Hoe begon jullie relatie?
+44
Atelier Madame
Mari
Suus
Tazz
Burn
Jeanette
studiebol
Joli86
Sterre
xxDila
Niekske
Kreeftje
Rumble
Cow
CoffeeJunkie
Maaike
Flippin' Bitch
CCC
Rovine
PrimaBella
Filoria
Miss G
Jente10
VeryCherry
Caroow
Merai
JD
Hoochie
Minx
Lejow
Feline
Moon
Mamsie
Le Chat Noir
_DoI
NerdChic
kimz
Snoes
Zora
Angela_1986
Rev3rie
lieke89
Beachgirl
Polly
48 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoe begon jullie relatie?
Ik heb mn vriend leren kennen op internet, en er was gelijk een klik. Gezellige lachwekkende gesprekken, maar ook heel serieuze vetrouwde gesprekken.
Op onze eerste date sloeg de vonk gelijk over, heb hem toen gezoend en voelde me daarna erg onzeker want was het gevoel wel wederzijds?
En gelukkig was dit zo en zijn we nu ondertussen bijna 4 jaar verder
Op onze eerste date sloeg de vonk gelijk over, heb hem toen gezoend en voelde me daarna erg onzeker want was het gevoel wel wederzijds?
En gelukkig was dit zo en zijn we nu ondertussen bijna 4 jaar verder
Gast- Gast
Nucia schreef:x-justme-x schreef:Ik was op stap samen met vrienden. Toen het wat later op de avond werd en de het al wat rustiger was in de discotheek zag ik J ineens lopen en dacht meteen, wow wat een lekker ding is dat, even later kwam hij mijn kant op, wat staan dansen samen, wat gedronken en toen heeft hij mij naar huis gebracht. Op de bank in slaap gevallen ....ja met onze kleren aanS'ochtends worden we wakker van ons mam die de beneden komt... Uhh goede morgen mam.... J is nog tot een uur of 2 gebleven, daarna veel gesmst en snel weer wat afgesproken.. en dat is nu 4,5 jaar geleden!
Leuk topic!
Haha hoe reageerde je moeder?
Ze reageerde eigenlijk heel luchtig.. Dacht meteen dat ik het wel te horen zou krijgen als hij naar huis zou zijn maar opvallend genoeg vond ze het wel prima... Nu zegt ze nog wel regelmatig met een glimlach dat ik haar toen wel had laten schrikken..
Edit: Sorry voor de hele late reactie! was dit topic beetje vergeten!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb m'n vriend leren kennen op internet, via een datingsite. Zat daar normaal gesproken nooit op en was ook niet echt iets voor mij maar was aan het soggen dus ging daar es een kijkje nemen. Hij kwam toevallig voorbij en we hadden een leuk gesprek. Aan het einde van het gesprek msn uitgewisseld en elkaar toegevoegd. Iedere keer als ik on line kwam sprak hij me aan maar ik had het die periode erg druk en dacht steeds, heb je hem weer haha, had helemaal geen tijd om uitgebreid te chatten! Na een paar weken toch maar een keer wezen chatten en dat was toch wel erg leuk! Na twee maanden chatten, mailen en webcammen hadden we voor het eerst afgesproken. Klikte erg goed en twee weken later, op onze 4e date was het officieel aan
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zat in een relatie waarbij het totaal NIET goed ging. Ik had me al voordat ik met mn ex ging al eens voor de gein ingeschreven op een datingsite!
Ik kreeg dus allemaal mailtjes met "mannen" en d8 ga eens kijken! Daaruit bleek dat mijn man bij mij op de hoek van de straat woonde (zo grappig 1e instantie!!)
Dus had hem een mail gestuurd dat ik wel in een relatie zat, maar dat het niet goed ging, dus we hadden eerst voornamelijk contact via msn.
Ik werkte toen dr tijd by V&D en hij wist dat, dus hij stond opeens voor me neus toen! Maar niet gelijk gehapt en toen nog een paar weken om elkaar heen gedraaid & ik ging met mn zusje en neefje uit op zaterdag en daar kwam hij met zn broertje en diens beste friend ook heen..
Toen hij wegging, zei hij ik bel je vannacht wel omdat hun elders nog uitgingen, en zondags spraken we "stiekem af" omdat ik nog in een relatie zat..
Maar heb mijn ex toen aan de kant gezet en ben voor mijn man gegaan!
Het 1e jaar moest vooral groeien, tot plots klaps zijn vader stierf (zijn moeder leeft ook niet meer), wist ik toch echt wel dit is de vent van mn leven!
We zijn nu 4jr verder, getrouwd en hebben inmiddels onze prachtige dochter!! (L)
Ik kreeg dus allemaal mailtjes met "mannen" en d8 ga eens kijken! Daaruit bleek dat mijn man bij mij op de hoek van de straat woonde (zo grappig 1e instantie!!)
Dus had hem een mail gestuurd dat ik wel in een relatie zat, maar dat het niet goed ging, dus we hadden eerst voornamelijk contact via msn.
Ik werkte toen dr tijd by V&D en hij wist dat, dus hij stond opeens voor me neus toen! Maar niet gelijk gehapt en toen nog een paar weken om elkaar heen gedraaid & ik ging met mn zusje en neefje uit op zaterdag en daar kwam hij met zn broertje en diens beste friend ook heen..
Toen hij wegging, zei hij ik bel je vannacht wel omdat hun elders nog uitgingen, en zondags spraken we "stiekem af" omdat ik nog in een relatie zat..
Maar heb mijn ex toen aan de kant gezet en ben voor mijn man gegaan!
Het 1e jaar moest vooral groeien, tot plots klaps zijn vader stierf (zijn moeder leeft ook niet meer), wist ik toch echt wel dit is de vent van mn leven!
We zijn nu 4jr verder, getrouwd en hebben inmiddels onze prachtige dochter!! (L)
Gast- Gast
Ik heb mijn vriend in een kroeg leren kennen.
Ik zat met een vriendin aan de bar en hij kwam er met een vriend aan en wilde wat bestellen bij de bar, hij vroeg mag ik er even bij en ik zei ja tuurlijk! Hij is de hele avond blijven hangen bij ons, slap praten haha. Toen we weg gingen hebben we nummers uitgewisseld. Veel gesmst en 2 weken later gingen we uit eten. Vanaf toen was het dik aan. Toen we uit gegeten waren liepen we samen naar de tram, hij pakte mijn hand en toen dacht ik ooh dit voelt goed
Ik zat met een vriendin aan de bar en hij kwam er met een vriend aan en wilde wat bestellen bij de bar, hij vroeg mag ik er even bij en ik zei ja tuurlijk! Hij is de hele avond blijven hangen bij ons, slap praten haha. Toen we weg gingen hebben we nummers uitgewisseld. Veel gesmst en 2 weken later gingen we uit eten. Vanaf toen was het dik aan. Toen we uit gegeten waren liepen we samen naar de tram, hij pakte mijn hand en toen dacht ik ooh dit voelt goed
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een heerlijke wegzwijmel verhaaltjes!
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Mijn vriend en ik kennen elkaar al sinds groep 1, hij was mijn 1e basisschool liefde en ik die van hem, ergens in groep 4 ging het "uit". Hij verhuisde in groep 7 met zijn moeder naar een andere woonplaats en na die tijd hadden we geen contact meer. Toen ik een jaar of 16 was en hij 17 kwamen we elkaar via hyves weer tegen, we hadden na de basisschool allebei nog weleens aan elkaar gedacht. Ik woonde toen inmiddels in Venlo en hij nog steeds in mijn oude woonplaats. We besloten om nog eens een keer af te spreken en maakte er een dagje rotterdam van en sloten dat af met een etentje en een zoen. Daarna belde we nog regelmatig maar ik kreeg een nieuwe relatie hij ging op kreta werken, waardoor we elkaar weer niet meer spraken, wel nog af en toe eens een berichtje via hyves maar ik had inmiddels yasemin en hij woonde ook samen met zijn toenmalige vriendin. De relatie met de vader van yasemin ging over en ik kreeg een nieuwe relatie. Hij woonde nog altijd samen met zijn toenmalige vriendin. Na ruim een jaar ging mijn relatie uit en ik postte op facebook Love Hurts waarop hij reageerde met what happend? Ik stuurde hem een prive berichtje en hij bleek in dezelfde situatie te zitten en zijn relatie was over. We hebben toen gelijk het weekend erop afgesproken en dat is inmiddels ruim een half jaar geleden. Het klikte weer als vanouds en we zijn sindsdien geen weekend meer zonder elkaar geweest. Door de lange afstand zien we elkaar van vrijdag tm maandag. Het gaat zo goed en we voelen ons zo op ons gemak bij elkaar dat we vrijdag voor 16 dagen op vakantie gaan en ik in mei bij hem kom wonen.. Erg leuk want we hebben altijd een zwak voor elkaar gehad, hebben altijd aan elkaar gedacht en onze ouders kennen elkaar ook goed..
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
@ truestar wat een lief verhaal
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe 'begon' je relatie?
» Hoe begon jullie bevalling?
» Wat zegt jullie slaaphouding over je relatie?
» Hoe houden jullie je relatie levendig/spannend?
» Hoe open zijn jullie tegen elkaar in een relatie?
» Hoe begon jullie bevalling?
» Wat zegt jullie slaaphouding over je relatie?
» Hoe houden jullie je relatie levendig/spannend?
» Hoe open zijn jullie tegen elkaar in een relatie?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: