Als jij op vrouwen viel
+29
Flippin' Bitch
M-G
Mida4you
TGR
Jordana
Daya25
Mariposa
Pannetoet
Alias
TNMN
Caresses
CaptainSpectacular
Moon
Merai
Carra
mzcharlotte
Shy
Blond
Jeanette
SoGood
nina
smooch
Monte
Cheesegirl
Inge
Bliss
Beachgirl
Roze Roos
aniet
33 plaatsers
Pagina 4 van 8
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Als jij op vrouwen viel
Jennifer Capshaw
Eerlijk gezegd kan ik vrouwen niet echt geil vinden. Wel erg mooi, maar geil..nee.
Gast- Gast
Haha Jen, ik had echt niet gedacht dat jij met een meisje zou hebben gezoend Heb zelf trouwens met drie meisjes gezoend, maar dat had niks te maken met of ik ze leuk of aantrekkelijk vond. Waren alle drie vriendinnen en was puur voor de lol.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Is dat Arizona, Liva?
Ik kan niet echt hoogte van haar krijgen, of ik haar nou leuk vind of niet. Ze heeft iets, maar ergens ook weer niet.
Jen, ach dat je een meisje hebt gezoend is niet zo erg. Hoort er ook wel een beetje bij denk ik (alhoewel ik het zelf nooit gedaan heb).
En wat een vreselijke foto van Katy Perry, maar ja, zo zie ik er ook uit 's ochtends.
Ik kan niet echt hoogte van haar krijgen, of ik haar nou leuk vind of niet. Ze heeft iets, maar ergens ook weer niet.
Jen, ach dat je een meisje hebt gezoend is niet zo erg. Hoort er ook wel een beetje bij denk ik (alhoewel ik het zelf nooit gedaan heb).
En wat een vreselijke foto van Katy Perry, maar ja, zo zie ik er ook uit 's ochtends.
Gast- Gast
Hhaha, die foto van Katy Perry. Tsjah, ik zie er ook niet uit als ik 's ochtends wakker word, maar het verschil tussen hoe we die celebs normaal zien en dan opeens zo, is wel ernstig groot
Gast- Gast
Marin schreef:Is dat Arizona, Liva?
Ja, ze heeft iets inderdaad. Daarom vind ik haar zo leuk. Ik heb dat heel vaak met mensen. Niet eens omdat het de knapste mannen of vrouwen zijn, maar omdat ze gewoon iets hebben. Wat het precies is, kan ik nooit echt zeggen. Ik val ook niet op die standaard mooie vrouwen of mannen.
Gast- Gast
Haha dat lijkt me wel erg lastig zo'n etentje! Ben je er goed uitgekomen?
Ik ben trouwens ook happy zo, heb nog nooit een relatie met een vrouw gehad maar ik zal het nooit uitsluiten mocht ik ooit weer vrijgezel worden. Ik denk dat ik echt 50/50 ben, maar ik ben ook niet zo van de hokjes. Heb mijn moeder wel vorig jaar verteld dat ik ook van vrouwen hou en ze zei "dat wist ik al jaren" Wahaha, moeders weten alles.
Ik ben trouwens ook happy zo, heb nog nooit een relatie met een vrouw gehad maar ik zal het nooit uitsluiten mocht ik ooit weer vrijgezel worden. Ik denk dat ik echt 50/50 ben, maar ik ben ook niet zo van de hokjes. Heb mijn moeder wel vorig jaar verteld dat ik ook van vrouwen hou en ze zei "dat wist ik al jaren" Wahaha, moeders weten alles.
Gast- Gast
Marin schreef:Is dat Arizona, Liva?
Ja maar er was echt een klik die avond he Het was niet voor de lol met een vriendin ofzo.
Gast- Gast
Haha briljante foto .
Ik vind het wel jammer dat bepaalde mensen na vijf keer nog niet het verschil tussen 'geil' en 'mooi' hebben opgepikt. En ook dit berichtje zal daarbij geen verschil maken. Maar ik vind dat wel dom.
Ik vind het wel jammer dat bepaalde mensen na vijf keer nog niet het verschil tussen 'geil' en 'mooi' hebben opgepikt. En ook dit berichtje zal daarbij geen verschil maken. Maar ik vind dat wel dom.
Gast- Gast
Heb jij nooit met een vrouw gezoend Marin? Daar sta ik wel een beetje van te kijken
Gast- Gast
Gloria schreef:Haha briljante foto .
Tnx! Jij snapt 'm. En wie vind jij dan geil, of doe je daar niet aan
Gast- Gast
Naaa, ik val echt NIET op vrouwen. Ik kan ze wel mooi vinden, zelfs zo mooi dat ik er bijna mijn ogen niet van af kan houden, maar da's nooit seksueel eigenlijk. Ik zou ook echt niet met een vrouw zoenen. Maar be my guest als je dat wel hebt, geen probleem.
Gast- Gast
Gloria schreef:Naaa, ik val echt NIET op vrouwen. Ik kan ze wel mooi vinden, zelfs zo mooi dat ik er bijna mijn ogen niet van af kan houden, maar da's nooit seksueel eigenlijk. Ik zou ook echt niet met een vrouw zoenen. Maar be my guest als je dat wel hebt, geen probleem.
He gelukkig Ik zoen nu ook niet meer met vrouwen, heb het wel gezien, wil toch niet verder gaan en zoenen kan ik ook met mijn man. Behalve voor Shane dus voor haar wil ik wel een uitzondering maken, maar goed zal haar toch nooit ontmoeten
Gast- Gast
Gloria schreef:Naaa, ik val echt NIET op vrouwen. Ik kan ze wel mooi vinden, zelfs zo mooi dat ik er bijna mijn ogen niet van af kan houden, maar da's nooit seksueel eigenlijk. Ik zou ook echt niet met een vrouw zoenen. Maar be my guest als je dat wel hebt, geen probleem.
Haha, al zou t voor jou wel een probleem zijn, ik denk niet dat een ander zich daardoor laat tegenhouden
Gast- Gast
Liva schreef:Heb jij nooit met een vrouw gezoend Marin? Daar sta ik wel een beetje van te kijken
Nee, nog nooit. Geen behoefte aan.
(En als Bliss dit leest, nee ook niet met die rare wijven uit de Paris toen hahahaha)
Hoewel ik het best interessant vind hoor, ook was er een paar jaar geleden een meisje wie ik heel erg mooi vond, zij is lesbisch, en we waren uit. Maar goed, dan nog durf ik echt niets, en ik zie het gewoon niet voor me. Het hoeft niet zo nodig, en dan doe ik het dus niet.
Tealeaf, ja hoe ik dat opgelost heb.. Toch met name aandacht aan haar geschonken want ik vond haar al jaren leuk, en hem pas 2 weken Waardoor ik de hele avond met m'n rug naar hem heb gezeten, hij zich dood ongelukkig voelde en ik helemaal in de hemel was door haar. Maar goed, dat soort dingen bespreek je allemaal pas achteraf he Gelukkig begreep ie het wel.
Gloria, blij te horen dat jij het ook begrijpt. Ook al heb je 't zelf niet bij vrouwen. Bij mannen is dat ook absoluut het geval.
Gast- Gast
Ik regel wel wat voor je .
Hebben jullie trouwens wel dat je van het uiterlijk van een man wel geil kunt worden? Dat heb ik ook echt niet. Pas als ie gaat bewegen of bepaalde dingen gaat zeggen, dan kan het invloed hebben op mijn hypofyse , maar alleen uiterlijk. Sommige vrouwen worden geil van een mooi, gespierd lijf an sich. Ik vind het dan gewoon mooi, echt heel mooi, maar ik kan er nog vrij onaangetast naar kijken.
Hebben jullie trouwens wel dat je van het uiterlijk van een man wel geil kunt worden? Dat heb ik ook echt niet. Pas als ie gaat bewegen of bepaalde dingen gaat zeggen, dan kan het invloed hebben op mijn hypofyse , maar alleen uiterlijk. Sommige vrouwen worden geil van een mooi, gespierd lijf an sich. Ik vind het dan gewoon mooi, echt heel mooi, maar ik kan er nog vrij onaangetast naar kijken.
Gast- Gast
Gloria schreef:Ik regel wel wat voor je .
Ik heb hetzelde, behalve als ik vrijgezel ben en lang geen seks heb gehad. Dan wordt het anders. Maar word niet zo snel opgewonden van mensen.
Laatst aangepast door Jen_ op vr 4 feb 2011 - 11:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Je moet een beetje creatief lezen joh.Tea-Leaf schreef:Gloria schreef:Naaa, ik val echt NIET op vrouwen. Ik kan ze wel mooi vinden, zelfs zo mooi dat ik er bijna mijn ogen niet van af kan houden, maar da's nooit seksueel eigenlijk. Ik zou ook echt niet met een vrouw zoenen. Maar be my guest als je dat wel hebt, geen probleem.
Haha, al zou t voor jou wel een probleem zijn, ik denk niet dat een ander zich daardoor laat tegenhouden
Gast- Gast
Ik vind Ellen ten Damme ook erg geil. Verder vind ik Lieke van Lexmond ook waanzinnig lekker. maar boven alles mn ex-vriendin
Gast- Gast
Nee, bij mij draait het ook om het bewegen, de manier van doen, alles eigenlijk. Van een foto word ik eigenlijk nooit warm.
Gast- Gast
Nee spieren doen mij echt helemaal niets.
En nee ik word niet echt geil van een foto ofzo. Nou ja, niet van een bekend persoon ofzo. Hoogstens binnen een relatie.
Maar zowel bij mannen als vrouwen vind ik inderdaad vaak het bewegende beeld zo veel interessanter. Dus in het echt, of op tv dan bewegend beeld. Maar zo'n foto, neuh. En al helemaal geen spierbonken.
En nee ik word niet echt geil van een foto ofzo. Nou ja, niet van een bekend persoon ofzo. Hoogstens binnen een relatie.
Maar zowel bij mannen als vrouwen vind ik inderdaad vaak het bewegende beeld zo veel interessanter. Dus in het echt, of op tv dan bewegend beeld. Maar zo'n foto, neuh. En al helemaal geen spierbonken.
Gast- Gast
Gloria schreef:Ik regel wel wat voor je .
Van een foto niet nee. Ik vind zelfs sommige mannen of vrouwen met perfect lichaam op foto echt totaal niet aantrekkelijk, hoe perfect ze ook lijken.
Maar wel als ik iemand dan op tv zie of hoor, dat kan me dan wel weer aanspreken. En natuurlijk liever nog irl. Het gaat niet alleen om het uiterlijk, maar ook om gedrag en uitstraling.
Gast- Gast
Nehh dat heb ik ook niet zo bij mannen hoor, het zit m meer in wat hij zegt of doet!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Gloria schreef:Je moet een beetje creatief lezen joh.Tea-Leaf schreef:Gloria schreef:Naaa, ik val echt NIET op vrouwen. Ik kan ze wel mooi vinden, zelfs zo mooi dat ik er bijna mijn ogen niet van af kan houden, maar da's nooit seksueel eigenlijk. Ik zou ook echt niet met een vrouw zoenen. Maar be my guest als je dat wel hebt, geen probleem.
Doe ik ook. Je moet mijn reactie ook een beetje met een korreltje nemen
Gast- Gast
Ja, precies dat.Liva schreef:Nee, bij mij draait het ook om het bewegen, de manier van doen, alles eigenlijk. Van een foto word ik eigenlijk nooit warm.
Gast- Gast
Een korreltje suiker dan .Tea-Leaf schreef:Doe ik ook. Je moet mijn reactie ook een beetje met een korreltje nemen
Gast- Gast
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Als ik op vrouwen zou vallen, dan....
» Vrouwen & computers...
» Vrouwen, pfff;-)
» Fortuinlijke vrouwen.
» Vrouwen vs mannen
» Vrouwen & computers...
» Vrouwen, pfff;-)
» Fortuinlijke vrouwen.
» Vrouwen vs mannen