Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alcohol tijdens de zwangerschap

+30
Snoopy
studiebol
Lady4
Snoes
Annemoontje
blondje1313
kwak
Slakje
Suus
MamaDaan
Ella
Steep
slaatje
Jade
Muppetje
SarahKey
Happydobby
Minx
Lonely Goatherd
Paper Crown
Bluestar
Printje
Highway
Twellie
mickey
yes1984
Tania
M@niek
Susan
Caroow
34 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Tania di 13 nov 2012 - 4:45

Caroow schreef:Ik maakte me voor de vakantie naar Turkije ook best druk, volgens de VK onnodig. In Turkije krijgen vrouwen ook kinderen en van 1 keer iets verkeerds eten krijgt de baby niks, dat gestress is veel slechter.

De kans is heel klein maar als je bijvoorbeeld besmet rauw vlees maakt het weinig uit of je het 1 keer eet of al 10 keer hebt gegeten dan kan je baby er gewoon ziek van worden.
Ik ben het ermee eens dat over sommige dingen wel iets minder hysterisch gedaan kan worden maar om nou te doen alsof het allemaal geen kwaad kan omdat je het niet dagelijks eet is ook een beetje naief.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Paper Crown di 13 nov 2012 - 4:47

Ja, dat is een goed punt hoor Susan, ik zou ook anders gepiept hebben als het niet zo goed ging met ons kind door iets wat mij te verwijten zou kunnen zijn.

Het zou alleen wel fijn zijn als er wat meer een nuchtere kijk op bepaalde dingen zouden komen. Bijna alles wat je verkeerd eet (wat dus niet mag) staat erachter: Doodgeboorte tot gevolg. Maar tenzij een halve koe opsmikkeld die net is geslacht, zal het heus meevallen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Susan di 13 nov 2012 - 4:48

Bij rauw vlees gaat het niet om de hoeveelheid, het gaat om een bacterie/parasiet die erin kan zitten en dat kan ook in een kleine portie. Daar hoef je dus geen hele koe voor te eten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Snoes di 13 nov 2012 - 4:54

Ik drink geen alcohol tijdens mijn zwangerschap. Sowieso houd ik me eigenlijk wel aan alle 'regeltjes', beter voorkomen dan genezen en ik kan best wel 9 maanden zonder bepaalde dingen die worden afgeraden. Zelfs dingen waarvan gezegd worden dat ze maar 'met mate' gegeten of gedronken mogen worden (cola, paté etc) eet ik gewoon niet. Ik haal de schade nadien wel weer in. smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Caroow di 13 nov 2012 - 4:57

Snoes schreef:Ik drink geen alcohol tijdens mijn zwangerschap. Sowieso houd ik me eigenlijk wel aan alle 'regeltjes', beter voorkomen dan genezen en ik kan best wel 9 maanden zonder bepaalde dingen die worden afgeraden. Zelfs dingen waarvan gezegd worden dat ze maar 'met mate' gegeten of gedronken mogen worden (cola, paté etc) eet ik gewoon niet. Ik haal de schade nadien wel weer in. smile

Cola met mate? Dat kreeg ik als advies van de HA tegen de misselijkheid.

Ik eet ook niet heel af en toe een biefstukje ofzo, maar als je perongeluk rauw vlees oid hebt gegeten dan kan je je wel druk maken, maar dat helpt dan ook niet.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Susan di 13 nov 2012 - 4:58

De eerste keer was ik extreem strikt, op het hysterische af, toen at ik ook geen chocola omdat ik had bedacht dat daar ook een piepklein beetje caffeïne in kon zitten, ik at geen dropje want dan kon mijn bloeddruk stijgen, et cetera. De tweede keer hield ik me gewoon aan de lijst, maar at af en toe wel smeerworst en dronk wel cola en gewone thee, ik vond het toen juist heel belangrijk om niet weer door te slaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Snoes di 13 nov 2012 - 5:05

Caroow schreef:
Snoes schreef:Ik drink geen alcohol tijdens mijn zwangerschap. Sowieso houd ik me eigenlijk wel aan alle 'regeltjes', beter voorkomen dan genezen en ik kan best wel 9 maanden zonder bepaalde dingen die worden afgeraden. Zelfs dingen waarvan gezegd worden dat ze maar 'met mate' gegeten of gedronken mogen worden (cola, paté etc) eet ik gewoon niet. Ik haal de schade nadien wel weer in. smile

Cola met mate? Dat kreeg ik als advies van de HA tegen de misselijkheid.

Ik eet ook niet heel af en toe een biefstukje ofzo, maar als je perongeluk rauw vlees oid hebt gegeten dan kan je je wel druk maken, maar dat helpt dan ook niet.
In cola en koffie zit cafeïne en het wordt in een 'gewone' zwangerschap toch echt aangeraden om daar niet te veel van te drinken, teveel cafeïne is niet goed. Maar het is wellicht wel wat anders bij mensen die constant misselijk zijn, dan moet je wel wat vinden om de misselijkheid tegen te gaan.

Nu zegt de vroedvrouw hier ook dat als ik de baby wat minder voel, dat ik dan gewoon een glas cola moet drinken en kijken of de baby erop reageert. Als ik me een keer zorgen maak of ik de baby nog wel genoeg voel, zal ik dat ook zeker doen. Maar in het algemeen dacht ik dat cola en koffie sowieso eerder afgeraden worden of maar met mate.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Paper Crown di 13 nov 2012 - 5:09

Ik drink elke ochtend nog gewoon een kopje koffie en elke avond ook. Als ik zin heb ik cola neem ik dat ook. Maar veel vaker heb ik gewoon altijd kleine flesjes water in de koelkast en dat drink ik gewoon veel liever omdat het mijn dorst lest.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Snoes di 13 nov 2012 - 5:10

Ik drink eigenlijk altijd water, héél soms een glas limonade maar dat is misschien maar 1 keer per week ofzo.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Paper Crown di 13 nov 2012 - 5:13

Zolang jij je er goed bij voelt moet je doen wat je wil hoor, Snoes. Ik kan me voorstellen dat je extra voorzichtig wil zijn als je ookal wat medicatie moet slikken wat niet super goed is voor de baby.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Susan di 13 nov 2012 - 5:13

Oh, ik lees net dat er in een reep melkchocolade zelfs meer caffeïne zit dan in cola. In cola zit helemaal niet zoveel, veel minder dan in koffie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Lady4 di 13 nov 2012 - 5:31

Caroow schreef:
Watermeloen schreef:
Caroow schreef:Ze halen ook wel alcoholvrije Jillz ed. gelukkig. Maar toch elke keer krijg ik te horen dat eentje wel moet kunnen. Als ik dan toch 1 joker had ging ik wel voor een broodje rosbief Very Happy

En het zijn geen laagopgeleide mensen, wat je wel zou denken.

De laagopgeleide zwangeren in mijn omgeving roken allemaal stug door, want ja, stoppen is slechter Evil or Very Mad

Het staat er wellicht lulliger dan je bedoelt maar ik ken genoeg hoogopgeleide die domme dingen doen.

Het is niet lullig bedoeld hoor, maar ik zie in mijn omgeving heel veel laagopgeleiden die wel doorroken, dus daarom zou ik zulke opmerkingen eerder verwachten bij die groep mensen. Ik heb zelf ook maar MBO hoor, het is niet mijn bedoeling om mensen voor het hoofd te stoten.

Het is bewezen dat het Foetaal Alcohol Syndroom veel meer voor komt bij kinderen van hoogopgeleide ouders. Reden hiervan zou zijn dat de sociale druk tot het nuttigen van alcohol hoger ligt dan bij lager opgeleiden.

Het FAS kan trouwens al veroorzaakt worden door één glas alcohol tijdens je zwangerschap. Het leidt tot een verstandelijke handicap met lichamelijke afwijkingen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 5:59

Caroow schreef:Ze halen ook wel alcoholvrije Jillz ed. gelukkig. Maar toch elke keer krijg ik te horen dat eentje wel moet kunnen. Als ik dan toch 1 joker had ging ik wel voor een broodje rosbief Very Happy

En het zijn geen laagopgeleide mensen, wat je wel zou denken.

De laagopgeleide zwangeren in mijn omgeving roken allemaal stug door, want ja, stoppen is slechter Evil or Very Mad



Ik krijg serieus kromme tenen van dit soort opmerkingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 6:07

Susan schreef:Ik heb me altijd wel aan alle voorschriften gehouden, de kans is inderdaad klein en je kunt ook niet elk risico uitsluiten, maar als het misgaat en je hebt bewust een risico genomen dan denk ik dat je het jezelf nooit vergeeft.

Maar goed, dat is hoe ik erin sta, wat anderen doen moeten zij weten. Je bepaalt allemaal zelf welk risico je aanvaardbaar vindt en welk risico niet meer.

Ik heb me óók aan de voorschriften gehouden, op de zalm na dan. En ik heb weleens een slok alcohol gehad. Maar niet meer dan dat. Maar de algehele hysterie vind ik gewoon wat ver gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Caroow di 13 nov 2012 - 6:23

Dropdraakje schreef:
Caroow schreef:Ze halen ook wel alcoholvrije Jillz ed. gelukkig. Maar toch elke keer krijg ik te horen dat eentje wel moet kunnen. Als ik dan toch 1 joker had ging ik wel voor een broodje rosbief Very Happy

En het zijn geen laagopgeleide mensen, wat je wel zou denken.

De laagopgeleide zwangeren in mijn omgeving roken allemaal stug door, want ja, stoppen is slechter Evil or Very Mad



Ik krijg serieus kromme tenen van dit soort opmerkingen.

De laatste zin is gewoon zoals het is. Alle zwangeren die ik ken en die roken zijn laagopgeleid. Alle zwangeren die ik ken en die niet roken of gelijk zijn gestopt zijn niet laagopgeleid. Hierdoor zou je denken (ik tenminste) dat het met drinken hetzelfde zou zijn.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Susan di 13 nov 2012 - 6:32

Eucalypta schreef:
Susan schreef:Ik heb me altijd wel aan alle voorschriften gehouden, de kans is inderdaad klein en je kunt ook niet elk risico uitsluiten, maar als het misgaat en je hebt bewust een risico genomen dan denk ik dat je het jezelf nooit vergeeft.

Maar goed, dat is hoe ik erin sta, wat anderen doen moeten zij weten. Je bepaalt allemaal zelf welk risico je aanvaardbaar vindt en welk risico niet meer.

Ik heb me óók aan de voorschriften gehouden, op de zalm na dan. En ik heb weleens een slok alcohol gehad. Maar niet meer dan dat. Maar de algehele hysterie vind ik gewoon wat ver gaan.

Ja, maar iedereen mag wel voor zichzelf bepalen wanneer iets hysterisch is, je mag wel gewoon, tijdens een etentje, iets niet willen eten zonder dat anderen daarover vallen of je hysterisch noemen. Of je gaan overhalen om het toch te eten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 6:49

Caroow schreef:
Dropdraakje schreef:
Caroow schreef:Ze halen ook wel alcoholvrije Jillz ed. gelukkig. Maar toch elke keer krijg ik te horen dat eentje wel moet kunnen. Als ik dan toch 1 joker had ging ik wel voor een broodje rosbief Very Happy

En het zijn geen laagopgeleide mensen, wat je wel zou denken.

De laagopgeleide zwangeren in mijn omgeving roken allemaal stug door, want ja, stoppen is slechter Evil or Very Mad



Ik krijg serieus kromme tenen van dit soort opmerkingen.

De laatste zin is gewoon zoals het is. Alle zwangeren die ik ken en die roken zijn laagopgeleid. Alle zwangeren die ik ken en die niet roken of gelijk zijn gestopt zijn niet laagopgeleid. Hierdoor zou je denken (ik tenminste) dat het met drinken hetzelfde zou zijn.

Dus...omdat jij lageropgeleiden zwangere mensen kent die roken, rookt ieder laagopgeleid zwanger persoon? Logisch!! laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  studiebol di 13 nov 2012 - 7:48

Euc, ik ben wel echt heel benieuwd, werk gerelateerd, naar het onderzoek waarin jij hebt gelezen dat een glas alcohol niet meteen FAS veroorzaakt.

Ik ken namelijk alleen maar de onderzoeken die aangeven dat dat wel zo is, dus ik wil wel eens een tegen ligger hier van lezen.

Ontopic, ik heb geen slok gedronken, omdat ik het niet nodig vind, ik kan prima zonder en ik wil geen risico voor mijn kind.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Snoes di 13 nov 2012 - 7:52

Paper Crown schreef:Zolang jij je er goed bij voelt moet je doen wat je wil hoor, Snoes. Ik kan me voorstellen dat je extra voorzichtig wil zijn als je ookal wat medicatie moet slikken wat niet super goed is voor de baby.
Je slaat de spijker op zijn kop inderdaad. Ik voel me vaak al schuldig genoeg dat ik die medicatie echt nodig heb en dus mijn baby dit ook meekrijgt, ik wil daarom echt geen enkel ander risico lopen, hoe klein ook.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Snoopy di 13 nov 2012 - 7:56

Dropdraakje schreef:
Caroow schreef:
Dropdraakje schreef:
Caroow schreef:Ze halen ook wel alcoholvrije Jillz ed. gelukkig. Maar toch elke keer krijg ik te horen dat eentje wel moet kunnen. Als ik dan toch 1 joker had ging ik wel voor een broodje rosbief Very Happy

En het zijn geen laagopgeleide mensen, wat je wel zou denken.

De laagopgeleide zwangeren in mijn omgeving roken allemaal stug door, want ja, stoppen is slechter Evil or Very Mad



Ik krijg serieus kromme tenen van dit soort opmerkingen.

De laatste zin is gewoon zoals het is. Alle zwangeren die ik ken en die roken zijn laagopgeleid. Alle zwangeren die ik ken en die niet roken of gelijk zijn gestopt zijn niet laagopgeleid. Hierdoor zou je denken (ik tenminste) dat het met drinken hetzelfde zou zijn.

Dus...omdat jij lageropgeleiden zwangere mensen kent die roken, rookt ieder laagopgeleid zwanger persoon? Logisch!! laughcry

Huh dat zegt ze toch niet? Ze heeft het alleen over degene uit haar omgeving,
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Flower_L di 13 nov 2012 - 8:00

Klaarblijkelijk heeft ze vooroordeel dat laagopgeleide mensen vaker roken tijdens zwangerschap. Zo'n vooroordeel staat los van de eigen omgeving of niet.
Vind het vrij kortzichtig persoonlijk.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Fearie di 13 nov 2012 - 8:20

Ik heb geen moment alcohol aangeboden gekregen tijdens mijn zwangerschap, heb ver voordat ik zwanger was al niet meer gedronken. Niemand voor zover ik ken heeft gedronken tijdens de zwangerschap, rokende zwangeren ken ik jammer genoeg wel (althans ik vind het jammer dat ze doorroken gedurende hun zwangerschap).

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 9:47

Dropdraakje schreef:
Caroow schreef:
Dropdraakje schreef:
Caroow schreef:Ze halen ook wel alcoholvrije Jillz ed. gelukkig. Maar toch elke keer krijg ik te horen dat eentje wel moet kunnen. Als ik dan toch 1 joker had ging ik wel voor een broodje rosbief Very Happy

En het zijn geen laagopgeleide mensen, wat je wel zou denken.

De laagopgeleide zwangeren in mijn omgeving roken allemaal stug door, want ja, stoppen is slechter Evil or Very Mad



Ik krijg serieus kromme tenen van dit soort opmerkingen.

De laatste zin is gewoon zoals het is. Alle zwangeren die ik ken en die roken zijn laagopgeleid. Alle zwangeren die ik ken en die niet roken of gelijk zijn gestopt zijn niet laagopgeleid. Hierdoor zou je denken (ik tenminste) dat het met drinken hetzelfde zou zijn.

Dus...omdat jij lageropgeleiden zwangere mensen kent die roken, rookt ieder laagopgeleid zwanger persoon? Logisch!! laughcry

Dat zegt ze helemaal niet. Bananen zijn geel, maar niet alles wat geel is is een banaan. En dat beweert ze ook nergens. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 9:49

Flower_L schreef:Klaarblijkelijk heeft ze vooroordeel dat laagopgeleide mensen vaker roken tijdens zwangerschap. Zo'n vooroordeel staat los van de eigen omgeving of niet.
Vind het vrij kortzichtig persoonlijk.

Ik vind het meer kortzichtig dat jij dat eruit haalt. Echt, waar lees je dat?

De laagopgeleide zwangeren in mijn omgeving -------> dus niet alle lageropgeleiden van de hele wereld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Flower_L di 13 nov 2012 - 9:58

Carrie schreef:
Flower_L schreef:Klaarblijkelijk heeft ze vooroordeel dat laagopgeleide mensen vaker roken tijdens zwangerschap. Zo'n vooroordeel staat los van de eigen omgeving of niet.
Vind het vrij kortzichtig persoonlijk.

Ik vind het meer kortzichtig dat jij dat eruit haalt. Echt, waar lees je dat?

De laagopgeleide zwangeren in mijn omgeving -------> dus niet alle lageropgeleiden van de hele wereld.

Ja die zin heb ik gelezen, denk dat dropdraakje en ik beide verwijzen naar de zin erboven. Staat er vrij stellig toch?

"En het zijn geen laagopgeleide mensen, wat je wel zou denken"

Dan lees ik....iemand die rookt tijdens de zwangerschap moet laagopgeleid zijn. Dat vind ik onzin en kort door de bocht.
Idd, er staat niet dat alle laagopgeleiden roken tijdens zwangerschap. Dat klopt.


Maargoed, wellicht bedoelt caroow het anders. Edit:nog even doorgelezen en ze bedoelt het idd niet zo stellig dus prima Cool


Ontopic.... Heb nog nooit in mn leven gerookt, en tijdens zwangerschappen nog nooit gedronken. Voel me niet prettig bij. Collega is 20 wkn en loopt geregeld richting het rookhok. Zonder enige schaamte. En ze heeft geen moeite gedaan om te stoppen. Kan ik persoonlijk niet bij met mn hoofd.



Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol tijdens de zwangerschap - Pagina 3 Empty Re: Alcohol tijdens de zwangerschap

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum