Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrouwen, pfff;-)

5 plaatsers

Ga naar beneden

Vrouwen, pfff;-) Empty Vrouwen, pfff;-)

Bericht  Puk zo 18 maa 2012 - 2:02

Mijn vriendinnen zijn ook een lekker stel bij elkaarVrouwen, pfff;-) 827601 Ik had een mailtje gestuurd met de vraag: Wie wil er in de meivakantie met mij naar de musical Wicked, en dan maken we er lekker een nachtje weg van, met shoppen en wandelen langs het strand enzo.

Krijg ik van 1 terug: Ik wil wel een nachtje weg, maar ik hoef niet zo nodig naar Wicked!

Van de ander krijg ik terug: Ik wil wel een keer naar Wicked maar niet in de meivakantie, liever ee keer in het weekend, dus kunnen we niet gewoon een nachtje weggaan?

En de 3e zegt: Ik wil wel naar Wicked, maar ik heb niet zoveel geld, ik wil wel lekker shoppen ofzo:shock:

Waarom zeggen ze niet gewoon JA of NEE? Wat is daar zo moeilijk aan..haha! Ik heb ze ook alle mailtjes doorgestuurd en ze moesten alle 3 keihard lachen om hun reacties....zucht, dat wordt geen Wicked in de meivakantieVrouwen, pfff;-) 166342
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen, pfff;-) Empty Re: Vrouwen, pfff;-)

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 2:06

Opzich zeggen ze toch gewoon allemaal nee tegen jouw voorstel? Als je van allemaal alleen een mail had gekregen met 'Nee' komt dat toch ook niet leuk over? Lijkt me juist prima dat ze aangeven wat ze wel graag willen.

Gast
Gast

Bericht  Japie zo 18 maa 2012 - 2:12

Ze komen allemaal met een alternatief om te gaan doen. Als het mij niet uit zou komen om wat voor reden dan ook zou ik dan ook doen. Is altijd leuker dan helemaal niks gaan doen toch.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Puk zo 18 maa 2012 - 2:17

Het is meer dat ik het grappig vindt dat ze allemaal wel wat willen, maar allemaal wat anders. Meer zo van: hoe moeilijk is het om gewoon ja of nee te zeggen;-) IK wil graaag naar Wicked, dat is waar het om draait, naja vaag, maar ik kreeg er een lachkick van:lol:
Puk
Puk
Prater
Prater

Bericht  TGR zo 18 maa 2012 - 2:38

Ik snap het probleem niet? Ik ga ook geen geld uitgeven aan iets wat me niet leuk lijkt. Wees blij dat je vriendinnen zo eerlijk zijn daarover. Jouw idee is heus niet automatisch het leukste of beste idee.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  RYW zo 18 maa 2012 - 2:41

Puk schreef:Het is meer dat ik het grappig vindt dat ze allemaal wel wat willen, maar allemaal wat anders. Meer zo van: hoe moeilijk is het om gewoon ja of nee te zeggen;-) IK wil graaag naar Wicked, dat is waar het om draait, naja vaag, maar ik kreeg er een lachkick van:lol:

Ik vind het ook wel grappig. Jij noemt 3 dingen en zij vinden alle drie maar 1 daarvan leuk, en allemaal net wat anders smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Puk zo 18 maa 2012 - 2:50

RYW schreef:
Puk schreef:Het is meer dat ik het grappig vindt dat ze allemaal wel wat willen, maar allemaal wat anders. Meer zo van: hoe moeilijk is het om gewoon ja of nee te zeggen;-) IK wil graaag naar Wicked, dat is waar het om draait, naja vaag, maar ik kreeg er een lachkick van:lol:

Ik vind het ook wel grappig. Jij noemt 3 dingen en zij vinden alle drie maar 1 daarvan leuk, en allemaal net wat anders Vrouwen, pfff;-) 561177

Gelukkig maar, begon al aan mezelf te twijfelen;-)
Puk
Puk
Prater
Prater

Bericht  Puk zo 18 maa 2012 - 2:50

TGR schreef:Ik snap het probleem niet? Ik ga ook geen geld uitgeven aan iets wat me niet leuk lijkt. Wees blij dat je vriendinnen zo eerlijk zijn daarover. Jouw idee is heus niet automatisch het leukste of beste idee.

Waar zie je mij zeggen dat er een probleem is? Ik vind het gewoon grappig............maar dat mag blijkbaar niet?
Puk
Puk
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 2:55

Waaruit maak je op dat jij het niet grappig mag vinden?

Gast
Gast

Bericht  RYW zo 18 maa 2012 - 3:09

Ik denk omdat bijna iedereen er vanuit gaat dat ze het als een probleem ziet in plaats van iets grappigs, door de reacties als 'wees blij dat' en 'wat is het probleem'. Er is geen probleem, ze vindt het gewoon een grappige en typisch vrouwelijke reactie die alle drie de vriendinnen onafhankelijk van elkaar doen. Niemand zegt dat ze het niet grappig mag vinden, maar er hoeven ook niet overal problemen gezien te worden waar ze niet zijn.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 3:11

RYW schreef:Ik denk omdat bijna iedereen er vanuit gaat dat ze het als een probleem ziet in plaats van iets grappigs, door de reacties als 'wees blij dat' en 'wat is het probleem'. Er is geen probleem, ze vindt het gewoon een grappige en typisch vrouwelijke reactie die alle drie de vriendinnen onafhankelijk van elkaar doen. Niemand zegt dat ze het niet grappig mag vinden, maar er hoeven ook niet overal problemen gezien te worden waar ze niet zijn.
Eens. Ik denk dat o.a TGR het te serieus neemt Wink

Gast
Gast

Bericht  Puk zo 18 maa 2012 - 8:29

Zelda schreef:
RYW schreef:Ik denk omdat bijna iedereen er vanuit gaat dat ze het als een probleem ziet in plaats van iets grappigs, door de reacties als 'wees blij dat' en 'wat is het probleem'. Er is geen probleem, ze vindt het gewoon een grappige en typisch vrouwelijke reactie die alle drie de vriendinnen onafhankelijk van elkaar doen. Niemand zegt dat ze het niet grappig mag vinden, maar er hoeven ook niet overal problemen gezien te worden waar ze niet zijn.
Eens. Ik denk dat o.a TGR het te serieus neemt Wink

Inderdaad..ik kreeg een beetje het idee dat het als probleem gezien wordt terwijl ik het alleen maar grappig vond:-)
Puk
Puk
Prater
Prater

Bericht  Susan zo 18 maa 2012 - 8:46

Het is wel grappig, maar ik vind het niet echt typisch vrouwelijk of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 9:28

Haha, ik vind dit ook typisch vrouwelijk en merk het ook vaak om me heen. Maar aan de andere kant is het netjes dat ze redenen noemen, anders klinkt het ook zo bot.

Mannen reageren vaak meer kortaf. Zij denken dan 'Nee, ik wil niet mee naar Wicked, dus ik meld me af', terwijl vrouwen proberen een tussenweg te zoeken door bijvoorbeeld een andere datum of een andere activiteit voor te stellen, of door maar een halve dag mee te doen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: