Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

+26
Shisha
Linnie1985
love
L!ND@
liqueje
Rush
Alex
Jezzie
Susan
Flippin' Bitch
Le Chat Noir
Lady Starstruck
Lenthe
Dolphinne
Minx
Cheesegirl
Jade
Rovine
Penny Blossom
SleepingBeauty
smurfie
Caresses
Blond
Tiana
stargirl
Zwerver
30 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  VeryCherry zo 2 jan 2011 - 23:10

Je kan geen sims spelen op Linux, daarom heb ik beide op mijn pc staan Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Zwerver wo 26 okt 2011 - 13:08

Ik ben weer verslaaaaafd! Sims 3 beestenbende, hihi Embarassed
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 22:31

wc-eend schreef:Ik ben weer verslaaaaafd! Sims 3 beestenbende, hihi Embarassed

Oeh die heb ik ook voor mijn verjaardag gehad zondag, heerlijk!!

Ik heb nu 'maar' 2 uitbreidingen (echt niks voor mij, van de sims 2 heb ik ze allemaal) maar het blijft zooooo leuk! Ik ga voor kerstmis nog eentje vragen, heeft iemand advies? Ik heb nu ambitie en dus dieren, ik denk dat ik graag nachtleven wil (vind vampiers altijd zo leuk), maar verder....?

Ik hoop ook dat er snel weer een appartementen-versie komt bij sims 3, dat vond ik bij sims2 zo geniaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Penny Blossom wo 26 okt 2011 - 22:49

Ik speel sims 3, en de sims middeleeuwen. Beide vind ik leuk! Laughing
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Rovine wo 26 okt 2011 - 22:52

Sims 1 heb ik echt bizar veel gespeeld. Had de hele set compleet gekregen van mijn ex. Volgens mij heb ik nog steeds niet alle aspecten van dat spel gespeeld.

Sims 2 heb ik nu, die vind ik veel leuker. Doordat ze verouderen en doodgaan komt er een bepaalde tijdsdruk op wat je nog wil doen en verandert de familie ook de hele tijd. Heb op 1 accessoireset die ook compleet en ben volgens mij nog jaren bezig om alle aspecten te spelen. Trouwens nog best moeite moeten doen om enkele uitbreidingssets te pakken te krijgen, die waren niet meer te koop.

Bij de sims 1 wilde ik eens een jongetje met een bepaald kapsel. Dus sims druk bezig met babytjes maken, maar het werden maar niet de goeie. Heb toen een hek achterin de tuin gemaakt vol huilende jongetjes. Op een gegeven moment stonden er een stuk of 10.
Hokus Pokus vond ik trouwens een superleuk pakket, ging altijd duelleren of goochelshows geven. Die ene waar ze beroemd konden worden vond ik ook leuk.

Meestal speel ik gewoon zonder cheats (soms help ik een klein beetje), merk toch dat ik dat leuker vind. De verrassing is dan des te groter als er ineens spontaan een tweeling geboren wordt of papa zwanger terug komt van een alientripje.

Ohja, middeleeuwen heb ik ook! Maar ik heb nu 1 quest gedaan met de koningin. Die wil nu trouwen, dat lukt niet en ik zit muurvast in dat spel. Ook lijkt het me minder leuk als je met meerdere personages tegelijk moet spelen. Heb nu al een tijdje geen zin me er echt in te verdiepen om het echt te leren.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Penny Blossom wo 26 okt 2011 - 23:05

Inderdaad Sims middeleeuwen is soms best pittig. Ik pak altijd internet erbij als ik niet meer weet hoe ik verder moet. Dan kom je best veel tips tegen. Als je eenmaal vooruitgang ziet wordt het wel leuk! Je moet er alleen even in investeren.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Zwerver wo 26 okt 2011 - 23:17

Ik heb nu alle uitbreidingen, echt heerlijk! Hhaha

Ik ben in Frankrijk al redelijk ver maar inderdaad, soms moet je even googelen want kwam er ook niet meer uit! Dit maakt het spel wel leuker speelbaar, eerder was ik er na een huis inrichtingen en 3 uurtjes spelen al flauw van!

Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Jade do 27 okt 2011 - 0:51

Ik wil ook de Sims (liefst 2) voor de pc.

Ik heb sims 3 voor de wii, maar dat werkt echt onhandig!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Cheesegirl do 27 okt 2011 - 0:54

Ik heb de Sims voor op de PS3. In het begin erg wennen en speelde ik het dus bijna nooit. Nu ik eenmaal een beetje door heb hoe het moet begint het steeds leuker te worden.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 0:55

wc-eend schreef:Ik ben weer verslaaaaafd! Sims 3 beestenbende, hihi Embarassed

Jaaa! Ik heb 'm ook Very Happy Ik deed in de herfstvakantie niet anders haha! Very Happy Heb je Levensweg ook?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Minx do 27 okt 2011 - 1:22

Zag op marktplaats dat er mensen zijn die moeite hebben met sims op laptop is dat bekend of niet??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Rovine do 27 okt 2011 - 1:26

Misschien het touchpad? Ik doe het altijd met een losse muis. Wel op de bank, met een harde muismat. Navigeren met een touchpad is echt een hel in 3D. Hij loopt wel vast bij het opstarten als de laptop niet al te lang aanstaat, maar denk dat dat vooral te maken heeft met de snelheid van mijn laptop, volgens mij zit die op het randje van de systeemeisen. Sims zit vaak erg hoog qua systeemeisen, niet elke gemiddelde computer trekt het.

Zowel 1 en 2 gaven bij mij in elk geval geen noemenswaardige problemen.

Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 1:27

Ik ben bezig met Sims 3 Pets. Zo leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 1:29

Zero schreef:
wc-eend schreef:Ik ben weer verslaaaaafd! Sims 3 beestenbende, hihi Embarassed

Oeh die heb ik ook voor mijn verjaardag gehad zondag, heerlijk!!

Ik heb nu 'maar' 2 uitbreidingen (echt niks voor mij, van de sims 2 heb ik ze allemaal) maar het blijft zooooo leuk! Ik ga voor kerstmis nog eentje vragen, heeft iemand advies? Ik heb nu ambitie en dus dieren, ik denk dat ik graag nachtleven wil (vind vampiers altijd zo leuk), maar verder....?

Ik hoop ook dat er snel weer een appartementen-versie komt bij sims 3, dat vond ik bij sims2 zo geniaal!

Dat zit in Nachtleven.

Ik heb nu alle uitbreidingssets en ik vind tot nu toe Pets en Generaties het meeste toevoegen en Ambities en Wereldavonturen het minste.

Mijn laptop heeft nooit problemen gegeven maar de laatste weken trekt ie het ineens wat minder. Hij is nog niet zo oud dus daar zou het niet aan moeten liggen maar soms als ik speel wordt het heeeel traag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Dolphinne do 27 okt 2011 - 1:36

Ik heb sims 1 en 2 wel vrij veel gespeeld.
Maar heb een tijdje geleden alles van mn laptop afgegooid omdat ik het toch nooit meer speelde.
Ik gebruikte wel altijd de geld cheat. Anders vond ik huizen bouwen ook niks aan. Veelste klein haha.


Mijn laptop kan nu spellen niet goed meer aan. Na een tijdje raakt hij oververhit en slaat hij dus af.

Misschien als ik ooit genoeg geld heb voor een nieuwe laptop of wanneer deze echt crasht en ik dus wel moet dat ik het dan ook weer eens ga spelen.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Lenthe do 27 okt 2011 - 1:45

Nobucta schreef:
Bij de sims 1 wilde ik eens een jongetje met een bepaald kapsel. Dus sims druk bezig met babytjes maken, maar het werden maar niet de goeie. Heb toen een hek achterin de tuin gemaakt vol huilende jongetjes. Op een gegeven moment stonden er een stuk of 10.
laughcry Hier moest ik gewoon hardop om lachen!
Ik ben ook met vlagen verslaafd aan The Sims, maar meestal komen mijn simslevens allemaal op hetzelfde neer, huis bouwen, trouwens, kinderen krijgen, kinderen studeren en met de leukste weer verder spelen. Mijn Sims zien er ook veel hetzelfde uit, van die perfecte wezens Wink en de huizen zijn ook veelal hetzelfde uit, omdat ik het naar mijn smaak inricht.
Ik speel trouwens Sims 2 met alle uitbreidingssets.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Zwerver do 27 okt 2011 - 4:33

Joan schreef:
wc-eend schreef:Ik ben weer verslaaaaafd! Sims 3 beestenbende, hihi Embarassed

Jaaa! Ik heb 'm ook Very Happy Ik deed in de herfstvakantie niet anders haha! Very Happy Heb je Levensweg ook?
Ja ik heb alles, helemaal compleet haha.
Wel gedownload hoor.

Hebben jullie ook zovele eigen downloads erin? Dat maakt het huis 30x mooier haha, daar kan ik ook wel uren zoet mee zijn!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Lady Starstruck do 27 okt 2011 - 5:08

Ik heb The sims 3 en geen uitbreidingen. Maar ja het spel doet het niet meer op mijn laptop. Het spel word er enorm traag van. Ik vind het wel erg jammer want ik speel het namelijk altijd met erg veel plezier.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Zwerver do 27 okt 2011 - 5:20

Lenthe schreef:
Nobucta schreef:
Bij de sims 1 wilde ik eens een jongetje met een bepaald kapsel. Dus sims druk bezig met babytjes maken, maar het werden maar niet de goeie. Heb toen een hek achterin de tuin gemaakt vol huilende jongetjes. Op een gegeven moment stonden er een stuk of 10.
laughcry Hier moest ik gewoon hardop om lachen!
Ik ben ook met vlagen verslaafd aan The Sims, maar meestal komen mijn simslevens allemaal op hetzelfde neer, huis bouwen, trouwens, kinderen krijgen, kinderen studeren en met de leukste weer verder spelen. Mijn Sims zien er ook veel hetzelfde uit, van die perfecte wezens Wink en de huizen zijn ook veelal hetzelfde uit, omdat ik het naar mijn smaak inricht.
Ik speel trouwens Sims 2 met alle uitbreidingssets.
hahaha ik heb ook altijd hetzelfde verhaal lijn. ALTIJD! Beetje saai eigenlijk
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Le Chat Noir do 27 okt 2011 - 6:48

Ik ben geloof ik (weer) de cd kwijt. Ik heb Sims 1 en 2 heel veel gespeeld.
Bij Sims 2 had ik oa een verhaallijn waarbij ik de familiewens van 1 had vervuld met 10 kinderen. Dit was wel erg druk met al het huiswerk Wink. Ook had ik een huis waarbij iedereen verliefd was op 1 supermooie vrouw, op een feestje had ik iedereen met een cheat verliefd laten worden en daarna trokken ze er bij in.
Dit was wel lastig aangezien ze elkaar soms betrapten of ze gingen vechten. Die vrouw had op het laatst ook kinderen van alle mannen.
Ook maakte ik wel eens mensen met een enorm uitgerekt hoofd of meganeus, zo lelijk mogelijk en dan kijken wat voor kinderen er uit komen :P.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Rovine do 27 okt 2011 - 7:55

Lenthe schreef:
Nobucta schreef:
Bij de sims 1 wilde ik eens een jongetje met een bepaald kapsel. Dus sims druk bezig met babytjes maken, maar het werden maar niet de goeie. Heb toen een hek achterin de tuin gemaakt vol huilende jongetjes. Op een gegeven moment stonden er een stuk of 10.
laughcry Hier moest ik gewoon hardop om lachen!
Ik ben ook met vlagen verslaafd aan The Sims, maar meestal komen mijn simslevens allemaal op hetzelfde neer, huis bouwen, trouwens, kinderen krijgen, kinderen studeren en met de leukste weer verder spelen. Mijn Sims zien er ook veel hetzelfde uit, van die perfecte wezens Wink en de huizen zijn ook veelal hetzelfde uit, omdat ik het naar mijn smaak inricht.
Ik speel trouwens Sims 2 met alle uitbreidingssets.

Dat was echt serieus een heel naar geluid hoor, al die wanhopig huilende jochies. :P
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Jade di 8 nov 2011 - 23:15

Ik heb de cd-rom inmiddels ook laughcry

Er ontstaat alweer een soort van verslaving..

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Shisha di 8 nov 2011 - 23:22

Hier nog een sims verslaafde! Ik ben momenteel druk met create a world. Ik had bijna een wereld af toen onze computer crashte dus ik kon weer overnieuw beginnen. laughcry
En daardoor kom ik er verder nog niet echt aan toe om te spelen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Zwerver vr 11 nov 2011 - 6:07

Shisha schreef:Hier nog een sims verslaafde! Ik ben momenteel druk met create a world. Ik had bijna een wereld af toen onze computer crashte dus ik kon weer overnieuw beginnen. laughcry
En daardoor kom ik er verder nog niet echt aan toe om te spelen.
Is dat een beetje te doen?
Ik wilde mezelf daar ook in gaan verdiepen, maar kon zo snel niet de create a world downloaden en heb geen originele sims.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Shisha vr 11 nov 2011 - 7:14

wc-eend schreef:
Shisha schreef:Hier nog een sims verslaafde! Ik ben momenteel druk met create a world. Ik had bijna een wereld af toen onze computer crashte dus ik kon weer overnieuw beginnen. laughcry
En daardoor kom ik er verder nog niet echt aan toe om te spelen.
Is dat een beetje te doen?
Ik wilde mezelf daar ook in gaan verdiepen, maar kon zo snel niet de create a world downloaden en heb geen originele sims.

Op zich wel maar het is wel heel veel werk! Vooral de details zijn wel lastig en vaak ben ik toch niet helemaal tevreden en begin ik weer overnieuw haha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 2 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum