Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

+16
Tania
mzcharlotte
Starla
Muurvlindertje
Raindrop
Minx
Sarah1985
Mysterious
TukTuk
Alex
Susan
Toet
Lady4
Shisha
_Femme
sterremaan
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  sterremaan ma 5 dec 2011 - 1:37

Dit overkwam mij.

Oudere mensen zeggen altijd de "jeugd van tegenwoordig?" Maar ik geloof dat ik dat nu wel kan veranderen in "de ouderen van tegenwoordig." Of ik had gewoon een slechte maandag. Sjonge sta ik op het honden uitlaat veld. Daar loopt een VOETPAD doorheen. Helaas vinden de jongeren van de opleiding centrum daar dat ze daar gewoon mogen rijden met die dure scooters. Maar ja, mijn Storm loopt daar ook, en kan het natuurlijk niet hebben dat hij word onder gereden. Dus attendeer ik mensen er toch elke keer weer op. Nu zijn het honden die van het veld rennen, maar wat als er een kind vanaf rent? Nou goed de eerste jongeren reageren netjes door af te stappen. en eentje had er echt schijt aan letterlijk en figuurlijk. Die reed namelijk door, het veldje waar de honden hun behoeftes doen Laughing . Komt er een leraar aan op de fiets. Ik zeg netjes:"meneer dit is een voetgangers pad". "Ja dat weet ik"Nou zou u dan zo vriendelijk zijn om af te willen stappen?" "Nou het is best wel grappig, dat u dat zegt want u zit toch ook op vier wielen". "Ja meneer dit is omdat er dingen niet werken aan mijn lijf die zitten er dus niet voor niets onder". "Nou dan hoop ik dat u nog beter word een goede dag." "Meneer ik vind u ronduit onbeschoft dat u gewoon zoiets durft te zeggen u als gemiddelde man zou beter moeten weten." "Ja, nou u begint toch over een voetpad"Ja omdat mijn HULPHOND hier loopt, en hij niet in uw wielen moet komen omdat ik dan helemaal niets meer kan."Nou met u valt niet te praten": zegt de man nogal vriendelijk maar niet heus. "Nou meneer ik vind alles prettig als u maar af stapt, en ik hoop dat u zoiets nooit overkomt dat iemand zoiets bekrompen zegt." Een vriendelijke dag nog. Dus voor mij is het "ouderen van tegenwoordig".

Dus wat is jullie meest bekrompen opmerking van de dag?
Misschien dat we er dan weer met z'n allen om kunnen lachen. clown
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 1:40

Echt wat sommige mensen bezield... Mijn vriend is met het verkeerde been uit bed gestapt, dus ik heb ook al wat chagrijnige opmerkingen gehoord vandaag, maar die vallen in het niet bij jouw verhaal. Vraag me echt af of er een steekje los zit aan zulke mensen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 1:51

Dat iemand het lef heeft om zoiets te zeggen. Wat een zak, gatver.

Maar ik heb vandaag nog geen stomme opmerkingen gekregen, ben de deur nog niet uitgeweest en zit no in mijn pyjama(?) hoe typ je dat nou haha laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  _Femme ma 5 dec 2011 - 1:55

Nou ik vind het knap dat je zo vriendelijk bent gebleven, ik denk dat ik behoorlijk uit mijn slof was geschoten. Ik weet ook wel dat dat niet de beste oplossing is maar soms...

Ik heb (nog) geen stomme opmerking gekregen maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nog in mijn kloffie op de bank alleen thuis zit.

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 1:57

Nee geen domme opmerkingen gehad vandaag, wel pesterige maar das normaal hier. laughcry

Ik snap niet dat er mensen zijn die op z'n gebied niet verder kijken dan de neus lang is. natuurlijk ik doe ook wel eens dingen die niet mogen, maar mocht men er iets erover zeggen kan ik wel het fatsoen opbrengen om mezelf te corrigeren. Snap niet hoe z'n man zoiets kan zeggen, alsof je voor de lol in een rolstoel zit. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 2:12

Punk'd schreef:Dat iemand het lef heeft om zoiets te zeggen. Wat een zak, gatver.

Maar ik heb vandaag nog geen stomme opmerkingen gekregen, ben de deur nog niet uitgeweest en zit no in mijn pyjama(?) hoe typ je dat nou haha laughcry

Min de j volgens mij smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  Shisha ma 5 dec 2011 - 2:13

Nou ja zeg, wat een vent! Ik vind ook dat je erg netjes en vriendelijk bent gebleven!

Ik heb nog geen domme opmerkingen gehad vandaag.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  Lady4 ma 5 dec 2011 - 2:15

Achterlijke vent zeg. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik jou ook erg belerend vind overkomen, door iedereen hier op aan te spreken. Ook al heb je zeker wel een punt hoor.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 2:18

Huh? Het is toch niet belerend om iemand bijzonder vriendelijk op de regels aan te spreken? Als jij dat wel vindt, zul je mij waarschijnlijk een ontzettend belerend betweterig persoon vinden angel .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  Toet ma 5 dec 2011 - 2:18

Punk'd schreef:Dat iemand het lef heeft om zoiets te zeggen. Wat een zak, gatver.

Maar ik heb vandaag nog geen stomme opmerkingen gekregen, ben de deur nog niet uitgeweest en zit no in mijn pyjama(?) hoe typ je dat nou haha laughcry

Hier het zelfde. Je hebt het goed getypt, ik zit ook nog in mijn pyjama. smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  Susan ma 5 dec 2011 - 2:20

Lady4 schreef:Achterlijke vent zeg. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik jou ook erg belerend vind overkomen, door iedereen hier op aan te spreken. Ook al heb je zeker wel een punt hoor.

Haar hond kan door die scooters worden aangereden. Moet ze dan maar haar mond houden, want stél dat ze belerend overkomt? Als er ergens scooters rijden waar mijn kinderen veilig horen te spelen dan zeg ik er ook wat van, en waarschijnlijk een stuk minder aardig dan sterremaan.


Laatst aangepast door Susan op ma 5 dec 2011 - 2:21; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 2:21

Toet schreef:
Punk'd schreef:Dat iemand het lef heeft om zoiets te zeggen. Wat een zak, gatver.

Maar ik heb vandaag nog geen stomme opmerkingen gekregen, ben de deur nog niet uitgeweest en zit no in mijn pyjama(?) hoe typ je dat nou haha laughcry

Hier het zelfde. Je hebt het goed getypt, ik zit ook nog in mijn pyjama. smile

Oeps, blijkt dat ik het zelf altijd al verkeerd heb geschreven Cool .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  Alex ma 5 dec 2011 - 2:25

Susan schreef:
Lady4 schreef:Achterlijke vent zeg. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik jou ook erg belerend vind overkomen, door iedereen hier op aan te spreken. Ook al heb je zeker wel een punt hoor.

Haar hond kan door die scooters worden aangereden. Moet ze dan maar haar mond houden, want stél dat ze belerend overkomt? Als er ergens scooters rijden waar mijn kinderen veilig horen te spelen dan zeg ik er ook wat van, en waarschijnlijk een stuk minder aardig dan sterremaan.

Eens, ik zou er ook wat van zeggen.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 2:33

Ik zou er wel wat van wĂ­llen zeggen, maar het niet durven nerd credits voor Sterremaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  TukTuk ma 5 dec 2011 - 2:37

Wat een belachelijke opmerking van die man! Idd knap dat je zo rustig bent gebleven.. En ik vind het ook zeker niet belerend, zoals susan al zei, zou je het ook nog belerend vinden als het om een kindje zou gaan?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  Mysterious ma 5 dec 2011 - 2:51

Zo dan Sterremaan, wat een lef heeft die vent zeg!! Net of jij er voor kiest om in een rolstoel te zitten/liggen. Ik kan echt heel boos worden om zo'n opmerking
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  Sarah1985 ma 5 dec 2011 - 3:10

ik las het al op je hyves wat een rare man zeg slaat toch nergens op
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  Lady4 ma 5 dec 2011 - 3:22

Ik vind het wel belerend overkomen wanneer je verschillende mensen gaan aanspreken op hun gedrag. Het is ook niet netjes om te gaan fietsen op een voetpad, maar het is nou ook weer niet zo dat honden zo dom zijn dat ze zich zomaar laten overrijden door een fiets.

Ieder zijn mening. hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  561177
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  Minx ma 5 dec 2011 - 3:30

Ook fijn, maar snap je volledig.

Ik kreeg vandaag de vraag hoe lang ik nog moest. Uhm nou voor zover ik weet ben ik niet zwanger. Was in een volle winkel die persoon voelde zich ook flink lullig. Ik stond nl iets met buik vooruit omdat ik last van mijn rug heb vandaag.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  Raindrop ma 5 dec 2011 - 3:58

Mysterious schreef:Zo dan Sterremaan, wat een lef heeft die vent zeg!! Net of jij er voor kiest om in een rolstoel te zitten/liggen. Ik kan echt heel boos worden om zo'n opmerking

+1!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  sterremaan ma 5 dec 2011 - 4:47

Natuurlijk mag iedereen zijn of haar mening hebben hoor. Zeker in dit Topic.
Dus laat ik het ook vrij.
Ik mag dan ook vrij zijn om erop te reageren. Ik vind wel dat ik er iets van mag zeggen.
Ik denk als je er zelf zou staan je ook zou denken rij dan stapvoets. En dat is nu de rede waarom ik mensen er netjes op attendeer. Beter ik dan de politie kun je zeggen. Want dan heb je meteen een bekeuring aan je broek hangen. En zo belerend breng ik het nou ook niet hoor.
Of kwam je er vanmorgen toevallig ook langs :P grapje..

Maar het is namelijk zo het zijn twee grote groene velden. Met daaraan nog een stukje waar de honden hun behoeftes kunnen doen. Storm heeft van de politie een speciaal papier dat hij buiten het stukje waar de andere honden moeten lopen. Mag lopen. Een hond is net als een klein kind. Als de bal de weg op rolt rent het kind zonder uitkijken ook over de weg. Dit gebeurd dus ook bij een hond.
Vaak komt Storm vrij hard aanrennen en vergeet even zijn rem. Als er dan iemand langs komt scheuren en dan bedoel ik ook echt scheuren dan ben ik gewoon de sjaak. En ik kan dan ook echt niets doen.
Daarnaast is er bij die twee groenstroken een speelveldje voor kinderen. En die zijn er soms ook al vroeg bij. Als dus zo'n kind ook daar hoppa op dat pad rent dan gaat het verschrikkelijk mis.
En dat is dus ook een rede waarom ik er iets van zeg.

Ik zeg er tenminste nog netjes iets van. Er is ook iemand daar die de honden uitlaat en ze meteen de struiken in duwt. Wat ik overigens niet vind kunnen.
Dus hou ik het liever bij netjes zeggen.

En helaas ging deze man zelf de confrontatie aan.
Ik hoop dat ik je een beetje heb uit kunnen leggen hoe ik in jou ogen belerend over kom. En hoe de situatie er daar uitziet. Misschien heb ik dan toch mijn beroep gemist en had ik voor de klas moeten staan. smile
Maar snap je wel hoor Lady4. Op sommigen kan het belerend overkomen.



sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  sterremaan ma 5 dec 2011 - 4:48

Fairytale schreef:Ook fijn, maar snap je volledig.

Ik kreeg vandaag de vraag hoe lang ik nog moest. Uhm nou voor zover ik weet ben ik niet zwanger. Was in een volle winkel die persoon voelde zich ook flink lullig. Ik stond nl iets met buik vooruit omdat ik last van mijn rug heb vandaag.

Ooh oeps, dat is ook geen fijne opmerking dan zeg.. dan kun je ook door de grond zakken lijkt mij.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  Muurvlindertje ma 5 dec 2011 - 5:15

Ik kan er ook niet tegen als mensen zich bemoeien met dingen die eigenlijk niet mogen, dus ik snap die man wel Sterremaan. Het is niet aan jou om met een belerend vingertje, zoals ik het lees, mensen aan te spreken. Daar word ik chagrijnig van, helemaal omdat ik wel meer m'n hoofd heb. Sommige mensen hebben gewoon niets te doen en vervelen zich.

Zelf had ik ook een kutdag. Heb donderdag op bol.com Desperate Housewives boxen besteld voor 21.30 uur, had ze vrijdag in huis moeten hebben, zaterdag waren ze er niet en nu nog niet, dus ik ga bol.com bellen nu, ben echt boos nu. Had ze al 100x bij de Mediamarkt kunnen kopen.

En ik voel me gebruikt door een stom wijf, ik was blijkbaar goed voor 1 ding, achterlijk kind.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  sterremaan ma 5 dec 2011 - 5:20

He Muurvlinder wat onwijs vervelend. Ik hoop dat Bol.com met een goede en duidelijke uitleg voor je komt.

Nou ik heb wel meer dingen te doen hoor. Ik lig niet de gehele dag stil. Heb ook een leven. Maar snap jou ook wel. Alleen tja, ik vind gewoon dat als je deel neemt aan het verkeer je ook de regels moet kennen. En je er ook aan moet houden. Als iedereen door rood rijd worden we ook niet blij. Dit is dan iets veel kleiners. Maar niet als mijn hond word aangereden. Want ik kan dan helemaal niets meer.
Dus dat is de rede waarom ik gewoon netjes zeg dit is een voetpad dit is het enige. En tja als mensen dan tegen mij in gaan. En ook op een manier wat ik niet echt normaal vind. Ja, sorry dan doe ik nog netjes mijn mond open. En ik snap jou kant ook. Ik hoop jij de mijne ook.

Ik vind het jammer dat jij echt een rot maandag hebt.. hug
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  Muurvlindertje ma 5 dec 2011 - 5:28

Ja ik vind maandag gewoon een rotdag..... had nu afleveringen Desp Housewives willen kijken en dat kan niet, grrrrrrrrrrr
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?  Empty Re: hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum