Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?
+22
Japie
Burn
Arwyn
_Lacey_
Sjaantje
Livine
Ibbeltje
Lejow
ThinkPink
Raindrop
Caroow
Sarah1985
Annemoontje
RYW
Shisha
Carra
kajaka88
Angela_1986
Catwoman79
Prosecco
girli
Ella
26 plaatsers
Pagina 4 van 9
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?
Haha dat denk ik ook, Ibbel!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ibbeltje schreef:Doe eens Maura
Donderdagnacht lag ik al bijna te slapen, toen ik een wa kreeg van mijn onderbuurman waarin hij mij vertelde dat ik zo ongelofelijk lekker zou zijn. Uit gewoonte had ik het berichtje geopend en kennelijk zag hij toen dat ik 'online' was en kreeg toen dat ik best kon reageren. Het enige wat ik wist was 'Maura wil slapen' en dat heb ik teruggestuurd. Maar sjees, dat heb ik weer hoor.
Gast- Gast
O Mautje toch Wil je meer van die man?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Nou ja, Angela, veel meer heb ik niet in de aanbieding... Hooguit nog een kapotte elleboog-prothese maar ja daar heb je denk ik niet veel aan? Ja ik vind het ook jammer dat ik niet meer in de SMK ben, vond het juist zo leuk dat je langs kwam! Echt jammer dat je laatst niet wat eerder kon komen, had je mee gekund naar de gipskamer hahaha
Ibbeltje schreef:O Mautje toch Wil je meer van die man?
Och, nee. Bah!
Hij is net zo oud als mijn vader. En nee, bah.
En ik doe ook helemaal niets om dit soort gedrag te veroorzaken. Ik hou hem zo goed en kwaad als ik kan op afstand. Hij is echt ontzettend aardig. Maar ik snap niet waarom hij mij wil melden dat ik zo ongelofelijk lekker ben. Want ik vond het vooral ontzettend ongepast.
Gast- Gast
Oh haha oke Maar gooi hem van je whatsapp dan. Neem aan dat dat wel kan toch?
Ibbeltje schreef:Oh haha oke Maar gooi hem van je whatsapp dan. Neem aan dat dat wel kan toch?
Jawel, maar hij staat ook drie keer per dag aan de deur.
Laatst stond hij aan de deur om te vragen hoe ik de oude tegeltjes in de badkamer had verwijderd. Dus ik zei met een beitel en hamer, omdat het oud lijm is en dus makkelijk los te krijgen is. Ik hoorde 'tik, tik' *sneuvelde tegeltje op de grond* en toen stond hij weer aan de deur, om te melden dat ik gelijk had en dat hij kippensoep voor me had. En niet aannemen is een belediging. Pfft, buren.
Gast- Gast
Maura schreef:Ibbeltje schreef:Oh haha oke Maar gooi hem van je whatsapp dan. Neem aan dat dat wel kan toch?
Jawel, maar hij staat ook drie keer per dag aan de deur.
Laatst stond hij aan de deur om te vragen hoe ik de oude tegeltjes in de badkamer had verwijderd. Dus ik zei met een beitel en hamer, omdat het oud lijm is en dus makkelijk los te krijgen is. Ik hoorde 'tik, tik' *sneuvelde tegeltje op de grond* en toen stond hij weer aan de deur, om te melden dat ik gelijk had en dat hij kippensoep voor me had. En niet aannemen is een belediging. Pfft, buren.
OMG. Heb je hem duidelijk gemaakt dat je dat niet wil dit contact?
Al 100x Ibbel, maar echt... het komt niet binnen haha.
Laatst was hij aan de deur geweest, maar was ik lopend naar de supermarkt gegaan, dus niet thuis. Toen ik wel thuis was belde hij weer aan en toen ik opendeed zei hij:"Je was net ook thuis hè, want je auto stond er". Gelukkig hoef ik hem dan alleen maar duidelijk te maken dat mijn auto wel vaker op zijn plek staat, zelfs als ik niet thuis ben en dan is het goed. Hij is absoluut niet kwaadaardig, maar gewoon een beetje dom?
En het is dezelfde onderbuurman waarvoor ik in het verleden vaak de politie heb gebeld i.v.m. geluidsoverlast/ruzie. Toen ik hem dat vertelde zei hij alleen maar:"Goed gedaan!"
Laatst was hij aan de deur geweest, maar was ik lopend naar de supermarkt gegaan, dus niet thuis. Toen ik wel thuis was belde hij weer aan en toen ik opendeed zei hij:"Je was net ook thuis hè, want je auto stond er". Gelukkig hoef ik hem dan alleen maar duidelijk te maken dat mijn auto wel vaker op zijn plek staat, zelfs als ik niet thuis ben en dan is het goed. Hij is absoluut niet kwaadaardig, maar gewoon een beetje dom?
En het is dezelfde onderbuurman waarvoor ik in het verleden vaak de politie heb gebeld i.v.m. geluidsoverlast/ruzie. Toen ik hem dat vertelde zei hij alleen maar:"Goed gedaan!"
Gast- Gast
Lijkt me wel vermoeiend Maura, zo'n buurman. Vind je het niet een beetje 'creepy'?
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
Het lijkt wel een soort stalking. Vreselijk irritant zeg Ik weet niet of je hiermee ook de politie in kan schakelen...
Livine schreef:Lijkt me wel vermoeiend Maura, zo'n buurman. Vind je het niet een beetje 'creepy'?
Ik was, toen ik hier net woonde, erg bang voor hem, maar het schijnt dat ik dat niet hoef te zijn. Ik moet hem gewoon heel duidelijk uitleggen hoe ik erover denk en dat neemt hij gewoon over. Alleen dat continu aanbellen, dat blijft vervelend. Maar een social talk met één van de ander buren heeft geleerd dat ik niet de enige ben waarbij hij continu aanbelt. Dus ik dacht, nou dat is zijn manier van doen. Tot dat wa'pje dus.
Och, kan er ook best om lachen. Het aanbellen is een probleem, de rest moet ik gewoon negeren. Hij is niet helemaal 100.
Gast- Gast
Maar dan nog is het erg vermoeiend Kun je hem blokken op WA?
Ibbeltje schreef:Maar dan nog is het erg vermoeiend Kun je hem blokken op WA?
Ja, maar mijn deurbel niet.
Gast- Gast
Zo, weer iets anders.
Sjaantje, hoe is het met jou? Wilde je heel stom en onnozel een kaartje sturen. En net toen ik dat wilde doen, was je alweer verplaatst. Miss Move hoor.
Sjaantje, hoe is het met jou? Wilde je heel stom en onnozel een kaartje sturen. En net toen ik dat wilde doen, was je alweer verplaatst. Miss Move hoor.
Gast- Gast
Maura schreef:Ibbeltje schreef:Maar dan nog is het erg vermoeiend Kun je hem blokken op WA?
De bel eruit trekken
Ibbeltje schreef:Maura schreef:Ibbeltje schreef:Maar dan nog is het erg vermoeiend Kun je hem blokken op WA?
De bel eruit trekken
En de echte leuke buurman dan
Goed, einde onderwerp haha.
Gast- Gast
Hoe komt je buurman uberhaubt aan jouw nummer? Ik bedoel, als je amper tot geen contact hebt dan geef je je nummer toch niet zomaar..
Gast- Gast
Het viel bij mij laatst op, dat WhatsApp FB contacten overneemt. Hierdoor heb ik allemaal nummers van mensen, waar ik niet eens heel veel contact mee heb. Soms wel handig, maar best vreemd dat dat kan.
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
Joan, mijn onderbuurman is de man die voorheen veel overlast bezorgde. Ik heb hem in het verleden één keer op hyves aangesproken op zijn wangedrag en dat zat hem dusdanig dwars dat hij mij zijn nummer heeft gegeven. Toen hij weer, voor mij, wangedrag vertoonde, heb ik hem een bericht gestuurd. En zo komt hij dus aan mijn nummer. Nooit bij stilgestaan. Maar moet ook bekennen dat ik niet veel heb nagedacht afgelopen jaren.
Gast- Gast
Ik zou er niet blij van worden, zo'n opdringende buurman...
Sjaantje, ik bedacht me net dat ik wel een stukje taart wil ruilen tegen een bezoekje met jou aan de gipskamer... Idee?
Vond het ook jammer dat ik niet langer kon blijven, dat half uurtje was zó voorbij! En ik was gráág mee gegaan naar de gipskamer
Sjaantje, ik bedacht me net dat ik wel een stukje taart wil ruilen tegen een bezoekje met jou aan de gipskamer... Idee?
Vond het ook jammer dat ik niet langer kon blijven, dat half uurtje was zó voorbij! En ik was gráág mee gegaan naar de gipskamer
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Daar ben ik weer.Maura schreef:Zo, weer iets anders.
Met mij gaat t goed, pijn is aan t weg trekken en de beweeglijkheid van mijn nieuwe gewricht is goed, al is ie nog wel stijf omdat ik het grootste deel van de dag in mijn spalk zit. Helaas ben ik nog behoorlijk afhankelijk van anderen voor hulp en daar baal ik van. Past niet bij mij. Maar goed, het is gelukkig maar tijdelijk.
Goed idee hahaha. Helaas heb ik nu geen excuus om bij de gips-mannen langs te gaan...Angela_1986 schreef:Ik zou er niet blij van worden, zo'n opdringende buurman...
Sjaan, het ga je goed. Het is niet niets. Maar het wordt wel beter. Toch?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Goed idee hahaha. Helaas heb ik nu geen excuus om bij de gips-mannen langs te gaan...Angela_1986 schreef:Ik zou er niet blij van worden, zo'n opdringende buurman...
Als je dan eens even heel gauw een excuus gaat bedenken... Je kunt er nog 3 nachtjes over slapen!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?
» Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?
» Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag?
» hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?
» Wat hebben jullie kindjes vandaag al gegeten/gedronken?
» Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?
» Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag?
» hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?
» Wat hebben jullie kindjes vandaag al gegeten/gedronken?
Pagina 4 van 9
Permissies van dit forum: