Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

+24
M@niek
Catwoman79
Jezzie
Novalee
Blue flower
_Lana_
iloverose
Aimee
Manderijn
PapillonRose
Vancity_girl
Puggle
Happydobby
Slakje
PiP
_Jet
Fiwen
Susan
Filoria
kwak
Lejow
Annie24
Liadan
Twellie
28 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Twellie zo 11 nov 2012 - 8:38

Vanmiddag ben ik met mijn oudste dochter naar een indoorspeeltuin geweest en daarna hebben we een broodje gegeten in de stad. Jongste was thuis bij mijn vriend, want ze is ziek.

En jullie?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 8:40

Naar mijn ouders geweest om lootjes te trekken voor Kerst. Daarna nog met mijn vriend en mijn zoon een stukje gaan rijden met de trein.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Liadan zo 11 nov 2012 - 8:40

Vanmorgen hebben we in de tuin gewerkt met z'n allen. In de middag ben ik een uurtje met ze naar een speeltuin geweest.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Annie24 zo 11 nov 2012 - 8:41

Ik ben vanmorgen met Y. naar mijn ouders geweest, want de kapster kwam. Helaas bleef hij de terugreis niet wakker (10 minuutjes geslapen) waardoor hij niet naar bed wilde na zijn boterham. Gevolg: de rest van de dag een vervelend kindje Sad

's Middags is hij nog even met mijn vriend boodschappen gaan doen en ben ik thuis gebleven om te stofzuigen. Zijn houten treinbaan lag door het hele huis, dus die kon ik even snel in de doos gooien zonder dat hij er een heel drama van ging maken laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Lejow zo 11 nov 2012 - 8:42

We hebben visite gehad thuis en zijn daarna nog even naar de c1000 gewandeld!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 8:43

wij zijn bezig geweest in ons nieuwe huis. Daar heeft de oudste gespeeld met blokken, water en een trapje. Ze is ook nog even met opa mee geweest om de eendjes te voeren. De jongste heeft vooral geslapen in de doek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 8:44

Wij hebben de kleintjes ieder in een draagzak genomen en zijn lekker gaan wandelen, aan het einde van onze straat beginnen de velden en heuvels en alles was zo mooi gekleurd. We zijn daarna naar de bakker gelopen, hebben broodjes gehaald en daarmee langs mijn ouders gewandeld. Daar hebben we de kleintjes de fles gegeven en zijn we met z'n vieren in het (hele grote haha) bad gegaan. Daarna weer naar huis. Nu is mijn man met R. naar een vriend en ik ben met J. lekker thuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 8:44

Wij zijn vanmorgen eerst naar het bos geweest. Vanmiddag lekker spelletjes gedaan en hebben de mannen voetbal gekeken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  kwak zo 11 nov 2012 - 8:46

vanmorgen uitgeslapen en daarna naar de kerk, of wij naar de kerk en D. naar de crèche. en vanmiddag hebben we nog visite gehad voor D. haar verjaardag en kwamen mijn schoonouders nog even langs.
D. heeft weer vreselijk genoten van alle aandacht en lekkere dingen.

"joepie, taart eten"!! doen de visite kwam... haha lekker ding!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Filoria zo 11 nov 2012 - 8:54

We hebben bij mijn vader de bak met al mijn oude Lego tevoorschijn gehaald. Alles was vreselijk stoffig Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? 1270000679 Vervolgens hebben Tomas en ik samen alle lego staan afwassen met een sopje. Hij vond het helemaal leuk Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Susan zo 11 nov 2012 - 9:01

Vandaag echt niks bijzonders. Gisteren zijn we wel naar het bos geweest. Later op de dag werd ik ziek. Vandaag dus een beetje rustig aan gedaan, beetje met de was bezig geweest, de kinderen hebben gewoon thuis gespeeld.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Fiwen zo 11 nov 2012 - 9:06

Vanmorgen lekker relaxed thuis gezeten in onze pyjama, uitgebreid verstoppertje gespeeld en daarna een tentje midden in de woonkamer opgezet en daar weet ik het hoe lang met J in gezeten om 'thee' te drinken. En toen waren we de tijd helemaal vergeten en moesten we heel snel wassen, aankleden en een broodje eten.
En vanmiddag zijn we naar een voorstelling van Dirk Scheele geweest en daarna thee gaan drinken bij opa en oma (die wonen een paar minuten lopen daar vandaan).
Toen nog even snel een paar boodschapjes gedaan, gekookt, gegeten, nog een tekening gemaakt en toen was het al weer tijd om te gaan slapen (voor J. dan).
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  _Jet zo 11 nov 2012 - 9:13

Vanmorgen hebben S en ik van alles en niks gedaan (o.a. gedanst, met haar keukentje gespeeld en zelf is ze nog bezig geweest met de Duplo). Rond een uurtje of 11 op het gemakje gaan douchen, daarna heeft ze nog even met haar pop gespeeld. Daarna lunch en naar bed. Vanmiddag met S, mijn broer en zijn hond naar het bos geweest. (Mijn vriend lag op bed, heeft heel het weekend nachtdienst). Daarna ook weer van alles en niks en na het avondeten heeft ze nog even tv gekeken en hebben we lekker zitten knuffelen op de bank!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  PiP zo 11 nov 2012 - 9:16

Vanmorgen eerst op bed liggen luieren toen allemaal gedouched en gegegeten.
Rest van de morgen/middag beetje gerommeld in huis en F gespeeld.

Eind van de middag naar mijn schoonouders de kinderen weggebracht en zijn we zelf gaan uiteten!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Slakje zo 11 nov 2012 - 9:18

Gewoon thuis gespeeld met Louise op de mat. Ze heeft zelf ook veel gespeeld want ik had wel wat werk in huis.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Happydobby zo 11 nov 2012 - 9:20

Op bezoek geweest bij zwager en daarna thuis mijn familie op bezoek gehad.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Puggle zo 11 nov 2012 - 9:28

Samen uitgeslapen en gedoucht. Toen bij oma op visite geweest verder thuis met zijn 2en kroelen en aanrommelen, want papa heeft personeelsfeest nu.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  _Lana_ zo 11 nov 2012 - 9:30

Vanochtend kregen we spontaan visite, om 11.00 en ze gingen kwart voor 2 weer weg. Daarna werden de kinderen wakker en zijn we naar het bos gegaan en hebben even op een terrasje gezeten. Heerlijke dag!!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Vancity_girl zo 11 nov 2012 - 9:31

wij hadden een drukke dag:
in de ochtend naar een indoorspeeltuin, toen D in de auto is slaap was gevallen zijn wij stiekem door de mac-drive gegaan Embarassed en in de middag naar de musical van Het Zandkasteel. D vond het echt geweldig, en wij ook. Ze heeft zelfs alle spelers een handje gegeven na de voorstelling.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  PapillonRose zo 11 nov 2012 - 9:31

Voor ons doen hebben we uitgeslapen en daarna ontbeten met vers gebakken croissants. 's Morgens zijn we een stukje gaan wandelen hier in de buurt, en A. heeft onderweg een vrachtlading blaadjes verzameld die allemaal mee naar huis moesten. Na het middagslaapje zijn we naar een kinderboerderij + speeltuin geweest en daar heeft ze zich prima vermaakt.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Manderijn zo 11 nov 2012 - 9:42

Wij hebben de hele middag doorgebracht in het dwingelderveld. Niet bepaald in de buurt voor ons, maar echt leuk voor de kinderen. Veel leuke en leerzame dingen over de natuur!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Aimee zo 11 nov 2012 - 9:45

Overdag niet veel bijzonders. Een stukje gewandeld, maar Luuk had er weinig zin in.

's Avonds uit eten geweest, Luuk voor het eerst mee smile
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Parel zo 11 nov 2012 - 9:45

Wat zijn jullie veel buitenshuis te vinden en fanatiek binnenshuis! Wij hebben gewoon in onze pyama gekeuteld, en zijn nog even (in pyama) naar de overbuurvrouw, die zat ook in pyama Very Happy
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  iloverose zo 11 nov 2012 - 9:49

Vanmorgen zijn we lekker na het bos en de zee geweest.we hebben daar even een snackje gegeten .A heeft voor het eerst in de ballenbak gezeten.op de namiddag even bij schoonzusje en zwager bij hun nieuwhuis gezien .
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  _Lana_ zo 11 nov 2012 - 9:50

Parel schreef:Wat zijn jullie veel buitenshuis te vinden en fanatiek binnenshuis! Wij hebben gewoon in onze pyama gekeuteld, en zijn nog even (in pyama) naar de overbuurvrouw, die zat ook in pyama Very Happy

Haha wat grappig!
Wij hebben altijd op zondagochtend pyamaochtend en na het middagslaapje gaan we meestal naar het strand of bos.
Heerlijke combi.
Wij zaten dus ook nog in huispak toen de visite kwam ;-).
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen? Empty Re: Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum