Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring)

+27
Exogenesis
Sun88
Marcellah89
Eliza
Enelya
Elliot
nijntje4
*Bloempje*
Marin
Carra
Minx
Roos'
Printje
Lady4
luisa
Liz
Monte
Linda
Urban Naked
Lejow
Rovine
Lenthe
Bay
Kaat
Middleme
Toet
Fortissimo
31 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring) Empty Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring)

Bericht  Fortissimo wo 15 mei 2013 - 5:26

**

Laatst aangepast door Fortissimo op vr 24 mei 2013 - 5:40; in totaal 1 keer bewerkt
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring) Empty Re: Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring)

Bericht  Toet wo 15 mei 2013 - 5:28

Ik studeer zelf nog maar ik weet dat een pas afgestudeerde vriendin €2030 netto verdiend, ook 0 ervaring (zij heeft voeding en diëtiek gestudeerd en maakt nu een product. Ik heb geen idee wat het exact inhoudt maar ze moet dingen bedenken, ontwikkelen, testen etc. etc.) ze werkt 40 uur per week.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring) Empty Re: Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring)

Bericht  Middleme wo 15 mei 2013 - 5:28

Ik denk dat dit in verschillende sectoren lastig vergelijken is.

Zit zelf in het begin van het onderwijs.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 5:32