Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag?

+9
Liadan
Funk
studiebol
Susan
SarahKey
holaagirl
PapillonRose
pindaatje
Tania
13 plaatsers

Ga naar beneden

Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag? Empty Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag?

Bericht  Tania za 7 apr 2012 - 7:14

J. bedacht vanmiddag opeens dat hij op de wc wilde poepen en heeft dat dan ook drie keer gedaan vandaag. (En wat voelde ik me mutsig toen ik zo enthousiast stond te doen over een beetje poep laughcry ).

M. rolde net van haar buik naar haar rug :shock: .

Jullie kindjes je nog verbaasd vandaag?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag? Empty Re: Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag?

Bericht  pindaatje za 7 apr 2012 - 7:17

Ja, dochter kreeg vandaag een nieuwe fiets, met steunwieltjes... Ze stapte er zo op, en fietste ook zo weg.... Laughing

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag? Empty Re: Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag?

Bericht  PapillonRose za 7 apr 2012 - 7:20

Altijd leuk zulke momenten!

Hier heeft A. me verbaasd door binnen één dag weer heel hard te zijn opgeknapt, gisteren was ze echt heel ziek, slap en suf en na de sonde in het ziekenhuis en een goede nacht slaap is ze al een stuk opgeknapt.

En ze verbaast me ook de laatste dagen, dat ze steeds een paar stapjes los doet. Ze staat heel stevig en kan prima lopen, alleen moet ze toch steeds minstens één vinger van mij vasthouden voor de zekerheid. Maar nu gaan er toch soms wat pasjes los. Totdat ze doorheeft dat ze niks vast heeft Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag? Empty Re: Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag?

Bericht  holaagirl za 7 apr 2012 - 7:23

Onze zoon is helemaal gek van allerlei voertuigen.
Nu hebben we een ipad-app waarbij voertuigen de geluiden laten horen die ze maken.
Nu is het een amerikaanse app, dus het ambulancegeluid komt niet overeen met de nederlandse ambulance.
Hij keek heeeeel boos, ging hard nee schudden en riep; 'nee!!!!"
nu wilt hij hem ook gewoon niet meer horen...haha
Vind het verrassend dat hij dat verschil zo goed hoort ! ( echt een vent)
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag? Empty Re: Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag?

Bericht  SarahKey za 7 apr 2012 - 7:24

Oh wat fijn dat A zich weer beter voelt, wat een bikkeltje zo snel opknappen. I love you

En ik vind zulke momenten ook leuk, je kids blijven je verbazen.

Hier heeft Siem vandaag zijn handjes ontdekt. Zit hij er scheel naar te kijken Laughing I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag? Empty Re: Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag?

Bericht  Susan za 7 apr 2012 - 7:25

Ezra wilde een bepaald filmpje zien op Youtube, maar hij kan de naam nog niet intypen, dus klikte hij op een ander filmpje, meteen daarna op weer een ander filmpje, enzovoort, en toen kwam hij via via binnen no-time bij het filmpje dat hij wilde. Dat vond ik echt slim van hem.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag? Empty Re: Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag?

Bericht  studiebol za 7 apr 2012 - 7:45

V is al een paar dagen heel fanatiek bezig met een poging tot op haar buik rollen maar ze kwam eerst niet verder dan haar zij, toen lag ze al half op haar buik maar lag er nog een armpje in de weg.. en ineens lag ze op haar buik Very Happy en dat ze nu steeds aan het herhalen, volgens mij vind ze het erg leuk!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag? Empty Re: Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag?

Bericht  Funk za 7 apr 2012 - 7:49

Ja L. zei vandaag voor het eerst papa! En zegt dit nu de hele dag! Zo lief smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag? Empty Re: Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag?

Bericht  Liadan za 7 apr 2012 - 7:58

Is wel niet van vandaag, maar sinds deze week geeft Kian kusjes en kan hij zwaaien, zo lief I love you .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag? Empty Re: Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag?

Bericht  SparklingEyes za 7 apr 2012 - 8:11

N. Zat vandaag blokjes te tellen en hij had de telrij nog goed ook smile

En T. Heeft vandaag heel uitgebreid gelachen naar mijn vader, die vervolgens helemaal emotineel werd haha!! Was zo lief om te zien smile
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag? Empty Re: Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag?

Bericht  Tania za 7 apr 2012 - 8:14

Wat een leuke kindjes hebben we toch allemaal I love you

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag? Empty Re: Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag?

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 8:20

Tania, wat knap zeg van allebei je kindjes!

Hier had L echt een *&^^dag vandaag, maar daarnet werd ze wakker en wilde ze dus haar speen (dacht ik), ik kom boven ze gaat naar me lachen. Ik stop die speen erin, ze pakt hem eruit en gooit hem zo weg! Haha, ik moest wel even lachen het was echt heel erg ondeugend!

En het is waar wat ze zeggen, ik ben een week wijf geworden, ik vond het zo verschrikkelijk vandaag, er was geen land met dr te bezeilen, maar als ze dan zo doet en lacht, godsamme .. dan ben ik zo alles vergeten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag? Empty Re: Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag?

Bericht  Darius za 7 apr 2012 - 8:21

P.epijn besloot vandaag eens te gaan tijgeren in plaats van te rollen.

We zijn net terug uit het ziekenhuis, mijn poolse schoonzusje en mijn zwager hebben een jongetje! Ik vertelde dat aan Laurens en hij zei toen: 'Tomasz is lief, mama heeft ook baby in de buik, die is ook lief hoor!'
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag? Empty Re: Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag?

Bericht  _Jet za 7 apr 2012 - 8:29

S eet echt alles wat los en vast zit, maar het verbaasde me vandaag toch dat ze haar danoontje opzij schoof om toch nog die paar stukjes aardappel en boontjes op te eten die nog op haar bord lagen!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag? Empty Re: Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag?

Bericht  Twellie za 7 apr 2012 - 12:14

Mijn twee dochters (twee jaar en vier maanden) lagen vandaag samen helemaal in een deuk. De jongste lachte naar de oudste en dan begint haar hoofdje altijd heen en weer te wiebelen omdat het nog niet zo stabiel is, dat vond de oudste een heel grappig gezicht en daar moest ze heel hard om lachen. Toen moest de jongste nog harder lachen enzovoorts. Ze kwamen beiden helemaal niet meer bij en ik vond het gewoon zo leuk om te zien I love you .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag? Empty Re: Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum