Vrouwen vs mannen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vrouwen vs mannen
Heeft iemand ook een leuk plaatje hoe we mannen kunnen terug pakken? Heb al wat gezocht, maar kan niet echt iets leuks vinden
Fairlight- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 87
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Vrouwen vs mannen
Haha, in mijn relatie klopt dit in elk geval niet, hoe vaak ik mijn vriend wel niet hoor zeggen: "Je hebt gelijk"
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Haha wel mooi, dit laat ik mn vriend dus niet zien kan zo snel geen tegenartikel bedenken
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Haha bij ons klopt het op dit moment jammer genoeg wel.. Maar het ligt natuurlijk ook aan het onderwerp
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Ik laat dit ook niet aan m`n vriend zien, maar hij geeft me tegenwoordig wel gelijk als ik het heb.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik merkte op mijn werk bijvoorbeeld wel heel goed, dat het veelal toch de mannen waren die met goede argumenten kwamen tijdens meetings. Het ging echt over het onderwerp zelf, zonder dat er werd afgedwaald naar randzaken en bij vrouwelijke collega,s, inclusief mezelf, werd er veel meer geouwehoerd over de impact voor persoon X of Y en dus gevoelens die om de hoek kwamen kijken. In die zin, gaat dit artikeltje dus gewoon over het eeuwenoude idee dat mannen rationeler zouden zijn dan vrouwen en in mijn omgeving (ook privé) gaat dit toch wel veel vaker op dan het omgekeerde. Bij mezelf merk ik dat het vaak het pakketje is bij een man, waarbij ik niet of niet makkelijk een discussie win: hoger opgeleide man, die communicatief vaardig is en werkt bij een groot bedrijf.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus?
» Vrouwen & computers...
» Als jij op vrouwen viel
» Leuk spel voor de PS 3 voor zowel mannen als vrouwen?
» Als ik op vrouwen zou vallen, dan....
» Vrouwen & computers...
» Als jij op vrouwen viel
» Leuk spel voor de PS 3 voor zowel mannen als vrouwen?
» Als ik op vrouwen zou vallen, dan....
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: