Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+30
Bliksem
Ella
Fearie
silly-one
Ragazza
luisa
Loes263
Plien84
Fortissimo
Hoochie
Huppekee
Vino
Triesje1983
Annouk
Snirp
Livine
Happydobby
Ibbeltje
Suus
Linnie1985
Elin
_Lacey_
Elliot
Liadan
Zora
Lady4
Vogeltje
madam
nijntje4
LaBird
34 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus do 8 nov 2012 - 4:20

Ik sla vandaag even over, maar zaterdag ga ik echt weer! Nogal verkouden nu...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 8 nov 2012 - 7:51

Break Of Day schreef:Suus, Labird en Triesje, ik las in jullie posts dat jullie het vandaag weer zouden proberen? Hoe is het gegaan? Of moet je nog? In dat geval succes!
Ibbeltje, goed dat je bent gegaan, ook al kon je de les niet uitlopen. Volgende keer beter.
Ik ben helaas ziek geworden. Gister had ik het echt te pakken, vandaag gaat wel weer, maar voel me nog als een vaatdoek. Ik wil nog even afwachten hoe ik me in het weekend voel, hopelijk dat ik dan weer een klein rondje kan lopen om er weer even in te komen. Daarna pak ik de lessen wel weer op Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 3079029344

Dank je. Balen dat jij ziek bent geworden. beterschap! Goed dat je even rust neemt. Ik had dat laatst ook gedaan en had daarna opeens weer een dag dat ik dacht van nu voel ik mij weer oke ik ga weer lopen smile


Suus> beterschap.

LaBird> goed dat je geweest bent zonder uit te stellen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 281626781 Wink
Wat ik nu doe is ook van Rennen met Evy.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora do 8 nov 2012 - 8:19

Hey dames! Ik lees al een tijdje in dit topic mee maar kom nu toch ook maar echt posten smile Heb al veel gehad aan jullie posts iig!

Ik ben in september begonnen met Start to Run, na jaren niet (echt) gesport te hebben, al fiets ik wel veel. Het viel mij niet tegen, weinig spierpijn, en ik had ook veel motivatie. De afgelopen maand heb ik niet gerend vanwege tentamens en drukte op het werk, dus het was een behoorlijke drempel om vandaag weer te gaan lopen. Ik had als laatste les 16 gelopen, die heb ik nu net weer gelopen, en wonder boven wonder ging het geweldig! Er was helemaal niets te merken van mijn lange pauze, alleen de laatste 5 minuten had ik wel wat moeite met mijn ademhaling, maar mijn motivatie is iig weer helemaal terug! :cheering:

Oh, en ik vind qua rennen in het park het wel jammer dat het nu donker is, maar ik kan nu iig wel ongezien mijn rare huppeltjes doen om op te warmen laughcry
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 8 nov 2012 - 8:34

Zora welkom ! Leuk dat je ook loopt! Ik vind de warming up met dat springen ook echt voor lul hahah. Dan is het donker wel weer fijn Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora do 8 nov 2012 - 8:48

Thanks! Haha ja die huppeltjes... ik deed het de 1e 10 lessen ofzo nooit, maar merk toch wel dat als ik even een minuutje wat hups en zwaai dat het toch wel wat doet Very Happy

Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 8 nov 2012 - 9:01

Ach ja we moeten ook maar denken als mensen raar kijken dat we goed bezig zijn Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 do 8 nov 2012 - 9:06

@ Ibbeltje: jammer dat 't niet zo goed ging vandaag. Maar inderdaad, de volgende keer weer gewoon opnieuw Very Happy.

@ Break Of Day: Ik heb inderdaad hardgelopen vanmorgen Very Happy. Om 9 uur was ik al aan het lopen, nadat ik terug was van de fysio Very Happy.
Jammer dat je ziek bent geworden meid. Beterschap!

@ LaBird: ach wat maakt het uit... Vandaag of gisteren... Áls je maar gelopen hebt och? Hihihihihi.

@ Suus: beterschap meid. Hoop dat je snel weer kunt hardlopen.

Hier vandaag les 16 gedaan. En ik schrok me rot... Ineens van 2x 4 en 2x 5 minuten naar 2x 5 en 2x 7 minuten lopen... En dan ook nog eens met maar 2 minuten wandeltijd... Pfoe heej. Hahahaha. Maar het is gelukt! Dus ikke is weer trots op mezelf!
Wel heb ik nu vreselijk veel last van mijn bovenrug. De fysio heeft even wat wervels goed gezet... Pfoe heej... Echt heel pijnlijk nu... En nu maar oefeningen doen die ik heb meegekregen... Heb er 3 stuks in totaal nu...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Vogeltje do 8 nov 2012 - 9:37

Wat heerlijk om te lezen dat iedereen zo lekker aan het rennen is. Helemaal top! Hier gaat het wat minder, een na laatste les van Evy gehad en heerlijk gelopen alleen ik blijf erge last van mijn been houden.... Met de fysio afgesproken om toch eens wat minder te rennen want het gaat niet de goede kant op.... Morgen eens 2 kilometer rennen en dan kijken hoe mijn been het houdt. Misschien dat ik in het weekend het laatste lesje Evy ertegen aan gooi zodat ik het wel voor mij gevoel het afgerond maar daarna toch maar een tandje langzamer.... Helaas het is niet anders, ik baal er ook echt van, maar ik heb na het rennen echt té veel last......

Maar ik wil jullie in ieder geval veel (ren)plezier wensen!
Vogeltje
Vogeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora do 8 nov 2012 - 9:48

Hey wat gek Triesje, ik liep ook les 16, maar heb 3x 5 minuten moeten rennen aan het einde!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 8 nov 2012 - 9:54

Vogeltje schreef:Wat heerlijk om te lezen dat iedereen zo lekker aan het rennen is. Helemaal top! Hier gaat het wat minder, een na laatste les van Evy gehad en heerlijk gelopen alleen ik blijf erge last van mijn been houden.... Met de fysio afgesproken om toch eens wat minder te rennen want het gaat niet de goede kant op.... Morgen eens 2 kilometer rennen en dan kijken hoe mijn been het houdt. Misschien dat ik in het weekend het laatste lesje Evy ertegen aan gooi zodat ik het wel voor mij gevoel het afgerond maar daarna toch maar een tandje langzamer.... Helaas het is niet anders, ik baal er ook echt van, maar ik heb na het rennen echt té veel last......

Maar ik wil jullie in ieder geval veel (ren)plezier wensen!


Aah wat balen zeg Sad Hopelijk gaat het gauw beter met je been. En met teveel last schiet je niks op.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 do 8 nov 2012 - 10:28

@ Vogeltje: he wat balen meid. Ik hoop dat je met 2 km wat minder last van je been zult hebben.

@ Zora: ik heb Rennen met Evy 2011. Misschien heb jij 2006? Want daar zit wel verschil in...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora do 8 nov 2012 - 19:12

Oh geen idee! Dat zal wel dan Very Happy gek dat dat zo'n verschil maakt!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Vogeltje vr 9 nov 2012 - 6:34

Vandaag 2 km. gerend... In 12 minuten was ik weer thuis Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 1371890812 En mijn been deed ook nog gewoon pijn Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 1270000679 Sorry, ik weet dat er triljoen ergere dingen zijn maar ik baal er enorm van. Heb nu toch maar besloten om een maand helemaal niets te doen en dan hopen dat ik het met de fysio onder controle krijg en daarna weer rustig aan kan gaan beginnen... Ik ga jullie dus verlaten en hoop snel weer terug te zijn!!

Veel renplezier voor iedereen!
Vogeltje
Vogeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 9 nov 2012 - 6:38

Vogeltje> geen sorry, ik ken het gevoel dat je baalt als je niet normaal kan hardlopen door de pijn. Mij lijkt het idd goed om nu echt niet meer te rennen maar met de fysio verder te gaan. Hopelijk kom je later dan weer zo ver dat je wel kan hardlopen. Heel veel succes en sterkte met je been. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 699888
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  madam vr 9 nov 2012 - 6:40

@ vogeltje: Dat is balen! Misschien is zo'n lange rustperiode inderdaad beter voor jou.
Tot gauw weer!

Ik heb vandaag les 12 afgerond. En daarmee de 4de week! Ik ben super fier op mijzelf, zoals Evi zegt Laughing
Nooit gedacht dat ik dit zou volhouden. Ik wil voor het einde van dit jaar alle lessen van 0-5 afronden.
Jullie zijn hier op het forum ook zeker een grote motivatie voor mij!
Vooral Ibbeltje!
En de andere meiden waaronder sommige ook moeder zijn en toch de tijd vrij maken om te rennen.

Keep running :cheering:
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 9 nov 2012 - 6:42

O Madam wat lief Embarassed Maar door jullie blijf ik hier ook meeschrijven. Leuk dat jij ook in de topic actief bent smile Super dat je nu de 4e week afgerond hebt Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 281626781 Een vooral dat je er plezier aan blijft houden en motivatie. Je komt er wel hoor! Ga zo lekker door! Ik ga morgenvroeg denk ik weer.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan vr 9 nov 2012 - 7:26

Wat zijn jullie goed bezig!

Ik heb zondag voor het laatst gelopen, ik had eigenlijk al eerder weer willen gaan maar 'durfde' niet zo goed. Ik kreeg zondag een uur na het lopen namelijk een soort van migraine aanval (ik heb nog nooit migraine gehad dus weet niet of het dat was), ik heb eerst 20 minuten lang vlekken voor mijn ogen gezien, dat was heel naar. Toen dat wegtrok kreeg ik erge hoofdpijn en werd ik misselijk, ik moest ook echt gaan liggen. Ik was blij dat mijn man er was want ik kon mijn zoon niet eens op bed leggen.
Maar ik ben nu dus bang dat het door het hardlopen is gekomen, ik ga wel morgen les 5 lopen en dan maar rustig aandoen.

En ik was pas ook blij dat ik in het donker kon lopen want ik moest toen ook huppelen tijdens het opwarmen in les 3, dat ziet er inderdaad nogal stom uit, haha.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 9 nov 2012 - 7:42

Liadan> wat naar zeg dat je zo'n last van migraine kreeg Sad Snap dat je daardoor niet zo goed meer durft. Maar misschien was het wel toeval. Ik zou het gewoon weer proberen en idd rustig aan, niet te snel gaan. Succes!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora vr 9 nov 2012 - 8:10

Ik vraag me eigenlijk af hoever jullie in totaal lopen in een les, want heb werkelijk geen idee of ik nou hard ren, of juist langzaam, of gewoon goed smile Ik zit de laatste paar lessen (14, 15, en 16 ofzo) steeds zo rond de 4,5 km. Dat is dan incl een minuutje wandelen naar het park... Houden jullie dat bij?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 9 nov 2012 - 8:13

Nou ik loop niet zo ver Very Happy Maar heb vooral hier in dit topic meegekregen dat ik daar niet op moet letten op de afstand. Maar dat ik trots moet zijn wat ik al ren, zover was ik nooit geweest of ja bedoel dan een half uur achter elkaar rennen was niet voor mij weggelegd Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird za 10 nov 2012 - 2:01

Meten doe ik niet elke keer, maar weet nog dat ik rond les 10 op 3,5 / 4 km zat. Zal het binnenkort weer eens opmeten.
Dat doe ik trouwens via afstandmeten.nl
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora za 10 nov 2012 - 2:06

Ik gebruik Runkeeper, fijne App!

Snap ik ook hoor Ibbeltje, inderdaad gaat het daar niet alleen om, maar ik ben altijd wel benieuwd hoe hard je nou moet lopen. Ik weet wel dat je moet lopen op het tempo waarop je het volhoudt, maar ik kan ook wel iets sneller lopen dan ik nu doe... Weet niet wat dan slimmer is, want dat snellere is natuurlijk wel vermoeiender.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 10 nov 2012 - 2:14

Ja snap het, ben stiekem toch telkens benieuwd of ik verder ben gekomen Very Happy

Ik ga vandaag nog lopen, maar heb even een dipje, ben moe. was half bezig met huishouden en ben ondertussen ook op het forum Very Happy Dus schiet niet zo op allemaal Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 10 nov 2012 - 6:39

Ik ben inmiddels weer zover opgeknapt dat ik het morgen weer ga proberen. Les 10 van keep running van Evy staat op het programma (30 minuten hardlopen). Ben benieuwd hoe het gaat morgen!

Ik let op de gemiddelde snelheid die ik loop. Ik merk dat die gedurende de 3 kwart jaar dat ik nu hardloop langzaam omhoog gaat, en dat is wel grappig om te zien. Je moet jezelf nooit meten met iemand anders, of te veel bezig zijn met een afstand of tijd die je wilt lopen, je loopt zoals je je voelt. De ene dag heb je een fantastische dag, de andere dag wil het voor geen meter. Als je maar lekker bezig bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 10 nov 2012 - 6:44

BOD> je hebt daar helemaal gelijk in. En fijn dat jij je beter voelt. Ik heb nu net mijn hardloopkleding aangetrokken en ga zo lekker hardlopen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum