Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

+26
Shisha
Linnie1985
love
L!ND@
liqueje
Rush
Alex
Jezzie
Susan
Flippin' Bitch
Le Chat Noir
Lady Starstruck
Lenthe
Dolphinne
Minx
Cheesegirl
Jade
Rovine
Penny Blossom
SleepingBeauty
smurfie
Caresses
Blond
Tiana
stargirl
Zwerver
30 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Shisha di 14 feb 2012 - 3:39

Voor het toevoegen van een laag: Aan de linkerkant zit een tab met wereldlagen. Deze openen. Dan staat er een bol met daarachter wereldlaag. Met de rechermuisknop op klikken en de 2e rij is een laag toevoegen.

Er staat trouwens een uitgebreide handleiding op de site van de sims 3. En op youtube staan aardig wat filmpjes met tips. smile
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Sarah1985 di 14 feb 2012 - 4:24

Jade schreef:
Sarah1985 schreef:voor mensen die een eigen wereld gemaakt hebben, hoe werkt dat. Ik krijg er geen huizen in hij vraagt steeds om een extra laag hoe doe je dat?

Ik heb precies hetzelfde! Ik krijg niet eens een weg :P.
ben er inmiddels achter hoe je een laag toevoegt. Maar een weg jemig dat is ook lastig. Heb nu een grote S en dat is mijn weg haha even dooroefenen nog
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  love di 14 feb 2012 - 5:09

Ik heb eindelijk de goede sims 3 Very Happy
Vanmiddag natuurlijk meteen gespeeld, erg verslavend!
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  liqueje wo 15 feb 2012 - 3:47

Voor de mensen die sims willen downloaden of uitbreidingspakketten de volgende site:
http://sims4.weebly.com/
De uitleg is heel duidelijk en tot nu heb ik bijna alles kunnen downloaden.

Zelf heb ik niet alle uitbreidingpakketten gedownload.
Wil eerst een tijdje met een nieuwe spelen om het leuk te houden.
liqueje
liqueje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  SleepingBeauty do 16 feb 2012 - 8:54

Ik ben altijd zo verslaaafd aan dat spel! Daarom speel ik het al hele lange tijd niet meer!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Rovine ma 20 feb 2012 - 9:58

Ik ben toch weer terug naar 2, misschien dat ik later 3 nog eens ga proberen. Heb het wel een nieuwe impuls gegeven door een nieuwe buurt hier te downloaden: http://www.modthesims.info/download.php?t=391627

Ik heb er ook een aantal gezinnen bij gedownload: http://www.modthesims.info/download.php?t=275300

Dit gaat een buurt worden met alleen maar rare sims. Heb al een aantal kapsels en huiskleuren gedownload (groen, robot, etc.) om de buurt mee vol te zetten.

Heb trouwens wel een beetje een probleem met de vampiersims. Na nog geen 5 minuten spelen waren ze al bijna de pijp uit, terwijl ze in een huis zaten zonder ramen. De motives is niet tegenop te eten en tv-kijken. Zelfs een vampier die in een donkere kelder leeft heb ik moeite mee in leven te houden. Hoe hebben jullie dat gedaan?

Morgen eens kijken hoe de zombies spelen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Jade ma 23 apr 2012 - 1:44

Misschien een tip:

op de website: http://www.thesimsresource.com/ , kun je een heleboel gratis spulletjes downloaden.

Wanneer je een account aanmaakt, naar downloads gaat, dan kan je kiezen voor Free, staan echt honderden pagina's vol met spulletjes.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  smurfie ma 30 jul 2012 - 6:46

Jade schreef:Misschien een tip:

op de website: http://www.thesimsresource.com/ , kun je een heleboel gratis spulletjes downloaden.

Wanneer je een account aanmaakt, naar downloads gaat, dan kan je kiezen voor Free, staan echt honderden pagina's vol met spulletjes.

Ik heb hier wat spullen gedownload maar hoe komen die nu in mijn spel? gaat dat vanzelf of moet ik ze erin zetten?
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Jade ma 30 jul 2012 - 6:54

smurfie schreef:
Jade schreef:Misschien een tip:

op de website: http://www.thesimsresource.com/ , kun je een heleboel gratis spulletjes downloaden.

Wanneer je een account aanmaakt, naar downloads gaat, dan kan je kiezen voor Free, staan echt honderden pagina's vol met spulletjes.

Ik heb hier wat spullen gedownload maar hoe komen die nu in mijn spel? gaat dat vanzelf of moet ik ze erin zetten?



je moet ze vanuit je downloads kopieren naar de downloads map in je spel. (EA-games) En dan komen ze bij mij in het opstartvenster onder downloads. Daar moet je ze dan in je spel plaatsen.

evt. kan ik morgen op mijn laptop de precieze stappen bekijken/hier neerzetten.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  smurfie ma 30 jul 2012 - 7:02

Jade schreef:
smurfie schreef:
Jade schreef:Misschien een tip:

op de website: http://www.thesimsresource.com/ , kun je een heleboel gratis spulletjes downloaden.

Wanneer je een account aanmaakt, naar downloads gaat, dan kan je kiezen voor Free, staan echt honderden pagina's vol met spulletjes.

Ik heb hier wat spullen gedownload maar hoe komen die nu in mijn spel? gaat dat vanzelf of moet ik ze erin zetten?



je moet ze vanuit je downloads kopieren naar de downloads map in je spel. (EA-games) En dan komen ze bij mij in het opstartvenster onder downloads. Daar moet je ze dan in je spel plaatsen.

evt. kan ik morgen op mijn laptop de precieze stappen bekijken/hier neerzetten.

Als je dat zou willen doen heel graag, ik zie helemaal de map downloads namelijk niet terwijl ik die wel heb want heb ooit eens dingen in de sims store gekocht er die erin gezet dus het moet kunnen haha
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast ma 30 jul 2012 - 7:05

Het is wat lastig om allemaal uit te leggen dus ik hoop dat je wat aan deze link hebt:

http://www.simsforum.nl/forum/view/id/21016/d/handleiding-downloaden-voor-sims3-spullen-spellen-kleding-haar-enz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  smurfie ma 30 jul 2012 - 8:51

inmiddels is het gelukt om de downloads in me spel te krijgen.

nu nog even zoeken naar sommige spullen maar het is gelukt!!
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 6:14

Leuk! Very Happy Ik vind het altijd erg verslavend om nieuwe dingetjes uit te zoeken. Veel speelplezier!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Lady Starstruck za 4 aug 2012 - 6:33

Gisteren geprobeerd of ik na lange tijd de sims 3 weer kan spelen maar nee hoor, hij word op den duur weer super traag op mijn pc. Als ik zoek op Google krijg ik allemaal abracadabra verhalen over geluids en grafische kaarten. Ik denk dat ik dan maar weer de sims 2 ga spelen. Hoewel ik de sims 3 leuker vind.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Linnie1985 za 13 okt 2012 - 2:50

Ik heb volgens mijn vriend een echte game laptop (Toshiba) en nog geen problemen gehad met traagheid.

Ik heb sinds vorige week Bovennatuurlijk in mijn collectie, errug leuk!
En binnenkort komt er weer een nieuwe uit: Jaargetijden.

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 11415

Zelf heb ik:
Sims 3 (duh),
Wereldavonturen,
Luxe accessoires,
Beestenbende en
Bovennatuurlijk.

Ik wil mijn collectie graag uitbereiden, dus ik weet al wat ik voor kerst wil vragen Laughing.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Shisha za 13 okt 2012 - 2:53

Jaa jaargetijden wil ik ook! Ik heb de laatste tijd alleen niet echt tijd om te spelen. Ik heb pas huisdieren gehaald en geloof dat ik pas 2x gespeeld heb. De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 394967
Het enige wat ik nog steeds echt mis is appartementleven. Bij de sims 2 kon je toen ook rijtjeshuizen maken.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Sarah1985 za 13 okt 2012 - 6:41

Ik heb alle sims 3 behalve bovennatuurlijk is die leuk?? Die jaargetijden lijkt me leuk
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Linnie1985 za 13 okt 2012 - 7:30

Sarah1985 schreef:Ik heb alle sims 3 behalve bovennatuurlijk is die leuk?? Die jaargetijden lijkt me leuk

Ik vind hem heel leuk! Af en toe een paar zombies in je tuin met volle maan die je willen aanvallen Laughing. Dus snel het huis invluchten dan haha. En dan kan je nog zijn wat je wilt, heks, vampier, spook, elfje of een weerwolf. En als je dat niet wilt, kan je alsnog gewoon een normale sim zijn.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Linnie1985 di 30 okt 2012 - 1:33

Aaarg iemand een idee? Mijn sim is ineens onzichtbaar, de rest is verder normaal... Heb trouwens al op internet gekeken, maar kon niet echt iets zinnigs erover vinden.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 1:38

Linnie1985 schreef:Aaarg iemand een idee? Mijn sim is ineens onzichtbaar, de rest is verder normaal... Heb trouwens al op internet gekeken, maar kon niet echt iets zinnigs erover vinden.

resetsim "naam sim" al geprobeerd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Shisha di 30 okt 2012 - 1:41

Ik heb het wel eens wanneer ik een bepaalde combinatie van kleren en sieraden heb. Is volgens mij een foutje in het spel. Als ik dan de armband af doe zie ik de sim weer.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Linnie1985 di 30 okt 2012 - 1:50

Megara schreef:
Linnie1985 schreef:Aaarg iemand een idee? Mijn sim is ineens onzichtbaar, de rest is verder normaal... Heb trouwens al op internet gekeken, maar kon niet echt iets zinnigs erover vinden.

resetsim "naam sim" al geprobeerd?

Ja werkt helaas niet, ik lees dat het ook aan wereldavonturen kan liggen...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 1:52

Ja dat zal dan wel. Helaas kent het spel behoorlijk wat bugs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Tazz za 3 nov 2012 - 0:10

Ik heb vorige maand sims 2 gespeeld, en nu sinds gisteren ben ik weer helemaal verslaafd aan Sims3.

Ik probeer iedere keer wat anders te doen, nu ben ik bezig met een levenswens te vervullen en een beroemdheid te worden. Al vind ik het soms wel lastig om uit te zoeken wat je daar precies voor moet doen, dat staat niet altijd aangegeven.

Nu wil mijn sims ook een eenhoorn zien, maar ik heb geen idee hoe ik dat kan regelen.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Linnie1985 za 3 nov 2012 - 0:29

Tazz schreef:Ik heb vorige maand sims 2 gespeeld, en nu sinds gisteren ben ik weer helemaal verslaafd aan Sims3.

Ik probeer iedere keer wat anders te doen, nu ben ik bezig met een levenswens te vervullen en een beroemdheid te worden. Al vind ik het soms wel lastig om uit te zoeken wat je daar precies voor moet doen, dat staat niet altijd aangegeven.

Nu wil mijn sims ook een eenhoorn zien, maar ik heb geen idee hoe ik dat kan regelen.

Gewoon beetje zoeken, bij mij zaten ze bij zo'n water reservoir gebeuren volgens mij kweken ze daar vissen.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 6 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum