Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+30
Bliksem
Ella
Fearie
silly-one
Ragazza
luisa
Loes263
Plien84
Fortissimo
Hoochie
Huppekee
Vino
Triesje1983
Annouk
Snirp
Livine
Happydobby
Ibbeltje
Suus
Linnie1985
Elin
_Lacey_
Elliot
Liadan
Zora
Lady4
Vogeltje
madam
nijntje4
LaBird
34 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  madam zo 16 dec 2012 - 4:08

Ik ben mijn motivatie en week ritme een beetje kwijt.
Het is bij mij de knop die ik heel snel moet omzetten!!!!
En dat ga ik ook doen. Vanavond ga ik weer verder met de lessen van Evy.
En als ik een aantal lessen eerst moet herhalen om weer de juiste conditie te hebben,
dan zijt het zo. Maar ik laat mij niet meer van de kaart slaan.
Update volgt vanavond, zo heb ik een stok achter de rug.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora zo 16 dec 2012 - 4:52

Hup Madam!!! Je kunt het!!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Elin zo 16 dec 2012 - 5:29

Heb even gezocht op internet en denk dat ik mee ga doen aan de V.ondelparkloop, 20 januari. Dan ga ik voor de 6.7k. Nog een maand te gaan, dus ik moet even goed m'n best gaan doen! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 1578173417
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  madam zo 16 dec 2012 - 7:00

I'm back in te race :cheering:
De laatste keer dat ik ben wezen rennen was 14 november :shock:
En zo koppig als ik ben wilde ik geen les herhalen, maar gelijk door waar ik gebleven was.
En ik heb het gevoeld hoor pfffff.
3x6 min rennen. Maar ik heb het vol gehouden, en nu weer 3x per week gaan rennen om mijn ritme weer terug te krijgen.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 7:02

Wat leuk een Vondelpark loop!

En goed dat je gegaan bent!! Nu volhouden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 16 dec 2012 - 7:22

Snirp> goed gedaan! Super dat je bent doorgelopen ondanks de regen! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 281626781


Jip> Goed zeg dat je de cross gedaan hebt Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 281626781 Heb je nu ergens last van omdat je alle kanten op ging?


Elin> Wat goed dat je het weer op hebt gepakt Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 281626781 Ik kan je alleen geen tips geven over wedstrijden. Maar de Vondelparkloop lijkt mij wel een leuke smile

Madam> Ik ben trots op je! Je hebt het maar weer gedaan! En nu vol blijven houden he! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 281626781


Mijn dag ik morgen weer smile Heb er nu al zin in Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora zo 16 dec 2012 - 9:07

Goed bezig dames!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird zo 16 dec 2012 - 9:14

Zo, ivm gladheid en sneeuw al tijdje niet wezen hardlopen. Wel genoeg andere beweging gehad, maar haal er niet zoveel voldoening uit als het hardlopen.
Maar er gaat weer verandering in komen, morgen ga ik weer bezig! Weet niet of ik verder ga waar ik was gebleven, of even een paar lesjes terug ga. Denk dat ik les gewoon aan zet en zie hoe ver ik kom!

Goed bezig allemaal! Zijn er naast Elin nog mensen die een soort doel hebben? Ik wil begin mei de N.acht van G.roningen gaan lopen, 7 km. Moet makkelijk haalbaar zijn, doel is eigenlijk ook dat ik dan al wel verder kan lopen (wat betreft schema van Evy moet dit ook echt wel lukken). Maar het zal dan mijn eerste officiële loop zijn.
Als me dat bevalt, zal ik vanaf dat moment wat meer lopen uitzoeken en er aan mee doen. Heerlijk!!!
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 16 dec 2012 - 9:41

Ik heb geen doel. Of ja wel, ik ben bezig met afvallen Wink Maar ik doe niet mee aan een loop.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Snirp zo 16 dec 2012 - 9:44

Qua meedoen aan een loop heb ik ook niet echt een doel.
Heb vroeger ook wel eens 10km gelopen, maar vind dit echt te lang, haha!
5km is een prima afstand voor mij, mijn uiteindelijke doel is om die afstand nog eens rond de 25 minuten te lopen, haha!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 9:45

Ik train voor een hele tr.iathlon. Dan mag ik 42,195km lopen, em daarvoor nog zwemmen en fietsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora zo 16 dec 2012 - 19:19

Goed bezig LaBird! In de buurt zijn inderdaad veel leuke dingen te doen geloof ik qua lopen, maar dat lijkt me vooralsnog niet zo leuk. Ik heb niet echt een doel behalve wat afvallen en werken aan mijn conditie laughcry
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus zo 16 dec 2012 - 21:32

Ik MOET van mezelf vandaag ook weer lopen Wink
Mijn eerste doel is in maart meedoen met de CPC-loop in Den Haag, dan ga ik de 5 km doen. Begin mei hoop ik, net als LaBird, mee te doen met de nacht van Groningen. Ik hoop dat ik die 7 km eindelijk eens ga halen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Snirp zo 16 dec 2012 - 21:35

Owja, de CPC-loop! Lijkt mij ook leuk om aan mee te doen smile En dan twee weken daarna de Circuitrun in Zandvoort, moet lukken, haha!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 21:38

Ik ben sinds gisteravond snip verkouden... Ik wilde vandaag gaan lopen, maar dan sla ik even over. Misschien wel even fietsen. Vanmiddag naar de sauna. Hopelijk doet dat goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus ma 17 dec 2012 - 0:00

Ik ben gegaan!
Voor een eerste keer na een paar weken ging het aardig, maar heb niet zo ver gelopen, 2km. Wil er nu elke keer een halve km bij proberen te doen, even mijn lijf weer laten wennen. En ben nu ook ongesteld, dan gaat het vaak ook wat minder bij mij, dus al met al ben ik wel tevreden.

Ik heb alleen wel last van een lichte benauwdheid. Het is niet heel erg, maar wel hinderlijk. Heb het ook als ik rustig thuis op de bank zit, dus heeft niks te maken met hardlopen, maar dan is het wel wat erger. Ben een klein beetje bang dat mijn kattenallergie weer een beetje opspeelt, misschien omdat ik nu meer binnen ben dan in de zomer? En de katten ook natuurlijk. Goede motivatie om nog vaker schoon te maken Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 394967
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 ma 17 dec 2012 - 0:52

Ik ga morgenochtend als ik Joshua weg heb gebracht...of manlief brengt hem weg dat ik meteen kan gaan lopen... en dan daarna Skype-afspraak met mijn diëtiste...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 17 dec 2012 - 2:08

Jip beterschap met je verkoudheid.


Suus Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 281626781 super dat je weer geweest bent! En goed idee om het weer op te bouwen. Wel balen van de benauwdheid. Hopelijk ligt het aan de kattenallergie (nou ja ook liever niet natuurlijk) en niet aan iets anders.


Tries hoe vaak heb je afspraak met een dietiste?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 ma 17 dec 2012 - 6:20

1x in de 3 maanden...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 17 dec 2012 - 7:21

Oh oke.


Nou ik ga weer hardlopen. Deze keer start ik al met regen. Net ging het kei hard, nu wat minder. Hopelijk kan ik toch lekker lopen smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora ma 17 dec 2012 - 7:49

Goed dat je gaat in regen Ibbel! Na de eerste irritatie vind ik dat altijd nog wel lekker ook smile

Suus, loop je niet met Start to Run? Je moet natuurlijk helemaal doen wat voor jou goed voelt, maar ik kan me zo voorstellen dat je met 2 km niet echt iets opbouwt. Maar goed, je hebt natuurlijk tijdje niet gelopen!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 17 dec 2012 - 8:02

Gelukkig regende het al snel niet meer smile Maar jeetje de laatste 10 min had ik het even zwaar. Mijn benen leken wel van lood of zo haha. Maar goed we zijn weer thuis Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Elin ma 17 dec 2012 - 8:53

Dames, wat zijn jullie goed bezig! Echt super Very Happy

Als ik verkouden ben kan ik ook echt niet hardlopen. Gelukkig gaat het nu al een tijdje goed *afkloppen*.
Morgen mag ik weer!
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 17 dec 2012 - 9:09

Dank je Elin. Jij succes morgen!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 ma 17 dec 2012 - 20:19

Hier regent het ook iets te hard om te gaan. Dus ga straks maar Zumba doen en m'n huishouden. Dan heb ik m'n beweging ook wel weer gehad ;-)
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum