Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DNA-match in zaak Marianne Vaatstra'

+53
mzcharlotte
Carra
Punk'd
Mouse10
Truttebol
Parisienne
Fortissimo
Sam
Livine
yes1984
Burn
Eris
Mermaid
tienie31
Jeanette
Green_Pepper
jena
Manderijn
Fayebella
MamaDaan
Katrien
SuperGrover
Sarah1985
Rush
Minx
Exogenesis
Derpy
May
Ella
Rouge
Antibes
Atelier Madame
Marsy28
Snoopy
Didi
mezzoforte
Plien84
Rose
Nientje
Susan
Gympie
Lady4
Jezzie
Japie
Twellie
Pandora
SDL
Juutjepetuutje
Esperanza
Paper Crown
Tiara
Bosjesvrouw
nina
57 plaatsers

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

DNA-match in zaak Marianne Vaatstra' - Pagina 2 Empty Re: DNA-match in zaak Marianne Vaatstra'

Bericht  Gast zo 18 nov 2012 - 20:49

Het DNA wordt vandaag opnieuw gecontroleerd door het NFI om er zeker van te zijn dat er een match is. Daarna zal de persconferentie wel worden gehouden.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

DNA-match in zaak Marianne Vaatstra' - Pagina 2 Empty Re: DNA-match in zaak Marianne Vaatstra'

Bericht  Paper Crown zo 18 nov 2012 - 20:50

Rush schreef:
Paper Crown schreef:
Esperanza schreef:Wat een goed nieuws! Ik vraag me ook af of de dader mee heeft gedaan aan het onderzoek. Als hij dat heeft gedaan, dan wist hij dat hij gepakt zou worden. Waarom dan niet meteen zichzelf aangeven? Nu heeft de familie jarenlang in onzekerheid gezeten.

Omdat hij nu wel moest misschien? Hij is natuurlijk opgeroepen om DNA af te staan. Ik geloof namelijk niet dat zo'n gewetenloze vent zich na 13 jaar nog even zou melden, als er niet om DNA gevraagd werd. Hij heeft immers al 13 jaar vrij kunnen rondlopen met zo'n afschuwelijke daad op zijn kerfstok.

Fijn dat de ouders en familie eindelijk weten wie hun geliefde zo afschuwelijk heeft gebruikt en vermoord.
Deelname aan het DNA onderzoek was vrijwillig. Wink

O, ja dat maakt dingen wel anders dan ofcourse!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Esperanza zo 18 nov 2012 - 20:54

Ik dacht inderdaad ook dat het vrijwillig was.
Al is het natuurlijk wel een beetje verdacht als je je DNA dan niet afstaat.
Maar we zullen het wel horen op de persconferentie.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Didi zo 18 nov 2012 - 21:01

Het was ook vrijwillig idd maar als je niet ging kreeg je wel een brief van de politie en eventueel een huisbezoek.
Ben ergens ook 'blij' dat het iemand uit de omgeving is.
Er werd door veel mensen altijd gezegd dat ' het wel een asielzoeker moest zijn want die snijden kelen door en dat doen Friezen niet' . laughcry
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Juutjepetuutje zo 18 nov 2012 - 21:08

Wat een goed nieuws!!
Als hij zijn DNA niet vrijwillig had afgestaan had hij wel politie kunnen verwachten denk ik. Of misschien was de sociale druk wel heel groot.
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush zo 18 nov 2012 - 21:12

Didi schreef:Het was ook vrijwillig idd maar als je niet ging kreeg je wel een brief van de politie en eventueel een huisbezoek.
Er werd door veel mensen altijd gezegd dat ' het wel een asielzoeker moest zijn want die snijden kelen door en dat doen Friezen niet' . DNA-match in zaak Marianne Vaatstra' - Pagina 2 394967
Het is al 10 jaar bekend dat het een blanke Europeaan was. Die mensen liepen dan wel 'ietsje' achter.

Of wilden liever vast houden aan hun eigen gedachtes. Friezen kennende. DNA-match in zaak Marianne Vaatstra' - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Twellie zo 18 nov 2012 - 21:17

@ Rush: Waren dat de plaatselijke geruchten? Want het eerste dat ik hoorde over een blanke / plaatselijke dader was in de uitzending van Peter R. de Vries een tijdje geleden en volgens mij werd dat nog wel gepresenteerd als een doorbraak.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Didi zo 18 nov 2012 - 21:18

Rush schreef:
Didi schreef:Het was ook vrijwillig idd maar als je niet ging kreeg je wel een brief van de politie en eventueel een huisbezoek.
Er werd door veel mensen altijd gezegd dat ' het wel een asielzoeker moest zijn want die snijden kelen door en dat doen Friezen niet' . DNA-match in zaak Marianne Vaatstra' - Pagina 2 394967
Het is al 10 jaar bekend dat het een blanke Europeaan was. Die mensen liepen dan wel 'ietsje' achter.

Of wilden liever vast houden aan hun eigen gedachtes. Friezen kennende. DNA-match in zaak Marianne Vaatstra' - Pagina 2 394967

Ja dat laatste idd. Ze konden zich blijkbaar niet voorstellen dat iemand uit de buurt zoiets kon doen.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609

Bericht  Rush zo 18 nov 2012 - 21:19

Twellie schreef:@ Rush: Waren dat de plaatselijke geruchten? Want het eerste dat ik hoorde over een blanke / plaatselijke dader was in de uitzending van Peter R. de Vries een tijdje geleden en volgens mij werd dat nog wel gepresenteerd als een doorbraak.
Het is de Telegraaf, maar volgens dit stukje was dat sinds juli 2002 bekend; http://www.telegraaf.nl/binnenland/21092580/__Overzicht_zaak_Vaatstra__.html
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Antibes zo 18 nov 2012 - 21:21

Petertje presenteert alles als doorbraken. It's called television.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Twellie zo 18 nov 2012 - 21:25

Rush schreef:
Twellie schreef:@ Rush: Waren dat de plaatselijke geruchten? Want het eerste dat ik hoorde over een blanke / plaatselijke dader was in de uitzending van Peter R. de Vries een tijdje geleden en volgens mij werd dat nog wel gepresenteerd als een doorbraak.
Het is de Telegraaf, maar volgens dit stukje was dat sinds juli 2002 bekend; [url=http://www.telegraaf.nl/binnenland/21092580/__Overzicht_zaak_Vaatstra__.html
http://www.telegraaf.nl/binnenland/21092580/__Overzicht_zaak_Vaatstra__.html[/quote[/url]]

Goh, had ik echt geen idee van. Ik had inderdaad ook alleen de asielzoekergeruchten gehoord.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  SDL zo 18 nov 2012 - 21:46

Ik ben geen Peter-fan maar ik denk wel dat door de media-aandacht, het onderzoek niet in een rustig vaarwater is gekomen. Dus ik snap dat Peter R. de Vries zo reageert.

Ik hoop dat de familie het nu echt een plek kan geven, het lijkt me wel erg heftig om nu het gezicht bij de moordenaar van diegene van wie je houdt te weten. Bah.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Gast zo 18 nov 2012 - 21:47

Ik snap er echt niks van dat die man zijn DNA ingeleverd heeft, want hij loopt al 12/13 jaar rond met dit op zijn geweten en opeens denkt ie, goh laat ik eens mee doen en mezelf melden. Of dacht hij dat er geen match gevonden zou worden? Want zoals ik het lees hebben lang niet alle mannen DNA ingeleverd dus het zou niet heel opvallend zijn als hij het ook niet deed.

Hier weten jullie natuurlijk ook het antwoord niet op, maar dat vraag ik me dus af :P.

Gast
Gast

Bericht  SDL zo 18 nov 2012 - 21:48

Harrison schreef:Ik snap er echt niks van dat die man zijn DNA ingeleverd heeft, want hij loopt al 12/13 jaar rond met dit op zijn geweten en opeens denkt ie, goh laat ik eens mee doen en mezelf melden. Of dacht hij dat er geen match gevonden zou worden? Want zoals ik het lees hebben lang niet alle mannen DNA ingeleverd dus het zou niet heel opvallend zijn als hij het ook niet deed.

Hier weten jullie natuurlijk ook het antwoord niet op, maar dat vraag ik me dus af DNA-match in zaak Marianne Vaatstra' - Pagina 2 253468018.

Ook familie van hem kan hebben ingeleverd, dan zijn ze via zijn familie bij hem terecht gekomen.
SDL
SDL
Prater
Prater

Bericht  Rush zo 18 nov 2012 - 21:50

SDL schreef:
Harrison schreef:Ik snap er echt niks van dat die man zijn DNA ingeleverd heeft, want hij loopt al 12/13 jaar rond met dit op zijn geweten en opeens denkt ie, goh laat ik eens mee doen en mezelf melden. Of dacht hij dat er geen match gevonden zou worden? Want zoals ik het lees hebben lang niet alle mannen DNA ingeleverd dus het zou niet heel opvallend zijn als hij het ook niet deed.

Hier weten jullie natuurlijk ook het antwoord niet op, maar dat vraag ik me dus af DNA-match in zaak Marianne Vaatstra' - Pagina 2 253468018.

Ook familie van hem kan hebben ingeleverd, dan zijn ze via zijn familie bij hem terecht gekomen.
Maar volgens het nieuws is dat niet het geval Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 18 nov 2012 - 21:50

SDL schreef:

Ja, maar de berichtgeving zegt dat hij zich zelf gemeld heeft.. Ik dacht eerst ook dat het via familie gegaan zou kunnen zijn (zie eerdere post), maar zo staat het er niet, dus daarom vroeg ik me dat af.

Gast
Gast

Bericht  Rush zo 18 nov 2012 - 21:52

De persconferentie is vanmiddag in Drachten. Tijdstip nog onbekend.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush zo 18 nov 2012 - 21:53

http://112nederland.nl/2012/11/19/arrestatie-in-zaak-marianne-vaatstra-na-dna-match/

Alles van de verdachte is al bekend zo te zien.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SDL zo 18 nov 2012 - 21:54

Wat een ontzettende eikel.
SDL
SDL
Prater
Prater

Bericht  Pandora zo 18 nov 2012 - 21:56

Ik zeg, goed begin van de week!!!
Ben benieuwd naar de persconferentie!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682

Bericht  Twellie zo 18 nov 2012 - 22:04

Ik vraag me hetzelfde af. Hij heeft dus gewoon geweten dat hij een match op zou leveren, dus dat het een kwestie van tijd zou zijn. Waarom dan niet jezelf aangeven om de eer nog (voor zover mogelijk) aan jezelf te houden?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  Rush zo 18 nov 2012 - 22:05

Inderdaad. Ik lees net dat de kinderen van de verdachte op gymnastiek zitten bij de kleinkinderen van Vaatstra, wat verdrietig. Cry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Japie zo 18 nov 2012 - 22:22

Wat fijn voor de nabestaanden dat de dader is opgepakt! Wat erg dat het gewoon een bekende is, die ze al die tijd tegen zijn gekomen. Hopelijk kunnen ze het nu een plekje gaan geven.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Minx zo 18 nov 2012 - 22:24

Wat fijn voor de familie dat hij nu eindelijk gevonden lijkt te zijn. En wat sneu voor zijn kindjes, die gaan er ben ik bang echt problemen mee krijgen.

Ik denk dat de sociale druk bij het onderzoek te groot was. Ik kan me namelijk zo voorstellen dat er op verjaardagen e.d. over gesproken is en dat mensen dan afspreken nou ja zullen we dan en dan gezellig even samen gaan. En dat het daardoor voor hem erg moeilijk was om er onder uit te komen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush zo 18 nov 2012 - 22:26

Minx schreef:
Ik denk dat de sociale druk bij het onderzoek te groot was. Ik kan me namelijk zo voorstellen dat er op verjaardagen e.d. over gesproken is en dat mensen dan afspreken nou ja zullen we dan en dan gezellig even samen gaan. En dat het daardoor voor hem erg moeilijk was om er onder uit te komen.
Daar zit wel wat in!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: