Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

+26
Shisha
Linnie1985
love
L!ND@
liqueje
Rush
Alex
Jezzie
Susan
Flippin' Bitch
Le Chat Noir
Lady Starstruck
Lenthe
Dolphinne
Minx
Cheesegirl
Jade
Rovine
Penny Blossom
SleepingBeauty
smurfie
Caresses
Blond
Tiana
stargirl
Zwerver
30 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 10:56

Of facebook waren we er al over aan het klessebessen. The Sims.

Wie spelen er nog meer The Sims? Welke delen heb je gespeeld? En welke speel je op het moment? (The Sims 1, 2, of 3?)

Ik heb ze allemaal gehad. Maar niet met alle uitbreidingspaketten. Dat is nogal vermoeiend om bij te houden. Maar Met de Sims 3 ben ik goed op weg. Ik hoef alleen nog de twee laatste uitbreidingspaketten te hebben.
Ik speel in de Sims 3 met 3 of 4 families. Waarvan 1 familie al 6 kinderen heeft. (die vruchtbaarheidsbehandeling 'kan' nadelen hebben) In de Sims 2 speel ik met 1 familie en 2 studentenclubjes.

Sims-freaks! Deel je verhalen! Very Happy
lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Zwerver wo 29 dec 2010 - 14:17

Ik heb sims3, plus alle uitbreidingen en een heleboel downloads! Alleen die downloads werken niet meer...heb iets gedaan wat niet goed was
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 21:19

Ik heb Sims 1 en 2 gespeeld (en 3 weleens geprobeerd). Ik vind 3 niet leuk. 2 is favoriet! Ik speel meestal met 1 of 2 families.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 21:29

Ik ben 3 kwijt Sad Ik heb alleen het doosje nog, de cd kan ik nergens vinden! Ik vind het echt megabalen.

Momenteel speel ik het niet, omdat ik geen goede computer heb ervoor (alleen een laptop). Hopelijk snel weer Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  stargirl wo 29 dec 2010 - 22:08

Ik speel sims 3 met alle uitbreidingspakketten, de laatste vind ik minder, vanuit een torenflat speelt het niet zo makkelijk, maar nu ik een gewoon huis heb gebouwd gaat het beter Very Happy Wel jammer dat er in sims 3 geen aliens zitten, maar nu hebben we vampiers.
Nu al een tijdje niet meer gedaan, gaat bij mij een beetje met vlagen, soms speel ik dagelijks en zoals nu alweer een paar maanden niet, maar blijft een erg leuk spel.
Laatste keer had ik een vrouw gemaakt, die de "hartendief" wens had (10 lovers), ze kreeg in elke relatie een kind en elke keer dat de relatie uitging verhuisde de man met het kind weer, soms gaf ze ook kinderen uit eerdere relaties mee, mooie soap. Mijn uitdaging is om er elke keer weer een zo absurt mogelijke verhaallijn in te krijgen. Ik heb ook al eens een heel kerkhof in de achtertuin gehad, dan liet ik gasten verdrinken in het zwembad, door het trapje weg te halen, of ze in een ruimte te laten waar ik dan de deur weghaalde Twisted Evil
Sims 1 en 2 heb ik ook gespeeld.

stargirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Tiana wo 29 dec 2010 - 22:35

Stargirl, wat gemeen zeg om al je gasten te verdrinken Laughing!

Ik heb zelf Sims 2 en Sims 3.
Sims 2 vond ik altijd het leukste, maar de laatste tijd speel ik wat vaker Sims 3 en eigenlijk vind ik deze ook wel heel leuk! Alleen vind ik het minder om in een flat te wonen, dus daar doe ik niet aan. Alleen gebruik ik wel een cheat om ze gelukkig te houden Laughing. En ik heb nu een gezin waarbij ik geen cheats gebruik voor het geld en ze zijn nu wel rijk doordat ze beiden een goede baan hebben en doordat ze in hun vrije tijd veel schilderen en boeken schrijven!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  VeryCherry do 30 dec 2010 - 0:21

Ik speel ook Sims 3 met alle uitbreidingen, ben er min of meer verslaafd aan Embarassed
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 0:51

Ik merk het al. Dit moet ik niet gaan spelen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 1:10

Sims vond ik alleen leuk als ik alles bij elkaar aan het "valsspelen" was. En ik vond het heerlijk om mannen te verzuipen in het zwembad, of om een kamp openhaard bij elkaar te zetten en de man daarin te vangen, om vervolgens te trouwen met een ander slachtoffer.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  stargirl do 30 dec 2010 - 1:41

Stylegirl schreef:En ik heb nu een gezin waarbij ik geen cheats gebruik voor het geld en ze zijn nu wel rijk doordat ze beiden een goede baan hebben en doordat ze in hun vrije tijd veel schilderen en boeken schrijven!


Wat ook handig is om te gaan samenwonen met iemand die rijk is angel en dan diegene weer te laten verhuizen, blijf jij achter met zijn geld en dure bezittingen, zo had een man een keer de dure "vroem sjezer" bij me achter gelaten was iets van 60.000 rijker in een keer Very Happy

stargirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Blond do 30 dec 2010 - 2:09

Ik heb Sims 1 en 2 veel gespeeld. Nadeel is dat ik het te lang speel, en dat ik nu mijn tijd beter in andere dingen kan stoppen. (Ja ik weet dat ook forummen veel tijd kost Very Happy ).
Misschien als ik ben afgestudeerd dat ik Sims 2 weer installeer.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 2:47

Zo wat een verhalen, verdrinkende minnaars en tuin aan begraafplaatsen van gedode slachtoffers.

En ik speel met een familie waarvan de vrouw net bevallen is en vreemdgaat met de tatoeëerder op haar werk. (Ze werkt in de mode industrie)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  stargirl do 30 dec 2010 - 2:50

Klinkt ook leuk, Gtst is er niks bij Cool

stargirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  VeryCherry do 30 dec 2010 - 2:53

Kinderen bij anders sims weg laten halen omdat je het geen leuke sims vind doe ik ook soms Embarassed
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 2:58

Misschien moet ik dat ook maar eens doen. Dan laat ik Katja de Mooiste (mijn pas bevallen Sim die vreemdgaat met de tatoeëerder, van familie De mooiste - de knapste) vreemdgaan met haar klanten alvorens ze een makeover aan te bieden. Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 3:32

Ik speel het ook! Ik heb Sims 3 en vind dat de leukste versie. Moet binnenkort weer even kijken of ik de uitbreidingen kan downloaden. Ik speel btw zonder cd, is een maniertje voor omdat op te lossen. Heel handig, alleen nu kan ik geen updates installeren. Ja, één keer in de zoveel tijd, maar dan moet ik die no-cd-gen ook weer toevoegen en dat is nogal een gepruts.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 21:00

Ik heb de sims 2 met 1 uitbreidingspakket (studentenleven) ik heb echt vlagen dat ik speel, nu alweer een tijdje niet (heb nu mn nintendo ds:P) maar als ik dit lees heb ik er wel weer zin in!

Ik speel altijd wel een beetje vals... zo houdt ik ze gelukkig en bouw ik een huis met valsspeelsgeld:P maar dan niet zoveel dat ze een mega grote villa hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 21:06

Ik speel het ook! Speelde altijd de Sims 1 en 2 en had daarvan alle uitbreidingspakketten. Nu speel ik Sims 3 en ik heb daarvan de laatste uitbreiding en 1 accessoirepakket. Welke uitbreiding vinden jullie het leukst van de sims 3 trouwens? Ik heb nu dus Na Middernacht en ik vind m wel leuk, maar het voegt wel maar weinig toe aan het spelen. Je kan zo een celebrity worden zonder er veel moeite voor te doen bijvoorbeeld.

Ik speel meestal met 8 sims om het boeiend te houden voor mezelf, haha. Ik denk soms dat er een fout in mijn spel zit want bijna elk gezin krijgt een drieling zonder die fertility treatment?? Maar goed dat vind ik een uitdaging dus vind het niet erg. Ik speel verder zonder cheats.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 21:07

Oja hier gaat het ook met vlagen. Nu heb ik vakantie en speel ik het wat vaker, maar als ik het heel druk heb voor de studie dan begin ik er niet aan want het is wel verslavend. Vrijdagavond is mijn vaste Simavond geweest de laatste weken voor de vakantie Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  stargirl do 30 dec 2010 - 22:35

Eerst speelde ik altijd met de geld-cheat, maar dat vind ik niks meer aan, veel leuker en meer uitdaging om er zelf voor te zorgen dat ze rijk worden op wat voor manier dan ook Very Happy
Gisteren sinds lange tijd weer gespeeld, kreeg weer zin door dit topic Wink ben er de hele middag en deel van de avond "druk" mee geweest.
Mijn sim is nu onderweg om rockster te worden en is inmiddels getrouwd met een papperazzo clown samen hebben ze 2 kindjes gekregen. Denk dat ze binnenkort weduwe wordt want hij is al wat ouder, maar wel een stoere vent met tattoo's en dergelijke. Daarom ben ik ook alvast bezig om goede vrienden te worden met een collega uit de muziekindustrie, een rijke man, zodat wanneer die ouwe man dood gaat ze met die rijke collega verder kan angel

stargirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Caresses do 30 dec 2010 - 23:56

Vroger sims1 gespeeld. Nu net sinds een weekje speel ik sims3. Ik speel wel vals met het cheat geld want het huisje leuk inrichten vind ik het leukst van het spel.
Ik speel met 1 gezinnetje en met 1 singe vrouw die een enorme nerd is en graag chirurg wil worden.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  smurfie za 1 jan 2011 - 7:55

Ik speel een beetje bij vlagen Sims 3, heb nu vakantie dus speel heel veel. Ik ga nu ook weer even spelen denk ik. Bij sims 2 deed ik ook weleens mensen verdrinken in het zwembad maar bij 3 kan dat niet meer, ze klimmen gewoon op de kant haha.
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  SleepingBeauty zo 2 jan 2011 - 2:37

Ik speelde het ook wel, maar sinds kort hebben we een nieuwe laptop dus daar staat het niet meer op.
Ik had sims 2
hebben jullie originele versie? of gedownload?
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 2:59

stargirl schreef:Eerst speelde ik altijd met de geld-cheat, maar dat vind ik niks meer aan, veel leuker en meer uitdaging om er zelf voor te zorgen dat ze rijk worden op wat voor manier dan ook Very Happy
Gisteren sinds lange tijd weer gespeeld, kreeg weer zin door dit topic Wink ben er de hele middag en deel van de avond "druk" mee geweest.
Mijn sim is nu onderweg om rockster te worden en is inmiddels getrouwd met een papperazzo clown samen hebben ze 2 kindjes gekregen. Denk dat ze binnenkort weduwe wordt want hij is al wat ouder, maar wel een stoere vent met tattoo's en dergelijke. Daarom ben ik ook alvast bezig om goede vrienden te worden met een collega uit de muziekindustrie, een rijke man, zodat wanneer die ouwe man dood gaat ze met die rijke collega verder kan angel
Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 3:30

Ooohh ik heb heel lang Sims1 gespeeld. Door dit topic raak ik weer een beetje enthousiast, maar ik heb nu Linux geinstalleerd op mn pc. Iemand enig idee of je dan ook Sims kan spelen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum