Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?
+22
Japie
Burn
Arwyn
_Lacey_
Sjaantje
Livine
Ibbeltje
Lejow
ThinkPink
Raindrop
Caroow
Sarah1985
Annemoontje
RYW
Shisha
Carra
kajaka88
Angela_1986
Catwoman79
Prosecco
girli
Ella
26 plaatsers
Pagina 5 van 9
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Psst! Wat hebben jullie vandaag te vertellen?
Ja maar lieve schat, ik zit nu hier en die mannen zitten daar dus je zal zonder mij op ze af moeten... Sorry ik werd net onderbroken want de vpk kwam me omkleden. Maar ik vond het idd jammer dat de tijd zo snel voorbij ging. Mocht je tijd hebben en in de buurt zijn dan ben je hier ook welkom hoor!Angela_1986 schreef:Sjaantje schreef:Goed idee hahaha. Helaas heb ik nu geen excuus om bij de gips-mannen langs te gaan...Angela_1986 schreef:Ik zou er niet blij van worden, zo'n opdringende buurman...
Sjaantje, ik bedacht me net dat ik wel een stukje taart wil ruilen tegen een bezoekje met jou aan de gipskamer... Idee?
Vond het ook jammer dat ik niet langer kon blijven, dat half uurtje was zó voorbij! En ik was gráág mee gegaan naar de gipskamer
Als je dan eens even heel gauw een excuus gaat bedenken... Je kunt er nog 3 nachtjes over slapen!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Tuurlijk wordt het beter, je kent me: ik geef niet zomaar op!Maura schreef:Sjaan, het ga je goed. Het is niet niets. Maar het wordt wel beter. Toch?
En voor wie nog even wil lachen: ik zit momenteel mijn Tijgernootjes noodgedwongen met een lepel te eten hahaha
Sjaantje schreef:En voor wie nog even wil lachen: ik zit momenteel mijn Tijgernootjes noodgedwongen met een lepel te eten hahaha
En, smaken ze?
Maar lieve schat, je kunt toch zeker wel even doen alsof dat gips niet meer fijn zit?! Tss, is dat zou zo moeilijk? En dan kom ik je halen en gaan we samen naar de gipskamer!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Sjaantje schreef:En voor wie nog even wil lachen: ik zit momenteel mijn Tijgernootjes noodgedwongen met een lepel te eten hahaha
Keihard gelachen hier. Alles voor de snack
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:Sjaantje schreef:En voor wie nog even wil lachen: ik zit momenteel mijn Tijgernootjes noodgedwongen met een lepel te eten hahaha
En, smaken ze?
Maar lieve schat, je kunt toch zeker wel even doen alsof dat gips niet meer fijn zit?! Tss, is dat zou zo moeilijk? En dan kom ik je halen en gaan we samen naar de gipskamer!
haha Sjaan ach zolang ze je maar smaken
Angela
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Angela, ze zien me aankomen... dat excuus heb ik al een paar keer gebruikt haha!
En ja, ze waren héérlijk! Net als de chippies die ik laatst met een vork zat te eten
En ja, ze waren héérlijk! Net als de chippies die ik laatst met een vork zat te eten
Wat is dat toch met buurmannen? Ik heb ook zo'n exemplaar.
Vandaag heb ik flink zitten studeren. Heb ook nog even een wandeling gemaakt (ondanks de regen). Heb nu alleen knallende koppijn, dus ik duik zo mijn bed maar eens in.
Vandaag heb ik flink zitten studeren. Heb ook nog even een wandeling gemaakt (ondanks de regen). Heb nu alleen knallende koppijn, dus ik duik zo mijn bed maar eens in.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Och, Lacey. Misschien kunnen we kijken wie de irritantste is.
Gast- Gast
Haha. Uitdaging aangenomen.Maura schreef:Och, Lacey. Misschien kunnen we kijken wie de irritantste is.
_Lacey_- Kletskop
_Lacey_ schreef:Haha. Uitdaging aangenomen.Maura schreef:Och, Lacey. Misschien kunnen we kijken wie de irritantste is.
Let's begin. Your turn.
Gast- Gast
Nou, dan dus ook geen stukje heerlijke aardbeienkwarktaart voor jou Sjaan! Ennuh, chips met 'n vork?! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen en zou je de volgende keer zo vriendelijk willen zijn om daar iemand 'n foto/filmpje van te laten maken?
Angela_1986 schreef:Nou, dan dus ook geen stukje heerlijke aardbeienkwarktaart voor jou Sjaan! Ennuh, chips met 'n vork?! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen en zou je de volgende keer zo vriendelijk willen zijn om daar iemand 'n foto/filmpje van te laten maken?
Ennuh ik eet t stuk van Sjaan wel op anders
Ibbel, ben jij trouwens nog afgevallen sinds het hardlopen?
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Angela_1986 schreef:Nou, dan dus ook geen stukje heerlijke aardbeienkwarktaart voor jou Sjaan! Ennuh, chips met 'n vork?! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen en zou je de volgende keer zo vriendelijk willen zijn om daar iemand 'n foto/filmpje van te laten maken?
Heb jij wel een leuke gipskamer-meneer (of een meneer met 'n ander beroep, als ie maar leuk is!) in de aanbieding dan? Ik ruil m'n taart alleen voor 'n leuke vent in, voor minder doe ik 't niet hahaha!
Je ruilt alleen in? Sjees, Angela. Slechte move.
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:Ibbeltje schreef:Angela_1986 schreef:Nou, dan dus ook geen stukje heerlijke aardbeienkwarktaart voor jou Sjaan! Ennuh, chips met 'n vork?! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen en zou je de volgende keer zo vriendelijk willen zijn om daar iemand 'n foto/filmpje van te laten maken?
Heb jij wel een leuke gipskamer-meneer (of een meneer met 'n ander beroep, als ie maar leuk is!) in de aanbieding dan? Ik ruil m'n taart alleen voor 'n leuke vent in, voor minder doe ik 't niet hahaha!
Nee helaas geen leuke meneer in de aanbieding Oh ja mijn onderbuurman is sinds kort vrijgezel
Ibbeltje schreef:Angela_1986 schreef:Ibbeltje schreef:Angela_1986 schreef:Nou, dan dus ook geen stukje heerlijke aardbeienkwarktaart voor jou Sjaan! Ennuh, chips met 'n vork?! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen en zou je de volgende keer zo vriendelijk willen zijn om daar iemand 'n foto/filmpje van te laten maken?
Nee helaas geen leuke meneer in de aanbieding Oh ja mijn onderbuurman is sinds kort vrijgezel
En dat is een leuke onderbuurman?
Maura, ssst!
Verhaal over stomme buurman.
Laatst aangepast door _Lacey_ op za 3 nov 2012 - 11:00; in totaal 1 keer bewerkt
_Lacey_- Kletskop
Mijn onderbuurman kan voor jou wel heel erg leuk zijn, angela
Gast- Gast
Heb je (gister geloof ik) mijn foto op fb niet gezien? Kan m hier niet posten vanaf m'n mobiel. Was overigens geen foto van mij in actieAngela_1986 schreef:Nou, dan dus ook geen stukje heerlijke aardbeienkwarktaart voor jou Sjaan! Ennuh, chips met 'n vork?! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen en zou je de volgende keer zo vriendelijk willen zijn om daar iemand 'n foto/filmpje van te laten maken?
Henk Schiffmacher op tv! Ik heb ooit een workshop van hem gevolgd en hij heeft toen een tekening voor mij gemaakt. Die heb ik helaas moeten verscheuren omdat niet alleen mijn naam maar ook die van mijn ex in verwerkt zat. Zonde...
Haha, Lacey. Dat wordt dumpen. Wat een gast! Haha
Jij wint! Nu al!
Jij wint! Nu al!
Gast- Gast
Nou daar ben je mooi klaar mee, Lacey :S
Sjaantje schreef:Heb je (gister geloof ik) mijn foto op fb niet gezien? Kan m hier niet posten vanaf m'n mobiel. Was overigens geen foto van mij in actieAngela_1986 schreef:Nou, dan dus ook geen stukje heerlijke aardbeienkwarktaart voor jou Sjaan! Ennuh, chips met 'n vork?! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen en zou je de volgende keer zo vriendelijk willen zijn om daar iemand 'n foto/filmpje van te laten maken?
Henk Schiffmacher op tv! Ik heb ooit een workshop van hem gevolgd en hij heeft toen een tekening voor mij gemaakt. Die heb ik helaas moeten verscheuren omdat niet alleen mijn naam maar ook die van mijn ex in verwerkt zat. Zonde...
Nee die had ik nog niet gezien, maar nu wel! Vervelend natuurlijk voor jou dat het nodig is maar het ziet er wel komisch uit.
Jeej! Ik win bijna nooit ietsMaura schreef:Haha, Lacey. Dat wordt dumpen. Wat een gast! Haha
Jij wint! Nu al!
_Lacey_- Kletskop
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben jullie nog iets leuks/vrolijks te vertellen?
» Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?
» Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag?
» hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?
» Wat hebben jullie kindjes vandaag al gegeten/gedronken?
» Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?
» Hebben jullie kindjes je nog verbaasd vandaag?
» hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?
» Wat hebben jullie kindjes vandaag al gegeten/gedronken?
Pagina 5 van 9
Permissies van dit forum: