Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

+22
Japie
Burn
Arwyn
_Lacey_
Sjaantje
Livine
Ibbeltje
Lejow
ThinkPink
Raindrop
Caroow
Sarah1985
Annemoontje
RYW
Shisha
Carra
kajaka88
Angela_1986
Catwoman79
Prosecco
girli
Ella
26 plaatsers

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 5:48

Vertel! Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  827601

Zelf heb ik niets nieuws te vertellen. Behalve dat het weer het tijdstip is om me te vervelen. Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  3079029344

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Ella za 3 nov 2012 - 5:50

Dat ik een chocolade letter in 1 x op heb Embarassed
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 5:52

Haha! Als hij maar lekker was dan! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Angela_1986 za 3 nov 2012 - 5:55

Ella, was ie lekker? Very Happy Haha! Ik moet zo nog even boodschappen doen en heb mezelf een zak chips beloofd en ik kan nu eigenlijk al niet wachten tot ik 'm vanavond van mezelf bij 'Ik hou van Holland' open mag treken... Embarassed

Verder heb ik eigenlijk ook niet veel te vertellen, heb ook een hele rustige zaterdag gehad maar dat had ik ook nodig naar een enerverende week. Ik heb vandaag wel cadeautjes gescoord voor Sinterklaas waar ik blij mee ben en nieuwe pantoffels voor mezelf, lekker warm en zacht! :cheering:
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Ella za 3 nov 2012 - 5:55

Maura schreef:Haha! Als hij maar lekker was dan! Very Happy

Jaaaa Very Happy dat was hij zeker
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Ibbeltje za 3 nov 2012 - 5:56

Ik moet vandaag nog hardlopen. Vanmorgen niet gedaan, dacht later in de middag te gaan maar kwam wat tussen. Nu maar even eten laten zakken en dan even gaan smile Wel donker maar ja, ik heb verlichting en een refelctiehesje smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Ella za 3 nov 2012 - 5:57

Oh een zak chips is ook lekker Angela, welke wordt het?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 6:01

Oeh, pantoffels. Heerlijk! Iemand vertelde hier op het forum dat ze pantoffels voor 5 euro bij de Zeeman had gehaald, dus ik er gelijk achteraan, want die pantoffels wilde ik wel. De forummer heeft ze alleen niet bij de Zeeman gehaald, maar bij de Wibra. Grrrrr! Ik zag ze gisteren voor het raam staan. Alleen toen had ik al anderen gehaald bij de Zeeman. Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  1270000679

Ibbel, heeft het bij jullie niet geregend vandaag? Want het is hier de hele dag al donker en pokkeweer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Angela_1986 za 3 nov 2012 - 6:01

Ibbeltje schreef:Ik moet vandaag nog hardlopen. Vanmorgen niet gedaan, dacht later in de middag te gaan maar kwam wat tussen. Nu maar even eten laten zakken en dan even gaan smile Wel donker maar ja, ik heb verlichting en een refelctiehesje smile

Oh bah daar zou ik nu ook helemaal geen zin meer in hebben, maar hardlopen en ik dat is sowieso al geen goede combi Razz

Maarrr, misschien heb jij dan nog wel een tip voor mij! Ik zoek namelijk nog een cadeautje voor iemand die o.a. hardloopt. Vorig jaar heeft ze zo'n reflecterend hesje gehad. Maar zijn er nog handige 'hebbedingetjes' ofzo voor het hardlopen? Ik heb er écht geen verstand van. Budget is € 7,50 tot € 10,-.

Doritos Nacho Cheese worden het Ella, zó lekker! cheers
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Ella za 3 nov 2012 - 6:02

Maura schreef:Oeh, pantoffels. Heerlijk! Iemand vertelde hier op het forum dat ze pantoffels voor 5 euro bij de Zeeman had gehaald, dus ik er gelijk achteraan, want die pantoffels wilde ik wel. De forummer heeft ze alleen niet bij de Zeeman gehaald, maar bij de Wibra. Grrrrr! Ik zag ze gisteren voor het raam staan. Alleen toen had ik al anderen gehaald bij de Zeeman. Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  1270000679

Ibbel, heeft het bij jullie niet geregend vandaag? Want het is hier de hele dag al donker en pokkeweer.

Ik moet ook nog nieuwe pantoffels hebben. Zijn ze volgende week ook nog voor 5 euro?? weet je dat?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  girli za 3 nov 2012 - 6:03

@ Angela geen idee wat het kost hoor, maar iets van een kilometerteller? Of een stappenteller?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Angela_1986 za 3 nov 2012 - 6:04

Ella schreef:
Maura schreef:Oeh, pantoffels. Heerlijk! Iemand vertelde hier op het forum dat ze pantoffels voor 5 euro bij de Zeeman had gehaald, dus ik er gelijk achteraan, want die pantoffels wilde ik wel. De forummer heeft ze alleen niet bij de Zeeman gehaald, maar bij de Wibra. Grrrrr! Ik zag ze gisteren voor het raam staan. Alleen toen had ik al anderen gehaald bij de Zeeman. Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  1270000679

Ibbel, heeft het bij jullie niet geregend vandaag? Want het is hier de hele dag al donker en pokkeweer.

Ik moet ook nog nieuwe pantoffels hebben. Zijn ze volgende week ook nog voor 5 euro?? weet je dat?

De mijne zijn van de Hema, € 7,50! Maar ik ben er al wel een paar keer voor geweest, ze hadden steeds maar maat 37/38 of 41/42 en ik moest 39/40 hebben. Vanmorgen had ik dus geluk! :dance:
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 6:05

5 euro is gewoon een vaste prijs. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Ella za 3 nov 2012 - 6:07

Maura schreef:5 euro is gewoon een vaste prijs. Very Happy

Oh dat is mooi, ga ik van de week even kijken
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Prosecco za 3 nov 2012 - 6:08

Angela_1986 schreef:
Ibbeltje schreef:Ik moet vandaag nog hardlopen. Vanmorgen niet gedaan, dacht later in de middag te gaan maar kwam wat tussen. Nu maar even eten laten zakken en dan even gaan smile Wel donker maar ja, ik heb verlichting en een refelctiehesje smile

Oh bah daar zou ik nu ook helemaal geen zin meer in hebben, maar hardlopen en ik dat is sowieso al geen goede combi Razz

Maarrr, misschien heb jij dan nog wel een tip voor mij! Ik zoek namelijk nog een cadeautje voor iemand die o.a. hardloopt. Vorig jaar heeft ze zo'n reflecterend hesje gehad. Maar zijn er nog handige 'hebbedingetjes' ofzo voor het hardlopen? Ik heb er écht geen verstand van. Budget is € 7,50 tot € 10,-.

Doritos Nacho Cheese worden het Ella, zó lekker! cheers

Bij de kruitdvat hebben ze nu heel veel hardloop kleding van Leontien van Moorsel, voor leuke prijsjes . Daar misschien even kijken?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Catwoman79 za 3 nov 2012 - 6:12

Ik ben vanmiddag met mijn mannen naar het circus geweest?
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 6:13

Ik ben vandaag lekker de stad in geweest met mijn vriend, was erg fijn. Eigenlijk zouden we ook nog een nieuw bed voor mijn zoontje halen bij de IKEA, maar mijn vader belde helaas af, balen.

Vanavond lekker verder lezen in 50 shades of Grey smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Angela_1986 za 3 nov 2012 - 6:13

Bedankt voor jullie tips Girli en Prosecco! Ik weet eigenlijk niet of een stappen/kilometerteller tot de 'standaard uitrusting' behoort als je gaat hardlopen? Zou jammer zijn als ik er een koop en ze heeft er al een... Bij het Kruidvat ga ik van de week eens even kijken smile

Zo, dan ga ik mezelf nu maar een schop onder m'n kont geven en écht boodschappen doen. Weet alleen niet wat ik zal gaan eten... Heb nog aardappelpartjes (voor in de oven) staan maar daar moet ik nog wat bij verzinnen, hopelijk doe ik in de supermarkt inspiratie op.

En ik moet straks nog een kwarktaart maken... Maar ik heb er eerlijk gezegd niet zo'n zin in :nopompom: *Beetje last van heel veel luiheid vandaag* angel
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Ella za 3 nov 2012 - 6:13

Prosecco schreef:
Angela_1986 schreef:
Ibbeltje schreef:Ik moet vandaag nog hardlopen. Vanmorgen niet gedaan, dacht later in de middag te gaan maar kwam wat tussen. Nu maar even eten laten zakken en dan even gaan Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  561177 Wel donker maar ja, ik heb verlichting en een refelctiehesje Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  561177

Oh bah daar zou ik nu ook helemaal geen zin meer in hebben, maar hardlopen en ik dat is sowieso al geen goede combi Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  1578173417

Maarrr, misschien heb jij dan nog wel een tip voor mij! Ik zoek namelijk nog een cadeautje voor iemand die o.a. hardloopt. Vorig jaar heeft ze zo'n reflecterend hesje gehad. Maar zijn er nog handige 'hebbedingetjes' ofzo voor het hardlopen? Ik heb er écht geen verstand van. Budget is € 7,50 tot € 10,-.

Doritos Nacho Cheese worden het Ella, zó lekker! cheers

Bij de kruitdvat hebben ze nu heel veel hardloop kleding van Leontien van Moorsel, voor leuke prijsjes . Daar misschien even kijken?

Klopt en niet alleen kleding, ze hebben ook wat andere handige dingetjes erbij volgens mij.

Alleen moet je er bij de kruidvat altijd heeeel snel bijzijn.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 6:13

Catwoman79 schreef:Ik ben vanmiddag met mijn mannen naar het circus geweest?
Oja?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 6:15

Ik heb vanmiddag een appeltaart gebakken :dance:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Ibbeltje za 3 nov 2012 - 6:17

Angela_1986 schreef:
Ibbeltje schreef:Ik moet vandaag nog hardlopen. Vanmorgen niet gedaan, dacht later in de middag te gaan maar kwam wat tussen. Nu maar even eten laten zakken en dan even gaan Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  561177 Wel donker maar ja, ik heb verlichting en een refelctiehesje Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  561177

Oh bah daar zou ik nu ook helemaal geen zin meer in hebben, maar hardlopen en ik dat is sowieso al geen goede combi Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  1578173417

Maarrr, misschien heb jij dan nog wel een tip voor mij! Ik zoek namelijk nog een cadeautje voor iemand die o.a. hardloopt. Vorig jaar heeft ze zo'n reflecterend hesje gehad. Maar zijn er nog handige 'hebbedingetjes' ofzo voor het hardlopen? Ik heb er écht geen verstand van. Budget is € 7,50 tot € 10,-.

Doritos Nacho Cheese worden het Ella, zó lekker! cheers


ZO'n bandje voor je arm met ledlampjes...waren tijdje terug voor 3 euro of zo bij de Wibra...misschien liggen ze er nog ? Verder heb ik niet veel voor het hardlopen ...mp3 speler ...

Maura> het heeft geregend idd maar het werd tegen uur of 3 of zo weer mooi weer.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 6:18

Dan moeten we bij jou zijn. Want het regent hier nu nog. Vroeg donker vind ik altijd heel erg leuk, maar hier is het volgens mij de hele dag niet licht geweest. Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Ibbeltje za 3 nov 2012 - 6:19

Maura schreef:Dan moeten we bij jou zijn. Want het regent hier nu nog. Vroeg donker vind ik altijd heel erg leuk, maar hier is het volgens mij de hele dag niet licht geweest. Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  394967


Oh wat een stom weer zeg. Nee het is lekker droog nog, wel heel donker maar goed. Ik ga zo maar gauw omkleden dan ben ik ook zo weer terug Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  kajaka88 za 3 nov 2012 - 6:19

Mijn pakketje van Esprit is vandaag bezorgt. En helaas voor mijn banksaldo zit alles goed !
:cheering: voor mij!
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?  Empty Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum