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Pien zo 21 jul 2013 - 8:05

Ow ja, maar dan meer op een grappige manier.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Manderijn zo 21 jul 2013 - 8:06

Nou ze was niet ouder dan mijn jongste en die word bijna 3.
Ik stoorde me sowieso al vreselijk, want ze gooide steeds blubber op mijn kind omdat ze vond dat de zandbak voor haar alleen was. Moeder in geen velden of wegen te bekennen. Ik heb haar tot 3 keer toe gezegd dat ze geen blubber mocht gooien, gooit ze een schepje vol bij een ander kind in het gezicht. Ben ik er maar op een stoeltje naast gaan zitten, en toen durfde ze niet meer.
Zie ik dus later dat ze zonder onderbroek omloopt, en tot mijn verbazing hurkt ze neer en plast ze op het gras. Ik had de moeder inmiddels gelokaliseerd, maar die lag te zonnen. Een andere moeder heeft een personeelslid opgezocht en die heeft er wat van gezegd. Moeder was not amused. Ik zat nog in de overwegingsfase, denk dat ik uiteindelijk ook naar de receptie was gelopen.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Gast zo 21 jul 2013 - 8:06

Daar hoef ik niets van te zeggen, want m'n vriend is me wat dat betreft voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Liadan zo 21 jul 2013 - 8:07

Nee daar zou ik niks van zeggen, tenzij hij ook op de trampoline of autootjes zelf zou plassen. Dan zou ik denk ik naar de ouders toelopen en iets zeggen van 'goh, heb je gezien dat jouw zoon/dochter net op de trampoline heeft geplast?'.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Funk zo 21 jul 2013 - 8:07

Printje schreef:Mmm ik denk dat dan toch de juf in mij weer naar boven komt en ik zou het kind er denk ik wel op aanspreken.
Het kind ja? Ik zou dan eerder de ouders aanspreken. Ik denk er hetzelfde over als hierboven. Ik zou het storend vinden maar er waarschijnlijk niks van zeggen.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Manderijn zo 21 jul 2013 - 8:07

Printje schreef:Mmm ik denk dat dan toch de juf in mij weer naar boven komt en ik zou het kind er denk ik wel op aanspreken.

 Maar juf of geen juf, dit kind had overal maling aan. Ik moest me al beheersen om haar niet uit de zandbak te zetten zeg maar. Echt een brutaal kind. Kan nog kwaad worden als ik er aan terug denk.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Printje zo 21 jul 2013 - 8:13

Manderijn schreef:
Printje schreef:Mmm ik denk dat dan toch de juf in mij weer naar boven komt en ik zou het kind er denk ik wel op aanspreken.

 Maar juf of geen juf, dit kind had overal maling aan. Ik moest me al beheersen om haar niet uit de zandbak te zetten zeg maar. Echt een brutaal kind. Kan nog kwaad worden als ik er aan terug denk.

Ik zou dan idd eerst de ouders aangesproken hebben maar brutale kinderen daar heb ik wel ervaring mee hoor haahha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Funk zo 21 jul 2013 - 8:16

Ja brutaal en vervelend gedrag spreek ik kinderen idd ook wel op aan. Op dat bloot lopen weet ik niet of ik het kind zelf aan zou spreken.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Manderijn zo 21 jul 2013 - 8:16

Ja, maar ik denk niet dat het dat kindje wat uit had gemaakt, en haar moeder ook niet.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Funk zo 21 jul 2013 - 8:20

Ik had laatst ook zoiets. Er was een kindje in de leeftijd van mijn zoontje. Nog geen 2 jaar en die gooide grote stenen rond. Die moeder zei af en toe zo half.. doe dat maar niet he? Kind ging gewoon door, ander kind kreeg een kei op haar hoofdje, enorme bult en blauwe plek tot gevolg. Moeder zei nog steeds weinig. Ik vind dat ongelooflijk.
Ik ben ergens anders gaan zitten want de stenen vlogen af en aan.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Manderijn zo 21 jul 2013 - 8:23

Deze moeder kon haar kind niet eens zien!! Ik zeg niet snel iets tegen een ander zijn kind, maar mijn dochter was zo sneu dat ze blubber op haar nieuwe shirt gegooid kreeg. We gingen er echt niet heen om schoon te blijven, maar dit ging gewoon wat te ver.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Mamsie zo 21 jul 2013 - 9:20

In het geval zoals jij beschrijft zou ik er zeker wat van zeggen. Dan heb je aan mij echt een verkeerde.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Vixen zo 21 jul 2013 - 9:31

Rechtstreeks tegen moeder wat zeggen zou ik denk ik niet durven, een personeelslid opzoeken vind ik wel een mooie oplossing, zoiets zou ik ook gedaan hebben.
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Gast zo 21 jul 2013 - 9:32

Vroeger had ik dat niet gedurfd, tegenwoordig zou ik zeker actie ondernemen.

Mijn oudste kan ook verschrikkelijk vervelend doen en ik ben juist blij als anderen haar op haar gedrag aanspreken als ik het niet zie of er niet bij ben. 

Andersom doe ik het soms ook. Zo kan ons buurmeisje van bijna 8 op een heel bevelend toontje ergens om vragen: ik wil drinken! Ik heb haar op een vriendelijke manier uitgelegd dat het normaal is zoiets op een aardige toon en met alsjeblieft te vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Manderijn zo 21 jul 2013 - 9:34

Vixen schreef:Rechtstreeks tegen moeder wat zeggen zou ik denk ik niet durven, een personeelslid opzoeken vind ik wel een mooie oplossing, zoiets zou ik ook gedaan hebben.

 Ik had het ook niet tegen de moeder durven zeggen. Ik was dan ook naar binnen gegaan om iemand te zoeken. Ik vond dit echt niet kunnen, en vind het dan ook gewoon zonde dat ik er geld voor betaald heb.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Lejow zo 21 jul 2013 - 9:36

Ik zou denk ik ook personeel opgezocht hebben.
In de blote billen rondlopen doe je maar lekker in je eigen tuin, vind dat in een openbare speeltuin nogal onhygiënisch en een beetje onbeschoft eigenlijk.
Kind heeft staan plassen in het gras, en er met de voetjes in gestaan, en gaat vervolgens met diezelfde voetjes op de trampoline, blegh.


Ik was paar weken geleden in balorig met CCC, daar waren ook een paar van die opgeschoten gastjes, die het luchtkussen o ongeveer aan het misbruiken waren. En van die grote kinderen die in het peuter gedeelte druk aan het stoeien waren. Moeders stonden er bij en keken er naar. Ik heb ze een paar keer aangesproken (dan komt ook dat juffen instinct boven haha), maar hielp niet. Niemand van het personeel te vinden. Uiteindelijk ben ik maar naar het personeel gelopen. Hun reactie was 'Ja eigenlijk hopen we op ingrijpen van de ouders'... Tja.. dat gebeurde dus niet.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Susan zo 21 jul 2013 - 9:39

Oh, daar erger ik me ook helemaal dood aan, die grote kinderen in het peutergedeelte van indoorspeeltuinen die daar de hele boel verstieren. Bij Monkey Town was het peutergedeelte eerst op een andere verdieping, dat hielp enorm, maar nu zitten ze op een andere locatie waar alles weer bij elkaar zit en nu is het weer mis. Herrie maken, fietsjes afpakken van peuters, overal mee gooien, bovenop speelhuisjes gaan staan, het is echt vreselijk, en er is inderdaad geen personeelslid te bekennen en al helemaal geen ouder, die ouders hebben volgens mij zoiets van 'mijn kinderen zijn lekker groot, ik kan nu op mijn reet gaan zitten met mijn iPhone'. Terwijl die leeftijdsgroep (midden tot eind basisschool) zich juist het ergste misdraagt, althans, daar wel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Lejow zo 21 jul 2013 - 9:40

Susan schreef:Oh, daar erger ik me ook helemaal dood aan, die grote kinderen in het peutergedeelte van indoorspeeltuinen die daar de hele boel verstieren. Bij Monkey Town was het peutergedeelte eerst op een andere verdieping, dat hielp enorm, maar nu zitten ze op een andere locatie waar alles weer bij elkaar zit en nu is het weer mis. Herrie maken, fietsjes afpakken van peuters, overal mee gooien, bovenop speelhuisjes gaan staan, het is echt vreselijk, en er is inderdaad geen personeelslid te bekennen en al helemaal geen ouder, die ouders hebben volgens mij zoiets van 'mijn kinderen zijn lekker groot, ik kan nu op mijn reet gaan zitten met mijn iPhone'. Terwijl die leeftijdsgroep (midden tot eind basisschool) zich juist het ergste misdraagt, althans, daar wel.

 Nou dat dus.
Ik zei ook al tegen CCC, wat is er mis met ieder kwartier een personeelslid een ronde laten lopen?!?!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Susan zo 21 jul 2013 - 9:44

In de gewone speeltuin is het trouwens net zo erg. Ik ga altijd expres tijdens schooltijd zodat het rustig is, maar het is tegenwoordig steeds vaker dat er groepen bovenbouwkinderen tijdens schooltijd komen spelen en die zijn dan ook vaak zo vervelend. Alle speeltoestellen bezet houden, op een rijtje bovenaan de glijbaan zitten en er zand en aarde vanaf gooien. De leerkracht grijpt dan ook niet echt in, de beheerder van de speeltuin kan de hele tijd politieagentje spelen voor meer dan dertig kinderen. Ik snap ook niet dat die kinderen niet gewoon op school zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Gast zo 21 jul 2013 - 10:01

Susan schreef:Oh, daar erger ik me ook helemaal dood aan, die grote kinderen in het peutergedeelte van indoorspeeltuinen die daar de hele boel verstieren. Bij Monkey Town was het peutergedeelte eerst op een andere verdieping, dat hielp enorm, maar nu zitten ze op een andere locatie waar alles weer bij elkaar zit en nu is het weer mis. Herrie maken, fietsjes afpakken van peuters, overal mee gooien, bovenop speelhuisjes gaan staan, het is echt vreselijk, en er is inderdaad geen personeelslid te bekennen en al helemaal geen ouder, die ouders hebben volgens mij zoiets van 'mijn kinderen zijn lekker groot, ik kan nu op mijn reet gaan zitten met mijn iPhone'. Terwijl die leeftijdsgroep (midden tot eind basisschool) zich juist het ergste misdraagt, althans, daar wel.

Daarom gaan wij dus niet meer naar Monkeytown!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij er iets van zeggen als... Empty Re: Zou jij er iets van zeggen als...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum