Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom verdien jij een kerstcadeau?

+10
nina
Sanne
Catwoman79
Caramba
Pompoen
Burn
JD
Lady4
Shy
Bazinga
14 plaatsers

Ga naar beneden

Waarom verdien jij een kerstcadeau? Empty Waarom verdien jij een kerstcadeau?

Bericht  Bazinga ma 24 dec 2012 - 11:45

Wees eerlijk, wees egoistisch, wees egocentrisch, wees arrogant; waarom verdien jij een kerstcadeau?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom verdien jij een kerstcadeau? Empty Re: Waarom verdien jij een kerstcadeau?

Bericht  Shy ma 24 dec 2012 - 12:28

Omdat ik iemand mis.
Vanochtend deelde ze tassen uit met boodschappen bij de plus, net een vrouw voor mij de gelukkige, ik was jaloers Embarassed
Maar dat was al een leuk kerstcadeau geweest!

En jij dan Bazinga?
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom verdien jij een kerstcadeau? Empty Re: Waarom verdien jij een kerstcadeau?

Bericht  Lady4 ma 24 dec 2012 - 12:41

Omdat ik levens sta te redden wanneer anderen tijdens de kerstdagen gezellig met elkaar aan tafel zitten.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom verdien jij een kerstcadeau? Empty Re: Waarom verdien jij een kerstcadeau?

Bericht  JD ma 24 dec 2012 - 13:18

Omdat dit voor mij een ontzettend rot jaar was; ik verloor mijn baan, ben 3x geopereerd, verloor mijn opa, en mijn relatie is 5 dagen voor kerst uitgegaan waardoor ik me nu super alleen voel.... plus het feit dat ik rondkom van een WW uitkering, en dus geen kerstcadeau voor mezelf kan kopen Sad

Maar het enige cadeau wat ik zou willen is een hééééél mooi en gelukkig 2013. (oke en een zak geld is ook wel welkom :P )
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom verdien jij een kerstcadeau? Empty Re: Waarom verdien jij een kerstcadeau?

Bericht  Lady4 ma 24 dec 2012 - 13:30

JaneDoe, jij verdient inderdaad een kerstcadeau! hug
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom verdien jij een kerstcadeau? Empty Re: Waarom verdien jij een kerstcadeau?

Bericht  Burn ma 24 dec 2012 - 14:13

Lady, jij ook!

Ik verdien een cadeau, omdat ik op het punt sta om met mezelf aan het werk te gaan..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom verdien jij een kerstcadeau? Empty Re: Waarom verdien jij een kerstcadeau?

Bericht  Ibbeltje ma 24 dec 2012 - 18:15

Omdat ik niet altijd zo maar wat leuks kan kopen en altijd 3x na moet denken of ik het wel echt moet kopen dan.

Omdat ik het niet altijd even makkelijk heb met mijn vriend met zijn 'probleem' maar hij werkt nu aan zichzelf, hopelijk wordt het verder nog steeds beter

En omdat ik heel lief ben voor de kindjes op mijn werk en gisteren het erg gezellig heb gehad daar Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom verdien jij een kerstcadeau? Empty Re: Waarom verdien jij een kerstcadeau?

Bericht  Pompoen ma 24 dec 2012 - 18:26

Om ik lief ben!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom verdien jij een kerstcadeau? Empty Re: Waarom verdien jij een kerstcadeau?

Bericht  Caramba ma 24 dec 2012 - 18:47

Ik verdien een cadeau omdat ik 1 van de zovelen/ of weinigen, die met kerst vroeg uit de veren is om voor mensen te zorgen. Ik doe niet aan het kerstontbijt met collega's of famile. Ik ben vandaag alleen, tot bepaalde tijd, met de mensen die ik verzorg.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom verdien jij een kerstcadeau? Empty Re: Waarom verdien jij een kerstcadeau?

Bericht  Catwoman79 ma 24 dec 2012 - 19:38

Omdat ik gisteravond de nacht in ben gegaan, en ik moet er nog 2
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom verdien jij een kerstcadeau? Empty Re: Waarom verdien jij een kerstcadeau?

Bericht  Sanne ma 24 dec 2012 - 20:01

Shygirl, dat is balen! Zou leuk geweest zijn als je een tas gratis boodschappen kreeg.

Lady, jij verdient zeker een cadeau! Werkze deze dagen.

JaneDoe, wat een rotjaar heb je achter de rug, ik hoop dat 2013 een beter jaar voor je wordt! Waarom verdien jij een kerstcadeau? 699888

Burn, goed zo! Dat is ook een cadeau waard.

Ibbeltje, dat is niet leuk als je overal 3 keer over na moet denken, zou fijn zijn als het een keer gewoon even kon, jezelf een cadeautje geven. Ik weet niet wat er met je vriend is, maar ik hoop dat voor jullie dat het de goede kant opgaat komend jaar.

Pompoen, jij verdient een cadeau omdat je je zo sterk overal doorheen slaat nu! Je bent een kanjer.

Sneezy, goed werk! Ik hoop dat je toch fijne kersdagen hebt met de mensen die je verzorgt.

Catwoman, je hebt drie nachtdiensten achter elkaar? Lijkt me zwaar, dat is ook een cadeau waard!

Ik zou eigenlijk niet weten waarom ik een cadeau verdien. Het was een bijzonder jaar met hele mooie momenten (de geboorte van mijn dochter), maar ook verdrietige momenten (de ziekte van mijn moeder). Dat laatste is echt heel naar en ik heb het daar ook echt moeilijk mee, maar dat kleine meisje thuis brengt weer zoveel geluk dat het allemaal wel vol te houden is.
Een cadeautje omdat het gewoon leuk is om af en toe een cadeautje te krijgen dan...

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom verdien jij een kerstcadeau? Empty Re: Waarom verdien jij een kerstcadeau?

Bericht  Ibbeltje ma 24 dec 2012 - 20:06

Sanne wat lief dank je wel! Jij verdiend het omdat je zo lief op iedereen reageert Waarom verdien jij een kerstcadeau? 561177 En je het zo moeilijk hebt met je moeder Waarom verdien jij een kerstcadeau? 699888

Mijn vriend heeft een angststoornis (niet quoten graag)
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom verdien jij een kerstcadeau? Empty Re: Waarom verdien jij een kerstcadeau?

Bericht  Sanne ma 24 dec 2012 - 20:47

Dank je, Ibbeltje.

Dat van je vriend is zeker niet makkelijk. Heeft hij er hulp voor? Ik hoop dat jij er goed mee om kan gaan en het je leven niet te veel beperkt. Lukt dat wat?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom verdien jij een kerstcadeau? Empty Re: Waarom verdien jij een kerstcadeau?

Bericht  Shy ma 24 dec 2012 - 21:21

Sanne lief dat je reageert op iedereen, misschien keek ik te hoopvol haha. Oh ik verdien het ook omdat ik zo moet werken van 12.00 tot 18.00 en deze dag gaat lang duren.

Sterkte met je moeder, is ze ernstig ziek?
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom verdien jij een kerstcadeau? Empty Re: Waarom verdien jij een kerstcadeau?

Bericht  Ibbeltje ma 24 dec 2012 - 21:35

Ja hij heeft er nu hulp voor. En ik doe wel mijn eigen dingen nog altijd, maar financieel is het gewoon moeilijk omdat we nu maar alleen mijn loon hebben. Maar goed, hopelijk is dat een van de dingen die gaat veranderen in 2013. Dat zou ook al een cadeautje op zich zijn.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom verdien jij een kerstcadeau? Empty Re: Waarom verdien jij een kerstcadeau?

Bericht  nina ma 24 dec 2012 - 22:12

Omdat mijn vriend en ik beide ziek zijn met kerst en hij mij steeds wakker houdt met zijn gekuch. Ik word er echt gek van, al kan hij er natuurlijk niets aan doen.
Hij wordt ook heel erg gefrustreerd omdat hij ziek is en dat vind ik ook heel vervelend.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom verdien jij een kerstcadeau? Empty Re: Waarom verdien jij een kerstcadeau?

Bericht  Roodkapje ma 24 dec 2012 - 22:14

Ik verdien een kerstkado omdat ik een man heb die mij altijd vergeet Waarom verdien jij een kerstcadeau? 561177

Gister allemaal kadootjes onder de boom door mij aangeschaft, voor hem een Ipad en voor de kids wat speelgoed...Voor mij helaas niets. Ik geef niet zoveel om kadootjes maar soms zou het wel leuk zijn als hij er zelf eens aan zou denken. Gewoon een spontaan iets. Meestal vergeet hij alle kado-momenten, mijn verjaardag, moederdag etc Wink dus had ook niets verwacht.



Oh en natuurlijk omdat ik nu aan het werk ben en morgen de nacht in mag.... Merry Christmasssss met mijn gezin Wink
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom verdien jij een kerstcadeau? Empty Re: Waarom verdien jij een kerstcadeau?

Bericht  Sanne ma 24 dec 2012 - 22:27

Shygirl, je moet de boodschappen ook niet uit de handen van de weggever kijken haha Wink. Moet je beide kerstdagen werken?
Bij mijn moeder is in augustus borstkanker geconstateerd. Het zit er waarschijnlijk al even, want in januari voelde ze zelf een knobbeltje in haar oksel wat dus een uitzaaiing in de lymfklieren blijkt te zijn. Ze heeft nu de eerste 4 chemokuren gehad en is er inmiddels behoorlijk ziek van. Vanaf januari krijgt ze een nog zwaardere kuur, 12 weken lang iedere week. Ik vraag me echt af of ze daar niet bijna aan onderdoor gaat. Het is nu al zo zwaar en de afgelopen kuren kreeg ze om de drie weken.

Ibbeltje, ik hoop echt dat het komend jaar beter gaat, dat de hulp hem verder brengt en hem erover heen helpt. Zou echt fijn zijn voor jullie beide.

Nina, oeh, dat is vervelend. Kan me voorstellen dat het hoesten irritant is, maar ja, niets aan te doen. Beterschap (en sterkte haha met je knorrepot...)

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom verdien jij een kerstcadeau? Empty Re: Waarom verdien jij een kerstcadeau?

Bericht  Sanne ma 24 dec 2012 - 22:31

Roodkapje, heel herkenbaar! Het laatste spontane cadeau is hier minstens 6 jaar geleden. Ik krijg nu wel paar hele leuke dingen van hem waar ik echt heel blij mee ben, maar ik moet het wel zelf bedenken. Hoewel... Hij stelde wel zelf de vraag of ik nog wensen had, dus dat is wel lief. Ach, zo krijg ik tenminste dingen waar ik echt blij mee ben.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom verdien jij een kerstcadeau? Empty Re: Waarom verdien jij een kerstcadeau?

Bericht  Caro di 25 dec 2012 - 5:09

Ik verdien een cadeau omdat ik ben gescheiden in 2012 (ok.. nog niet officieel maar gevoelsmatig wel), papa is overleden, ik financiele shit heb hierdoor 'en om het plaatje compleet te maken heb ik mijn hart aan iemand verloren die het niet waard is en ik gigantisch liefdesverdriet heb nu..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom verdien jij een kerstcadeau? Empty Re: Waarom verdien jij een kerstcadeau?

Bericht  Rovine di 25 dec 2012 - 5:18

Omdat ik me na een bergje ellende begin dit jaar goed herpakt heb. Baan kwijt, relatie uit, huis kwijt, eigenlijk alle zekerheden weg. Nu leukere baan, relatie met een leukerd, eigen huisje en eigenlijk heb ik het weer prima voor elkaar nu.

Toen ik door al dat gedoe heenging hield ik mezelf voor dat het tegen het einde van het jaar beter zou zijn en dat is het.

Verwacht verder geen kado, zit nu bij ouders en doen er ook niet aan. Maar dat maakt niet uit, het gaat goed en dat is belangrijker. Ik shop na de kerst wel mijn eigen kado bij elkaar met de tegoedbonnen in mijn kerstpakket.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom verdien jij een kerstcadeau? Empty Re: Waarom verdien jij een kerstcadeau?

Bericht  Gast di 25 dec 2012 - 5:18

Ik verdien een kerstcadeau, omdat ik erg mijn best doe een beter persoon te zijn in alle opzichten. In de afgelopen jaren loop ik mezelf voorbij, omdat ik niet weet hoe ik precies met emoties moet omgaan. Maar ik leer het steeds beter, weet weer steeds beter op mezelf te vertrouwen, ben loyaal en vergevingsgezind. En alleen om die woorden alleen al zou ik een kerstcadeau verdienen.

Maar ik heb nog meer egoïstische woorden hoor. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom verdien jij een kerstcadeau? Empty Re: Waarom verdien jij een kerstcadeau?

Bericht  Ibbeltje di 25 dec 2012 - 5:21

Sanne lief dank je wel. Ik hoop dat het aankomend jaar wat beter gaat met je moeder. Waarom verdien jij een kerstcadeau? 699888
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom verdien jij een kerstcadeau? Empty Re: Waarom verdien jij een kerstcadeau?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum