Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

+26
Shisha
Linnie1985
love
L!ND@
liqueje
Rush
Alex
Jezzie
Susan
Flippin' Bitch
Le Chat Noir
Lady Starstruck
Lenthe
Dolphinne
Minx
Cheesegirl
Jade
Rovine
Penny Blossom
SleepingBeauty
smurfie
Caresses
Blond
Tiana
stargirl
Zwerver
30 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 3 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Flippin' Bitch vr 11 nov 2011 - 23:41

Oh leuk! Ik speel sims 3 met uitbreidingspakketten. Morgen krijg ik pets voor mijn verjaardag Very Happy
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 3 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Tazz ma 14 nov 2011 - 7:13

Ik wil ook!! Sad Ik heb alle 3 de versies gespeeld en was echt enorm verslaafd!! Geen idee hoe ik er nu weer aan moet komen. Morgen mijn man maar eens vragen. Al zou hij ook photoshop voor mij regelen en daar wacht ik nu ook al maanden op silent
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jade do 26 jan 2012 - 23:24

Ik heb sinds gisteren ook sims 3! Het is even wennen maar wel heeel erg leuk!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Zwerver vr 27 jan 2012 - 0:13

Ik ga ook straks simsen, bedankt je brengt me op een idee Very Happy
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jade vr 27 jan 2012 - 1:20

wc-eend schreef:Ik ga ook straks simsen, bedankt je brengt me op een idee Very Happy

haha, het is echt verslavend!!

Ik moet alleen even wennen aan de nieuwe stijl van sims 3.. De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 3 827601

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Zwerver vr 27 jan 2012 - 1:31

Ja? Oh ik vond sims 3 meteen erg leuk. Er zijn heel veel meiden die het niks vinden en blijven bij sims 2!! Kan me dat haast niet voorstellen. Ben nu bezig met een uitbreiding downloaden. Zal zo proberen te installeren Very Happy

Heb je sims 3 origineel?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine vr 27 jan 2012 - 1:36

Ik zit wel te twijfelen of ik niet ook de Sims 3 eens uit moet proberen, maar bij 2 heb ik net een gebied vol met eigen Sims, dat vind ik ook wel leuk. Ik download heel veel, voornamelijk haar, make-up en kleding. Dan zou ik daarmee weer helemaal opnieuw moeten beginnen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  VeryCherry vr 27 jan 2012 - 1:43

Ik kijk nu al uit naar de nieuwe uitbreiding die er sinds gister is en in maart geloof ik, komt er weer een nieuwe uitbreiding. Ga zo weer verder spelen. Ik speel met 1 gezin, 2 kindjes, een kat en een hond Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Zwerver vr 27 jan 2012 - 2:03

Ik heb net badkamer accessoires gedownload. Zijn er nog meer nieuwe?

Ik download ook allemaal kedingstukken, haar, meubels en noem maar op. Geweldig vind ik dat! I love you
Deze link: http://paysites.mustbedestroyed.org/booty/
kun je heel veel donaties pakketjes gratis downloaden
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Zwerver vr 27 jan 2012 - 2:04

Rovine schreef:Ik zit wel te twijfelen of ik niet ook de Sims 3 eens uit moet proberen, maar bij 2 heb ik net een gebied vol met eigen Sims, dat vind ik ook wel leuk. Ik download heel veel, voornamelijk haar, make-up en kleding. Dan zou ik daarmee weer helemaal opnieuw moeten beginnen.
Ik zou je ook mijn spullen via een zip bestand willen sturen hoor. Dan heb je iig wat, maargoed zelf downloaden is toch leuker denk ik zo haha.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine vr 27 jan 2012 - 2:07

Ik haal heel veel van modthesims, maar zelf downloaden vind ik leuker, dan ik precies mijn eigen smaak eruit pikken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Susan vr 27 jan 2012 - 2:10

Waarom kunnen jullie allemaal van die leuke dingen spelen met de Sims? Toen ik het nog speelde (jaren geleden) was ik alleen maar bezig met ze naar de wc te laten gaan en te laten douchen en voor de rest liepen ze doelloos rondjes. Als ze dan uiteindelijk gingen eten dan vloog hun keuken in de fik.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zwerver vr 27 jan 2012 - 2:18

Ik vind vooral het bouwen leuk, huis inrichten en dan speel ik vaak en dan ben ik er weer even zat van. Ik kan ook niet uren aan het zelfde gezin spelen.

En ik doe ALTIJD hetzelfde. Maak een mooie sim voor mezelf, doe wat werken en ervaringen opbouwen. Vervolgens maak ik een nieuwe sim aan, een mooie man met leuke kleren, daar krijgt ze een kindje van, trouwen en uiteindelijk gaat de man vreemd en blijf de sim achter met de kindjes hahaha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine vr 27 jan 2012 - 2:24

Susan schreef:Waarom kunnen jullie allemaal van die leuke dingen spelen met de Sims? Toen ik het nog speelde (jaren geleden) was ik alleen maar bezig met ze naar de wc te laten gaan en te laten douchen en voor de rest liepen ze doelloos rondjes. Als ze dan uiteindelijk gingen eten dan vloog hun keuken in de fik.

De eerste periode is ook best moeilijk, maar naarmate ze duurdere spullen hebben herladen die moodbars ook sneller en hebben ze bij een duur bed bijvoorbeeld minder slaap nodig. Koken moeten ze leren, na een aantal keer vliegt de keuken niet meer in de fik.
Ik vind het leuk om elke keer weer nieuwe doelen te stellen. Ik heb alle uitbreidingspakketten (Sims 2), dus dan zijn er ook veel verschillende dingen te doen. Bij de Sims 2 en 3 worden ze ook ouder en overlijden ze, dan is het ook kwestie om al die doelen te bereiken in de tijd die ze hebben. Een latere generatie Sims speelt ook makkelijker vanwege erfenissen en familiekapitaal.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 4:59

Ik ben ook een simsfanaat.

Ben nu een spel bezig in sims ambiton. Ik wil dat vrouwtje top binnenhuisarchitect laten worden en ben dus de hele dag huizen van andere aan het inrichten :P

Voor mijn eigen huis cheat ik altijd geld bij elkaar hoor. Anders vind ik het een stom spel hahaha.

Gast
Gast

Bericht  Penny Blossom za 28 jan 2012 - 1:27

Susan schreef:Waarom kunnen jullie allemaal van die leuke dingen spelen met de Sims? Toen ik het nog speelde (jaren geleden) was ik alleen maar bezig met ze naar de wc te laten gaan en te laten douchen en voor de rest liepen ze doelloos rondjes. Als ze dan uiteindelijk gingen eten dan vloog hun keuken in de fik.

Bij de sims 3 ligt de nadruk veel minder op de behoeften. Het zijn er minder dan in sims 2 en ze blijven langer vol. Hierdoor kun je je meer focussen op ontwikkeling van de sim.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jezzie za 28 jan 2012 - 2:02

Ik ben ook weer sims aan het spelen! angel
Ik heb Sims 3 en de uitbreiding Levensweg.
Mijn broertje gaat kijken of hij beestenbende voor me kan downloaden!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Rovine za 28 jan 2012 - 4:16

Hmm, ik stond net toch even met de Sims 3 in mijn handen, ze waren allemaal in de aanbieding. Maar niet gekocht omdat ik ze dan allemaal wilde en rond de 150 euro uitkwam. Ik wil ze uiteindelijk toch allemaal een keer kopen. Omdat ik heel veel moeite heb moeten doen om de Sims 2 compleet te krijgen heb ik wel het idee er niet te lang meer mee te moeten wachten. Weet ook niet of het nog meerwaarde heeft boven de Sims 2. Ik ga nu even uitzoeken hoe ik het kan downloaden, eens kijken of ik het wat vind.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Zwerver za 28 jan 2012 - 5:01

Ik heb mijn hele Sims 3 serie compleet gedownload met nieuwsgroepen. Ze zijn ook wel te vinden via Torrents. Je daar in verdiepen is wel de moeite waard!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine za 28 jan 2012 - 5:05

Arrgh, ik vind dat downloaden echt een ramp. Heb er spijt van dat ik vanmiddag niet gewoon de basisgame gekocht heb. Was in zo'n gamewinkel omdat ik nog een VVV-bon had en die uit wilde geven aan een Wii-spelletje, maar die hadden ze niet. Maar nu ik het in mijn hoofd heb wil ik het ook NU.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Zwerver za 28 jan 2012 - 5:10

Ik wil je wel proberen te helpen. Snap je hoe torrents werken? Zo ben ik ook hoor, als ik iets wil, dan moet het vaak ook direct.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine za 28 jan 2012 - 5:31

Snap wel hoe torrents werken, maar als ik images moet gaan maken of branden haak ik af. Ik weet wel hoe het moet, maar vind dat teveel gedoe. Het is meer dat er best wat troep tussen zit of te weinig seeders. Als ik in de comments teveel issues tegenkom pak ik hem ook niet. Het gaat iets te langzaam naar mijn zin, laat ze nu even lopen en zie morgen wel. Als ik dan nog niks heb kijk ik wel waar de basisgame het goedkoopst is.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Zwerver za 28 jan 2012 - 6:00

Ik zou toch even proberen, 150 euro!! Scheelt toch een hele hoop!

Dat Inmages inladen is ook echt heel makkelijk. Kost wel wat moeite, maar als je het eenmaal weet is het ook zo gepiept.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 9:28

wc-eend schreef:Ik zou toch even proberen, 150 euro!! Scheelt toch een hele hoop!

Dat Inmages inladen is ook echt heel makkelijk. Kost wel wat moeite, maar als je het eenmaal weet is het ook zo gepiept.

Kan je Rovine en mij niet gewoon een cd-rom opsturen met het basisspel Sims 3 ? angel

Gast
Gast

Bericht  Zwerver za 28 jan 2012 - 9:35

Ik heb alles gedownload
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: