Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

+26
Shisha
Linnie1985
love
L!ND@
liqueje
Rush
Alex
Jezzie
Susan
Flippin' Bitch
Le Chat Noir
Lady Starstruck
Lenthe
Dolphinne
Minx
Cheesegirl
Jade
Rovine
Penny Blossom
SleepingBeauty
smurfie
Caresses
Blond
Tiana
stargirl
Zwerver
30 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Rovine za 28 jan 2012 - 9:56

Umphhhhh, ik was best ver, maar toen moest ik een DVD branden. Die heb ik dus niet. Geen Sims vanavond, eens kijken of ik hem ergens goedkoop kan bestellen. Wel wat zoek-vind-spelletjes gedownload, die koop ik ook best vaak. Maar het is maar goed dat ik deze niet gekocht heb... zijn behoorlijk slecht en veel te makkelijk.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Jade za 28 jan 2012 - 10:03

Vorig weekend was the sims 3 voor 24 euro in de aanbieding bij wehkamp. Toen heb ik het besteld!

Ik heb alleen de basis en geen uitbreiding. Ik vind het erg leuk maar wel een stuk lastiger! Ik bouw vooral huizen/richt ze in en gebruik cheats..Ze gaan trouwen ,maken kindjes en krijgen alle vaardigheden vol..

Ik vind het alleen lastig wanneer de kinderen volwassen worden.. ik krijg het niet voor elkaar om ze dan uit huis te laten gaan etc..

Ik weet ook nog niet hoe het werkt met spullen downloaden ed. Daar ga ik me komende week in verdiepen..

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Rovine za 28 jan 2012 - 10:22

Ik zag ze bij de Games Plaza, 22,95 voor basis en de populairdere uitbreidingen, 12,95 voor de rest. Als ik online zo rondneus was dat niet eens zo'n verkeerde aanbieding. Generations lijkt me erg leuk. En ik heb mooie downloads gezien voor 3.

Van de Sims 1 heb ik zo'n blik met alle spellen erin, bij 2 is zoiets nooit uitgekomen. Zou wel zo'n compleet pakket willen eigenlijk.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Zwerver za 28 jan 2012 - 10:45

Rovine, je hebt de sims gedownload met torrents? Wanneer vraagt ie precies om een CD?

Zoals ik al zei, ik wil je best helpen....
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Rovine za 28 jan 2012 - 11:14

Er opende een programma, Roxio, die wilde het dus als DVD branden. Kon nog 1 lege CD vinden, maar daar kan te weinig op. Bedankt voor je aanbod, maar ik ga hem toch kopen. Na een dagje proberen ben ik een toolbar, ongewenste startpagina en 3 ongewenste programmaatjes rijker. Ondanks goed opletten en vinkjes uitzetten. Ik weet wel hoe ik het weggewerkt krijg, maar er blijven altijd (onzichtbare) restjes hangen. Een schone computer is me ook best wat waard.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Zwerver za 28 jan 2012 - 11:19

Je kunt het beste Deamontools gebruiken. Daar laad je het bestand ISO. of MDF. MDS. in, als je die inlaadt, start hij automatisch Sims 3 op om te installeren. Als je eenmaal hebt gesinstalleerd open je deze computer > Rechtermuisknop op sims 3 die dan ingeladen is > daar haal je de crack weg, en die kopieer je naar de sims 3 map.

Ook al wilde je het niet , wellicht voor een ander!


Je moet ook nooit zomaar wat installeren. Dan heb je inderdaad een hoop troep. Goed wetend wat je doet is belangrijk met zulke dingen.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Rovine zo 29 jan 2012 - 0:44

Hij is nu aan het installeren! Very Happy

Was even helemaal klaar met die torrents en had nog een uurtje over. Heb hem net gehaald, ze deden de winkel net open. Installeer hem nu even, straks verjaardag Ibbel, kan ik vanavond spelen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Zwerver zo 29 jan 2012 - 4:11

Rovine schreef:Hij is nu aan het installeren! Very Happy

Was even helemaal klaar met die torrents en had nog een uurtje over. Heb hem net gehaald, ze deden de winkel net open. Installeer hem nu even, straks verjaardag Ibbel, kan ik vanavond spelen.
Jaaaaaa leuk leuk cheers
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Rovine zo 29 jan 2012 - 8:16

Heb hem nu een uurtje opstaan en ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ik vind het iets kinderlijker, onoverzichtelijker en een beetje grauw, alsof het altijd nacht is. Ik vind ook de Sims en de vormgeving minder mooi. Maar dat is misschien allemaal omdat ik 2 gewend ben. Moet een beetje wennen aan die navigatie. Ben nog een beetje op zoek naar mogelijkheden, ze hangen nu maar een beetje rond. Ik heb een man, vrouw, meisje en een paard.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Sarah1985 zo 29 jan 2012 - 8:38

hier ook een sims verslaafde heb alle uitbreidingen en download allemaal leuke kleren en meubels op http://www.thesimsresource.com/
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Zwerver zo 29 jan 2012 - 9:58

Sarah1985 schreef:hier ook een sims verslaafde heb alle uitbreidingen en download allemaal leuke kleren en meubels op http://www.thesimsresource.com/

i I love you die site!
Al vind ik de meeste dingen mooi die betaald zijn en helaas niet zo'n account haha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Jade zo 29 jan 2012 - 19:14

Rovine schreef:Heb hem nu een uurtje opstaan en ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ik vind het iets kinderlijker, onoverzichtelijker en een beetje grauw, alsof het altijd nacht is. Ik vind ook de Sims en de vormgeving minder mooi. Maar dat is misschien allemaal omdat ik 2 gewend ben. Moet een beetje wennen aan die navigatie. Ben nog een beetje op zoek naar mogelijkheden, ze hangen nu maar een beetje rond. Ik heb een man, vrouw, meisje en een paard.



Ik vond hem ook grauw! totdat ik lampen in het huis plaatste :P

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Jade zo 29 jan 2012 - 19:17

wc-eend schreef:Je kunt het beste Deamontools gebruiken. Daar laad je het bestand ISO. of MDF. MDS. in, als je die inlaadt, start hij automatisch Sims 3 op om te installeren. Als je eenmaal hebt gesinstalleerd open je deze computer > Rechtermuisknop op sims 3 die dan ingeladen is > daar haal je de crack weg, en die kopieer je naar de sims 3 map.

Ook al wilde je het niet , wellicht voor een ander!


Je moet ook nooit zomaar wat installeren. Dan heb je inderdaad een hoop troep. Goed wetend wat je doet is belangrijk met zulke dingen.

Als je je verveelt..Wil ik wel zo'n uitbreidingscd (tegen betaling!) van je overnemenDe wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 827601 :P

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Rovine zo 29 jan 2012 - 21:30

Ik heb al lampen in huis, heb een voor-ingerichte genomen. Heb ze feller gezet, maar het blijft nog steeds grauw en zie amper verschil tussen dag en nacht.
Wat ik trouwens wel leuk vind is dat je de Sims tot in heel ver aan kan passen. Bij 2 heb je bijvoorbeeld alleen maar fit en ietsje minder fit, dat heb ik altijd een beetje beperkt gevonden. Vind het qua navigatie trouwens heel erg lijken op Sims Middeleeuwen.
Vanavond misschien eens verdiepen in downloads. Hoewel ze tot vrij ver aanpasbaar zijn vind ik alles toch minder mooi en kan mijn vinger er niet precies op leggen waarom ik dat zo ervaar.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Zwerver zo 29 jan 2012 - 21:32

Ik weet niet of ik dat zo kan branden op een cd. Maar ik zal eens even kijken, dan wil ik best een cd voor je maken hoor! Ik ga wel even puzzelen. Ik kan sowieso wel de iso's geven, alleen dan zul het wel zelf moeten inmounten met Deamontools haha. Of wordt het dan te ingewikkeld?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Jade ma 30 jan 2012 - 7:38

wc-eend schreef:Ik weet niet of ik dat zo kan branden op een cd. Maar ik zal eens even kijken, dan wil ik best een cd voor je maken hoor! Ik ga wel even puzzelen. Ik kan sowieso wel de iso's geven, alleen dan zul het wel zelf moeten inmounten met Deamontools haha. Of wordt het dan te ingewikkeld?



Zelfs van die woorden heb ik nog nooit gehoord :P Embarassed. Embarassed Maar je moet het alleen doen als je er zin/tijd voor hebt hoor! Anders koop ik ze gewoon zelf.

Ik moest ook enorm wennen aan hoe het eruit ziet en hoe het werkt. Zo langzamerhand krijg ik er meer lol in.. alleen het downloaden van meubeltjes en kleding lukt me voor geen meter Embarassed

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Alex ma 30 jan 2012 - 8:14

Ik speel ook Sims 3! Superleuk! Ik begin regelmatig met een zo dik mogelijke Sim en die geef ik als eigenschap Atletisch De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 394967 En dan zoveel mogelijk laten trainen tot ze superslank zijn. Vrij kansloos. Ik wil Sims Pets ook trouwens, die lijkt me zó leuk!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Zwerver ma 30 jan 2012 - 9:21

Jade schreef:
wc-eend schreef:Ik weet niet of ik dat zo kan branden op een cd. Maar ik zal eens even kijken, dan wil ik best een cd voor je maken hoor! Ik ga wel even puzzelen. Ik kan sowieso wel de iso's geven, alleen dan zul het wel zelf moeten inmounten met Deamontools haha. Of wordt het dan te ingewikkeld?



Zelfs van die woorden heb ik nog nooit gehoord :P Embarassed. Embarassed Maar je moet het alleen doen als je er zin/tijd voor hebt hoor! Anders koop ik ze gewoon zelf.

Ik moest ook enorm wennen aan hoe het eruit ziet en hoe het werkt. Zo langzamerhand krijg ik er meer lol in.. alleen het downloaden van meubeltjes en kleding lukt me voor geen meter Embarassed
Whahaha. Oke ik ga het voor je uitzoeken. Als ik goed is heb ik hier nog wel een CD(oke DVD) liggen. Welke uitbreiding zou je willen? Er kan namelijk maar 1 op 1 cd!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 10:11

Ik ben momenteel te druk met school, dus echt tijd heb ik niet. Heel jammer! Ik zag trouwens op de site van Origin dat de meeste uitbreidingen echt met 50% kortingen te downloaden zijn. Misschien een leuke tip! Very Happy


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  VeryCherry di 31 jan 2012 - 4:03

Oh, ik wil zo graag die nieuwe uitbreiding ^^ Kan niet wachten tot ik hem kan downloaden. In maart komt er een hele nieuwe uitbreiding, met een nieuw land en nieuwe beroepen en zo Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Rush di 31 jan 2012 - 4:14

Speelt ook iemand het op de PS3?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Rovine di 31 jan 2012 - 4:22

Ik geloof dat ik eerst een nieuwe muis moet kopen voor ik verder ga spelen. Mijn middelste muisknop doet een beetje poep en inmiddels heb ik het van bovenaf wel een beetje gezien. De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 394967
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Jade wo 1 feb 2012 - 2:01

Joan schreef:Ik ben momenteel te druk met school, dus echt tijd heb ik niet. Heel jammer! Ik zag trouwens op de site van Origin dat de meeste uitbreidingen echt met 50% kortingen te downloaden zijn. Misschien een leuke tip! Very Happy




Ik heb de uitbreiding van sims 2 voor 15 euro gekocht via Origin.. dit werkt voor geen meter! hij installeert wel, maar hij start niet op.

@Wc-eend. Ik zou wel graag Levensweg en/of beestenbende willen hebben:P. Laat maar even weten of het lukt. als het niet lukt is het ook goed hoor! En laat maar weten wat je er voor wilt hebben. :P

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Zwerver wo 1 feb 2012 - 5:42

Oke! Ik zal even kijken of ik vanavond een CD kan vinden! Ga ik het meteen proberen! Very Happy
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Jade do 2 feb 2012 - 18:47

wc-eend schreef:Oke! Ik zal even kijken of ik vanavond een CD kan vinden! Ga ik het meteen proberen! Very Happy



Ben je al begonnen? Zo niet, zou je dan even willen wachten? Mijn vriend vroeg gisterenavond welke sims ik graag wilde hebben:oops: .

Het zou jammer zijn dat ik straks 2 dezelfde cd's heb!

Als je al begonnen bent, wil je me dan even een berichtje sturen op FB welke gelukt is?

alvast bedankt!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 4 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum