DNA-match in zaak Marianne Vaatstra'
+53
mzcharlotte
Carra
Punk'd
Mouse10
Truttebol
Parisienne
Fortissimo
Sam
Livine
yes1984
Burn
Eris
Mermaid
tienie31
Jeanette
Green_Pepper
jena
Manderijn
Fayebella
MamaDaan
Katrien
SuperGrover
Sarah1985
Rush
Minx
Exogenesis
Derpy
May
Ella
Rouge
Antibes
Atelier Madame
Marsy28
Snoopy
Didi
mezzoforte
Plien84
Rose
Nientje
Susan
Gympie
Lady4
Jezzie
Japie
Twellie
Pandora
SDL
Juutjepetuutje
Esperanza
Paper Crown
Tiara
Bosjesvrouw
nina
57 plaatsers
Pagina 5 van 8
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: DNA-match in zaak Marianne Vaatstra'
Het was een verwantschapsonderzoek he. Ze hebben alle mannen tussen 16 en 60 gevraagd dacht ik. Niet omdat jongens van 16 potentiele verdachten zijn, maar wel voor die familieanalyse.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
ze zeiden dat hij kinderen had van 3 en 6 jaar toen. Maar waarom moet zijn zoon dan ook dna afstaan die was toen niet 18 jaar of ouder toch
Wel mooi dat de 2e test ook matcht.
Wel mooi dat de 2e test ook matcht.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ja ik dacht ook dat ze de broer van de verdachte bedoelden (als hij die heeft) maar ik denk dat het een slecht opgebouwd stukje tekst was, want het werd gebracht als de zoon van de verdachte. Ik twijfel dus wat ze bedoelen.Jente schreef:Maar juist daarom snap ik niet dat hij op een aanhouding gewacht heeft. Dan had hij zich beter zelf kunnen melden. Tenzij hij nu natuurlijk heel verbaasd gaat reageren en gaat ontkennen...Rush schreef:Inderdaad, daarbij heeft de verdachte zijn vader ook DNA afgestaan en (hoorde ik net op de radio) zijn zoon ook. Uiteindelijk waren ze toch wel bij hem uitgekomen. Dat wist hij natuurlijk ook.
Zijn zoon lijkt me trouwens vreemd als die man 45 is. Bedoel je niet de zoon van zijn vader, dus zijn broer?
Ik meende dat ze mannen hebben gevraagd die destijds tussen de 16 en zoveel waren. Maar misschien mocht je als jongere vrijwillig ook DNA af staan?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:
Ik meende dat ze mannen hebben gevraagd die destijds tussen de 16 en zoveel waren. Maar misschien mocht je als jongere vrijwillig ook DNA af staan?
Oh jah, goh, duh, domme opmerking van mij..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Het DNA werd gevraagd VAN mannen die destijds tussen de 16 en 60 jaar waren en binnen een straal VAN 5 km om de plaats delict woonden.
Mijn vriend heeft ook DNA afgestaan, hij en Marianne waren plaatsgenoten.
Mijn vriend heeft ook DNA afgestaan, hij en Marianne waren plaatsgenoten.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Inderdaad fijn voor de familie dat ze eindelijk wat meer weten. Voor mijn gevoel heeft haar vader altijd geknokt om de waarheid boven te krijgen.
Het enige wat ik me nu afvraag, heeft de dader niet nog meer gedaan? Ik bedoel zijn er niet nog meer verkrachtingen geweest o.i.d.? Ik kan me namelijk bij zo'n voorvallen nooit bedenken dat mensen dat dan maar 1 keer doen. Omdat er vaak toch meer meespeelt (psychisch ed.)
Het enige wat ik me nu afvraag, heeft de dader niet nog meer gedaan? Ik bedoel zijn er niet nog meer verkrachtingen geweest o.i.d.? Ik kan me namelijk bij zo'n voorvallen nooit bedenken dat mensen dat dan maar 1 keer doen. Omdat er vaak toch meer meespeelt (psychisch ed.)
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Het blijft een bijzonder verhaal. Het zal je man/vader maar zijn, moet toch een nachtmerrie zijn.
Bijzonder ook hoe het verhaal blijft leven, ook hier. Kippenvel!
Bijzonder ook hoe het verhaal blijft leven, ook hier. Kippenvel!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Er was trouwens op het nieuws vanavond dat ze de dader in verband brachten met een psycholoog, en het verhaal dat hij aan een ziekte lijd waarbij je vergeet wat je doet of gedaan hebt? Ik heb het niet helemaal gehoord, iemand anders wel?
Manderijn- Kletskop
Manderijn schreef:Er was trouwens op het nieuws vanavond dat ze de dader in verband brachten met een psycholoog, en het verhaal dat hij aan een ziekte lijd waarbij je vergeet wat je doet of gedaan hebt? Ik heb het niet helemaal gehoord, iemand anders wel?
Dit stukje gaat er ook over.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/21093982/__Jasper_S._beboet_voor_joyride__.html
Rush- Lady Post-a-lot
In eerste instantie vroeg ik me echt af waarom deze man DNA heeft afgestaan, maar ik kan me er ook wel iets bij voorstellen. Als je vader + zoon(?) DNA hebben afgestaan weet je eigenlijk al dat ze bij jou gaan uitkomen (via verwantschap). Misschien wilde hij zijn vader + zoon(?) niet 'opzadelen' met de gedachte dat zij ervoor gezorgd hebben dat hij werd opgepakt en is hij toch ook maar zelf gegaan.
* trying to crawl into the mind of a suspect*
jena- Fluisteraar
- Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10
Dankje Rush, heb ik het wel goed gehoord dus.
Zoals jij het zegt Jena, klinkt het nog best aannemelijk.
Zoals jij het zegt Jena, klinkt het nog best aannemelijk.
Manderijn- Kletskop
Wat een nieuws dit!
Hopelijk krijgt inderdaad de vader van Marjanne nu rust, zijn zoektocht kan hopelijk nu ophouden.
Wel erg heftig dit voor de dorpsgenoten, maar vooral voor de familieleden, van de verdachte! Ik ben benieuwd hoe het onderzoek verder gaat en of de verdachte ook gaat bekennen. Als hij echt een psychische storing heeft, zal dat nog wel heel lastig worden en misschien zelfs onmogelijk.
Hopelijk krijgt inderdaad de vader van Marjanne nu rust, zijn zoektocht kan hopelijk nu ophouden.
Wel erg heftig dit voor de dorpsgenoten, maar vooral voor de familieleden, van de verdachte! Ik ben benieuwd hoe het onderzoek verder gaat en of de verdachte ook gaat bekennen. Als hij echt een psychische storing heeft, zal dat nog wel heel lastig worden en misschien zelfs onmogelijk.
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Echt een geweldig nieuws! Eindelijk een stukje 'rust' voor de familie van Marianne!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
jena schreef:In eerste instantie vroeg ik me echt af waarom deze man DNA heeft afgestaan, maar ik kan me er ook wel iets bij voorstellen. Als je vader + zoon(?) DNA hebben afgestaan weet je eigenlijk al dat ze bij jou gaan uitkomen (via verwantschap). Misschien wilde hij zijn vader + zoon(?) niet 'opzadelen' met de gedachte dat zij ervoor gezorgd hebben dat hij werd opgepakt en is hij toch ook maar zelf gegaan.
Ik denk dat er misschien ook meegespeeld heeft dat hij zelf vader is, en misschien schuldgevoelens heeft gekregen, en gedacht heeft "wat als mijn dochter dit overkomt, dan zou ik ook willen weten wie het gedaan heeft".
Ik ben alleen bang dat de vader van Marianne straks in een zwart gat terecht komt, hij heeft natuurlijk 13 jaar gevochten om de dader boven water te krijgen, en dat valt straks allemaal weg.
tienie31- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
Hij was toen ook al vader. Ik vind het maar vreemd.tienie31 schreef:jena schreef:In eerste instantie vroeg ik me echt af waarom deze man DNA heeft afgestaan, maar ik kan me er ook wel iets bij voorstellen. Als je vader + zoon(?) DNA hebben afgestaan weet je eigenlijk al dat ze bij jou gaan uitkomen (via verwantschap). Misschien wilde hij zijn vader + zoon(?) niet 'opzadelen' met de gedachte dat zij ervoor gezorgd hebben dat hij werd opgepakt en is hij toch ook maar zelf gegaan.
Ik denk dat er misschien ook meegespeeld heeft dat hij zelf vader is, en misschien schuldgevoelens heeft gekregen, en gedacht heeft "wat als mijn dochter dit overkomt, dan zou ik ook willen weten wie het gedaan heeft".
Ik ben alleen bang dat de vader van Marianne straks in een zwart gat terecht komt, hij heeft natuurlijk 13 jaar gevochten om de dader boven water te krijgen, en dat valt straks allemaal weg.
Rush- Lady Post-a-lot
Ja hij was toen ook al vader kinderen zijn nu rond de 20
Sarah1985- Ratel
Bizar dat ze iemand na zo lang nog hebben kunnen vinden.
dit nieuws raakt mij ook wel hoor, niet tot tranen toe maar het doet me wel wat. In de tijd dat het gebeurde kwam ik veel in zwaagwesteinde ivm sport, ze was net iets ouders als ik.. dat doet je dan wel wat.
dit nieuws raakt mij ook wel hoor, niet tot tranen toe maar het doet me wel wat. In de tijd dat het gebeurde kwam ik veel in zwaagwesteinde ivm sport, ze was net iets ouders als ik.. dat doet je dan wel wat.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Rush schreef:Hij was toen ook al vader. Ik vind het maar vreemd.tienie31 schreef:jena schreef:In eerste instantie vroeg ik me echt af waarom deze man DNA heeft afgestaan, maar ik kan me er ook wel iets bij voorstellen. Als je vader + zoon(?) DNA hebben afgestaan weet je eigenlijk al dat ze bij jou gaan uitkomen (via verwantschap). Misschien wilde hij zijn vader + zoon(?) niet 'opzadelen' met de gedachte dat zij ervoor gezorgd hebben dat hij werd opgepakt en is hij toch ook maar zelf gegaan.
Ok, dat wist ik niet. Dan is het wel vreemd ja.
tienie31- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
Ik zat eenvandaag te kijken en er kwam een bericht binnen dat hij heeft bekend.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik hoorde het net ook, kreeg gewoon kippenvel. Wat fijn voor de familie van Marianne dat zij nu rust krijgen. Medelijden heb ik wel met de familie van Jasper S. Vreselijk als je vader/man/zoon zoiets jarenlang heeft verzwegen..
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/356517/Jasper-S.-bekent-moord-op-Marianne-Vaatstra.htm
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Jemig bekent
Sarah1985- Ratel
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/11845/Moordzaak-Marianne-Vaatstra/article/detail/3359444/2012/12/06/Jasper-S-bekent-moord-op-Marianne-Vaatstra.dhtml
Eindelijk!
Eindelijk!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Wat zal die vader nu in een zwart gat vallen zeg. Jaren gevochten, nu kan het eindelijk afgesloten worden.
Gast- Gast
YES! Eindelijk alle valse speculaties uit de lucht. Eindelijk écht rust voor de familie.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Nav zaak Marianne Vaatstra. Anass Aouragh.
» wie is jouw match?
» Vreemde zaak
» auto van de zaak?
» Prive gebruik auto van de zaak veranderd?
» wie is jouw match?
» Vreemde zaak
» auto van de zaak?
» Prive gebruik auto van de zaak veranderd?
Pagina 5 van 8
Permissies van dit forum: