Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+135
Nyx
Xanna
Punk'd
xxjojootjexx
Rebecca
sonly
Cow
Sorella
SuperGrover
Snoopy
Mizz_S
blondje1313
Sun88
liesje
Pommes
Sea of Trees
Carra
*Troela*
Caroow
Burn
Aardbei
Bliss
LDJ
Mamsie
Printje
Aimee
Raven
Lejow
JD
Monte
Stokstaartje
Linnie1985
rianne287
Fortissimo
Fearie
Stuiterbal
May
Antibes
PrimaBella
Poubelle
Burgemeester Esmee
Charles
CCC
Esperanza
Inge
Tabbert
Kowalski
artificialfunk
Theeleut
JustMeDaan
Travelgurly
Bolleke
Green_Pepper
Sterrin_
Pussycat
MADDIE
Ella
Starla
Lenthe
Phileine
Sam
nien
Caro
Exogenesis
Cheesegirl
Manderijn
Bay
Yare
Steep
Marsy28
Twellie
Lot
Toet
Jelin
Marin
Lady1984
SDL
Ayla
Susan
rapa nui
Amber-
Curious
girli
mzcharlotte
Minx
Blair
_Jet
Sterre
SoGood
Coco
Ibbeltje
Filoria
Pompoen
Annemoontje
Lady4
Derpy
Biechtje
Peanut
Reeza
Juutjepetuutje
Aletta
nijntje4
Knillis
Annie24
Parisienne
Rush
Paper Crown
Tania
Guusje
Bubbelicious
Mermaid
slaatje
ekiaam87
bolus26
Angela_1986
Jerry
SarahKey
strawberry
Gympie
Highway
June
Guus
Zora
luisa
Tiana
Siem
Droopy28
Bacio
Bisq
Viva
Happydobby
Elliot
Jasmine
Pien
Burgemeester Yvette
139 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 21 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Pompoen za 22 dec 2012 - 0:22

Lief aangeboden Jackie! Ik ben alleen bang dat het juist de zware dingen zijn die ik niet kan en ik kan ook niet bedenken welke lichtere dingen je zou kunnen doen!
Ik heb wel een vriendin gevraagd waarvan ik weet dat ze kerstvakantie heeft, maar nog niets van terug gehoord.

Maar wie weet heb jij wél ideeën voor ons kerstdiner. Ik wil iets simpels maar wel lekkers maken wat óf even warmgehouden kan worden óf in de magnetron weer opgewarmd kan worden (alleen weet ik niet zeker of er een magnetron is in het ziekenhuis!). Ik ga er vanuit dat het ongeveer 20/30 minuten warm moet blijven en ik heb een warmhoudketeltje voor eten en uiteraard ook koeltassen etc. Daarnaast iets wat koud goed gegeten kan worden is ook prima natuurlijk! Normaal ben ik zelf heel creatief, maar ik ben gewoon te moe geloof ik! Ik wil eigenlijk 2e kerstdag ook nog iets doen, minder uitgebreid.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Susan za 22 dec 2012 - 0:31

Wat zou je nodig hebben, Pompoen?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Pompoen za 22 dec 2012 - 0:47

Er komt vanmiddag een vriendin een paar uurtjes helpen, superfijn echt!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Biechtje za 22 dec 2012 - 3:44

Mijn beste vriendin en haar gezinnetje met 2 kleine kindjes + man hebben het financieel niet zo breed. Ze redden het allemaal maar net en hebben misschien maximaal 500 euro op hun spaar bankrekening staan.

Ik schaam me als ik ze erover hoor (wat ze niet vaak doen) maar je merkt het aan van alles. Ik vind het een raar idee omdat wij 19 000 euro op de bankrekening hebben staan.
Ik schaam me tegenover hun zeg maar omdat hun zo weinig hebben en het moeilijk hebben.

Er knaagt altijd een gevoel aan me als ik bij ze op visite ben.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Curious za 22 dec 2012 - 4:09

Kowalski: echt stom hoe ze je behandeld hebben! Toch denk ik dat je je geen zorgne hoeft te maken. Ik heb precies hetzelfde eens meegemaakt. Voelde een knobbeltje, twee dagen later echo en toen gingen ze tijdens de echo ook meteen een punctie doen omdat ze het niet vertrouwde, uiteindelijk was wel alles goed (wel 10 dagen wachten op de uitslaG!!!), al moest ik het wel weg laten halen ivm bepaalde risico's op slechte cellen.
Een echoscopist mag gewoon niets zeggen over de uitslag. Dus hoop dat dit je geruststelt.

biechtje met meer geld dan vriendin. Ik kan me wel iets voorstellen van je schaamte. Zou het mogelijk ook hebben. Wat ik zou doen is denk ik een gebaar naar ze maken waarin je laat merken dat je met ze meeleeft. Dat zou ik niet doen door geld te geven, maar miss wel door iets te kopen voor hen of ze juist een dagje mee uit te nemen wat zelf niet betalen kunnen. Dat hoeft overigens niet natuurlijk, maar denk dat ik het wel zou doen als ze me zo dichtbij staan.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Kowalski za 22 dec 2012 - 4:41

Lief!

Ik probeer me gewoon niet teveel zorgen te maken, soms lukt dat wel, andere momenten denk ik mezelf weer in een negatieve spiraal. Nu ik wat minder lekker in m'n vel zit vind ik het moeilijker om het naast me neer te leggen, maar dat moet ik wel doen, want ik schiet er helemaal niks mee op om te gaan zitten miepen!

Ik zal idd maandag bellen Tania, wie weet kan ik dan al gerust gesteld worden!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Esperanza za 22 dec 2012 - 5:12

Wat is dat rot gegaan Koko. Het is allemaal al niet leuk en heel erg spannend, en dan wordt je ook nog zo behandeld. Hopelijk krijg je snel de uitslag! Heb je wel een beetje afleiding?

Pompoen, goed dat je even een dagje rust hebt genomen en wat fijn dat een vriendin je komt helpen!
Ik weet niet of je het wat vind, maar het schijnt dat je bij La Place kerstdiners kunt bestellen. Je hoeft die dan op de dag zelf alleen maar op te halen en dan kun je het opwarmen. Misschien is dat een idee?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Pompoen za 22 dec 2012 - 5:47

Esperanza schreef:Wat is dat rot gegaan Koko. Het is allemaal al niet leuk en heel erg spannend, en dan wordt je ook nog zo behandeld. Hopelijk krijg je snel de uitslag! Heb je wel een beetje afleiding?

Pompoen, goed dat je even een dagje rust hebt genomen en wat fijn dat een vriendin je komt helpen!
Ik weet niet of je het wat vind, maar het schijnt dat je bij La Place kerstdiners kunt bestellen. Je hoeft die dan op de dag zelf alleen maar op te halen en dan kun je het opwarmen. Misschien is dat een idee?

Ik neem morgen ook nog een dagje rust, goede vrienden gaan dan op bezoek bij Aart en zo kan ik weer even opladen, ik mis hem wel enorm, maar we bellen veel dat helpt (hij heeft pas sinds een aantal dagen weer telefoon). Die vriendin is als een wervelwind beneden door het huis gegaan en ik heb weer een beetje het gevoel dat ik kan ademen, zo fijn! Ze gaat kijken of ze na de kerstdagen ook nog een keertje kan komen helpen om boven te doen.
Ik zal eens kijken bij de La Place kerstdiners, maar ik ben waarschijnlijk sowieso te laat. Ik denk echter dat ik gewoon zelf wat wil maken. A. heeft al 6 weken niets anders gegeten dan door anderen bereid eten.

Ik heb bedacht dat ik voor 1e kerstdag gehaktbrood wil maken (dat is koud eventueel zelfs nog lekker) met daarbij salade en fruitsalade en misschien nog een niet al te ingewikkeld toetje en gevulde eitjes. Gewoon wat lekkere hapjes dus eigenlijk. En 2e kerstdag maak ik dan Indiase wortelsoep met bijbehoren, simpel maar erg lekker. Het word hoe dan ook een feestmaal als ik gewoon lekker kook, dus ik spaar mijn energie wel een beetje.
Ik merkte het sowieso net alweer, was een kwartier aan het helpen en toen schoot het in mijn rug en kreeg ik weer harde buiken.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  mzcharlotte za 22 dec 2012 - 6:06

Biechtje schreef:Ik schaam me tegenover hun zeg maar omdat hun zo weinig hebben en het moeilijk hebben.

Hoe jammer het ook is, het bewonderenswaardige is (denk ik) dat ze zichzelf niet in de schulden werken; het niet breed laten hangen terwijl ze het niet hebben bedoel ik dan. Dat jullie wel een hoop spaarcenten hebben is een enorm geluk, maar iets waar jullie waarschijnlijk ook keihard voor werken. Ik vind het vervelend voor je dat je je bijna schaamt om er op visite te gaan, ik hoop dat je dat naast je neer kan leggen. Het zou zonde zijn dat je uit schaamtegevoel minder langs zou komen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast za 22 dec 2012 - 6:26

Pompoen schreef:
Esperanza schreef:Wat is dat rot gegaan Koko. Het is allemaal al niet leuk en heel erg spannend, en dan wordt je ook nog zo behandeld. Hopelijk krijg je snel de uitslag! Heb je wel een beetje afleiding?

Ik neem morgen ook nog een dagje rust, goede vrienden gaan dan op bezoek bij Aart en zo kan ik weer even opladen, ik mis hem wel enorm, maar we bellen veel dat helpt (hij heeft pas sinds een aantal dagen weer telefoon). Die vriendin is als een wervelwind beneden door het huis gegaan en ik heb weer een beetje het gevoel dat ik kan ademen, zo fijn! Ze gaat kijken of ze na de kerstdagen ook nog een keertje kan komen helpen om boven te doen.
Ik zal eens kijken bij de La Place kerstdiners, maar ik ben waarschijnlijk sowieso te laat. Ik denk echter dat ik gewoon zelf wat wil maken. A. heeft al 6 weken niets anders gegeten dan door anderen bereid eten.

Ik heb bedacht dat ik voor 1e kerstdag gehaktbrood wil maken (dat is koud eventueel zelfs nog lekker) met daarbij salade en fruitsalade en misschien nog een niet al te ingewikkeld toetje en gevulde eitjes. Gewoon wat lekkere hapjes dus eigenlijk. En 2e kerstdag maak ik dan Indiase wortelsoep met bijbehoren, simpel maar erg lekker. Het word hoe dan ook een feestmaal als ik gewoon lekker kook, dus ik spaar mijn energie wel een beetje.
Ik merkte het sowieso net alweer, was een kwartier aan het helpen en toen schoot het in mijn rug en kreeg ik weer harde buiken.
Dat klinkt erg lekker!
Misschien kun je bij de Chinees van die bakjes vragen waar hun soep en saus in meegeven, daar kun je de soep best lang in warm houden!

Gast
Gast

Bericht  Pompoen za 22 dec 2012 - 6:29

Oh ja, van die piepschuimachtige bekers, maar ik doe het denk ik gewoon in een thermoskan! Blijft het zeker weten warm!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 22 dec 2012 - 6:41

Pompoen schreef:Oh ja, van die piepschuimachtige bekers, maar ik doe het denk ik gewoon in een thermoskan! Blijft het zeker weten warm!
Dat is nog makkelijker ja :P

Gast
Gast

Bericht  Pompoen za 22 dec 2012 - 6:57

Haha, al zit hier aan de overkant een chinees hoor Wink .
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 22 dec 2012 - 7:15

Pompoen schreef:Haha, al zit hier aan de overkant een chinees hoor Wink .
Ja daar bij dat winkelcentrum toch? Naast een snackbar?

Maargoed, als je een thermoskan hebt staan is dat natuurlijk handiger smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 22 dec 2012 - 7:51

Pompoen, woon jij in A.mersfoort?
Zo ja, waar?
Ik wil je namelijk graag ergens mee helpen als het nodig is!

Gast
Gast

Bericht  Burgemeester Esmee za 22 dec 2012 - 8:49

Is het een idee om dit verder met Pompoen via PM te regelen? Lijkt me handiger om hier weer verder te gaan met het biechttopic.

Burgemeester Esmee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 379
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Pompoen za 22 dec 2012 - 10:13

@Pritt, in Schothorst, maar heb op dit moment toch weer hulp gevonden (en gekregen) van een lieve vriendin en na de kerst zijn er nog meer die voor me klaarstaan, dus voor nu is het niet nodig, maar wel superlief aangeboden!

en verder in de pm of eventueel in het andere topic ("dikke pech") lijkt me inderdaad wel handig.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Biechtje zo 23 dec 2012 - 2:23

Toch maar weg gehaald.

Laatst aangepast door Biechtje op zo 23 dec 2012 - 9:32; in totaal 2 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Poubelle zo 23 dec 2012 - 2:25

Ik vind het nogal wat om die kennis meteen als dief te bestempelen als je het hem niet hebt zien doen.
Ik zou eerst nog eens goed gaan zoeken, en anders even bij die kennis langsgaan om te vragen of hij/ zij heeft gezien of je iets met wie ring heb gedaan, op een rare plek hebt opgeborgen ofzo.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Biechtje zo 23 dec 2012 - 2:36

Ik begrijp je. Maar het is zo dat deze kennis er echt toe in staat is en niet echt een lieverdje is. Ik denk dat het in een moment van verstandsverbijstering is gebeurd. We hebben overal gezocht. Ik heb niets met de ring gedaan en de kennis was aanwezig toen ik er achter kwam dat hij weg was.
Ik kan er eigenlijk niets meer aan doen maar ik ben er echt verdrietig van.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Inge zo 23 dec 2012 - 4:01

Heb je hem al gevraagd of hij je ring toevallig heeft gezien?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Biechtje zo 23 dec 2012 - 4:18

Ja dat heb ik. Vandaag nogmaals en we moest maar goed zoeken overal.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  PrimaBella zo 23 dec 2012 - 4:19

Je kunt toch gewoon vragen of hij nog weet waar je je ring gelaten hebt? En dat je de ring al een tijdje aan het zoeken bent omdat hij zo dierbaar voor je is. Misschien dat je kennis dan wat schuldgevoel krijgt en je hem dan op de een of andere manier terug kunt krijgen?!
Wel een erg vervelende situatie zeg! Biechttopic - Pagina 21 1270000679
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Biechtje wo 26 dec 2012 - 23:42

Ik schaam me zo! Vanochtend was ik aan het douchen bij mijn ouders, want daar hebben we de feestdagen doorgebracht. Daar is altijd een lekkere douche om eh tja, te masturberen. Dus ik kon de verleiding niet weerstaan en deed ik dat. Maar toen kwam ineens m'n vriend binnenlopen. Blijkbaar zat de deur niet op slot! Shit! Ik ging gauw staan en praatte er over heen maar weet nou niet of ie het gezien heeft. Hij maakt nu steeds dubbelzinnige opmerkingen dus ik vrees van wel. Is allemaal niet zo erg, want we weten van elkaar wel dat we dat af en toe doen, maar nu schaam ik me zo en durf ik niet te vragen of ie het nou door had of niet. En ben ik bang dat hij het straks ineens gaat vragen en dan krijg ik zeker weten een rode kop! Haha gênant weer!

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Rush wo 26 dec 2012 - 23:46

Jullie hebben het wel over zulke dingen, maar nu is het ineens gênant? Ik snap niet waar je je druk om maakt.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud