Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als ik op vrouwen zou vallen, dan....

+16
Daya25
JD
Alias
SuperGrover
Oasis
Guus
Sugarfall
Cherique
Phileine
Sterre
Fearie
mzcharlotte
Raindrop
_DoI
Susan
Jeanette
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Als ik op vrouwen zou vallen, dan.... Empty Als ik op vrouwen zou vallen, dan....

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 5:13

koos ik voor Leighton Meester!
Als ik op vrouwen zou vallen, dan.... FP_6142784_TRG_Meester_Leighton_HerbEss_112410

En natuurlijk voor Scarlet Johansson, maar dat was al geen geheim meer.

En jullie? Welke girl crushes hebben jullie?

Ps. ik ben 100% hetero hoor, maar oh, wat vind ik sommige vrouwen toch mooi!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik op vrouwen zou vallen, dan.... Empty Re: Als ik op vrouwen zou vallen, dan....

Bericht  Jeanette za 27 nov 2010 - 5:37

Ik vind Sylvie Meis tegenwoordig echt een schitterende vrouw!

Als ik op vrouwen zou vallen, dan.... 1111298846_5_qgti
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Als ik op vrouwen zou vallen, dan.... Empty Re: Als ik op vrouwen zou vallen, dan....

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 5:42

@ Jeanette: Ik vind haar tegenwoordig ook veel meer klasse uitstralen dan voorheen! Ze ziet er ook echt heel zelfverzekerd uit en ze straalt als een echte powervrouw! Ik vraag me alleen wel af of ze in het echte leven ook echt leuk is..

Gast
Gast

Bericht  Susan za 27 nov 2010 - 6:03

Hanna Verboom, ik kende haar niet, maar ze speelt mee in Feuten, daar vind ik haar erg mooi.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _DoI za 27 nov 2010 - 6:04

Ik vind Simone Simons en Jennifer Aniston erg mooi.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 6:39

Hmmm, ik vind Sylvie Meis met dat korte haar ook heel leuk!
Verder vind ik Halle Berry heel mooi! Oh en Eva Longoria.

Gast
Gast

Bericht  Raindrop za 27 nov 2010 - 6:41

Cheryl Cole en Juliette Van Ardenne.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  mzcharlotte za 27 nov 2010 - 6:42

Mijn nieuwe liefde is Enora van SYTYCD, ze is zoooo mooi!

Als ik op vrouwen zou vallen, dan.... 10328_1218592910765_1407176381_632558_2181235_n
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 7:04

Ik val net zo hard op vrouwen als op mannen, maar momenteel springt er niet echt iemand voor me uit qua lady celebs of BN'ers.
Er zijn zoveel mooie mensen op de wereld... Vaak is t voor mij chlichématig genoeg dat een combi van uiterlijk en uitstraling me het meeste raakt, en ik het om die reden warmer kan krijgen van iemand die ik persoonlijk ken of tegenkom dan iemand van tv of uit een blad. Nonverbale communicatie kan je enorm raken. ( Gottegot, wat ben ik weer aan het blaten, Tea-Leaf, hou je snoet eens dicht nu )

Al kwijl ik wel even mee met de mooie foto's die hier geplaatst worden Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 7:08

Die schoenen van Leighton Meester!!! Die zijn zooo prachtig... Enne, she's half Dutch!

Gast
Gast

Bericht  Fearie za 27 nov 2010 - 7:13

Gloria schreef:Die schoenen van Leighton Meester!!! Die zijn zooo prachtig... Enne, she's half Dutch!

Dat was ook het eerste wat ik dacht, wauw! Die schoenen, prachtig ! Very Happy :shock:

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  mzcharlotte za 27 nov 2010 - 7:15

Fearie schreef:
Gloria schreef:Die schoenen van Leighton Meester!!! Die zijn zooo prachtig... Enne, she's half Dutch!

Dat was ook het eerste wat ik dacht, wauw! Die schoenen, prachtig ! Very Happy :shock:

Misschien tijd om het topic om te dopen naar "Als ik op schoenen zou vallen, dan..."
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Sterre za 27 nov 2010 - 8:17

Ik val ook op mannen maar kan vrouwen heel erg mooi vinden. Zo viel me laatst op dat Ellen Page (Juno, Inception) echt prachtig is! Ik vind haar altijd iets heel stoers maar ook kwetsbaars uitstralen. Meisjesachtig maar ook vrouwelijk.

Als ik op vrouwen zou vallen, dan.... Ellen-Page-244x300

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 8:52

Ik vind dit wel een mooie vrouw

Als ik op vrouwen zou vallen, dan.... Elisha-cuthbert-1600x1200-21059
Elisha Cuthbert

Gast
Gast

Bericht  Phileine za 27 nov 2010 - 9:25

Veel, maar deze komen als eerste in mij op:

Sophie Tabouret (speelde vroeger in Cut, een serie die BNN uitgezonden heeft).
Victoria Koblenko
Sara Kroos
Wende Snijders
Miljuschka Witzenhausen
Ellen ten Damme
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Jeanette za 27 nov 2010 - 10:50

Youandi schreef:@ Jeanette: Ik vind haar tegenwoordig ook veel meer klasse uitstralen dan voorheen! Ze ziet er ook echt heel zelfverzekerd uit en ze straalt als een echte powervrouw! Ik vraag me alleen wel af of ze in het echte leven ook echt leuk is..

Jaa vroeger vond ik haar echt 1000 in een dozijn figuur, maar tegenwoordig vind ik haar zeker meer uitstralen en veel mooier!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Cherique za 27 nov 2010 - 12:15

Emma Watson, maar dan nog wel met lang haar Wink Ookal staat dat korte haar ook niet verkeerd.
Als ik op vrouwen zou vallen, dan.... Thumb-carter-bowman-2
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 12:24

Wat grappig, dat wist ik niet! Ging gelijk even Wikipedia'en en vond dit:

Leighton Meester (Marco Island (Florida), 9 april 1986) is een Amerikaans actrice.

Het verhaal gaat dat Meester bijna in de gevangenis geboren was. Haar moeder zat destijds in de cel wegens een drugsdeal, maar werd voor de bevalling tijdelijk overgebracht naar een ziekenhuis. Meesters vader is een Nederlandse drugshandelaar, vandaar ook haar Nederlandse achternaam.

Gezellig...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 22:16

Als ik op vrouwen zou vallen, dan.... Kate_Walsh_in_sweater

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall za 27 nov 2010 - 22:49

Als ik op vrouwen zou vallen, dan.... Cheryl%20Cole%20cancels%20TV,%20radio%20appearances
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 23:02

Tea-Leaf schreef:Ik val net zo hard op vrouwen als op mannen, maar momenteel springt er niet echt iemand voor me uit qua lady celebs of BN'ers.
Er zijn zoveel mooie mensen op de wereld... Vaak is t voor mij chlichématig genoeg dat een combi van uiterlijk en uitstraling me het meeste raakt, en ik het om die reden warmer kan krijgen van iemand die ik persoonlijk ken of tegenkom dan iemand van tv of uit een blad. Nonverbale communicatie kan je enorm raken. ( Gottegot, wat ben ik weer aan het blaten, Tea-Leaf, hou je snoet eens dicht nu )

Al kwijl ik wel even mee met de mooie foto's die hier geplaatst worden Laughing

Same here Wink Hoewel ik Blake Lively
Als ik op vrouwen zou vallen, dan.... Blake_lively
Iets bijzonder aantrekkelijks vind hebben!

Ik vind veel vrouwen mooi, er zijn ook gewoon veel mooie mensen, zoals Tea al zei Wink Maar de vrouwen die ik aantrekkelijk vind, zijn vaak de vrouwen die niet standaard mooi zijn, niet perfect zijn, maar wel een waanzinnig mooie lach hebben, of op een bepaalde manier kijken, mooie ogen etc... Uitstraling dus :p

Gast
Gast

Bericht  Guus zo 28 nov 2010 - 0:45

Ik val niet op vrouwen, maar sommige zijn zo verschrikkelijk mooi dat ik ze alleen maar na kan staren. Ik moest backstage werken bij een optreden van o.a. John Ledgend... nou vind ik hem woest aantrekkelijk (maar bleek vooral op het podium niet zozeer om hem gewoon te zien lopen) maar zijn vriendin Chrissy Teigen is echt zo mooi! Ze liep daar ook zo relaxed in een mooie jurk en flipflops, super mooie lach... die uitstraling wauw:

Als ik op vrouwen zou vallen, dan.... John-Legend-&-Chrissy-Teigen-gal

En hetzelfde heb ik met de vrouw van Dinand Wosthoff, ze wonen hier in de buurt en ze is zo verschrikkelijk mooi! en zo'n open lieve uitstraling lekker geinen met de kinderen... och was zwaar onder de indruk!

Als ik op vrouwen zou vallen, dan.... 770e295a354187980a7ea3b367fecc6f
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 2:48

@ Trisha: Blake Lively heeft inderdaad ook iets... Komt door die ogen denk ik, en dat gezichtje. Volgens mij is zij echt heel lief!

Als ik op vrouwen zou vallen, dan.... Blake-Lively

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 2:52

Ik kan het even niet laten.... SCARLETT!

Als ik op vrouwen zou vallen, dan.... Scarlett_johansson
Als ik op vrouwen zou vallen, dan.... Scarlett_Johansson_Film_987987
Als ik op vrouwen zou vallen, dan.... Scarlett-johansson-dark-red-hair

Echt, als ik haar zie... drunken

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 3:57

Ik ben verliefd op Cheryl Cole Very Happy

Als ik op vrouwen zou vallen, dan.... Article-1090300-02B0FC86000005DC-840_634x764

Als ik op vrouwen zou vallen, dan.... Cheryl-cole

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: