Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DNA-match in zaak Marianne Vaatstra'

+53
mzcharlotte
Carra
Punk'd
Mouse10
Truttebol
Parisienne
Fortissimo
Sam
Livine
yes1984
Burn
Eris
Mermaid
tienie31
Jeanette
Green_Pepper
jena
Manderijn
Fayebella
MamaDaan
Katrien
SuperGrover
Sarah1985
Rush
Minx
Exogenesis
Derpy
May
Ella
Rouge
Antibes
Atelier Madame
Marsy28
Snoopy
Didi
mezzoforte
Plien84
Rose
Nientje
Susan
Gympie
Lady4
Jezzie
Japie
Twellie
Pandora
SDL
Juutjepetuutje
Esperanza
Paper Crown
Tiara
Bosjesvrouw
nina
57 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

DNA-match in zaak Marianne Vaatstra' - Pagina 7 Empty Re: DNA-match in zaak Marianne Vaatstra'

Bericht  Parisienne do 28 maa 2013 - 3:25

Ik kijk af en toe bij Saskia Belleman, de link die Rush gaf.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DNA-match in zaak Marianne Vaatstra' - Pagina 7 Empty Re: DNA-match in zaak Marianne Vaatstra'

Bericht  Rush do 28 maa 2013 - 3:53

Bauke Vaatstra komt as earste oan it wurd oer 1 maaie 1999. Ik sei tsjin har: Leave wat bisto kâld en ik koe har net helpe. #Vaatstra

Ik kan echt wel janken. Neutral
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Truttebol do 28 maa 2013 - 3:56

Rush schreef:Bauke Vaatstra komt as earste oan it wurd oer 1 maaie 1999. Ik sei tsjin har: Leave wat bisto kâld en ik koe har net helpe. #Vaatstra

Even voor de niet friezen onder ons: Bauke Vaatstra komt als eerste aan het woord over 1 mei 1999. Ik zei tegen haar: Lieverd, wat ben je koud. En ik kon haar niet helpen.

Echt vreselijk. Tranen in mijn ogen DNA-match in zaak Marianne Vaatstra' - Pagina 7 1371890812

Laatst aangepast door Truttebol op do 28 maa 2013 - 4:00; in totaal 2 keer bewerkt
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Bericht  Lady4 do 28 maa 2013 - 3:56

Rush schreef:Bauke Vaatstra komt as earste oan it wurd oer 1 maaie 1999. Ik sei tsjin har: Leave wat bisto kâld en ik koe har net helpe. #Vaatstra

Pff, ik nu ook. Cry
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lady4 do 28 maa 2013 - 3:57

Parisienne schreef:Oh, voor jou komt het allemaal nog harder aan als je al die details leest Lady Sad

Ik heb er een knoop van in mijn maag.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Rush do 28 maa 2013 - 3:58

Truttebol schreef:

Even voor de niet friezen onder ons: Bauke Vaatstra komt als eerste aan, het wordt 1 mei 1999. Ik zei tegen haar: Lieverd, wat ben je koud. En ik kon haar niet helpen.

Echt vreselijk. Tranen in mijn ogen DNA-match in zaak Marianne Vaatstra' - Pagina 7 1371890812
Er staat dat hij als eerste aan het woord komt over 1 mei 1999, maar het maakt niet uit Wink. Verschrikkelijk! :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rose do 28 maa 2013 - 3:59

Hij werd jarenlang badend in zweet wakker. "Ik zag haar liggen en ik kon haar niet helpen." #Vaatstra (zegt de vader)

Pff vreselijk! Cry
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Truttebol do 28 maa 2013 - 3:59

Sorry je hebt gelijk! Ik was iets te snel, hield intussen de liveblog in de gaten. Aangepast!
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rush do 28 maa 2013 - 4:00

Zusje Wilma: "Die traan in haar ooghoek zal ik nooit vergeten. Famke, wat heb je een doodsstrijd gehad." #Vaatstra
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lady4 do 28 maa 2013 - 4:01

Weet je wat het is. Ik kende Marianne en ik ken de plek waar dit alles haar overkomen is. Ik zie, door de verklaringen en doordat ik Marianne en de plek voor me zie, alles gewoon als een film door mijn hoofd spelen. Misselijkmakend. Cry
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Rush do 28 maa 2013 - 4:03

Ja echt verschrikkelijk Lady4, het komt voor jou zo dichtbij en allemaal omhoog nu.

Haar moeder wil zelf niet aan het woord.

Morgen gaat de rechtszaak weer verder (het is nog niet afgelopen, maar dat is al bekend).
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lady4 do 28 maa 2013 - 4:07

Welke tweet volg jij Rush? Omrop Fryslan of LC?

http://scribblelive.mobi/Event/rechtszaak_marianne_vaatstra/
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Rush do 28 maa 2013 - 4:08

Omrop Fryslan en die mevrouw op de Telegraaf.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Truttebol do 28 maa 2013 - 4:08

"Jasper S. hoort de verklaringen met zijn hoofd in zijn handen aan. Hij is duidelijk geëmotioneerd".
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gympie do 28 maa 2013 - 4:25

Wat vreselijk irritant dat hij zegt het ene wel te herinneren en het andere niet. Moet heel erg voor de familie zijn. Ze hebben het recht het hele verhaal te weten. Ik ben geen expert, maar ik geloof niet dat je sommige dingen tot in de detail nog weet en andere dingen helemaal niet.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Sarah1985 do 28 maa 2013 - 4:38

ik vind het echt heftig om te lezen. Lijkt me voor haar ouders en broers en zussen ook erg zie je de dader zitten
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rose do 28 maa 2013 - 4:40

Ik vind het ook heftig om te lezen, kan me nu ook niet echt consentreren op wat anders..
Eerst vond ik het 'jammer' dat het niet uitgezonden zou worden maar nu achteraf kan ik het goed begrijpen dat ze dat niet doen.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Lady4 do 28 maa 2013 - 4:42

@SaskiaBelleman: Andere broer ging vaak met Marianne stappen en zorgde er altijd voor dat ze veilig thuiskwam. Die ene keer niet. #Vaatstra

'Kunt u zich het schuldgevoel voorstellen bij broer Vaatstra, die er altijd voor zorgde dat zijn zusje veilig thuis kwam. De eerste keer dat ze alleen op de fiets naar huis ging, werd haar fataal.'
by Redactie NU.nl 4:39 PM
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Carra do 28 maa 2013 - 5:02

Wat afschuwelijk om te lezen.

Lady, wat zal jij je naar voelen vandaag. DNA-match in zaak Marianne Vaatstra' - Pagina 7 699888
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Bosjesvrouw do 28 maa 2013 - 5:12

Pff heftig om alles te lezen.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428

Bericht  mzcharlotte do 28 maa 2013 - 6:43

Verschrikkelijk. Wat een doodsangsten moet Marianne door hebben gemaakt. En niet alleen heeft haar te pakken gehad, maar eigenlijk heeft hij een gezin uitgemoord. Hoe kan je ooit nog door? En Lady4, ik voel echt met je mee. Kan me voorstellen dat je hebt zitten huilen, rillen en alles opnieuw hebt meegemaakt (ook al was je natuurlijk niet ter plaatse).
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Bliss do 28 maa 2013 - 6:45

Echt vreselijk ja! Lady, zat ze echt dat jaar bij jou in de klas? Heftig joh, sterkte!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Lady4 do 28 maa 2013 - 8:12

We zaten op de middelbare school t/m de derde klas in hetzelfde jaar en regelmatig bij elkaar in de klas. Ik zat naast haar met geschiedenis, ik fietste wel met haar op en ze staat nog met heel veel gedichtjes en xxx-jes in mijn agenda's. We waren geen vriendinnen, daarvoor hadden we te verschillende karakters, maar toch lagen we elkaar wel en konden we goed met elkaar overweg. In derde bleef zij zitten en ging ik door naar de examenklas. Een jaar later ben ik haar op, een groot personeelsfeest van de supermarktketen waar we allebei een bijbaantje hadden, nog een keer tegen gekomen. We hebben toen een tijdje staan praten en zijn uiteindelijk uit elkaar gegaan met de woorden dat we elkaar wel weer een keer zouden zien. Dat is de laatste keer dat ik haar gesproken heb, een paar maanden later werd ze vermoord.

In de nacht dat zij dit moest mee maken ging ik met mijn ouders op vakantie naar het buitenland. Misschien een uurtje later. Ik heb me daar lang schuldig over gevoeld. Ook al wist ik natuurlijk dat ik haar op 10 km afstand niet had kunnen horen roepen of helpen, het idee dat ik wakker was op het moment dat zij vermoord werd heeft me heel lang bezig gehouden. Ik heb daar echt moeite mee gehad. Ik hoorde in het buitenland uiteindelijk wat er met haar gebeurd was, een vriendin (en ook klasgenootje van Marianne) belde me daar op. Zo schokkend was dat. Die vakantie is een hel geworden, ik was al een redelijke puber en kon zo moeilijk omgaan met alle gedachten en emoties. Uiteindelijk zijn we eerder naar huis gegaan, zodat ik de stille tocht kon meelopen. De begrafenis heb ik helaas niet kunnen bijwonen. Ik heb haar gaf later nog wel eens bezocht.

Gek genoeg heb ik vanmiddag niet heel hard kunnen huilen. De tranen zaten soms hoog, het kippenvel stond op mijn armen en ik had een gigantische knoop in mijn maag, maar echt gehuild heb ik niet. Nogmaals, we waren niet zo close als vriendinnen, we waren klasgenoten en we mochten elkaar wel. Maar ik ben haar en haar verkrachting en dood de afgelopen 14 jaar nooit vergeten. Vooral elke Koninginnedag / 1 mei heb ik aan haar gedacht.

Niet quoten svp!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 28 maa 2013 - 8:25

Ook ik heb het vandaag gevolgd, vreselijk wat ze heeft moeten meemaken. Stomme vraag misschien maar heeft haar vader haar gevonden? Lady, dikke knuffel voor jou.

Gast
Gast

Bericht  Carra do 28 maa 2013 - 8:31

Jeetje wat heftig. Ik kan me heel goed voorstellen dat het je zo bezig houdt. Het heeft mij destijds ook heel erg bezig gehouden en bij jou is het dan natuurlijk nog tig keer heftiger omdat het zo dichtbij is en je veel meer details kent omdat je de omgeving kent.
Dat schuldgevoel slaat natuurlijk nergens op, maar kan ik me zo goed indenken.
DNA-match in zaak Marianne Vaatstra' - Pagina 7 699888
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: