Verdien jij volgens jezelf....
+33
Sterre
Marcellah89
Coccinelle
Rose
Mizz_S
smooch
xxjojootjexx
Snoes
Ella
Jeanette
Lejow
Mamsie
Marin
Rush
Linda
Silver
Lonely Goatherd
Paper Crown
Vancity_girl
Floor
iloverose
Ayla
Flower_L
Susan
Lilypie
Steep
Manderijn
mickey
Tania
Aimee
Sanne
Parel
Printje
37 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Verdien jij volgens jezelf....
Haha, is het zo gek dan om je ondergoed of boxershort van je vriend op te vouwen? Ik doe dat ook altijd, wel zo netjesMarin schreef:Printje schreef:Marin schreef:Laatst was daar wel zo'n topic, Rush en dat heeft best goed geholpen. Voor die ene week..
Jaaaa met de opgevouwen onderbroeken en de handdoeken die ik om en om per kleur leg hahaaha
Ik denk er nog elke keer aan als ik m'n onderbroekenla zie!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik doe het ook, alles.Snoes schreef:Haha, is het zo gek dan om je ondergoed of boxershort van je vriend op te vouwen? Ik doe dat ook altijd, wel zo netjesMarin schreef:Printje schreef:Marin schreef:Laatst was daar wel zo'n topic, Rush en dat heeft best goed geholpen. Voor die ene week..
Jaaaa met de opgevouwen onderbroeken en de handdoeken die ik om en om per kleur leg hahaaha
Ik denk er nog elke keer aan als ik m'n onderbroekenla zie!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ook ja, sokken/ondergoed/boxershorts/bh's...Rush schreef:
Ik doe het ook, alles.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Boxers van m'n vriend vouw ik wel op, want die zijn groot, maar m'n eigen ondergoed gooi ik gewoon op een hoop in m'n la.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Mijn ondergoed is ook groot.Marin schreef:Boxers van m'n vriend vouw ik wel op, want die zijn groot, maar m'n eigen ondergoed gooi ik gewoon op een hoop in m'n la.
Whahaha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik vouw ondergoed ook altijd op. Misschien ben ik dan stiekem toch wel een goede huisvrouw!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
haha
Ik vouw ook altijd alles op. Pas dan is het schoon voor mij. Ik kan er echt niet tegen als alles rommelig in een la ligt.
Ik ben niet altijd een goede huisvrouw. Ik vind het vervelend dat als je je best hebt gedaan en alles is schoon dat het niet langer duurt dan een paar uurtjes. Dan ligt er alweer wat op tafel, of op de grond. Ik heb ook een stoffig konijn, het is net een plumeau maar dan houdt hij het stof niet vast maar laat het juist los.
Maar ik doe wel heel regelmatig iets. Op mijn vrije dag dan stof ik alles af en maak ik de badkamer grondig schoon. De badkamer doe ik meestal 2 a 3 keer in de week. Ligt eraan of er visite is geweest of dat we veel weg zijn geweest. Na visite maak ik de wc sowieso altijd schoon.
Stofzuigen probeer ik iedere dag te doen. En dan 1 a 2 keer in de week met de stoomreiniger de vloer.
Ik vouw ook altijd alles op. Pas dan is het schoon voor mij. Ik kan er echt niet tegen als alles rommelig in een la ligt.
Ik ben niet altijd een goede huisvrouw. Ik vind het vervelend dat als je je best hebt gedaan en alles is schoon dat het niet langer duurt dan een paar uurtjes. Dan ligt er alweer wat op tafel, of op de grond. Ik heb ook een stoffig konijn, het is net een plumeau maar dan houdt hij het stof niet vast maar laat het juist los.
Maar ik doe wel heel regelmatig iets. Op mijn vrije dag dan stof ik alles af en maak ik de badkamer grondig schoon. De badkamer doe ik meestal 2 a 3 keer in de week. Ligt eraan of er visite is geweest of dat we veel weg zijn geweest. Na visite maak ik de wc sowieso altijd schoon.
Stofzuigen probeer ik iedere dag te doen. En dan 1 a 2 keer in de week met de stoomreiniger de vloer.
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
Nee, ik ben een ramp!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Aimee schreef:Hmm het wisselt een beetje...
Ik stofzuiger elke dag (soms 2x per dag), dweil om de dag. De keukenkastjes neem ik één keer in de week af (maar dat komt door onze stomme hoogglans witte kastjes en katten die daar graag hun modderpootjes op zetten). Wassen doe ik elke dag, vouwen 1x per 2 weken en strijken nooit De koelkast soppen doe ik te weinig, ramen lappen alleen met verjaardagen, stoffen als ik zie dat het écht nodig is...
Ik ben wel heel goed in doen alsof ik een goede huisvrouw ben Vlak voordat mijn vriend uit zijn werk komt, ga ik als een gek door het huis(stofzuigen,dweilen,doekje over de wc, etc.) en als hij dan binnen komt zeg ik bezweet en wel 'hehe, zullen we gezellig even samen wat drinken! ik ben al de hele dag in huis bezig!'
Hahahaha zo herkenbaar, alles wat je zegt. Alleen ik maak niet schoon voor mijn vriend (ik ruim wel snel al het speelgoed en servies op) maar dat doe ik wel voor visite.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben niet echt een goede huisvrouw als het om schoonmaken gaat, maar wel goed genoeg vind ik aangezien ik niet alleen huisvrouw ben maar er ook nog een baan van 40+uur naast heb. Wat dat betreft is mijn vriend eerder een slechte huisman, want de verdelingen liggen hier aardig schreef de laatste tijd op dat gebied.
Ik ben dus wel een type die elke dag een vers gekookte maaltijd op tafel zet, die mijn eigen kleding repareerd als het kapot is, die een tafelkleed gaat zitten naaien, die een sjaal voor haar vriend gaat zitten breien, oude meubels opknapt en elk jaar met mijn moeder jam ga staan maken, dus wat dat betreft ben ik wel zo'n huiselijk type.
Ik vouw trouwens alle was op, behalve strings, die gooi ik ook zo de kast in, handdoeken leg ik ook niet om en om op kleur. Ons huis ziet er wel altijd ok uit en echt vies is het nooit, ik zou altijd zo bezoek kunnen ontvangen bijvoorbeeld dus wat dat betreft vind ik dat ik het goed genoeg doe als "huisvrouw". Maar als ik soms lees dat er elke dag gedweild wordt, de toilet uitgesopt, de theedoeken en washandjes gestreken worden en ga zo maar door dan vraag ik me echt weleens af waar mensen die tijd en energie vandaan halen. Op dat gebied ben ik dus een slechte huisvrouw, er zou best vaker grondig gepoetst mogen worden (de ramen heb ik in de twee jaar dat we er wonen nog nooit aan de binnenkant gezeemd bijvoorbeeld). Aan de andere kant, als ik iets doe, dan moet het ook wel goed, dus de ene keer in de week dat ik de badkamer poets dan poets ik hem ook echt grondig bijvoorbeeld.
Ik ben dus wel een type die elke dag een vers gekookte maaltijd op tafel zet, die mijn eigen kleding repareerd als het kapot is, die een tafelkleed gaat zitten naaien, die een sjaal voor haar vriend gaat zitten breien, oude meubels opknapt en elk jaar met mijn moeder jam ga staan maken, dus wat dat betreft ben ik wel zo'n huiselijk type.
Ik vouw trouwens alle was op, behalve strings, die gooi ik ook zo de kast in, handdoeken leg ik ook niet om en om op kleur. Ons huis ziet er wel altijd ok uit en echt vies is het nooit, ik zou altijd zo bezoek kunnen ontvangen bijvoorbeeld dus wat dat betreft vind ik dat ik het goed genoeg doe als "huisvrouw". Maar als ik soms lees dat er elke dag gedweild wordt, de toilet uitgesopt, de theedoeken en washandjes gestreken worden en ga zo maar door dan vraag ik me echt weleens af waar mensen die tijd en energie vandaan halen. Op dat gebied ben ik dus een slechte huisvrouw, er zou best vaker grondig gepoetst mogen worden (de ramen heb ik in de twee jaar dat we er wonen nog nooit aan de binnenkant gezeemd bijvoorbeeld). Aan de andere kant, als ik iets doe, dan moet het ook wel goed, dus de ene keer in de week dat ik de badkamer poets dan poets ik hem ook echt grondig bijvoorbeeld.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Nu ik geen werk heb houd ik het vrij goed bij. Er ligt overdag wel speelgoed over de vloer, en ik zie weleens een spinneweb hangen maar ik zorg dat de vloer (bijna) elke dag gestofzuigd en gedweild wordt (ivm kruipend zoontje), ik was 1 of 2x per dag af, houd de bedden schoon, en de badkamer en toilet. Hier en daar liggen weleens wat rommeltjes.
Ik moet wel zeggen, toen ik nog werkte hield ik het iets minder goed bij. Ik deed de nodige dingen wel, zeker toen onze zoon al geboren was, maar toen waren de kelder, zolder, keukenkastjes etc nog wel een rommelboel. Nu heb ik ook dat soort dingen op orde, al vind ik ze wel minder prioriteit hebben.
Theedoeken strijken en handdoeken op kleur doe ik niet, dat vind ik zonde van mijn tijd. Als ze gewoon schoon en opgevouwen in de kast liggen vind ik het goed genoeg.
Ik moet wel zeggen, toen ik nog werkte hield ik het iets minder goed bij. Ik deed de nodige dingen wel, zeker toen onze zoon al geboren was, maar toen waren de kelder, zolder, keukenkastjes etc nog wel een rommelboel. Nu heb ik ook dat soort dingen op orde, al vind ik ze wel minder prioriteit hebben.
Theedoeken strijken en handdoeken op kleur doe ik niet, dat vind ik zonde van mijn tijd. Als ze gewoon schoon en opgevouwen in de kast liggen vind ik het goed genoeg.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Nee, ik ben verre van een goede huisvrouw.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat verdien jij?
» Hoeveel verdien je?
» Waarom verdien jij een kerstcadeau?
» Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring)
» N.a.v Tot wanneer verdien je als mens een 2e kans?
» Hoeveel verdien je?
» Waarom verdien jij een kerstcadeau?
» Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring)
» N.a.v Tot wanneer verdien je als mens een 2e kans?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: