Biechttopic
+135
Nyx
Xanna
Punk'd
xxjojootjexx
Rebecca
sonly
Cow
Sorella
SuperGrover
Snoopy
Mizz_S
blondje1313
Sun88
liesje
Pommes
Sea of Trees
Carra
*Troela*
Caroow
Burn
Aardbei
Bliss
LDJ
Mamsie
Printje
Aimee
Raven
Lejow
JD
Monte
Stokstaartje
Linnie1985
rianne287
Fortissimo
Fearie
Stuiterbal
May
Antibes
PrimaBella
Poubelle
Burgemeester Esmee
Charles
CCC
Esperanza
Inge
Tabbert
Kowalski
artificialfunk
Theeleut
JustMeDaan
Travelgurly
Bolleke
Green_Pepper
Sterrin_
Pussycat
MADDIE
Ella
Starla
Lenthe
Phileine
Sam
nien
Caro
Exogenesis
Cheesegirl
Manderijn
Bay
Yare
Steep
Marsy28
Twellie
Lot
Toet
Jelin
Marin
Lady1984
SDL
Ayla
Susan
rapa nui
Amber-
Curious
girli
mzcharlotte
Minx
Blair
_Jet
Sterre
SoGood
Coco
Ibbeltje
Filoria
Pompoen
Annemoontje
Lady4
Derpy
Biechtje
Peanut
Reeza
Juutjepetuutje
Aletta
nijntje4
Knillis
Annie24
Parisienne
Rush
Paper Crown
Tania
Guusje
Bubbelicious
Mermaid
slaatje
ekiaam87
bolus26
Angela_1986
Jerry
SarahKey
strawberry
Gympie
Highway
June
Guus
Zora
luisa
Tiana
Siem
Droopy28
Bacio
Bisq
Viva
Happydobby
Elliot
Jasmine
Pien
Burgemeester Yvette
139 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Biechttopic
Biechtje schreef:Ken m iets van 2,5 jaar maar een kind is geen optie.
Maar je hebt geen relatie met deze man?
Gast- Gast
Nee eigenlijk niet.
Biechtje- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12
Wat n kloterige toestand, sorry voor de woordkeus, Biechtje van de dronken uhm...sex...
Hopelijk werkt de MAP. Je zult wel erg in de stress zitten.....
Hopelijk werkt de MAP. Je zult wel erg in de stress zitten.....
Gast- Gast
Vanmorgen hadden we het erover. Vanmiddag is hij weg gegaan en hij heeft niks meer erover gevraagd. Eigenlijk ook best apart. Dat je dat als man zijnde zo makkelijk naast je neer kan leggen. Hij weet niet dat t me vandaag gelukt is om te halen
Biechtje- Prater
Maar als de MAP niet werkt en je zou onverhoopt zwanger zijn, is abortus geen optie?
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Dat lijkt me ook best 'alleen' voelen.... Hij was er toch ook bij.... Niet fijn...
Gast- Gast
Ja en hij was erbij toen ik ging checken of ik in m'n vruchtbare dagen zat. Dus weet alles. Snap d'r geen drol van.
Biechtje- Prater
Zal wel moeten dan. Maar gat.......daar denk ik liever nog niet o er na. Eigenlijk wel beetje op tegen.Nyx schreef:Maar als de MAP niet werkt en je zou onverhoopt zwanger zijn, is abortus geen optie?
Biechtje- Prater
Ik had m een vraag gesmst over iets anders. Geen reactie. Dus ga nu niks sturen. Ben heel benieuwd of hij hier uitzichzelf nog mee gaat komen ook.PinkCoelho schreef:Misschien een enorme kater?
Heb je zelf iets laten horen?
Biechtje- Prater
Lijkt me echt niet fijn dit, want hoe het ook verder loopt, jullie waren er beiden bij en dat kan hij niet nu eventjes negeren om dat dat beter uitkomt...
Gast- Gast
Zo vaag. nou ja, weet ik wel meteen dat het geen relatie gaat worden.
Biechtje- Prater
Nee;)
Heb flinke buikpijn...troep is het.
Heb flinke buikpijn...troep is het.
Biechtje- Prater
Ik vind het oprecht rot voor je. Wat de omstandigheden ook waren, dit is gewoon klote, en zeker om alleen te doen... Sterkte, hopelijk voel je je snel weer een beetje okay.
Gast- Gast
Dankjewel..echt.
Biechtje- Prater
Mocht je eens iets kwijt willen, pm gerust...
Want nu lijkt het alsof je dit helemaal in je eentje doet en dat is echt naar...
Want nu lijkt het alsof je dit helemaal in je eentje doet en dat is echt naar...
Gast- Gast
Ik zit met een klein probleem ( of misschien maak ik er een probleem van ) Het is ruim 2,5 jaar geleden dat mijn man contact heeft gehad met een vrouw ( toen was ik ook zwanger ) Volgens hem is er niets gebeurd, en dat geloof ik. Verder heeft hij ook niet veel vrienden. Sinds hij afgelopen oktober nieuw werk heeft gevonden heeft hij ook een paar jongens leren kennen waar hij goed mee kan opschieten. Het zijn nog vrij losbollige jongens die elke week op stap gaan. Mijn man en ik hebben een dochter van 2,5 jaar. Nu is mijn man voor 2 weken geleden naar een groot feest geweest samen met die jongens en nog veel meer jongens en ook meiden. Nu gaat hij in april en in mei weer naar een feest. Het is natuurlijk hartstikke leuk dat hij bijna elke maand een keer weggaat en lekker gaat stappen maar ik ben elke keer weer zo bang dat hij weer iets gaat doen met 1 of andere meid. Aangezien er ook dames mee gaan. En omdat hij dus voor 2,5 jaar geleden contact heeft gehad met een andere dame ben ik er als de doods voor dat het weer gebeurd op 1 van die feesten. ( ja of ik zit mezelf gigantisch op te vreten, terwijl er misschien niets aan de hand is )
Ik hoop dat jullie het verhaal een beetje snappen
Biechtje- Prater
Wat heeft hij dan de vorige keer gedaan met die vrouw? Want je zegt dat je gelooft dat er niets is gebeurd, maar toch ben je bang dat het weer gebeurd. Als er niets is gebeurd hoef je toch niet bang te zijn?Biechtje schreef:Ik zit met een klein probleem ( of misschien maak ik er een probleem van ) Het is ruim 2,5 jaar geleden dat mijn man contact heeft gehad met een vrouw ( toen was ik ook zwanger ) Volgens hem is er niets gebeurd, en dat geloof ik. Verder heeft hij ook niet veel vrienden. Sinds hij afgelopen oktober nieuw werk heeft gevonden heeft hij ook een paar jongens leren kennen waar hij goed mee kan opschieten. Het zijn nog vrij losbollige jongens die elke week op stap gaan. Mijn man en ik hebben een dochter van 2,5 jaar. Nu is mijn man voor 2 weken geleden naar een groot feest geweest samen met die jongens en nog veel meer jongens en ook meiden. Nu gaat hij in april en in mei weer naar een feest. Het is natuurlijk hartstikke leuk dat hij bijna elke maand een keer weggaat en lekker gaat stappen maar ik ben elke keer weer zo bang dat hij weer iets gaat doen met 1 of andere meid. Aangezien er ook dames mee gaan. En omdat hij dus voor 2,5 jaar geleden contact heeft gehad met een andere dame ben ik er als de doods voor dat het weer gebeurd op 1 van die feesten. ( ja of ik zit mezelf gigantisch op te vreten, terwijl er misschien niets aan de hand is )
En heb je het met hem over je zorgen gehad?
Aletta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11
Biechtje, in mijn ogen is vertrouwen toch echt wel de basis van een relatie. Naar wat ik lees vertrouw jij je vriend absoluut niet. Ik denk dat je moet uitzoeken waar dit aan ligt. Geloof je écht dat er toen niets gebeurd is tussen jouw vriend en die vrouw, of wil je dat geloven? Ben je onzeker over jezelf en je relatie? Pas als je weet waar dit wantrouwen vandaan komt kun je er iets aan doen.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Hier het biechtje van zusje met geldproblemen.
We hebben het één en ander uitgezocht.
En het komt erop neer dat ze gewoon geen andere keuze heeft dan deze opties:
- Stoppen met studeren en een baan zoeken
- Een bijbaan zoeken
- Ergens geld lenen (al zal ze dat nergens krijgen) DUO leent ze al max bij en niemand die haar geld gaat lenen + het zou ook nog eens onverstandig zijn.
Dus dit is wat ze gaat doen:
- niks…
Ze wacht gewoon alles af. Ze gaat afwachten tot die deurwaarder komt. En ze denkt dat ze toch niet van school afgegooid gaat worden o.i.d.
Dus lekker bezig... Ik weet het niet meer. Ze doet zo dom En volgens mij ben ik de enige die er buikpijn en slapeloze nachten van heeft.
We hebben het één en ander uitgezocht.
En het komt erop neer dat ze gewoon geen andere keuze heeft dan deze opties:
- Stoppen met studeren en een baan zoeken
- Een bijbaan zoeken
- Ergens geld lenen (al zal ze dat nergens krijgen) DUO leent ze al max bij en niemand die haar geld gaat lenen + het zou ook nog eens onverstandig zijn.
Dus dit is wat ze gaat doen:
- niks…
Ze wacht gewoon alles af. Ze gaat afwachten tot die deurwaarder komt. En ze denkt dat ze toch niet van school afgegooid gaat worden o.i.d.
Dus lekker bezig... Ik weet het niet meer. Ze doet zo dom En volgens mij ben ik de enige die er buikpijn en slapeloze nachten van heeft.
Biechtje- Prater
Jeetje, ik kan me zo goed voorstellen dat jij je er druk om maakt. Het is en blijft je zusje. Het is natuurlijk totaal niet handig van haar dat ze niets gaat doen. Het heeft dan ook geen zin denk ik als jullie haar het geld lenen (als dat al een optie was). Het moet haar misschien dan maar overkomen, hoe naar het ook het is. Maar misschien leert ze er dan van
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Biechtje, ik snap dat het een lastig verhaal is omdat het je zusje is, maar ik zou haar echt in haar eigen sop gaar laten koken. Ze leent al volledig bij de DUO en betaalt daar niet eerst haar school van? En ze wil geen bijbaan zoeken. Nou het spijt me maar dan heeft ze het echt over zichzelf afgeroepen. Wat denkt ze nou? Dat jij haar wel weer uit de brand redt?
Gast- Gast
Eens met Harri. Tevens vind ik het écht onzin dat ze geen bijbaan kan vinden, ik hoor dat wel vaker mensen zeggen maar ik vind het een rotsmoes. Ik heb altijd baantjes gehad naast mijn studie en het heeft me nooit veel moeite gekost om iets te vinden. Er zijn bedrijven genoeg die altijd personeel zoeken en die, zo goed als, iedereen aannemen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Tja... weet ik veel wat ze denkt.
Ze zegt nu ook dat als het niet anders kan dan zegt ze de huur wel op en dan gaat ze wel bij vrienden logeren enzo, maar de studie zeg ik niet op maar ze moet nog 2 jaar!
Maar als je een schuld hebt bij je school dan kan ze dat toch nooit nog 2 jaar volhouden? Ik bedoel ze gooien je er vanzelf wel een keer af toch?
Ze krijgt nu iets minder studiefinanciering dan zou moeten, maar dat komt omdat ze nog een deel schuld moest betalen. (door een eerdere studie die is mislukt ze vond het niet leuk) Vanaf volgend jaar is dat weg en dan krijgt ze dus ik geloof 125 per maand meer. Maar dan nog dan red ze het nog niet + dat ze dan nog steeds deze schuld heeft pfff.
Ze zegt nu ook dat als het niet anders kan dan zegt ze de huur wel op en dan gaat ze wel bij vrienden logeren enzo, maar de studie zeg ik niet op maar ze moet nog 2 jaar!
Maar als je een schuld hebt bij je school dan kan ze dat toch nooit nog 2 jaar volhouden? Ik bedoel ze gooien je er vanzelf wel een keer af toch?
Ze krijgt nu iets minder studiefinanciering dan zou moeten, maar dat komt omdat ze nog een deel schuld moest betalen. (door een eerdere studie die is mislukt ze vond het niet leuk) Vanaf volgend jaar is dat weg en dan krijgt ze dus ik geloof 125 per maand meer. Maar dan nog dan red ze het nog niet + dat ze dan nog steeds deze schuld heeft pfff.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: