Als jij op vrouwen viel
+29
Flippin' Bitch
M-G
Mida4you
TGR
Jordana
Daya25
Mariposa
Pannetoet
Alias
TNMN
Caresses
CaptainSpectacular
Moon
Merai
Carra
mzcharlotte
Shy
Blond
Jeanette
SoGood
nina
smooch
Monte
Cheesegirl
Inge
Bliss
Beachgirl
Roze Roos
aniet
33 plaatsers
Pagina 6 van 8
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Als jij op vrouwen viel
Lieveheersbeestje schreef:
Doutzen is mooi:-)
Ja, zij is zeker heel mooi!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Doutzen is idd prachtig, maar niet geil
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef:Doutzen is idd prachtig, maar niet geil
Vind ik ook. Ik vind haar echt prachtig, maar ik zou er absoluut niet op vallen en ik krijg t er ook niet warm van.
Gast- Gast
Zijn er teveel om op te noemen haha.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kan maar één iemand bedenken maar dat meisje is niet bekend...
Gast- Gast
Ellen Pompeo (en dat is allemaal Liva d'r schuld)
en
Kate Winslet
vind ik mooie en geile vrouwen
en
Kate Winslet
vind ik mooie en geile vrouwen
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Blake Lively
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Kate Winslet en Ellen ten Damme, beide al geplaatst maar daar kan ik het wel op Ik ben behoorlijk hetero maar ik kan een vrouw wel echt geilaantrekkelijk vinden.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Over geil gesproken.. Ik heb twee boeken van de suicide girls en daar moet ik niet te lang naar kijken, whaha!
Ik val trouwens niet op vrouwen..
Ik val trouwens niet op vrouwen..
Gast- Gast
Die ken ik._Donnaa schreef:[i]Over geil gesproken.. Ik heb twee boeken van de suicide girls en daar moet ik niet te lang naar kijken, whaha!
i]
Gast- Gast
Heeft iemand de film Chloe gezien? In andere films vind ik haar niet zo boeiend, maar hier.....
Gast- Gast
JA! Chloe vond ik ook.. Bijzonder interessant! Vond alleen haar tegenspeelster niet zo boeiend....
Gast- Gast
Dat vind ik wel een hele mooie vrouw, maar niet geil, om dat onderscheid er maar weer even in te gooien.Trisha schreef:JA! Chloe vond ik ook.. Bijzonder interessant! Vond alleen haar tegenspeelster niet zo boeiend....
Maar de film an sich vond ik een draak. Heel saai, afgezien van de lesbische seksscene's
Gast- Gast
Yepp, de seksscènes hebben de film gered... En 't einde was wel gaaf! Vind 't wel opvallend, want ik vind Amanda Seyfried verder totaal niet geil/sexy/opwindend of wat dan ook.. 't Lijkt me wel een superleuke meid en ik vind haar zo'n lach hebben, dat je eigenlijk automatisch mee lacht of je vrolijk voelt, maar verder... Tot die film!
Gast- Gast
Ik vond het einde niet zo tof, dat zat er al zó lang aan te komen En het had echt een hele goed film kunnen zijn, maar dan hadden ze het iets anders moeten uitwerken, nu wist je al heel snel hoe het in elkaar zat en écht spannend werd het niet. Maar goed, ik heb gewoon bijna 2 uur naar de hoofdrolspeelster zitten staren, dat maakte een hoop goed. En inderdaad, normaal is ze niet zo boeiend, wel mooi, maar verder niet zo interessant.Trisha schreef:Yepp, de seksscènes hebben de film gered... En 't einde was wel gaaf! Vind 't wel opvallend, want ik vind Amanda Seyfried verder totaal niet geil/sexy/opwindend of wat dan ook.. 't Lijkt me wel een superleuke meid en ik vind haar zo'n lach hebben, dat je eigenlijk automatisch mee lacht of je vrolijk voelt, maar verder... Tot die film!
Gast- Gast
Haha, ja zegmaar, ik vind Ellen ook een hele mooie vrouw. Maar niet geil btw
Gast- Gast
Ik vind haar ook écht net mooi eigenlijk. Ze heeft zo'n gekke mond en ze kijkt raar uit haar ogenLiva schreef:Haha, ja zegmaar, ik vind Ellen ook een hele mooie vrouw. Maar niet geil btw
Gast- Gast
Als ik op een vrouw zou vallen, dan val ik op doorsnee-vrouwen, een beetje the girl nextdoor, zegmaar. Dat vind ik vaak de mooiste vrouwen om te zien. Ik kan ook echt géén vrouwelijke celebs noemen waar ik op zou kunnen vallen, eigenlijk. Of nouja, Reese Witherspoon komt wel in de buurt, ik weet nog wel dat ik de film 'Walk the Line zag en haar echt een ontzettend mooie vrouw vond, prettig om naar te kijken Maar verder weet ik eigenlijk geen andere celebs te noemen.
Mannelijke celebs, daar zou ik wel zo een enorme lijst foto's van kunnen plaatsen
Mannelijke celebs, daar zou ik wel zo een enorme lijst foto's van kunnen plaatsen
Gast- Gast
Maple schreef:.
Ik zeg 'doen', want de titel is dan wel 'wat als je op vrouwen zou vallen' maar dat kan dus heel goed inhouden dat je dan óók op mannen valt en is het volkomen legitiem om hier foto's te plaatsen
Gast- Gast
Ik vind Carice van Houten wel een g*** wijf! Hahahttp://i.thisislondon.co.uk/i/pix/2010/03/carice-van-houlten3-415.jpg
Laatst aangepast door Moon op za 5 feb 2011 - 8:08; in totaal 1 keer bewerkt
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Bedoel je "gaar"?
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8