Verdien jij volgens jezelf....
+33
Sterre
Marcellah89
Coccinelle
Rose
Mizz_S
smooch
xxjojootjexx
Snoes
Ella
Jeanette
Lejow
Mamsie
Marin
Rush
Linda
Silver
Lonely Goatherd
Paper Crown
Vancity_girl
Floor
iloverose
Ayla
Flower_L
Susan
Lilypie
Steep
Manderijn
mickey
Tania
Aimee
Sanne
Parel
Printje
37 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Verdien jij volgens jezelf....
Ik vind bij deze dat ik die titel best verdien
Vandaag de badkamer gepoetst, 2 wasmanden was gestreken, 1 was gewassen, 2x gestofzuigd beneden, de vaat gedaan, verse soep gemaakt. verder nog gewerkt, ons kindje verzorgd, mee gespeeld, in bad gedaan en in bed gelegd.
ja ik vind mezelf een goede huisvrouw wat een ego
Maar ik ben niet altijd zo'n goede huisvrouw want ik heb ook een huishoudster die elke 2 weken komt (de badkamer/wc poetsen en de was strijken), dus ik ben ook een beetje lui, nouja lui eigenlijk ook niet, ik heb het gewoon druk dus moet wel hulp inhuren (anders wordt ik gek)
Vandaag de badkamer gepoetst, 2 wasmanden was gestreken, 1 was gewassen, 2x gestofzuigd beneden, de vaat gedaan, verse soep gemaakt. verder nog gewerkt, ons kindje verzorgd, mee gespeeld, in bad gedaan en in bed gelegd.
ja ik vind mezelf een goede huisvrouw wat een ego
Maar ik ben niet altijd zo'n goede huisvrouw want ik heb ook een huishoudster die elke 2 weken komt (de badkamer/wc poetsen en de was strijken), dus ik ben ook een beetje lui, nouja lui eigenlijk ook niet, ik heb het gewoon druk dus moet wel hulp inhuren (anders wordt ik gek)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben een hele slechte huisvrouw en de dingen die Mickey noemt zijn erg herkenbaar. Was komt hier vaak de kast niet in, dat gaat van de wasmachine in de wasmand en dan doen we het weer aan. Het komt hier regelmatig voor dat we de hele week gewoon op zolder onze schone kleren uit de wasmand vissen en de kasten leeg zijn.
Beneden lijkt het soms wel of er een speelgoedbom ontploft is en stofzuigen doe ik ook zeker niet meer dagelijks sins D niet meer kruipt.
Er zijn hier echt wel dagen dat er niet iemand onverwacht op bezoek moet komen en de bovenverdieping is regelmatig zo rommelig dat ik me er echt voor schaam.
Vies is het eigenlijk nooit, maar op de een of andere manier hebben wij gewoon te veel spullen of te weinig kasten ofzo. Elke maand ruimen we een keer alles helemaal grondig op met het voornemen het zo te houden, is alleen nog niet gelukt.
Beneden lijkt het soms wel of er een speelgoedbom ontploft is en stofzuigen doe ik ook zeker niet meer dagelijks sins D niet meer kruipt.
Er zijn hier echt wel dagen dat er niet iemand onverwacht op bezoek moet komen en de bovenverdieping is regelmatig zo rommelig dat ik me er echt voor schaam.
Vies is het eigenlijk nooit, maar op de een of andere manier hebben wij gewoon te veel spullen of te weinig kasten ofzo. Elke maand ruimen we een keer alles helemaal grondig op met het voornemen het zo te houden, is alleen nog niet gelukt.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
Vancity; dat probleem van teveel spullen hebben wij ook! Volgens mij vermenigvuldigt het zichzelf tijdens de nacht...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
We kregen dit weekend post en daar zat een zak voor een kleding-inzamelactie bij. Ik ga dus echt wel mijn kledingkast uitmesten, want nu past het soms niet eens... En er hangt/ligt genoeg in wat ik nooit meer draag. Hopelijk draagt een legere kast dan ook bij aan een opgeruimder gevoel en wordt ik dan wat actiever... Nu ik geen werk heb is het namelijk helemaal hopeloos... Hang de hele dag op de bank of zit/lig op de grond met F te spelen... En dan rond een uur of 16.00 in de stress schieten
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Man vraagt wanneer hij van zijn werk komt van joh wat heb je gedaan vandaag (in het algemeen) en dan begin ik met winkelen...spelen...cakejes bakken en ook natuurlijk gestreken en wat gepoetst enzo (ahum) niet dat het hem boeit trouwens hahaha hij ziet het niet eens.
Laatst aangepast door Printje op ma 26 nov 2012 - 11:12; in totaal 1 keer bewerkt
Printje- Lady Post-a-lot
Ja. Ik wel. Als 't op schoonmaken aankomt dan, rommel maken is mijn allergrootste hobby! Ik ben een ster in uitstellen hoor, maar als ik begin dan stopt 't pas als 't klaar is. Dan sloof ik me ook echt uit en doe ik zelfs de plinten.. Ik heb mezelf echt moeten aanleren dat was van de lijn op ons bed gaat en dat het pas bedtijd is als alles in de kasten terug is. In 't oude huis pleurde ik alles zo op een bureau dat daar stond en liepen we elke morgen naar de zolder om kleding te pakken. Op onze houten vloer zie je werkelijk alles dus ik stofzuig elke dag. Dweilen doet onze huishoudster en de badkamer etc ook
maar ze belt zeer regelmatig af en dan doe ik 't zelf. Geen zin om nog een week te wachten, ik voel me niet schoon in een smerige badkamer.
maar ze belt zeer regelmatig af en dan doe ik 't zelf. Geen zin om nog een week te wachten, ik voel me niet schoon in een smerige badkamer.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Nee, daar heb ik simpelweg de energie niet voor. Maar ik doe wel heel erg m'n best en het is hier schoon en opgeruimd genoeg. Alleen niet dat perfecte beeld dat Susan beschrijft (waar ik soms ook over dagdroom ).
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Ja, dat denk ik wel. Ik hou van een schoon en opgeruimd huis. Anders vind ik het vies en daar voel ik me niet prettig bij. Het is bijna altijd netjes en schoon.
Gast- Gast
Ja dat denk ik wel, elke week houd ik het complete sanitair bij, ramen wassen doe ik 1x in de 6 weken. keukenkastjes 1x in de maand, de gehele keuken houd ik gewoon standaard bij elke dag even doekje, spat ik teveel tijdens het koken bakken dan even grondig na poetsen met doekje. Afstoffen 1x per week. Wat hier wel eens niet gebeurd zijn de planten water geven. Op de 1 of andere manier moet ik dat standaard vergeten...
Aan mijn vriend laat ik het stofzuigen over.
Aan mijn vriend laat ik het stofzuigen over.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Nee, absoluut niet.
Ik haat het huishouden, ik heb er ook vaak geen puf voor. Ik wacht nog steeds met smart op nesteldrang, maar ik vermoed dat dat ook dit keer niet zal komen.
Was hangt hier altijd op het wasrek. Als het droog is pak ik alleen datgene wat ik aan doe. Ik was alleen in het weekend, als er nog iets aan het rek hangt dan beland dat meestal op m'n strijkplank (die ik niet gebruik om te strijken).
Was uit de droger zit er vaak nog in. Als ik de droger weer nodig heb dan leg ik de droge was ernaast.
M'n man doet het meeste in het huishouden. Hij poetst de badkamer, stofzuigt (ook niet vaker dat noodzakelijk), lapt de ramen en maakt de toiletten schoon.
Er ligt standaard een stapeltje rotzooi op de eettafel.
Met veel moeite ruim ik 's avonds dochter haar speelgoed op en smeer ik brood voor man en mij voor ons werk, maar daar houdt het dan wel bij op.
Volgens mij verdien ik de titel van slechtste huisvrouw.
Ik haat het huishouden, ik heb er ook vaak geen puf voor. Ik wacht nog steeds met smart op nesteldrang, maar ik vermoed dat dat ook dit keer niet zal komen.
Was hangt hier altijd op het wasrek. Als het droog is pak ik alleen datgene wat ik aan doe. Ik was alleen in het weekend, als er nog iets aan het rek hangt dan beland dat meestal op m'n strijkplank (die ik niet gebruik om te strijken).
Was uit de droger zit er vaak nog in. Als ik de droger weer nodig heb dan leg ik de droge was ernaast.
M'n man doet het meeste in het huishouden. Hij poetst de badkamer, stofzuigt (ook niet vaker dat noodzakelijk), lapt de ramen en maakt de toiletten schoon.
Er ligt standaard een stapeltje rotzooi op de eettafel.
Met veel moeite ruim ik 's avonds dochter haar speelgoed op en smeer ik brood voor man en mij voor ons werk, maar daar houdt het dan wel bij op.
Volgens mij verdien ik de titel van slechtste huisvrouw.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik vind zelf van niet. Ik ben echt lui in het huishouden. Mijn koelkast schreeuwt al weken om een sopbeurt, om nog maar te zwijgen van het stof dat zich onder de kasten en het bankstel heeft verzameld (want dan moeten de banken worden verplaatst) Ik ben er heel goed in om dingen op het oog schoon te maken en dan ben ik al weer veel te gauw tevreden. Tótdat het écht niet meer kan.. Dan sta ik met een martelaarsgezicht de keukenkastjes te soppen of de voegen van de badkamer te schrobben.. Ik vind het huishouden echt verschrikkelijk.
Gast- Gast
Ja ik ben wel een goede huisvrouw denk ik.
Ik vind het huishouden wel leuk om te doen. Heerlijk als alles weer fris en schoon ruikt.
Ik vind het huishouden wel leuk om te doen. Heerlijk als alles weer fris en schoon ruikt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha nee.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Maar meiden, hoe voelen jullie je dan als je na een drukke dag thuis aankomt en je huis lijkt op het oorlogsgebied van het middenoosten? Word je daar blij van? Ik niet en alleen al die reden is voor mij genoeg om me over mijn luiheid te zetten en te gaan doen.
Paper Crown schreef:Maar meiden, hoe voelen jullie je dan als je na een drukke dag thuis aankomt en je huis lijkt op het oorlogsgebied van het middenoosten? Word je daar blij van? Ik niet en alleen al die reden is voor mij genoeg om me over mijn luiheid te zetten en te gaan doen.
Nee ik word daar absoluut niet blij van, maar na een lange werkdag kan ik me echt niet tot het huishouden zetten.. Gelukkig is het dan donker en vallen 'ongeregeldheden' minder op . Ik ben op donderdag altijd vrij, dat is mijn 'puinruim'dag.
Gast- Gast
Zo ziet het er bij ons gelukkig nooit uit. Ik zou echt helemaal gek worden.Paper Crown schreef:Maar meiden, hoe voelen jullie je dan als je na een drukke dag thuis aankomt en je huis lijkt op het oorlogsgebied van het middenoosten? Word je daar blij van? Ik niet en alleen al die reden is voor mij genoeg om me over mijn luiheid te zetten en te gaan doen.
Wij ruimen onze spullen direct op na gebruik. Behalve laptops, die slingeren nog wel eens rond op de keukentafel . Maar omdat we altijd opgeruimd zijn, hoeven we ook nooit te puinruimen. Even snel iets schoonmaken of poetsen is dan ook een stuk sneller gedaan, want al die 'prullen' hoeven eerst niet opgeruimd te worden.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
[quote="Rush"]
Wij ruimen onze spullen direct op na gebruik. Behalve laptops, die slingeren nog wel eens rond op de keukentafel . Maar omdat we altijd opgeruimd zijn, hoeven we ook nooit te puinruimen. Even snel iets schoonmaken of poetsen is dan ook een stuk sneller gedaan, want al die 'prullen' hoeven eerst niet opgeruimd te worden.[/quote]
Daar schort het bij ons aan, mijn vriend en ik zijn allebei enorme sloddervossen. We laten overal vanalles slingeren. Dus donderdag moet ik eerst de bult schone was opvouwen en opruimen, de vuile was sorteren en de wasmachine laten draaien, het oud papier opruimen, de keuken en woonkamer opruimen vóórdat ik aan schoonmaken kan beginnen. Tegen die tijd heb ik er alweer genoeg van en gaat het schoonmaken vaak met de franse slag..
Zo ziet het er bij ons gelukkig nooit uit. Ik zou echt helemaal gek worden.Paper Crown schreef:Maar meiden, hoe voelen jullie je dan als je na een drukke dag thuis aankomt en je huis lijkt op het oorlogsgebied van het middenoosten? Word je daar blij van? Ik niet en alleen al die reden is voor mij genoeg om me over mijn luiheid te zetten en te gaan doen.
Wij ruimen onze spullen direct op na gebruik. Behalve laptops, die slingeren nog wel eens rond op de keukentafel . Maar omdat we altijd opgeruimd zijn, hoeven we ook nooit te puinruimen. Even snel iets schoonmaken of poetsen is dan ook een stuk sneller gedaan, want al die 'prullen' hoeven eerst niet opgeruimd te worden.[/quote]
Daar schort het bij ons aan, mijn vriend en ik zijn allebei enorme sloddervossen. We laten overal vanalles slingeren. Dus donderdag moet ik eerst de bult schone was opvouwen en opruimen, de vuile was sorteren en de wasmachine laten draaien, het oud papier opruimen, de keuken en woonkamer opruimen vóórdat ik aan schoonmaken kan beginnen. Tegen die tijd heb ik er alweer genoeg van en gaat het schoonmaken vaak met de franse slag..
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Maar meiden, hoe voelen jullie je dan als je na een drukke dag thuis aankomt en je huis lijkt op het oorlogsgebied van het middenoosten? Word je daar blij van? Ik niet en alleen al die reden is voor mij genoeg om me over mijn luiheid te zetten en te gaan doen.
Ow maar zo erg is het hier ook weer niet hahaha. Maar af en toe heeft zoonlief wel een tornado van speelgoed binnen no time overal liggen. Ik bedoelde meer de echte poetsdingen zoals badkamer, ramen, alles strijken etc. daar heb ik echt een hekel aan.
Printje- Lady Post-a-lot
Nee ik ben echt een drama.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Voor mij is dat best lastig soms. Want ik werk thuis, dus dan zie ik de troep ook terwijl ik aan 't werk ben. Als ik dan geen zin in m'n werk heb, wil ik dan wel eens gaan opruimen, maar eigenlijk moet ik dat juist niet doen. Werktijd is werktijd, ook al is het thuis. Daarom probeer ik zo veel mogelijk in m'n studeerkamer te blijven en kom soms echt niet in de woonkamer overdag. Maar dan 's avonds zie ik het wel en heb ik er geen energie meer voor. Maar ik ben er ook gewoon slecht in. Ik kan elke keer wel het goede voornemen maken om goed op te letten en dit keer écht sneller dingetjes op te bergen, en dat gaat dan een week goed, en daarna ligt de hele tafel weer vol met spullen. Ik weet ook niet hoe ik 't voor elkaar krijg en m'n vriend is precies hetzelfde als ik.
Marin- Lady Post-a-lot
Nope, dus kom maar hier met die bokaal
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Marin schreef:Paper Crown schreef:Maar meiden, hoe voelen jullie je dan als je na een drukke dag thuis aankomt en je huis lijkt op het oorlogsgebied van het middenoosten? Word je daar blij van? Ik niet en alleen al die reden is voor mij genoeg om me over mijn luiheid te zetten en te gaan doen.
Voor mij is dat best lastig soms. Want ik werk thuis, dus dan zie ik de troep ook terwijl ik aan 't werk ben. Als ik dan geen zin in m'n werk heb, wil ik dan wel eens gaan opruimen, maar eigenlijk moet ik dat juist niet doen. Werktijd is werktijd, ook al is het thuis. Daarom probeer ik zo veel mogelijk in m'n studeerkamer te blijven en kom soms echt niet in de woonkamer overdag. Maar dan 's avonds zie ik het wel en heb ik er geen energie meer voor. Maar ik ben er ook gewoon slecht in. Ik kan elke keer wel het goede voornemen maken om goed op te letten en dit keer écht sneller dingetjes op te bergen, en dat gaat dan een week goed, en daarna ligt de hele tafel weer vol met spullen. Ik weet ook niet hoe ik 't voor elkaar krijg en m'n vriend is precies hetzelfde als ik.
Als je thuiswerkt is het helemaal storend inderdaad! Vaak maak je dingen in je hoofd ook veel groter dan het eigenlijk is hoor. Want echt, het is zó gedaan als je geen zooi hebt liggen maar zoals iemand hierboven ook zegt, als je éérst nog superveel moet opruimen voor je aan schoonmaken kan beginnen heb je er geen zin meer in of neemt het teveel tijd in beslag. Niet teveel bij stilstaan, en gewoon doen is vaak het motto.
Paper Crown schreef:
Als je thuiswerkt is het helemaal storend inderdaad! Vaak maak je dingen in je hoofd ook veel groter dan het eigenlijk is hoor. Want echt, het is zó gedaan als je geen zooi hebt liggen maar zoals iemand hierboven ook zegt, als je éérst nog superveel moet opruimen voor je aan schoonmaken kan beginnen heb je er geen zin meer in of neemt het teveel tijd in beslag. Niet teveel bij stilstaan, en gewoon doen is vaak het motto.
Ja in m'n vorige huis was dat wel heel vervelend want daar werkte ik in de woonkamer. Nu heb ik tenminste een aparte ruimte, dat scheelt. Doordat ik thuiswerk kan ik wel veel makkelijker wasjes draaien, dus dáár ben ik wel goed in geworden en loop ik altijd op schema. Dus het heeft ook voordelen. En de wc schoonmaken kan ook even snel in de pauze, maar echt de hele badkamer ofzo kost dan weer te veel tijd en proberen we dan wel in 't weekend te doen. Maar ik weet wel dat zodra we allebei nog net iets meer verdienen, we een schoonmaakster gaan aannemen. Opruimen is dan ons eigen pakkie an, maar we zouden daar toch wel veel baat bij hebben.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik probeer het althans. Soms kan ik me er echt niet toe zetten en soms krijg ik echt zo'n opruim-bui en ga ik als een speer door het huis heen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ja en soms gewoon te... ik ben altijd maar bezig met opruimen en schoonmaken, ik kan gewoon niet tegen rommel
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat verdien jij?
» Hoeveel verdien je?
» Waarom verdien jij een kerstcadeau?
» Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring)
» N.a.v Tot wanneer verdien je als mens een 2e kans?
» Hoeveel verdien je?
» Waarom verdien jij een kerstcadeau?
» Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring)
» N.a.v Tot wanneer verdien je als mens een 2e kans?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: