Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

+22
Japie
Burn
Arwyn
_Lacey_
Sjaantje
Livine
Ibbeltje
Lejow
ThinkPink
Raindrop
Caroow
Sarah1985
Annemoontje
RYW
Shisha
Carra
kajaka88
Angela_1986
Catwoman79
Prosecco
girli
Ella
26 plaatsers

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Sjaantje za 3 nov 2012 - 8:06

Haha dat denk ik ook, Ibbel!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 8:08

Ibbeltje schreef:Doe eens Maura Very Happy

Donderdagnacht lag ik al bijna te slapen, toen ik een wa kreeg van mijn onderbuurman waarin hij mij vertelde dat ik zo ongelofelijk lekker zou zijn. Uit gewoonte had ik het berichtje geopend en kennelijk zag hij toen dat ik 'online' was en kreeg toen dat ik best kon reageren. Het enige wat ik wist was 'Maura wil slapen' en dat heb ik teruggestuurd. Maar sjees, dat heb ik weer hoor. Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Ibbeltje za 3 nov 2012 - 8:10

O Mautje toch Very Happy Wil je meer van die man?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Sjaantje za 3 nov 2012 - 8:11

Nou ja, Angela, veel meer heb ik niet in de aanbieding... Hooguit nog een kapotte elleboog-prothese maar ja daar heb je denk ik niet veel aan? Ja ik vind het ook jammer dat ik niet meer in de SMK ben, vond het juist zo leuk dat je langs kwam! Echt jammer dat je laatst niet wat eerder kon komen, had je mee gekund naar de gipskamer hahaha
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 8:13

Ibbeltje schreef:O Mautje toch Very Happy Wil je meer van die man?

Och, nee. Bah!

Hij is net zo oud als mijn vader. En nee, bah. smile

En ik doe ook helemaal niets om dit soort gedrag te veroorzaken. Ik hou hem zo goed en kwaad als ik kan op afstand. Hij is echt ontzettend aardig. Maar ik snap niet waarom hij mij wil melden dat ik zo ongelofelijk lekker ben. Want ik vond het vooral ontzettend ongepast.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Ibbeltje za 3 nov 2012 - 8:14

Oh haha oke Very Happy Maar gooi hem van je whatsapp dan. Neem aan dat dat wel kan toch?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 8:20

Ibbeltje schreef:Oh haha oke Very Happy Maar gooi hem van je whatsapp dan. Neem aan dat dat wel kan toch?

Jawel, maar hij staat ook drie keer per dag aan de deur. :P

Laatst stond hij aan de deur om te vragen hoe ik de oude tegeltjes in de badkamer had verwijderd. Dus ik zei met een beitel en hamer, omdat het oud lijm is en dus makkelijk los te krijgen is. Ik hoorde 'tik, tik' *sneuvelde tegeltje op de grond* en toen stond hij weer aan de deur, om te melden dat ik gelijk had en dat hij kippensoep voor me had. Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 394967 En niet aannemen is een belediging. Pfft, buren. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Ibbeltje za 3 nov 2012 - 8:28

Maura schreef:
Ibbeltje schreef:Oh haha oke Very Happy Maar gooi hem van je whatsapp dan. Neem aan dat dat wel kan toch?

Jawel, maar hij staat ook drie keer per dag aan de deur. Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 253468018

Laatst stond hij aan de deur om te vragen hoe ik de oude tegeltjes in de badkamer had verwijderd. Dus ik zei met een beitel en hamer, omdat het oud lijm is en dus makkelijk los te krijgen is. Ik hoorde 'tik, tik' *sneuvelde tegeltje op de grond* en toen stond hij weer aan de deur, om te melden dat ik gelijk had en dat hij kippensoep voor me had. Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 394967 En niet aannemen is een belediging. Pfft, buren. Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 253468018

OMG. Heb je hem duidelijk gemaakt dat je dat niet wil dit contact?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 8:33

Al 100x Ibbel, maar echt... het komt niet binnen haha. Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 394967

Laatst was hij aan de deur geweest, maar was ik lopend naar de supermarkt gegaan, dus niet thuis. Toen ik wel thuis was belde hij weer aan en toen ik opendeed zei hij:"Je was net ook thuis hè, want je auto stond er". Gelukkig hoef ik hem dan alleen maar duidelijk te maken dat mijn auto wel vaker op zijn plek staat, zelfs als ik niet thuis ben en dan is het goed. Hij is absoluut niet kwaadaardig, maar gewoon een beetje dom?

En het is dezelfde onderbuurman waarvoor ik in het verleden vaak de politie heb gebeld i.v.m. geluidsoverlast/ruzie. Toen ik hem dat vertelde zei hij alleen maar:"Goed gedaan!" Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Livine za 3 nov 2012 - 8:36

Lijkt me wel vermoeiend Maura, zo'n buurman. Vind je het niet een beetje 'creepy'?
Livine
Livine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Ibbeltje za 3 nov 2012 - 8:38

Het lijkt wel een soort stalking. Vreselijk irritant zeg Sad Ik weet niet of je hiermee ook de politie in kan schakelen...
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 8:39

Livine schreef:Lijkt me wel vermoeiend Maura, zo'n buurman. Vind je het niet een beetje 'creepy'?

Ik was, toen ik hier net woonde, erg bang voor hem, maar het schijnt dat ik dat niet hoef te zijn. Ik moet hem gewoon heel duidelijk uitleggen hoe ik erover denk en dat neemt hij gewoon over. Alleen dat continu aanbellen, dat blijft vervelend. Maar een social talk met één van de ander buren heeft geleerd dat ik niet de enige ben waarbij hij continu aanbelt. Dus ik dacht, nou dat is zijn manier van doen. Tot dat wa'pje dus.

Och, kan er ook best om lachen. Het aanbellen is een probleem, de rest moet ik gewoon negeren. Hij is niet helemaal 100.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Ibbeltje za 3 nov 2012 - 8:40

Maar dan nog is het erg vermoeiend Sad Kun je hem blokken op WA?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 8:41

Ibbeltje schreef:Maar dan nog is het erg vermoeiend Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 1371890812 Kun je hem blokken op WA?

Ja, maar mijn deurbel niet. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 8:42

Zo, weer iets anders.

Sjaantje, hoe is het met jou? Wilde je heel stom en onnozel een kaartje sturen. En net toen ik dat wilde doen, was je alweer verplaatst. Miss Move hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Ibbeltje za 3 nov 2012 - 8:43

Maura schreef:
Ibbeltje schreef:Maar dan nog is het erg vermoeiend Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 1371890812 Kun je hem blokken op WA?

Ja, maar mijn deurbel niet. Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 253468018

De bel eruit trekken :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 8:44

Ibbeltje schreef:
Maura schreef:
Ibbeltje schreef:Maar dan nog is het erg vermoeiend Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 1371890812 Kun je hem blokken op WA?

Ja, maar mijn deurbel niet. Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 253468018

De bel eruit trekken Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 253468018

En de echte leuke buurman dan :P Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 2474380249

Goed, einde onderwerp haha. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 8:45

Hoe komt je buurman uberhaubt aan jouw nummer? Ik bedoel, als je amper tot geen contact hebt dan geef je je nummer toch niet zomaar..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Livine za 3 nov 2012 - 8:48

Het viel bij mij laatst op, dat WhatsApp FB contacten overneemt. Hierdoor heb ik allemaal nummers van mensen, waar ik niet eens heel veel contact mee heb. Soms wel handig, maar best vreemd dat dat kan.
Livine
Livine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 8:48

Joan, mijn onderbuurman is de man die voorheen veel overlast bezorgde. Ik heb hem in het verleden één keer op hyves aangesproken op zijn wangedrag en dat zat hem dusdanig dwars dat hij mij zijn nummer heeft gegeven. Toen hij weer, voor mij, wangedrag vertoonde, heb ik hem een bericht gestuurd. En zo komt hij dus aan mijn nummer. Nooit bij stilgestaan. Maar moet ook bekennen dat ik niet veel heb nagedacht afgelopen jaren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Angela_1986 za 3 nov 2012 - 8:51

Ik zou er niet blij van worden, zo'n opdringende buurman...

Sjaantje, ik bedacht me net dat ik wel een stukje taart wil ruilen tegen een bezoekje met jou aan de gipskamer... Idee? Razz
Vond het ook jammer dat ik niet langer kon blijven, dat half uurtje was zó voorbij! En ik was gráág mee gegaan naar de gipskamer Wink
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Sjaantje za 3 nov 2012 - 9:27

Maura schreef:Zo, weer iets anders.

Sjaantje, hoe is het met jou? Wilde je heel stom en onnozel een kaartje sturen. En net toen ik dat wilde doen, was je alweer verplaatst. Miss Move hoor.
Daar ben ik weer.

Met mij gaat t goed, pijn is aan t weg trekken en de beweeglijkheid van mijn nieuwe gewricht is goed, al is ie nog wel stijf omdat ik het grootste deel van de dag in mijn spalk zit. Helaas ben ik nog behoorlijk afhankelijk van anderen voor hulp en daar baal ik van. Past niet bij mij. Maar goed, het is gelukkig maar tijdelijk.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Sjaantje za 3 nov 2012 - 9:29

Angela_1986 schreef:Ik zou er niet blij van worden, zo'n opdringende buurman...

Sjaantje, ik bedacht me net dat ik wel een stukje taart wil ruilen tegen een bezoekje met jou aan de gipskamer... Idee? Razz
Vond het ook jammer dat ik niet langer kon blijven, dat half uurtje was zó voorbij! En ik was gráág mee gegaan naar de gipskamer Wink
Goed idee hahaha. Helaas heb ik nu geen excuus om bij de gips-mannen langs te gaan...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 9:31

Sjaan, het ga je goed. Het is niet niets. Maar het wordt wel beter. Toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Angela_1986 za 3 nov 2012 - 9:40

Sjaantje schreef:
Angela_1986 schreef:Ik zou er niet blij van worden, zo'n opdringende buurman...

Sjaantje, ik bedacht me net dat ik wel een stukje taart wil ruilen tegen een bezoekje met jou aan de gipskamer... Idee? Razz
Vond het ook jammer dat ik niet langer kon blijven, dat half uurtje was zó voorbij! En ik was gráág mee gegaan naar de gipskamer Wink
Goed idee hahaha. Helaas heb ik nu geen excuus om bij de gips-mannen langs te gaan...

Als je dan eens even heel gauw een excuus gaat bedenken... Razz Je kunt er nog 3 nachtjes over slapen!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 4 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum