Verdien jij volgens jezelf....
+33
Sterre
Marcellah89
Coccinelle
Rose
Mizz_S
smooch
xxjojootjexx
Snoes
Ella
Jeanette
Lejow
Mamsie
Marin
Rush
Linda
Silver
Lonely Goatherd
Paper Crown
Vancity_girl
Floor
iloverose
Ayla
Flower_L
Susan
Lilypie
Steep
Manderijn
mickey
Tania
Aimee
Sanne
Parel
Printje
37 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Verdien jij volgens jezelf....
Een 'goede huisvrouw' titel?
Ik bedoel het niet vervelend hoor maar als ik soms lees wat sommigen hier doen denk ik eeuhhhhh ik ben echt lui/ geen goede huisvrouw..
Ik strijk zo min min mogelijk, was knuffels vrijwel nooit. Mijn huis is wel netjes hoor maar echt niet brandschoon. Ik doe niet iedere maand de keuken helemaal uit of wat dan ook.
Vind jij jezelf een goede huisvrouw en zo ja wat vind je daar dan onder vallen, 'huisvrouw' zijn. Ik vind het sowieso eigenlijk een stom woord.
Ik bedoel het niet vervelend hoor maar als ik soms lees wat sommigen hier doen denk ik eeuhhhhh ik ben echt lui/ geen goede huisvrouw..
Ik strijk zo min min mogelijk, was knuffels vrijwel nooit. Mijn huis is wel netjes hoor maar echt niet brandschoon. Ik doe niet iedere maand de keuken helemaal uit of wat dan ook.
Vind jij jezelf een goede huisvrouw en zo ja wat vind je daar dan onder vallen, 'huisvrouw' zijn. Ik vind het sowieso eigenlijk een stom woord.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Verdien jij volgens jezelf....
Oh ja hoor, absoluut!
Ik hou mijn gezin, en dus huishouden, prima draaiende!
Het is hier heus niet altijd spik & span, maar iedereen is tevreden en alles en iedereen ziet er prima uit. Ik zal me iig niet schamen als er zo maar een tv ploeg binnen stapt ofzo!
Ik hou mijn gezin, en dus huishouden, prima draaiende!
Het is hier heus niet altijd spik & span, maar iedereen is tevreden en alles en iedereen ziet er prima uit. Ik zal me iig niet schamen als er zo maar een tv ploeg binnen stapt ofzo!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Tja, volgens mij doe ik het wel prima. Het huis is netjes, ik probeer elke dag te stofzuigen (dan wel met een swifferding even door de woonkamer) in verband met de hond. Strijken doe ik nooit, vind ik niet nodig. En de was blijft wel eens te lang liggen, maar dat is echt tijdgebrek. Zolang het schoon is in huis, vind ik alles wel goed.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Hmm het wisselt een beetje...
Ik stofzuiger elke dag (soms 2x per dag), dweil om de dag. De keukenkastjes neem ik één keer in de week af (maar dat komt door onze stomme hoogglans witte kastjes en katten die daar graag hun modderpootjes op zetten). Wassen doe ik elke dag, vouwen 1x per 2 weken en strijken nooit De koelkast soppen doe ik te weinig, ramen lappen alleen met verjaardagen, stoffen als ik zie dat het écht nodig is...
Ik ben wel heel goed in doen alsof ik een goede huisvrouw ben Vlak voordat mijn vriend uit zijn werk komt, ga ik als een gek door het huis(stofzuigen,dweilen,doekje over de wc, etc.) en als hij dan binnen komt zeg ik bezweet en wel 'hehe, zullen we gezellig even samen wat drinken! ik ben al de hele dag in huis bezig!'
Ik stofzuiger elke dag (soms 2x per dag), dweil om de dag. De keukenkastjes neem ik één keer in de week af (maar dat komt door onze stomme hoogglans witte kastjes en katten die daar graag hun modderpootjes op zetten). Wassen doe ik elke dag, vouwen 1x per 2 weken en strijken nooit De koelkast soppen doe ik te weinig, ramen lappen alleen met verjaardagen, stoffen als ik zie dat het écht nodig is...
Ik ben wel heel goed in doen alsof ik een goede huisvrouw ben Vlak voordat mijn vriend uit zijn werk komt, ga ik als een gek door het huis(stofzuigen,dweilen,doekje over de wc, etc.) en als hij dan binnen komt zeg ik bezweet en wel 'hehe, zullen we gezellig even samen wat drinken! ik ben al de hele dag in huis bezig!'
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Aimee schreef:Hmm het wisselt een beetje...
hahahhaha
Ow maar iedereen is hier ook tevreden en blij hoor. Het is geen vies huis maar als ik soms lees van mensen die schrijven ik heb de ramen weer gelapt/ de keuken de wekelijkse beurt gegeven dan denk ik euh oke.... ik ben een luie huisvrouw. Maarrrrrrrrrr ik kan heel goed koekjes/cake enzo bakken.
Ik zeg altijd tegen manlief dat als hij commentaar heeft hij het maar mooi zelf mag doen..
Printje- Lady Post-a-lot
Ik ben absoluut geen goede huisvrouw.
-Strijk laat ik soms weken liggen. Totdat mijn vriend begint te klagen dat hij niks meer in de kast heeft liggen... En dan heb ik dus 3 manden ineens om weg te strijken...
-De stofzuiger heb ik gemiddeld 1x per week in mijn handen. Met tegenzin.
-Vlees brandt standaard aan tijdens het bakken.
-Mijn vriend wast de ramen, omdat ik altijd weer uitvluchten weet te verzinnen. ("De zon schijnt, daar krijg je strepen van", "Het gaat morgen toch regenen", enz.)
-Keuken uitsoppen? Dat zou wel weer eens mogen ja!
-Er zit al een week of zo een sapvlek in de koelkast, maar ik ben te lui om het vaatdoekje te pakken...
Zo... en nu ga ik me zitten schamen
-Strijk laat ik soms weken liggen. Totdat mijn vriend begint te klagen dat hij niks meer in de kast heeft liggen... En dan heb ik dus 3 manden ineens om weg te strijken...
-De stofzuiger heb ik gemiddeld 1x per week in mijn handen. Met tegenzin.
-Vlees brandt standaard aan tijdens het bakken.
-Mijn vriend wast de ramen, omdat ik altijd weer uitvluchten weet te verzinnen. ("De zon schijnt, daar krijg je strepen van", "Het gaat morgen toch regenen", enz.)
-Keuken uitsoppen? Dat zou wel weer eens mogen ja!
-Er zit al een week of zo een sapvlek in de koelkast, maar ik ben te lui om het vaatdoekje te pakken...
Zo... en nu ga ik me zitten schamen
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Oh ja zeker wel. Was hou ik bij, vloer doe ik dagelijks, vensterbanken e.d 2x per week, en mijn schoonmoeder poetst alles wat los en vast zit als ze hier op past.
Strijken doe ik niet, heeft wat mij betreft niks te maken met een wel of niet schoon huishouden.
Strijken doe ik niet, heeft wat mij betreft niks te maken met een wel of niet schoon huishouden.
Laatst aangepast door Manderijn op ma 26 nov 2012 - 10:07; in totaal 1 keer bewerkt
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Aimee schreef:Hmm het wisselt een beetje...
Ik ook!!! Hahaha, of hij zegt; zoo jij bent goed bezig geweest vandaag!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
hahahaha Mickey ik moet stiekem een beetje om je lachen... ach ja we leven gelukkig niet meer in 1930, het is je vergeven. En in veel dingen herken ik mezelf Maar wanneer er strijk ligt lang leve schoonmoeder
Printje- Lady Post-a-lot
Haha sinds mijn dochtertje er is ben ik juist een betere huisvrouw geworden haha.
Toen we nog met zijn tweetjes waren, stond hier wel eens afwas 2 dagen op de aanrecht en dat terwijl we een vaatwasser hadden .
Nu poets ik regelmatig en ruim ik de afwas gelijk op haha .
Toen we nog met zijn tweetjes waren, stond hier wel eens afwas 2 dagen op de aanrecht en dat terwijl we een vaatwasser hadden .
Nu poets ik regelmatig en ruim ik de afwas gelijk op haha .
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Gelukkig dat je om me moet lachen, t is ook wel lachwekkend he.
Als ik dan kijk naar mijn familie... Mijn vader heeft een poetsfiemel (als jullie snappen wat ik bedoel), mijn zus hetzelfde, net als mijn oma. Het gen heeft mij gewoon overgeslagen, kan niet anders!
Als ik dan kijk naar mijn familie... Mijn vader heeft een poetsfiemel (als jullie snappen wat ik bedoel), mijn zus hetzelfde, net als mijn oma. Het gen heeft mij gewoon overgeslagen, kan niet anders!
mickey- Kletskop
mickey schreef:Gelukkig dat je om me moet lachen, t is ook wel lachwekkend he.
Ik las poetspiemel... Maar ik weet niet wat een poetsfiemel is..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Het kan beter. Soms zou ik best zo'n heel goede huisvrouw willen zijn, zo eentje die in een handomdraai alles keurig aan kant maakt en die dan ook nog zelf broden en koekjes bakt, zelf kleding naait en knuffels en dekentjes haakt en 's avonds allerlei geweldige, gezonde en culinaire dingen op tafel zet, die natuurlijk heel slim bij elkaar zijn geshopt en dus niet veel hebben gekost. Lijkt me op de een of andere manier heel rustgevend.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Steep schreef:mickey schreef:Gelukkig dat je om me moet lachen, t is ook wel lachwekkend he.
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Steep schreef:mickey schreef:Gelukkig dat je om me moet lachen, t is ook wel lachwekkend he.
hahhaa ik las ook poetspiemel... ik dacht al mmm wat is dat nu weer.
Printje- Lady Post-a-lot
Dus dat er staat: mijn vader heeft een poetspiemel? Dan krijg ik echt heel rare beelden in mijn hoofd van een piemel die eruit ziet als een plumeau en dat die vader daar de kastjes mee af staat te stoffen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Steep schreef:Aimee schreef:Hmm het wisselt een beetje...
Ik ook!!! Hahaha, of hij zegt; zoo jij bent goed bezig geweest vandaag!
Hahaha hier net zo!! Ik kan gerust de hele dag niets uitvoeren en ineens om vier uur keihard aan de slag moeten van mezelf!
Gast- Gast
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Susan schreef:Dus dat er staat: mijn vader heeft een poetspiemel? Dan krijg ik echt heel rare beelden in mijn hoofd van een piemel die eruit ziet als een plumeau en dat die vader daar de kastjes mee af staat te stoffen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Susan schreef:Dus dat er staat: mijn vader heeft een poetspiemel? Dan krijg ik echt heel rare beelden in mijn hoofd van een piemel die eruit ziet als een plumeau en dat die vader daar de kastjes mee af staat te stoffen.
Printje- Lady Post-a-lot
Ja ik denk dat me dat wel lukt als er 48 uur in 1 dag zit en ik dan nog steeds genoeg heb aan 8 uur slaapSusan schreef:Het kan beter. Soms zou ik best zo'n heel goede huisvrouw willen zijn, zo eentje die in een handomdraai alles keurig aan kant maakt en die dan ook nog zelf broden en koekjes bakt, zelf kleding naait en knuffels en dekentjes haakt en 's avonds allerlei geweldige, gezonde en culinaire dingen op tafel zet, die natuurlijk heel slim bij elkaar zijn geshopt en dus niet veel hebben gekost. Lijkt me op de een of andere manier heel rustgevend.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
PoetsFiemel zal wel iets limburgs zijn dan... Poets-tic, is dat duidelijker? Mijn vader heeft in ieder geval geen plumeau in z'n onderbroek zitten (voor zover ik weet dan )
mickey- Kletskop
En ja, ik ben een goeie huisvrouw, ik kan namelijk niet meer tegen rommel sinds we Elena hebben. Als ik ga stofzuigen/dweilen en er staat nog was moet eerst die was opgeruimd en gestreken, net als de afwas die weg moet zijn van het aanrecht. Dus als ik wil stofzuigen en dweilen is daarna alles klaar De slaapkamer is al 3 weken niet gestoft, banken zijn al weken niet van hun plaats, maar ach, daar komt geen visite
Al met al houd ik de voor mij belangrijke dingen bij, zijn Elena vriend en ik gelukkig en tevreden en daar draait het om.
Al met al houd ik de voor mij belangrijke dingen bij, zijn Elena vriend en ik gelukkig en tevreden en daar draait het om.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Om de dag stof ik beneden alles af ik probeer elkedag te stofzuigen.dochs doe ik 1x in de week ,wc probeer elke dag doekje der door en een scheut gloor.boven doe ik 1 a 2 in de week .was hou ik oom bij (anders doet mijn moeder het wel als zei op a oppast .de koelkast en vriezer doe ik 1x in de zoveeltijd .en de ramen worden gelapt als vriend lief der wat van zegt.
Ik probeer zoveel mogelijk alles bij te houden.maar ik ben echt een sloddevos in laadjes dat zijn echt rommel hoekjes soms krijg ik de laadtjes )haast niet meer open(bonnetjes,folders,ander pruldingen)ik maak schoon als a op bed ligt
Ik probeer zoveel mogelijk alles bij te houden.maar ik ben echt een sloddevos in laadjes dat zijn echt rommel hoekjes soms krijg ik de laadtjes )haast niet meer open(bonnetjes,folders,ander pruldingen)ik maak schoon als a op bed ligt
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat verdien jij?
» Hoeveel verdien je?
» Waarom verdien jij een kerstcadeau?
» Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring)
» N.a.v Tot wanneer verdien je als mens een 2e kans?
» Hoeveel verdien je?
» Waarom verdien jij een kerstcadeau?
» Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring)
» N.a.v Tot wanneer verdien je als mens een 2e kans?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: