Hoeveel verdien je?
+21
nina
Lady1984
Bruintje Beer
Fearie
mzcharlotte
GeKKiE
RYW
Caroow
Kamperseboekenwurm
Lejow
TricTrac
Toet
sanne-84
ArRo27
maiadebij
Suus
Roze Roos
Zininzon
Jeanette
Pearly_maar
Lizzy
25 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Hoeveel verdien je?
Deze hebben we hier nog niet en ik vind het altijd een leuk topic. Erg handig om te vergelijken.
Zelf ben ik secretaresse, werk 40 uur en ben 27 jaar oud. Verdien € 2.650,-- bruto, dit is € 1.800,-- netto.
Zelf ben ik secretaresse, werk 40 uur en ben 27 jaar oud. Verdien € 2.650,-- bruto, dit is € 1.800,-- netto.
Lizzy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 65
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Hoeveel verdien je?
€ 350 met mijn fulltime management stage veel te weinig. Zijn er hier ook meiden die als intercedente werken, en zo ja, mag ik weten wat jullie verdienen? Kan wel de CAO vinden, maar wil ook graag weten of er nog verschil is tussen Luba, Randstad etcetera
Pearly_maar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 42
Ik ben 22 en werk als woonbegeleider. Ik verdien telkens verschillend, gewoon dus 1613 euro bruto. Hierop komen nog toeslagen zoals ORT, dus dat loopt dan wel weer aardig op.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben 24 jaar, werk 32 uur per week als maatschappelijk werker.
Ik verdien zo'n 2.300,- bruto wat neerkomt op 1.600,- netto
Ik verdien zo'n 2.300,- bruto wat neerkomt op 1.600,- netto
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Dit is de tweede keer dat hij voorbij komt. Het andere topic staat nog op de eerste pagina.
Gast- Gast
Isa schreef:Dit is de tweede keer dat hij voorbij komt. Het andere topic staat nog op de eerste pagina.
Ja op het 'oude' forum
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik ben 23 werk 16 uur als helpende in de zorg verdien zo'n 670/700 euro netto.
Ik kijk niet graag naar bruto, aangezien ik dan zie hoeveel geld er nog af word gehaald!
Ik kijk niet graag naar bruto, aangezien ik dan zie hoeveel geld er nog af word gehaald!
Gast- Gast
Zininzon schreef:Isa schreef:Dit is de tweede keer dat hij voorbij komt. Het andere topic staat nog op de eerste pagina.
Ja op het 'oude' forum
Excuus! Ik dacht dat hij hier ook al stond....
Gast- Gast
Ik ben 24 jaar, werkzaam als ambulant begeleider binnen de zorg(zowel psychiatrische als verstandelijk beperkte cliënten) en verdien zo'n 1200 per maand als ik 20 uur werk, dit is netto. Daar komen dingen zoals ORT nog bij.
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Wat een verschillen allemaal he?! Ik hoorde vanmorgen op het nieuws dat werknemers bereid zijn om 5% van hun loon in te leveren als dat betekent dat ze mogen blijven. Zouden jullie dat ook doen? Ik vind dat toch wel vrij heftig hoor, maar zonder baan is ook weer niets. Gelukkig hoef ik nerges bang voor te zijn.
Lizzy- Fluisteraar
Ik ben 22 en werk fulltime ( 36uur) als zorgcoordinator bij verstandelijk gehandicapten. Mijn basisloon is 2033 bruto en daar komen nog ORT toeslagen bovenop. Ik zit dan tussen de 1600/1700 netto.
Gast- Gast
Ik ben 32, werk 35 uur per week als senior i.ncassomedewerker. Ik verdien € 1553,00 netto per maand. Ik heb het gevoel dat dit niet heel veel is.
Gast- Gast
Ik verdien niet zo veel. Ik ben 1e-jaars AIO en verdien iets meer dan 2000 bruto, 1460 netto.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik ben schadecorrespondenten bij een verzekeringsmaatschappij en verdien voor 20 uur 930 euro netto, ik ben 29 jaar. Volgens mij bij fulltime 2200 euro bruto.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Suus schreef:Ik verdien niet zo veel. Ik ben 1e-jaars AIO en verdien iets meer dan 2000 bruto, 1460 netto.
Ik dacht dat het bedrag wel hoger lag, krijg je volgend jaar dan meer?
Ik heb een aanstelling van 0.1 FTE (dus 10% van normale baan) en krijg daarbij 210 bruto en 125 netto (= normaal 190 netto, ben speciaal geval). Omgerekend naar fulltime (38 uur) is dit dus 2100 bruto en ongeveer 1800 netto normaal.
Gast- Gast
Break of Day, volgens mij verdien jij best netjes hoor! Als ik 32 uur zou werken zou ik dat ook ongeveer verdienen en volgens mij verdien ik niet echt slecht. Maar ik weet niet wat voor diploma's je allemaal hebt en hoeveel werkervaring!
Lizzy- Fluisteraar
Wat verdienen de secretaresses veel zeg!
Ik verdien 1880 euro ongeveer en werk 32 uur.
Is wel met reiskosten erbij.
Ik verdien 1880 euro ongeveer en werk 32 uur.
Is wel met reiskosten erbij.
Gast- Gast
Ja, volgend jaar komt er 300 euro bij.SunnyScience schreef:Suus schreef:Ik verdien niet zo veel. Ik ben 1e-jaars AIO en verdien iets meer dan 2000 bruto, 1460 netto.
Ik dacht dat het bedrag wel hoger lag, krijg je volgend jaar dan meer?
Ik heb een aanstelling van 0.1 FTE (dus 10% van normale baan) en krijg daarbij 210 bruto en 125 netto (= normaal 190 netto, ben speciaal geval). Omgerekend naar fulltime (38 uur) is dit dus 2100 bruto en ongeveer 1800 netto normaal.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Dan verdien jij toch ook prima Mozzorella? Of heb ik even gemist welke baan je hebt?
Lizzy- Fluisteraar
Lizzy schreef:Dan verdien jij toch ook prima Mozzorella? Of heb ik even gemist welke baan je hebt?
Ik klaag niet hoor . Ik werk als onderwijsadviseur!
Gast- Gast
Gekje schreef:Mijn loon is 0,30 cent omhoog gegaan Chill!!
Per maand?
Gast- Gast
Ik wilde het nog aanpassen maar kreeg het niet voor elkaar haha..
0,30 cent per uur omhoog Ervaringsjaar denk ik. Want ik werk in november 2 jaar bij die zorginstelling.
0,30 cent per uur omhoog Ervaringsjaar denk ik. Want ik werk in november 2 jaar bij die zorginstelling.
Gast- Gast
Ik verdien +- 14oo euro netto voor een 36 urige werkweek. Hier zit een heel klein stukje ORT in van 1 zondag in de maand + 1 zaterdag.
Heb geen hele hoge baan.
Heb geen hele hoge baan.
ArRo27- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 40
Registratiedatum : 01-12-10
ik ben 26 en werk 36 uur in de zorg. ik verdien 2100 bruto, en hou +/- 1650 over, afhankelijk van de ORT.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Taboe of niet: hoeveel verdien jij?
» Wat verdien jij?
» Mensen die werken in de kinderopvang, wat verdien jij?
» Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring)
» nav wat verdien jij wat is jouw verschil in netto bruto?
» Wat verdien jij?
» Mensen die werken in de kinderopvang, wat verdien jij?
» Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring)
» nav wat verdien jij wat is jouw verschil in netto bruto?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: