Als ik op vrouwen zou vallen, dan....
+16
Daya25
JD
Alias
SuperGrover
Oasis
Guus
Sugarfall
Cherique
Phileine
Sterre
Fearie
mzcharlotte
Raindrop
_DoI
Susan
Jeanette
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Als ik op vrouwen zou vallen, dan....
koos ik voor Leighton Meester!
En natuurlijk voor Scarlet Johansson, maar dat was al geen geheim meer.
En jullie? Welke girl crushes hebben jullie?
Ps. ik ben 100% hetero hoor, maar oh, wat vind ik sommige vrouwen toch mooi!
En natuurlijk voor Scarlet Johansson, maar dat was al geen geheim meer.
En jullie? Welke girl crushes hebben jullie?
Ps. ik ben 100% hetero hoor, maar oh, wat vind ik sommige vrouwen toch mooi!
Gast- Gast
Re: Als ik op vrouwen zou vallen, dan....
Ik vind Sylvie Meis tegenwoordig echt een schitterende vrouw!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
@ Jeanette: Ik vind haar tegenwoordig ook veel meer klasse uitstralen dan voorheen! Ze ziet er ook echt heel zelfverzekerd uit en ze straalt als een echte powervrouw! Ik vraag me alleen wel af of ze in het echte leven ook echt leuk is..
Gast- Gast
Hanna Verboom, ik kende haar niet, maar ze speelt mee in Feuten, daar vind ik haar erg mooi.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind Simone Simons en Jennifer Aniston erg mooi.
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Hmmm, ik vind Sylvie Meis met dat korte haar ook heel leuk!
Verder vind ik Halle Berry heel mooi! Oh en Eva Longoria.
Verder vind ik Halle Berry heel mooi! Oh en Eva Longoria.
Gast- Gast
Cheryl Cole en Juliette Van Ardenne.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Mijn nieuwe liefde is Enora van SYTYCD, ze is zoooo mooi!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik val net zo hard op vrouwen als op mannen, maar momenteel springt er niet echt iemand voor me uit qua lady celebs of BN'ers.
Er zijn zoveel mooie mensen op de wereld... Vaak is t voor mij chlichématig genoeg dat een combi van uiterlijk en uitstraling me het meeste raakt, en ik het om die reden warmer kan krijgen van iemand die ik persoonlijk ken of tegenkom dan iemand van tv of uit een blad. Nonverbale communicatie kan je enorm raken. ( Gottegot, wat ben ik weer aan het blaten, Tea-Leaf, hou je snoet eens dicht nu )
Al kwijl ik wel even mee met de mooie foto's die hier geplaatst worden
Er zijn zoveel mooie mensen op de wereld... Vaak is t voor mij chlichématig genoeg dat een combi van uiterlijk en uitstraling me het meeste raakt, en ik het om die reden warmer kan krijgen van iemand die ik persoonlijk ken of tegenkom dan iemand van tv of uit een blad. Nonverbale communicatie kan je enorm raken. ( Gottegot, wat ben ik weer aan het blaten, Tea-Leaf, hou je snoet eens dicht nu )
Gast- Gast
Die schoenen van Leighton Meester!!! Die zijn zooo prachtig... Enne, she's half Dutch!
Gast- Gast
Gloria schreef:Die schoenen van Leighton Meester!!! Die zijn zooo prachtig... Enne, she's half Dutch!
Dat was ook het eerste wat ik dacht, wauw! Die schoenen, prachtig !
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Fearie schreef:Gloria schreef:Die schoenen van Leighton Meester!!! Die zijn zooo prachtig... Enne, she's half Dutch!
Dat was ook het eerste wat ik dacht, wauw! Die schoenen, prachtig !
Misschien tijd om het topic om te dopen naar "Als ik op schoenen zou vallen, dan..."
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik val ook op mannen maar kan vrouwen heel erg mooi vinden. Zo viel me laatst op dat Ellen Page (Juno, Inception) echt prachtig is! Ik vind haar altijd iets heel stoers maar ook kwetsbaars uitstralen. Meisjesachtig maar ook vrouwelijk.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Veel, maar deze komen als eerste in mij op:
Sophie Tabouret (speelde vroeger in Cut, een serie die BNN uitgezonden heeft).
Victoria Koblenko
Sara Kroos
Wende Snijders
Miljuschka Witzenhausen
Ellen ten Damme
Sophie Tabouret (speelde vroeger in Cut, een serie die BNN uitgezonden heeft).
Victoria Koblenko
Sara Kroos
Wende Snijders
Miljuschka Witzenhausen
Ellen ten Damme
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Youandi schreef:@ Jeanette: Ik vind haar tegenwoordig ook veel meer klasse uitstralen dan voorheen! Ze ziet er ook echt heel zelfverzekerd uit en ze straalt als een echte powervrouw! Ik vraag me alleen wel af of ze in het echte leven ook echt leuk is..
Jaa vroeger vond ik haar echt 1000 in een dozijn figuur, maar tegenwoordig vind ik haar zeker meer uitstralen en veel mooier!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Emma Watson, maar dan nog wel met lang haar Ookal staat dat korte haar ook niet verkeerd.
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Wat grappig, dat wist ik niet! Ging gelijk even Wikipedia'en en vond dit:Gloria schreef:Die schoenen van Leighton Meester!!! Die zijn zooo prachtig... Enne, she's half Dutch!
Leighton Meester (Marco Island (Florida), 9 april 1986) is een Amerikaans actrice.
Het verhaal gaat dat Meester bijna in de gevangenis geboren was. Haar moeder zat destijds in de cel wegens een drugsdeal, maar werd voor de bevalling tijdelijk overgebracht naar een ziekenhuis. Meesters vader is een Nederlandse drugshandelaar, vandaar ook haar Nederlandse achternaam.
Gezellig...
Gast- Gast
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Tea-Leaf schreef:Ik val net zo hard op vrouwen als op mannen, maar momenteel springt er niet echt iemand voor me uit qua lady celebs of BN'ers.
Same here Hoewel ik Blake Lively
Iets bijzonder aantrekkelijks vind hebben!
Ik vind veel vrouwen mooi, er zijn ook gewoon veel mooie mensen, zoals Tea al zei Maar de vrouwen die ik aantrekkelijk vind, zijn vaak de vrouwen die niet standaard mooi zijn, niet perfect zijn, maar wel een waanzinnig mooie lach hebben, of op een bepaalde manier kijken, mooie ogen etc... Uitstraling dus :p
Gast- Gast
Ik val niet op vrouwen, maar sommige zijn zo verschrikkelijk mooi dat ik ze alleen maar na kan staren. Ik moest backstage werken bij een optreden van o.a. John Ledgend... nou vind ik hem woest aantrekkelijk (maar bleek vooral op het podium niet zozeer om hem gewoon te zien lopen) maar zijn vriendin Chrissy Teigen is echt zo mooi! Ze liep daar ook zo relaxed in een mooie jurk en flipflops, super mooie lach... die uitstraling wauw:
En hetzelfde heb ik met de vrouw van Dinand Wosthoff, ze wonen hier in de buurt en ze is zo verschrikkelijk mooi! en zo'n open lieve uitstraling lekker geinen met de kinderen... och was zwaar onder de indruk!
En hetzelfde heb ik met de vrouw van Dinand Wosthoff, ze wonen hier in de buurt en ze is zo verschrikkelijk mooi! en zo'n open lieve uitstraling lekker geinen met de kinderen... och was zwaar onder de indruk!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
@ Trisha: Blake Lively heeft inderdaad ook iets... Komt door die ogen denk ik, en dat gezichtje. Volgens mij is zij echt heel lief!
Gast- Gast
Ik kan het even niet laten.... SCARLETT!
Echt, als ik haar zie...
Echt, als ik haar zie...
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Als jij op vrouwen viel
» vallen...
» Vrouwen & computers...
» nu op tlc man met drie vrouwen
» Vrouwen, pfff;-)
» vallen...
» Vrouwen & computers...