Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(wereld) stedentrip

2 plaatsers

Ga naar beneden

(wereld) stedentrip Empty (wereld) stedentrip

Bericht  Live Laugh Love zo 19 dec 2010 - 21:57

In februari zijn wij allebei een weekje vrij (wat opzich al heel bijzonder is). We willen eigenlijk even lekker weg en denken aan een stedentrip.
Het liefst zo ver mogelijk weg, voor zo min mogelijk geld. :o Een uitdaging dus..
Welke bijzondere stedentrips vond jij leuk en waarom??
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(wereld) stedentrip Empty Re: (wereld) stedentrip

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 0:49

Ik heb laatst voor 200 euro een ticket naar new York geboekt. Nou was dat een actie maar wie weet is er binnenkort nog wel zoiets.

Verder zou je kunnen denken aan een Scandinavische stad, een stad uit de Baltische staten of juist iets zuidelijkst zoals Lissabon of Marrakech. Hoe ver vind je ver en hoe goedkoop vind je goedkoop ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(wereld) stedentrip Empty Re: (wereld) stedentrip

Bericht  Live Laugh Love ma 20 dec 2010 - 1:15

Marin schreef:Ik heb laatst voor 200 euro een ticket naar new York geboekt. Nou was dat een actie maar wie weet is er binnenkort nog wel zoiets.

Verder zou je kunnen denken aan een Scandinavische stad, een stad uit de Baltische staten of juist iets zuidelijkst zoals Lissabon of Marrakech. Hoe ver vind je ver en hoe goedkoop vind je goedkoop ?

NY zijn we al geweest! Was geweldig.. en wat heb jij een goedkope ticket gevonden. Waar was dat als ik vragen mag? Wie weet hebben ze daar nu wel andere aanbiedingen.
We denken nu over Boedapest na.. Maar zag ook een aanbieding naar Bejing.. alleen dat was wel weer wat duurder. Lissabon/ Marrakech lijken me ook leuk! Het liefste gaan we buiten europa.
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(wereld) stedentrip Empty Re: (wereld) stedentrip

Bericht  Tullow do 23 dec 2010 - 5:08

Misschien is Istanbul ook iets voor jullie? Ben er zelf nog niet geweest, maar staat zeker op mijn lijstje.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(wereld) stedentrip Empty Re: (wereld) stedentrip

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum