Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

+26
Shisha
Linnie1985
love
L!ND@
liqueje
Rush
Alex
Jezzie
Susan
Flippin' Bitch
Le Chat Noir
Lady Starstruck
Lenthe
Dolphinne
Minx
Cheesegirl
Jade
Rovine
Penny Blossom
SleepingBeauty
smurfie
Caresses
Blond
Tiana
stargirl
Zwerver
30 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Zwerver ma 6 feb 2012 - 2:31

Ik heb nog geen cd kunnen vinden. De helft zit nog in dozen dus zal van de week even goed voor je zoeken. Je roept maar als je weet welke je wilt!! Very Happy
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  VeryCherry ma 6 feb 2012 - 2:39

Yay, ik heb de nieuwe uitbreiding en hij is leuheuk ^^ Ben meteen maar een nieuw huis aan het bouwen Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 5:11

Welke heb je gekocht VC? Heb je ze ook geregistreerd op Sims3.nl? Krijg je vaak punten voor waar je weer dingen voor kunt downloaden!

Ik ben het hele weekend aan het Simsen geweest. Allemaal nieuwe meubels en kleding gedownload. Heb een heel leuk huisje gebouwd en ben nu bezig met het trainen van m'n paard! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  VeryCherry ma 6 feb 2012 - 9:36

Badkamergeheimen Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  liqueje ma 6 feb 2012 - 23:20

wc-eend schreef:Ik weet niet of ik dat zo kan branden op een cd. Maar ik zal eens even kijken, dan wil ik best een cd voor je maken hoor! Ik ga wel even puzzelen. Ik kan sowieso wel de iso's geven, alleen dan zul het wel zelf moeten inmounten met Deamontools haha. Of wordt het dan te ingewikkeld?

Zou je deze aan mij willen geven en welke nieuwgroepen gebruik je?
liqueje
liqueje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  liqueje ma 6 feb 2012 - 23:23

ik ben sims verslaafd!

De 1e x sims was ik bij mensen van vakantie aan het logeren in limburg.
Maar zij moesten werken en dan zat ik al die tijd sims te spelen tot ze thuis kwamen.
Wilde toen al niet stoppen met spelen.

De sims 2 heb ik heel veel orgineel en gedownload uitbreidingspakketen.
Vond het toen ook leuker om daarmee te spelen dan met sims 3.

Vind het bij sims 3 vreemd dat als ze aan het werk zijn je niet het gebouw in kunt kijken.
Hebben jullie daar een oplossing voor of hoort dat echt bij het spel?
liqueje
liqueje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Shisha zo 12 feb 2012 - 6:29

Nou ik heb eindelijk een wereldje af maar nu loopt hij telkens vast. Evil or Very Mad
Zal vast wel weer iets gedownload hebben wat conflicten geeft. :P
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Zwerver zo 12 feb 2012 - 6:33

Shisha schreef:Nou ik heb eindelijk een wereldje af maar nu loopt hij telkens vast. Evil or Very Mad
Zal vast wel weer iets gedownload hebben wat conflicten geeft. :P
Wow heel herkenbaar. Ik heb zoveel gedownload maar de helft doet het niet. Ik wil ook nog een wereld maken, volgens mij is dat echt heel leuk!

@Jade, ik heb nog geen CD gevonden, heb het hele huis over kop gehaald..
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 6:40

liqueje schreef:ik ben sims verslaafd!

De 1e x sims was ik bij mensen van vakantie aan het logeren in limburg.
Maar zij moesten werken en dan zat ik al die tijd sims te spelen tot ze thuis kwamen.
Wilde toen al niet stoppen met spelen.

De sims 2 heb ik heel veel orgineel en gedownload uitbreidingspakketen.
Vond het toen ook leuker om daarmee te spelen dan met sims 3.

Vind het bij sims 3 vreemd dat als ze aan het werk zijn je niet het gebouw in kunt kijken.
Hebben jullie daar een oplossing voor of hoort dat echt bij het spel?


Ja dat hoort zo. Met de Ambities uitbreiding kun je wel een aantal banen uitvoeren zeg maar. Dan kun je brandweer worden, stylist, architect etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Shisha zo 12 feb 2012 - 6:42

wc-eend schreef:
Shisha schreef:Nou ik heb eindelijk een wereldje af maar nu loopt hij telkens vast. Evil or Very Mad
Zal vast wel weer iets gedownload hebben wat conflicten geeft. :P
Wow heel herkenbaar. Ik heb zoveel gedownload maar de helft doet het niet. Ik wil ook nog een wereld maken, volgens mij is dat echt heel leuk!


Heel leuk maar wel heel veel werk haha! Na een tijdje word ik ongeduldig en dan wil ik spelen. Ik heb net nog even gespeeld maar hij bleef weer hangen en ik was natuurlijk weer vergeten om tussendoor op te slaan dus alles is weg. nerd
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 6:57

Hoe maak je je eigen wereld dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Shisha zo 12 feb 2012 - 6:59

Je kunt een tool downloaden op de site van de sims3. Create a world heet die.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Zwerver ma 13 feb 2012 - 3:12

Ik ga het ook proberen, eerst even een download zoeken.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Rovine ma 13 feb 2012 - 3:18

Ik heb inmiddels even een nieuw "gezin" gemaakt van maar 1 persoon. 3 personen en een paard was even teveel van het goede terwijl ik het nog niet helemaal door had. Zo vind ik het tot dusver wel leuker, al vind ik 2 tot nu toch nog het leukst. Maar dat kan ook komen doordat ik alle uitbreidingen en veel downloads heb. Mijn sim "verveelt" zich alleen best snel omdat ik niet zo goed weet wat ze allemaal kan gaan doen.

Zetten jullie je downloads wel weg met een programma? Ik installeer ze met de Sims 2 clean installer en heb eigenlijk geen enkel probleem ermee.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Jade ma 13 feb 2012 - 3:27

Rovine schreef:Ik heb inmiddels even een nieuw "gezin" gemaakt van maar 1 persoon. 3 personen en een paard was even teveel van het goede terwijl ik het nog niet helemaal door had. Zo vind ik het tot dusver wel leuker, al vind ik 2 tot nu toch nog het leukst. Maar dat kan ook komen doordat ik alle uitbreidingen en veel downloads heb. Mijn sim "verveelt" zich alleen best snel omdat ik niet zo goed weet wat ze allemaal kan gaan doen.

Zetten jullie je downloads wel weg met een programma? Ik installeer ze met de Sims 2 clean installer en heb eigenlijk geen enkel probleem ermee.



haha ik had 4 personen en 1 paard. Nu heb ik ook een 'nieuw' gezin van 1 persoon en 1 paard. Ik vind het zo ook erg leuk!

Ik heb alleen sims 3 + beestenbende. Ik wil Levensweg nog graag als extra uitbreiding.

Ik vind het raar dat ik een compleet nieuwe wereld krijg wanneer ik een nieuw gezin aan maak. Het oude huis (van andere familie) komt niet in de stad bij de nieuwe familie. Ze kunnen dus ook niet bevriend raken. De manege ed. moet ik ook telkens weer opnieuw plaatsen (in elke wereld apart).

Die tool om een wereld te creeeren ga ik ook proberen.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Rovine ma 13 feb 2012 - 3:32

Is dat zo? Dat zou ik wel jammer vinden! In 2 creëer ik soms een huis vol leuke mannen als tienerdochter een beetje aan daten toe is (of andersom). Kan ze lekker gaan daten en heb ik een zelfgemaakte vent voor mijn nieuwe gezinnetje waar ik later mee doorga. Zou jammer zijn als dat in 3 wegvalt.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Zwerver ma 13 feb 2012 - 3:36

Je kan het wel samenvoegen hoor! Je kan kiezen met welk gezin je wilt spelen.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  L!ND@ ma 13 feb 2012 - 4:54

opties>stad bewerken> ander actief huishouden....Dan kan je andere gezinnen maken en in dezelfde buurt plaatsen Wink
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Jade ma 13 feb 2012 - 5:17

L!ND@ schreef:opties>stad bewerken> ander actief huishouden....Dan kan je andere gezinnen maken en in dezelfde buurt plaatsen Wink



Jullie zijn slim! dankjewel dames! cheers cheers cheers

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Sarah1985 ma 13 feb 2012 - 8:15

voor mensen die een eigen wereld gemaakt hebben, hoe werkt dat. Ik krijg er geen huizen in hij vraagt steeds om een extra laag hoe doe je dat?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  love ma 13 feb 2012 - 8:15

Mijn vriend de Sims 3 gedownload, doet hij het niet Evil or Very Mad.
Mis gewoon een menu optie, zodat ik niet kan spelen (zal wel een bug zijn)
iemand nog een goed werkende downloaden? Ik download via spotnet of altbinz

Zou echt geweldig zijn Very Happy want wil dolgraag weer Simsen !
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Jade di 14 feb 2012 - 0:03

Sarah1985 schreef:voor mensen die een eigen wereld gemaakt hebben, hoe werkt dat. Ik krijg er geen huizen in hij vraagt steeds om een extra laag hoe doe je dat?

Ik heb precies hetzelfde! Ik krijg niet eens een weg :P.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Zwerver di 14 feb 2012 - 0:08

Waar hebben jullie dat weg? Haha Van sims 3 site zelf? Ik heb namelijk geen originele sims en kan daar dus niet inloggen/downloaden
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Jade di 14 feb 2012 - 0:12

wc-eend schreef:Waar hebben jullie dat weg? Haha Van sims 3 site zelf? Ik heb namelijk geen originele sims en kan daar dus niet inloggen/downloaden



ja, van de website. Als je een EA account hebt kan dat smile

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Zwerver di 14 feb 2012 - 0:38

Jade schreef:
wc-eend schreef:Waar hebben jullie dat weg? Haha Van sims 3 site zelf? Ik heb namelijk geen originele sims en kan daar dus niet inloggen/downloaden



ja, van de website. Als je een EA account hebt kan dat smile
Ah jammer, had gehoopt dat jullie er op een andere manier aan kwamen! Ik heb een EA account maar ik moet registeren met een spel die ik dus niet origineel heb haha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De wonderlijke wereld van:.... De Sims...  - Pagina 5 Empty Re: De wonderlijke wereld van:.... De Sims...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum