Als jij op vrouwen viel
+29
Flippin' Bitch
M-G
Mida4you
TGR
Jordana
Daya25
Mariposa
Pannetoet
Alias
TNMN
Caresses
CaptainSpectacular
Moon
Merai
Carra
mzcharlotte
Shy
Blond
Jeanette
SoGood
nina
smooch
Monte
Cheesegirl
Inge
Bliss
Beachgirl
Roze Roos
aniet
33 plaatsers
Pagina 7 van 8
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Als jij op vrouwen viel
CaptainSpectacular schreef:Bedoel je "gaar"?
haha ja zoiets Hmm.. de foto komt er niet op! Maar via de link zie je de foto wel..
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
Canarice van Houten?Lilith schreef:Geel.CaptainSpectacular schreef:Bedoel je "gaar"?
Gast- Gast
Josie Maran (Sorry voor het formaat ).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
(bij Jessica Szohr moet ik altijd aan Jen denken trouwens)
Dit vind ik wel vrouwen met sex-appeal (daar kan ik wel een trucje op )
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Ik val ook niet op vrouwen maar van haar krijg ik het wel warm !
Elisha Cuthbert
Elisha Cuthbert
Gast- Gast
Kijk hier hou ik van zo'n topic dat filmpje van die "man" van Jen vind ik ook heel sexy.
Jennifer Garner
Gwen Stefani
En deze clip... wauw
Jennifer Garner
Gwen Stefani
En deze clip... wauw
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Liva schreef:Haha, ja zegmaar, ik vind Ellen ook een hele mooie vrouw. Maar niet geil btw
Nou specifiek die foto, daar wel. Verder valt het wel mee ja.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
*
Laatst aangepast door Baileys op do 26 mei 2011 - 1:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
CKC schreef:
Eva Mendes. Ik vind haar mooi..
Jaaa zij is écht mooi! Ik vind Doutzen Kroes ook écht een prachtvrouw! Supermodel maar toch heel nuchter .. Katja Römer-Schuurman vind ik heel sexy En Amanda Seyfried vind ik ook heel mooi »
En dan nog Carice van Houten .... maar ik heb werkelijk geen idee welke vrouw ik geil vind Ga ik even over nadenken haha!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ben 100% hetero maar vind deze vrouwen echt sexy . Vooral brunettes dus.
Angelina Jolie:
Penelope Cruz:
Aishwarya Rai:
Megan Fox:
Angelina Jolie:
Penelope Cruz:
Aishwarya Rai:
Megan Fox:
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
CKC schreef:
Eva Mendes. Ik vind haar mooi..
Eva Mendes vind ik ook erg mooi. Net als Jessica Alba.. Ik vind vrouwen die zo'n huidskleur/haar hebben echt prachtig.
Gast- Gast
[quote="TNMN"]
[quote]
Die foto van haar spreekt mij wel echt een stuk meer aan dan hoe ze er in gossip girl uitziet haha :o
[quote]
Die foto van haar spreekt mij wel echt een stuk meer aan dan hoe ze er in gossip girl uitziet haha :o
Gast- Gast
Cote de Pablo
Mariska Hargitay
Daya25- Fluisteraar
- Aantal berichten : 54
Punten : 56
Registratiedatum : 30-11-10
Jordana Brewster
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik vind iemand pas echt leuk als ik ook weet hoe ze in het leven staan enz. Ik moet meer van de persoon weten dan alleen op de hoogte zijn van zijn/haar looks. Alleen uiterlijk werkt niet voor me.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Ik vind iemand pas echt leuk als ik ook weet hoe ze in het leven staan enz. Ik moet meer van de persoon weten dan alleen op de hoogte zijn van zijn/haar looks. Alleen uiterlijk werkt niet voor me.
Echt nooit? Ook niet als het puur om geilheid gaat?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ben het wel een beetje met TGR eens eigenlijk, als ik kijk naar welke foto's ik heb geplaatst en waarom, dat heeft zelden alleen met uiterlijk te maken (al zijn het ook voor een deel actrices en gaat het dus meer om een personage dat ze vertolken en niet om wie ze in het echt zijn, daarom kan het zomaar zijn dat ik iemand in een bepaalde rol supersexy vind, maar in een andere rol niet).Merai schreef:TGR schreef:Ik vind iemand pas echt leuk als ik ook weet hoe ze in het leven staan enz. Ik moet meer van de persoon weten dan alleen op de hoogte zijn van zijn/haar looks. Alleen uiterlijk werkt niet voor me.
Gast- Gast
Ik heb dat ook hoor. Ik kan pas wat voor iemand gaan voelen (zelfs al is het maar op seksueel gebied) als ik die persoon beter heb leren kennen. Mensen hebben ook niet zo snel een wow-factor voor me.Lilith schreef:Ben het wel een beetje met TGR eens eigenlijk, als ik kijk naar welke foto's ik heb geplaatst en waarom, dat heeft zelden alleen met uiterlijk te maken (al zijn het ook voor een deel actrices en gaat het dus meer om een personage dat ze vertolken en niet om wie ze in het echt zijn, daarom kan het zomaar zijn dat ik iemand in een bepaalde rol supersexy vind, maar in een andere rol niet).Merai schreef:TGR schreef:Ik vind iemand pas echt leuk als ik ook weet hoe ze in het leven staan enz. Ik moet meer van de persoon weten dan alleen op de hoogte zijn van zijn/haar looks. Alleen uiterlijk werkt niet voor me.
Ik heb me in mijn puberteit bijvoorbeeld jarenlang afgevraagd waarom ik geen acteurs of boybands ofzo had waar ik helemaal warm vanbinnen van werd, maar ik bijvoorbeeld wel een zwak kreeg voor mijn lerares Duits en mijn leraar economie
Laatst aangepast door Maple op zo 6 feb 2011 - 7:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maple schreef:Ik heb dat ook hoor. Ik kan pas wat voor iemand gaan voelen (zelfs al is het maar op seksueel gebied) als ik die persoon beter heb leren kennen. Mensen hebben ook niet zo snel een wow-factor voor me.Lilith schreef:Ben het wel een beetje met TGR eens eigenlijk, als ik kijk naar welke foto's ik heb geplaatst en waarom, dat heeft zelden alleen met uiterlijk te maken (al zijn het ook voor een deel actrices en gaat het dus meer om een personage dat ze vertolken en niet om wie ze in het echt zijn, daarom kan het zomaar zijn dat ik iemand in een bepaalde rol supersexy vind, maar in een andere rol niet).Merai schreef:TGR schreef:Ik vind iemand pas echt leuk als ik ook weet hoe ze in het leven staan enz. Ik moet meer van de persoon weten dan alleen op de hoogte zijn van zijn/haar looks. Alleen uiterlijk werkt niet voor me.
Andersom werkt het ook. Iemand op mijn werk, daar was ik de eerste keer dat ik hem zag hevig van onder de indruk. Maar een paar weken later is er níets van over, want hij is dan wel knap, maar ZO ontzettend Saai! En dan blijft het ook niet leuk om ernaar te kijken. En daarbij: geiligheid zit voornamelijk tussen mijn oren en komt niet door waar ik naar kijk (al kan het wel helpen). Het is meer hoe het aanvoelt als iemand in de buurt is. Van plaatjes of filmpjes word ik ook niet bepaald opgewonden ofzo. Daar is wel meer voor nodig.
Gast- Gast
Ik heb daar eigenlijk nooit zo over nagedacht, zoals zo'n Ellen ten Damme op de foto staat ergens in dit topic.. rrr Dat is natuurlijk ook omdat je weet hoe ze zich verder opstelt maar toch. In het dagelijks leven kan ik ook ontzettend op mooie mensen afknappen als ze heel saai/arrogant/iets anders vervelends zijn, maar als het om dit soort foto's gaat dan heb ik daar toch niet heel veel achtergrond bij nodig
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Carice van Houten vindt ik een erg mooie vrouw!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Lilith schreef:Ben het wel een beetje met TGR eens eigenlijk, als ik kijk naar welke foto's ik heb geplaatst en waarom, dat heeft zelden alleen met uiterlijk te maken (al zijn het ook voor een deel actrices en gaat het dus meer om een personage dat ze vertolken en niet om wie ze in het echt zijn, daarom kan het zomaar zijn dat ik iemand in een bepaalde rol supersexy vind, maar in een andere rol niet).Merai schreef:TGR schreef:Ik vind iemand pas echt leuk als ik ook weet hoe ze in het leven staan enz. Ik moet meer van de persoon weten dan alleen op de hoogte zijn van zijn/haar looks. Alleen uiterlijk werkt niet voor me.
Dat dus. Het is nooit alleen maar het uiterlijk voor me.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Als ik op vrouwen zou vallen, dan....
» Vrouwen & computers...
» Vrouwen, pfff;-)
» Fortuinlijke vrouwen.
» Vrouwen vs mannen
» Vrouwen & computers...