Verdien jij volgens jezelf....
+33
Sterre
Marcellah89
Coccinelle
Rose
Mizz_S
smooch
xxjojootjexx
Snoes
Ella
Jeanette
Lejow
Mamsie
Marin
Rush
Linda
Silver
Lonely Goatherd
Paper Crown
Vancity_girl
Floor
iloverose
Ayla
Flower_L
Susan
Lilypie
Steep
Manderijn
mickey
Tania
Aimee
Sanne
Parel
Printje
37 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Verdien jij volgens jezelf....
Ja, ik vind van wel.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Nee.
Mijn vriend is al helemaal een sloddervos, en ik ben de hele dag bezig met alle troep opruimen helaas schort het bij mij ook behoorlijk.
Stofzuigen en de was doe ik wel elke dag, en een doekje over de tafel en spullen opruimen ook. Maar de rest...
Mijn vriend is al helemaal een sloddervos, en ik ben de hele dag bezig met alle troep opruimen helaas schort het bij mij ook behoorlijk.
Stofzuigen en de was doe ik wel elke dag, en een doekje over de tafel en spullen opruimen ook. Maar de rest...
Gast- Gast
Ik ben een slechte huisvrouw, maar een goede moeder
Spelen mag, ik schiet in in de stress bij een beetje rommel of zand in de kamer.
Heb een hekel aan poetsen, schoonmaken en alles wat erbij hoort. Daarom hebben wij een schoonmaakster 1x per week. Als er echt veel zand of stof ligt, wil ik best in het weekend een keer een doekje of stofzuiger door het huis gooien, maar niet met plezier
Spelen mag, ik schiet in in de stress bij een beetje rommel of zand in de kamer.
Heb een hekel aan poetsen, schoonmaken en alles wat erbij hoort. Daarom hebben wij een schoonmaakster 1x per week. Als er echt veel zand of stof ligt, wil ik best in het weekend een keer een doekje of stofzuiger door het huis gooien, maar niet met plezier
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Jaa hoor. Het is bij mij thuis meestal wel netjes, ik kan echt slecht tegen troep.
De kledingkamer is meestal wel wat rommelig omdat mijn vriend zijn kleding overal gooit, zo irritant.
Maar de beneden verdieping is altijd netjes.
De kledingkamer is meestal wel wat rommelig omdat mijn vriend zijn kleding overal gooit, zo irritant.
Maar de beneden verdieping is altijd netjes.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
No way.
Ik poets veel te weinig, ik strijk nooit (mijn vriend trouwens ook niet.. onze was is nooit gekreukt), ik haat serieus de was ophangen. Ik vind het vreselijk om de keuken te poetsen. Wat een tijdsverspilling.
Ik stofzuig ook veel te weinig, dat moet ik eigenlijk wel vaker doen met mijn allergie.
Ben nu zo blij dat we een afwasmachine hebben. Want afwassen is wel de meest vreselijke taak die er is.
Het enige wat ik doe is opruimen. Want ik kan mezelf niet concentreren als er rommel ligt.
Ik poets veel te weinig, ik strijk nooit (mijn vriend trouwens ook niet.. onze was is nooit gekreukt), ik haat serieus de was ophangen. Ik vind het vreselijk om de keuken te poetsen. Wat een tijdsverspilling.
Ik stofzuig ook veel te weinig, dat moet ik eigenlijk wel vaker doen met mijn allergie.
Ben nu zo blij dat we een afwasmachine hebben. Want afwassen is wel de meest vreselijke taak die er is.
Het enige wat ik doe is opruimen. Want ik kan mezelf niet concentreren als er rommel ligt.
Gast- Gast
Ella schreef:Ja en soms gewoon te... ik ben altijd maar bezig met opruimen en schoonmaken, ik kan gewoon niet tegen rommel
Ik ook....als ik naar bed ga moet bijvoorbeeld de woonkamer opgeruimd zijn. Vaat weg, kussens recht, plaid vd bank opgevouwen. Best vermoeiend soms
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Nee, niet bepaald... Het is hier in huis wel altijd schoon en netjes overigens, het zal wel niet helemaal perfect zijn maar wij vinden het prima zo. Mijn man en ik doen 1 keer per week helemaal het huishouden samen, en dat doet hij een stuk preciezer dan ik. Verder doen we dan de rest van de week ook vrijwel niets in huis, met uitzondering van de was (doe ik) en de afwas (doet hij), en een keer de wc extra schoonmaken (wie er zin heeft). Maar, ik moet er wel bij zeggen dat het hier wel altijd zo netjes is dat tussendoor opruimen ook niet nodig is, en als t al een keer nodig is ben ik in 5 minuten klaar.
Extra dingen als ramen zemen enzo doen we vrijwel nooit (de buitenkant kunnen we ook niet zelf doen, maar dan vind ik t ook zo nutteloos om de binnenkant wel te doen...). Als ik de keuken doe maak ik eigenlijk nooit de binnenkant van kastjes schoon en met stofzuigen ben ik nog wel eens zo lui om om dingen heen te zuigen... Volgens mij doet mijn man die dingen wel gewoon, dus het is niet zo dat het nooit gebeurd.
Strijken doe ik trouwens wel, maar ook ongeveer 1 keer per 3 weken. Ik vind het ook niet erg om te doen, ik zet de plank gewoon voor de tv en hup. Ik vind het daarbij juist fijn om veel op te sparen, anders moet het elke week, en vind ik het de moeite niet om alles klaar te zetten.
Extra dingen als ramen zemen enzo doen we vrijwel nooit (de buitenkant kunnen we ook niet zelf doen, maar dan vind ik t ook zo nutteloos om de binnenkant wel te doen...). Als ik de keuken doe maak ik eigenlijk nooit de binnenkant van kastjes schoon en met stofzuigen ben ik nog wel eens zo lui om om dingen heen te zuigen... Volgens mij doet mijn man die dingen wel gewoon, dus het is niet zo dat het nooit gebeurd.
Strijken doe ik trouwens wel, maar ook ongeveer 1 keer per 3 weken. Ik vind het ook niet erg om te doen, ik zet de plank gewoon voor de tv en hup. Ik vind het daarbij juist fijn om veel op te sparen, anders moet het elke week, en vind ik het de moeite niet om alles klaar te zetten.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Nee
Hier ook zo'n type die op het laatste moment van alles gaat doen.
Soms heb ik wel een schoonmaak bui en dan zegt mijn vriend ook wel eens; Je kan het wel en ook goed en snel maar het daadwerkelijk beginnen is het probleem
Alhoewel ik de laatste 2 weken voor mijn doen goed bezig ben, heb de 3 plaatsen waar de meeste rommel/smerig is helemaal van boven tot onder uitgesopt. Nu is het een kwestie van bij houden
Voor vandaag heb ik ook een leuke klus bedacht: het tapijt reinigen
Ik wil eigenlijk een nieuwe maar moest van mijn vriend hem eerst maar eens proberen schoon te maken (Hij is niet enorm goor ofzo maar een aantal plekjes/vlekken)
Dan gaan we in het nieuwe jaar rond kijken voor een nieuwe
Hier ook zo'n type die op het laatste moment van alles gaat doen.
Soms heb ik wel een schoonmaak bui en dan zegt mijn vriend ook wel eens; Je kan het wel en ook goed en snel maar het daadwerkelijk beginnen is het probleem
Alhoewel ik de laatste 2 weken voor mijn doen goed bezig ben, heb de 3 plaatsen waar de meeste rommel/smerig is helemaal van boven tot onder uitgesopt. Nu is het een kwestie van bij houden
Voor vandaag heb ik ook een leuke klus bedacht: het tapijt reinigen
Ik wil eigenlijk een nieuwe maar moest van mijn vriend hem eerst maar eens proberen schoon te maken (Hij is niet enorm goor ofzo maar een aantal plekjes/vlekken)
Dan gaan we in het nieuwe jaar rond kijken voor een nieuwe
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Jullie hebben een schoonmaak stimulatie topic nodig!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Flower_L schreef:Ella schreef:Ja en soms gewoon te... ik ben altijd maar bezig met opruimen en schoonmaken, ik kan gewoon niet tegen rommel
Ik ook....als ik naar bed ga moet bijvoorbeeld de woonkamer opgeruimd zijn. Vaat weg, kussens recht, plaid vd bank opgevouwen. Best vermoeiend soms
Ohhh heel herkenbaar..... en erg vervelend als je een man hebt die daar niet naar omkijkt. Wel zet hij de vaat in de keuken
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Flower_L schreef:Ella schreef:Ja en soms gewoon te... ik ben altijd maar bezig met opruimen en schoonmaken, ik kan gewoon niet tegen rommel
Ja dat heb ik ook!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Rush schreef:Jullie hebben een schoonmaak stimulatie topic nodig!
Het Rush geeft les/houd controle schoonmaak topic?
Nou moet ik eerlijk bekennen dat als ik nu om mij heen kijk de meeste rommel van mij vriend is..
- Op de eettafel liggen folders, die ik straks ga lezen en dan weer weg gooi. Ook ligt er 1 of ander ding voor de auto en een schuifmaat (beide van vriend)
- Salontafel, staat de theepot nog van gisteravond en een fles whiskey onder de tafel van het weekend en een boek over vissen (alles weer van vriend)
- Tv kast, weer een boek over vissen, een zaklamp , dvd box, sigaren doosjes en de telefoon opladers (op 1 telefoonlader na is alles weer van vriend)
Rose- Kletskop
Hahahahaha, nee. Maar het lijkt me wel geinig, zo`n huisvrouwen topic. Ik verplicht mezelf dat wanneer ik thuis kom ik eerst een half uurtje iets ga doen. Stofzuigen, wasje draaien, vaatwasser legen. Maar dat hoeft niet iedere dag, dus op een andere dag doe ik de WC of maak ik even schoon bij de kat, neem ik alle plintjes af.
In een halfuur kan je echt best veel doen en dan mag ik daarna RELAX!
In een halfuur kan je echt best veel doen en dan mag ik daarna RELAX!
Rush- Lady Post-a-lot
Nou open em zou ik zeggen, ik meld me bij deze alvast aan
Hmm een half uurtje per dag red ik al niet op met de standaard dingen die ik dagelijks doe:
Beestjes naar buiten (en binnen) + eten geven, afwasmachine legen + vullen, koken, boven alle ramen open zetten i.v.m. vocht (en weer dicht), met vochtig weer iedere dag een wasje draaien, ook is er dan wel weer een was op te vouwen + opruimen, de rotzooi van vriend van de vorige dag weer opruimen. Dan nog de om de dag dingen, stofzuigen, dweilen, doekje wc etc.
Nee een half uurtje werkt al niet voor mij en iedere dag ben ik weer verbaasd over hoeveel rommel m'n vriend kan maken terwijl hij alleen 's avonds thuis is
Hmm een half uurtje per dag red ik al niet op met de standaard dingen die ik dagelijks doe:
Beestjes naar buiten (en binnen) + eten geven, afwasmachine legen + vullen, koken, boven alle ramen open zetten i.v.m. vocht (en weer dicht), met vochtig weer iedere dag een wasje draaien, ook is er dan wel weer een was op te vouwen + opruimen, de rotzooi van vriend van de vorige dag weer opruimen. Dan nog de om de dag dingen, stofzuigen, dweilen, doekje wc etc.
Nee een half uurtje werkt al niet voor mij en iedere dag ben ik weer verbaasd over hoeveel rommel m'n vriend kan maken terwijl hij alleen 's avonds thuis is
Rose- Kletskop
De dieren, koken (en daarna dat weer opruimen) en de ramen open reken ik niet onder 'schoonmaken'. Wanneer jij dat wel meeneemt zou je misschien 3kwartier kunnen rekenen.
Was opvouwen vind ik best relaxed werk, dus dat valt ook wel eens buiten het half uur. De was die ik in het half uur aan zet, hang ik natuurlijk later op de avond op.
Om de dag dweilen begin ik sowieso niet aan. Ik weet niet wanneer er voor het laatst gedweild is.
Was opvouwen vind ik best relaxed werk, dus dat valt ook wel eens buiten het half uur. De was die ik in het half uur aan zet, hang ik natuurlijk later op de avond op.
Om de dag dweilen begin ik sowieso niet aan. Ik weet niet wanneer er voor het laatst gedweild is.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik zat naar de dagelijkse dingen te kijken dus niet alleen schoonmaken... de beesten alleen al ben ik op een dag ong. 20 min mee bezig
Stofzuigen doe ik nu wel weer om te dag, i.v.m. kleed en kat.. maar dweilen komt meestal op 1 a 2x per week uit (soms ook wel om de dag)
De was vind ik ook niet zo erg om te doen, misschien wel het leukste van het hele huishouden. Alleen de sokken en onderbroeken..
Ik zal eens ff testen, ga om half 2 een rondje opruimen doen die ik dagelijks doe.. kijken hoelang ik daar mee bezig ben
Stofzuigen doe ik nu wel weer om te dag, i.v.m. kleed en kat.. maar dweilen komt meestal op 1 a 2x per week uit (soms ook wel om de dag)
De was vind ik ook niet zo erg om te doen, misschien wel het leukste van het hele huishouden. Alleen de sokken en onderbroeken..
Ik zal eens ff testen, ga om half 2 een rondje opruimen doen die ik dagelijks doe.. kijken hoelang ik daar mee bezig ben
Rose- Kletskop
Heel herkenbaar haha. Soms als we visite hebben gehad die pas laat doorgaan, wil mijn vriend (logisch) gelijk naar bed toe. Ik wil dan eerst nog de zetels en salontafel opgeruimd hebben. Ik zeg altijd dat hij vast naar boven kan gaan, maar dan voelt hij zich weer schuldig dat ik alles alleen aan het doen ben, en helpt hij mij hahaFlower_L schreef:Ella schreef:Ja en soms gewoon te... ik ben altijd maar bezig met opruimen en schoonmaken, ik kan gewoon niet tegen rommel
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Met dit topic in mn achterhoofd heb ik net even de schone was opgehangen, al het speelgoed wat zich in de loop van de afgelopen weken opgestapeld had in de box opgeruimd, het speelgoed wat her en der verspreid op de grond lag weer netjes en speelklaar gezet, tafel opgeruimd, boodschappen ingeruimd, zwangerschapskleren die ik laatst van mn zus terug kreeg uit de garage gehaald om boven op te ruimen... Oftewel: goed bezig!
Oh ja, die sapvlek is inmiddels weg uit de koelkast
Oh ja, die sapvlek is inmiddels weg uit de koelkast
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Laatst was daar wel zo'n topic, Rush en dat heeft best goed geholpen. Voor die ene week..
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Daar ga je al haha.Marin schreef:Laatst was daar wel zo'n topic, Rush en dat heeft best goed geholpen. Voor die ene week..
Misschien kunnen we het weer uppen. Ik weet de topic titel niet!
Rush- Lady Post-a-lot
Nou een goed half uurtje verder..
Heb nu mijn dagelijkse schoonmaak gehad, op een doekje over de tafel na maar daar liggen de folders nog die ik moet lezen.
En dan heb ik nog niet de om de dag dingen gedaan, dus als ik dat wel allemaal doe kom ik op ongeveer 3kwartier/uurtje uit.
Dat is dan alleen de schoonmaak en opruim, niet de beestjes, ramen open etc.
Heb nu mijn dagelijkse schoonmaak gehad, op een doekje over de tafel na maar daar liggen de folders nog die ik moet lezen.
En dan heb ik nog niet de om de dag dingen gedaan, dus als ik dat wel allemaal doe kom ik op ongeveer 3kwartier/uurtje uit.
Dat is dan alleen de schoonmaak en opruim, niet de beestjes, ramen open etc.
Rose- Kletskop
Nee en daarom zal ik nu eens iets gaan doen.
Het is hier alleen tiptop in orde als mijn vader langskomt en gelukkig is dat alleen met mijn verjaardag.
Het is hier alleen tiptop in orde als mijn vader langskomt en gelukkig is dat alleen met mijn verjaardag.
Gast- Gast
Marin schreef:Laatst was daar wel zo'n topic, Rush en dat heeft best goed geholpen. Voor die ene week..
Jaaaa met de opgevouwen onderbroeken en de handdoeken die ik om en om per kleur leg hahaaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Susan schreef:Het kan beter. Soms zou ik best zo'n heel goede huisvrouw willen zijn, zo eentje die in een handomdraai alles keurig aan kant maakt en die dan ook nog zelf broden en koekjes bakt, zelf kleding naait en knuffels en dekentjes haakt en 's avonds allerlei geweldige, gezonde en culinaire dingen op tafel zet, die natuurlijk heel slim bij elkaar zijn geshopt en dus niet veel hebben gekost. Lijkt me op de een of andere manier heel rustgevend.
Haha, precies dit. Ik heb af en toe van die periodes dat ik dat soort dingen probeer te doen. Gezonde weekmenu's bedenken en me dan aan het lijstje houden, broodbakperiodes, na mijn werk snel nog even de was weg werken. Ik laat het alleen iedere keer weer versloffen.... Dan heb ik bijvoorbeeld geen zin om broodmix in de machine te gooien, koop ik een brood, en een paar dagen later weer.. Vouw ik de was een keer niet op, hik ik tegen 2 wassen aan. En de ene week sta ik netjes met mijn lijst in de supermarkt de week erop kom ik er 3 keer zonder lijstje.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Printje schreef:Marin schreef:Laatst was daar wel zo'n topic, Rush en dat heeft best goed geholpen. Voor die ene week..
Jaaaa met de opgevouwen onderbroeken en de handdoeken die ik om en om per kleur leg hahaaha
Ik denk er nog elke keer aan als ik m'n onderbroekenla zie!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat verdien jij?
» Hoeveel verdien je?
» Waarom verdien jij een kerstcadeau?
» Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring)
» N.a.v Tot wanneer verdien je als mens een 2e kans?
» Hoeveel verdien je?
» Waarom verdien jij een kerstcadeau?
» Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring)
» N.a.v Tot wanneer verdien je als mens een 2e kans?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: