Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

+22
Japie
Burn
Arwyn
_Lacey_
Sjaantje
Livine
Ibbeltje
Lejow
ThinkPink
Raindrop
Caroow
Sarah1985
Annemoontje
RYW
Shisha
Carra
kajaka88
Angela_1986
Catwoman79
Prosecco
girli
Ella
26 plaatsers

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 9 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Japie zo 4 nov 2012 - 10:31

Kowalski schreef:
Japie schreef:Ik heb een eetbui vanavond. Heb een lion, bros, nuts en kitkat op en popcorn. Embarassed

Dat je dat allemaal in huis hebt zeg! :shock: Ik had je wel van een lion willen verlossen Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 9 3079029344

Er had een kindje op mijn werk afscheid genomen en ik kreeg een glas met dat er allemaal in. Alles in 1 keer opgegeten. En het ergste is.. Ik ben niet eens misselijk.


Laatst aangepast door Japie op zo 4 nov 2012 - 10:32; in totaal 1 keer bewerkt
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 9 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 10:32

Rumble schreef:Stug dooreten, Kenya, doe ik ook altijd haha. En daar heb ik later zo'n spijt van

Haha, ik stop er toch maar mee. Ga ook zo naar bed, en het ligt zo rot met buikpijn/misselijkheid. Gek trouwens, tot een paar jaar geleden kon ik echt zo twee zakken snoep wegwerken zonder er last van te hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 9 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Sjaantje zo 4 nov 2012 - 10:39

Burn schreef:
Burn schreef:
Sjaantje schreef:
Burn schreef:Ik heb niets te vertellen! Sorry..
Hopelijk had je in mijn brief wél wat te vertellen? Is ie al onderweg?
Nog niet onderweg, hij is nog niet af!
Zit op bijna 4kantjes, genoeg?
cheers Ik ben benieuwd!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 9 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Burn zo 4 nov 2012 - 10:50

Sjaantje schreef:
Burn schreef:
Burn schreef:
Sjaantje schreef:
Burn schreef:Ik heb niets te vertellen! Sorry..
Hopelijk had je in mijn brief wél wat te vertellen? Is ie al onderweg?
Nog niet onderweg, hij is nog niet af!
Zit op bijna 4kantjes, genoeg?
cheers Ik ben benieuwd!
Gaat morgen op de post.. Even je adres opzoeken!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 9 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Sjaantje zo 4 nov 2012 - 10:57

Burn, check je WA!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 9 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Rumble zo 4 nov 2012 - 11:06

Kenya schreef:
Rumble schreef:Stug dooreten, Kenya, doe ik ook altijd haha. En daar heb ik later zo'n spijt van

Haha, ik stop er toch maar mee. Ga ook zo naar bed, en het ligt zo rot met buikpijn/misselijkheid. Gek trouwens, tot een paar jaar geleden kon ik echt zo twee zakken snoep wegwerken zonder er last van te hebben.

Twee? :shock:

Wow. Okee, jij wint. Ik kan wel hele zakken chips leegeten achter elkaar of zo'n zak apenkoppen van Katja of zo'n doos autodrop. :O
Zonder misselijk te worden.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 9 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 11:11

Ik heb me ooit eens zo verschrikkelijk misselijk gegeten aan kinderchocolade dat ik het sindsdien niet meer aangeraakt heb Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 9 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Rumble zo 4 nov 2012 - 12:09

Zonde, Maple. Kinderchocolade is écht goddelijk.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 9 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 12:12

Ik hou het nu bij de kindersurprise-eieren Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 9 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 12:13

Ik heb trouwens te vertellen dat ik niet kan slapen. Rubberen hamer, anyone?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 9 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Antibes zo 4 nov 2012 - 12:15

Maple schreef:Ik heb trouwens te vertellen dat ik niet kan slapen. Rubberen hamer, anyone?

Als ik die eens had.. Tussen 20:00 en 21:30 kon ik niet op mijn beeenen staan en vielen mijn ogen vanzelf dicht.. Maar dat was te vroeg om te slapen en nu? Nu ben ik al uren klaarwakker...
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 9 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Rumble zo 4 nov 2012 - 12:19

Antibes schreef:
Maple schreef:Ik heb trouwens te vertellen dat ik niet kan slapen. Rubberen hamer, anyone?

Als ik die eens had.. Tussen 20:00 en 21:30 kon ik niet op mijn beeenen staan en vielen mijn ogen vanzelf dicht.. Maar dat was te vroeg om te slapen en nu? Nu ben ik al uren klaarwakker...

Dat heb ik nu dus ook, Antibes. Ik viel vanmiddag in slaap, kon mijn ogen echt niet meer open houden en nu ben ik klaarwakker. En dan zul je zien dat ik morgenochtend mijn bed niet uit kan komen..Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 9 394967

Maple, is je vriend nog wakker? Kan hij geen slaapliedje voor je zingen? Laughing
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 9 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 12:23

Haha mijn vriend zit nog in de huiskamer tv te kijken en foto's te bewerken...

Ben vanmorgen pas om 11:30 wakker geworden, lag er vannacht dan ook pas om 3 uur in, dus zo gek is t nog niet dat ik niet moe ben Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 9 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 12:38

Ik heb koppppijn. En nu ga ik de hond uitlaten en dan slapen....

In mijn koude bed. Boehoe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  - Pagina 9 Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum