Als jij op vrouwen viel
+29
Flippin' Bitch
M-G
Mida4you
TGR
Jordana
Daya25
Mariposa
Pannetoet
Alias
TNMN
Caresses
CaptainSpectacular
Moon
Merai
Carra
mzcharlotte
Shy
Blond
Jeanette
SoGood
nina
smooch
Monte
Cheesegirl
Inge
Bliss
Beachgirl
Roze Roos
aniet
33 plaatsers
Pagina 2 van 8
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Als jij op vrouwen viel
Kristen StewartHayley WilliamsRihannaKaty Perry
Laatst aangepast door Mimpie op vr 4 feb 2011 - 10:27; in totaal 2 keer bewerkt
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk filmpje, Jen. Ze is idd wel erg mannelijk, maar dat heeft wel wat.
Jen, geeft niets hoor schat
Ik kijk ook rare filmpjes, deze filmpjes vind ik zo grappig. Is samengesteld, met Evangeline Lily (Kate uit Lost) en Kate Walsh (Addison uit GA/PP)
En deze, alleen helaas helaas is hier het geluid weggehaald, maar er staan wel subtitles bij. deze is wel echt heel grappig gedaan
Jen, geeft niets hoor schat
Ik kijk ook rare filmpjes, deze filmpjes vind ik zo grappig. Is samengesteld, met Evangeline Lily (Kate uit Lost) en Kate Walsh (Addison uit GA/PP)
En deze, alleen helaas helaas is hier het geluid weggehaald, maar er staan wel subtitles bij. deze is wel echt heel grappig gedaan
Gast- Gast
Ik vind Katy Holmes ook mooi, en knap, maar niet -om het hmr even plat te zetten, geil.- En dat is wat ik bedoel in dit topic, niet perse vrouwen die je heel mooi vindt.
Gast- Gast
Ik vind Katie Holmes een mooi "meisje", maar ik zou er nooit op vallen. Zo iemand als Shane uit The L Word vind ik dan wel weer enorm opwindend.
Sara Ramirez is ook zeker een mooie vrouw, vindt mijn vriend ook. Ze heeft een onwijs sexy uitstraling en een heel mooi vrouwlijk figuur!
Sara Ramirez is ook zeker een mooie vrouw, vindt mijn vriend ook. Ze heeft een onwijs sexy uitstraling en een heel mooi vrouwlijk figuur!
Gast- Gast
Ja, Jen, JA! Shane is dus echt hot en haar uit het bovenstaande filmpje vond ik ook altijd wat hebben ja, hoe heet 'ze' ook alweer in de serie? En heb je Carmen inmiddels ook gezien? (zit ook veel in je eerste filmpje van Shane)
Ik denk nog even verder...
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Ja, Jen, JA! Shane is dus echt hot en haar uit het bovenstaande filmpje vond ik ook altijd wat hebben ja, hoe heet 'ze' ook alweer in de serie? En heb je Carmen inmiddels ook gezien? (zit ook veel in je eerste filmpje van Shane)
Ja heb Carmen gezien, en ze is prachtig, maar niet hot zoals Shane Fijn, een medestander in dit topic, haha!
Gast- Gast
Ivan!Bliss schreef:Ja, Jen, JA! Shane is dus echt hot en haar uit het bovenstaande filmpje vond ik ook altijd wat hebben ja, hoe heet 'ze' ook alweer in de serie? En heb je Carmen inmiddels ook gezien? (zit ook veel in je eerste filmpje van Shane)
Gast- Gast
En ze is oud maar ik vind Angela Groothuizen echt een prachtige vrouw:
Gast- Gast
Katie Holmes' vind ik wel mooi, maar niet bijzonder. Scarlet Johansson vind ik wel heel mooi.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Ha, dan ben ik dus niet gek! Ik vind Angela ook een lekker wijf
Ik dacht ook al dat ik gek was. Mischien zijn we allebei gek
Gast- Gast
Vind Angela ook een mooie vrouw
Eva Longoria
Eva Longoria
Laatst aangepast door Inge op vr 4 feb 2011 - 10:30; in totaal 2 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Sunprincess schreef:Tea-Leaf schreef:Ha, dan ben ik dus niet gek! Ik vind Angela ook een lekker wijf
Ik dacht ook al dat ik gek was. Mischien zijn we allebei gek
Dat is niet erg
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Ha, dan ben ik dus niet gek! Ik vind Angela ook een lekker wijf
Oh ik vind haar zoooooo vreselijk haha. Mèn wat heeft die vrouw een poephoofd (uitdrukking gezicht).
Gast- Gast
Katie Holmes.. zou ik het ook niet op kunnen doen..
Maar als Scarlett tegenover me zou staan, oehh! Dan krijg ik spontaan gevoelens denk ik!!
Maar als Scarlett tegenover me zou staan, oehh! Dan krijg ik spontaan gevoelens denk ik!!
Gast- Gast
Voor mij zit er ook een heel duidelijk verschil in gewoon mooie vrouwen en geile vrouwen (die trouwens ook mooi zijn, maar anders)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Liva schreef:Tea-Leaf schreef:Ha, dan ben ik dus niet gek! Ik vind Angela ook een lekker wijf
Oh ik vind haar zoooooo vreselijk haha. Mèn wat heeft die vrouw een poephoofd (uitdrukking gezicht).
Echt niet. Maar ja, Sunprincess en ik zijn gek
Gast- Gast
Volgens mij zou ik als man zijnde echt vallen op de good girls.
Vanochtend zat ik naar Koffietijd te kijken en daar was Angela Schijf te zien. Ik vond haar ook wel heel erg mooi, om eerlijk te zijn.
Vanochtend zat ik naar Koffietijd te kijken en daar was Angela Schijf te zien. Ik vond haar ook wel heel erg mooi, om eerlijk te zijn.
Gast- Gast
Autumn Reeser;
Gaby Blaaser vind ik zeker wel wat hebben;
Hilary Burton vind ik sexy;
En op wie ik al járen een crush heb;
Angela Schijf
Gaby Blaaser vind ik zeker wel wat hebben;
Hilary Burton vind ik sexy;
En op wie ik al járen een crush heb;
Angela Schijf
Gast- Gast