Als jij op vrouwen viel
+29
Flippin' Bitch
M-G
Mida4you
TGR
Jordana
Daya25
Mariposa
Pannetoet
Alias
TNMN
Caresses
CaptainSpectacular
Moon
Merai
Carra
mzcharlotte
Shy
Blond
Jeanette
SoGood
nina
smooch
Monte
Cheesegirl
Inge
Bliss
Beachgirl
Roze Roos
aniet
33 plaatsers
Pagina 5 van 8
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Als jij op vrouwen viel
Gloria schreef:Een korreltje suiker dan .Tea-Leaf schreef:Doe ik ook. Je moet mijn reactie ook een beetje met een korreltje nemen
Ja is goed. Is vriendelijker dan zout ( God wat ben ik vervelend vanavond, haha )
Gast- Gast
Heb ik normaal gesproken ook, behalve als ik naar de eerder geplaatste foto van Ellen ten Damme kijk hoorGloria schreef:Ja, precies dat.Liva schreef:Nee, bij mij draait het ook om het bewegen, de manier van doen, alles eigenlijk. Van een foto word ik eigenlijk nooit warm.
Gast- Gast
Elodie schreef:Heb ik normaal gesproken ook, behalve als ik naar de eerder geplaatste foto van Ellen ten Damme kijk hoorGloria schreef:Ja, precies dat.Liva schreef:Nee, bij mij draait het ook om het bewegen, de manier van doen, alles eigenlijk. Van een foto word ik eigenlijk nooit warm.
Ja, dat is dan toch ook weer zo.. Maar is dat niet omdat je haar al eerder op bewegend beeld hebt gezien?
Gast- Gast
Hmm moeilijk om dat dan nu te zeggen..maar nee, ik denk het niet.Tea-Leaf schreef:Elodie schreef:Heb ik normaal gesproken ook, behalve als ik naar de eerder geplaatste foto van Ellen ten Damme kijk hoorGloria schreef:Ja, precies dat.Liva schreef:Nee, bij mij draait het ook om het bewegen, de manier van doen, alles eigenlijk. Van een foto word ik eigenlijk nooit warm.
Ja, dat is dan toch ook weer zo.. Maar is dat niet omdat je haar al eerder op bewegend beeld hebt gezien?
Gast- Gast
Zo ik ga naar bed, lezen in mijn heerlijk kuise kinderboek over de prairie. Wel heel wat anders dan deze praat
Gast- Gast
Sweet dreams!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Jammer dat we hier geen 'vind ik leuk' knop hebbenMarin schreef:Zo ik ga naar bed, lezen in mijn heerlijk kuise kinderboek over de prairie. Wel heel wat anders dan deze praat
Gast- Gast
Elodie schreef:Jammer dat we hier geen 'vind ik leuk' knop hebbenMarin schreef:Zo ik ga naar bed, lezen in mijn heerlijk kuise kinderboek over de prairie. Wel heel wat anders dan deze praat
Ik vind dat sowieso echt te suf klinken op z'n Nederlands. Fail!
Gast- Gast
Beetje suf is leuk.Marin schreef:Elodie schreef:Jammer dat we hier geen 'vind ik leuk' knop hebbenMarin schreef:Zo ik ga naar bed, lezen in mijn heerlijk kuise kinderboek over de prairie. Wel heel wat anders dan deze praat
Ik vind dat sowieso echt te suf klinken op z'n Nederlands. Fail!
Gast- Gast
Foto's heb ik ook niet zoveel mee, ik vind het ook veel belangrijker hoe iemand in het 'echt' is. Ik vind sommige mensen echt waanzinnig sexy, maar op een foto blijft daar niets van over.
Ik doe toch maar even een poging:
Mia Tyler:
Rachel Evan Wood:
Ik doe toch maar even een poging:
Mia Tyler:
Rachel Evan Wood:
Gast- Gast
Kat von D, maar dan wel vóórdat ze ubermager en gestyled werd.
Dita von Teese, die heeft ook wel wat.
Gast- Gast
As usual:
Diane Kruger
En Lucy Hale
Een van de weinige brunettes die ik mooi vind! Ik "val" meestal op blond, zowel bij mannen als vrouwen haha
Diane Kruger
En Lucy Hale
Een van de weinige brunettes die ik mooi vind! Ik "val" meestal op blond, zowel bij mannen als vrouwen haha
Gast- Gast
Ik snap zelf het onderscheid tussen mannen en vrouwen nooit zo, op alle gebieden niet, maar ook bij 'erop vallen' niet. Of ik iemand al dan niet aantrekkelijk vindt hangt niet echt af van geslacht ofzo, dat is er gewoon opeens. Er zijn ook heel veel vrouwen die een hekel hebben aan 'vrouwelijke' mannen, maar ook dat vind ik vaak best aantrekkelijk, net als de vrouw die Jen hier als voorbeeld geeft in haar OP. Nou is het wel zo dat ik véél meer mannen tegenkom die ik aantrekkelijk vind, waar dat aan ligt weet ik niet precies. Die lijn ligt bij mij gewoon niet zo duidelijk, het verschil gewoon per persoon of ik iemand wel of niet aantrekkelijk vind, en daar heeft geslacht eigenlijk totaal geen invloed op.
Gast- Gast
Ik vind een vrouwenlichaam echt veel opwindender dan een mannen lichaam... om naar te kijken... in 't echt en ook op mooie foto's...Gloria schreef:Ik regel wel wat voor je .
Hebben jullie trouwens wel dat je van het uiterlijk van een man wel geil kunt worden? Dat heb ik ook echt niet. Pas als ie gaat bewegen of bepaalde dingen gaat zeggen, dan kan het invloed hebben op mijn hypofyse , maar alleen uiterlijk. Sommige vrouwen worden geil van een mooi, gespierd lijf an sich. Ik vind het dan gewoon mooi, echt heel mooi, maar ik kan er nog vrij onaangetast naar kijken.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Lilith schreef:Ik snap zelf het onderscheid tussen mannen en vrouwen nooit zo, op alle gebieden niet, maar ook bij 'erop vallen' niet. Of ik iemand al dan niet aantrekkelijk vindt hangt niet echt af van geslacht ofzo, dat is er gewoon opeens. Er zijn ook heel veel vrouwen die een hekel hebben aan 'vrouwelijke' mannen, maar ook dat vind ik vaak best aantrekkelijk, net als de vrouw die Jen hier als voorbeeld geeft in haar OP. Nou is het wel zo dat ik véél meer mannen tegenkom die ik aantrekkelijk vind, waar dat aan ligt weet ik niet precies. Die lijn ligt bij mij gewoon niet zo duidelijk, het verschil gewoon per persoon of ik iemand wel of niet aantrekkelijk vind, en daar heeft geslacht eigenlijk totaal geen invloed op.
Doel je op mijn opmerking over op blond vallen? Ik zie het onderscheid als dat ik een man opwindend kan vinden, en een vrouw niet (dat heb ik tenminste nog niet meegemaakt). Ik kan vrouwen wel aantrekkelijk vinden, maar ik voel dat van mezelf meer als een grote mate van bewondering. Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om seks met ze te hebben. Dat is voor mij het verschil. Ik kan ze allebei aantrekkelijk vinden, maar alleen de mannen op seksueel niveau. Maar over het algemeen, als ik denk goh wat een mooie vrouw, dan is dat meestal een blonde vrouw, met een beetje een poppengezichtje. Daar zie ik wel een herhaling in zeg maar.
Gast- Gast
Mooi:
Sexy:
Sexy:
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Dat heb ik precies hetzelfde.Darcy schreef:Ik kan ze allebei aantrekkelijk vinden, maar alleen de mannen op seksueel niveau.
Gast- Gast
Trouwens, I kissed two girls and I liked it Maar niet op seksueel niveau, het was gewoon hetzelfde principe als met een man maar dan was het geen man. Voor mij kwamen er verder geen gevoelens bij.
Gast- Gast
Sowieso vind ik dat je het zoenen met een man of vrouw niet kan vergelijken.Darcy schreef:Trouwens, I kissed two girls and I liked it Maar niet op seksueel niveau, het was gewoon hetzelfde principe als met een man maar dan was het geen man. Voor mij kwamen er verder geen gevoelens bij.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sylvie van der Vaart is mooi!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik vind vrouwen niet "geil". Ik kan ze mooi vinden, of aantrekkelijk, maar geil niet. Dan plaats ik maar een foto van een vrouw die ik heel mooi vind :-)
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Als ik op vrouwen zou vallen, dan....
» Vrouwen & computers...
» Vrouwen, pfff;-)
» Fortuinlijke vrouwen.
» Vrouwen vs mannen
» Vrouwen & computers...