Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe begon jullie relatie?

+44
Atelier Madame
Mari
Suus
Tazz
Burn
Jeanette
studiebol
Joli86
Sterre
xxDila
Niekske
Kreeftje
Rumble
Cow
CoffeeJunkie
Maaike
Flippin' Bitch
CCC
Rovine
PrimaBella
Filoria
Miss G
Jente10
VeryCherry
Caroow
Merai
JD
Hoochie
Minx
Lejow
Feline
Moon
Mamsie
Le Chat Noir
_DoI
NerdChic
kimz
Snoes
Zora
Angela_1986
Rev3rie
lieke89
Beachgirl
Polly
48 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Polly vr 4 feb 2011 - 8:54

Was het liefde op het eerste gezicht of moest het eerst nog groeien? Wist je meteen dat je een relatie met hem wilde of ging hier redelijk wat tijd overheen? En van zijn kant?
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 8:56

Nou, het is een lang verhaal.. Wink

Mijn vriend was namelijk eerst de vriend van mijn voormalig goede vriendin. Op dat moment vond ik hem niet leuk, maar sprak hem verder eigenlijk ook nooit. Pas nadat het uit was tussen die twee kwamen wij veel met elkaar in contact, daar kwam een date van en sinds die dag zijn we niet meer bij elkaar weg te slaan. En het voelt nog altijd super goed, en ik heb totaal geen spijt van die keuze dat ik een vriendin kwijt ben. Zo'n goede vriendin was het niet om deze jongen te laten schieten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Beachgirl vr 4 feb 2011 - 9:04

Ik heb mn vriend leren kennen tijdens een werkweek (naar Praag) in 4Havo. We kenden elkaar daarvoor niet, maar we hebben die hele week met elkaar opgetrokken en dat klikte goed.
2 weken later waren we smoorverliefd en was het aan! I love you En nu al 8,5 jaar heel gelukkig. Het is bij ons dus heel snel gegaan.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 9:40

Polly schreef:Was het liefde op het eerste gezicht of moest het eerst nog groeien? Wist je meteen dat je een relatie met hem wilde of ging hier redelijk wat tijd overheen? En van zijn kant?

Het was een soort van liefde op het eerste gezicht, maar ik kende hem al, van vroeger, toen hij nog een klein jongetje van 13 was angel En tussendoor zag ik hem ook vaak, woonden in dezelfde woonplaats. Ik verhuisde naar een ander dorp en was bij mijn moeder op bezoek. Het was prachtig weer, dus wilde naar het station lopen. Ik liep over het winkelcentrum en daar stond hij op het balkon van een vriend. Ik dacht 'wauw die is mooi opgedroogd, wat is hij volwassen geworden'. Hij vond mij vroeger al een mooie meid. We probeerden wat te kletsen, maar er kwam een veegwagen voorbij. Hij praatte stug door, maar ik kon hem niet verstaan, dus heb gezwaaid en ben verder gelopen.

Paar dagen later heb ik hem toegevoegd op hyves, daarna MSN. En op de 2e MSN chat vroeg ik of hij die vrijdag zin had om wat te drinken. Bloedzenuwachtig was ik! Ik wilde iets in mijn handen hebben, om iets te doen te hebben. Dat werd wijn en van de zenuwen ofzo dronk ik veel te veel. Heb denk ik wel 8 of 10 wijn op. Ik was dronken! Dronken op de 1e date. Ik schaamde me dood. Hij heeft me eind van de avond naar de tramhalte gebracht, belde nog of ik veilig thuis was, en de volgende dag stond 'ie voor m'n deur, of ik zin had een terrasje te pakken. Sindsdien spraken we vaak af en belden we regelmatig en na 2 weken was het toch wel dik aan Very Happy Dus ja vanaf het begin eigenlijk waren we stapelverliefd en wisten we dat dit het zou worden. Hij was 3 maanden letterlijk misselijk van verliefheid albino

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  lieke89 vr 4 feb 2011 - 9:40

Mijn vriend werkt in het bedrijf van mijn vader. Ik had hem voorheen natuurlijk wel gezien en vond hem ook best aantrekkelijk hoewel ik toen in een ik-wil-geen-vriend-fase zat. Toen ik zelf in het bedrijf een tijdje ben gaan werken zaten we vaak samen tijdens de pauze en hadden leuke gesprekken. Al snel werden de vriendschappelijke gevoelens meer want toen hing er echt een spanning in de lucht. Toen heeft het nog zo'n 2 weken geduurt voordat hij m'n telefoonnummer vroeg en we een zondagmiddag samen hebben doorgebracht. Sinds die dag zijn we dus samen omdat we toen eindelijk een beetje privacy hadden, want ja dat heb je op de werkvloer niet. Daarna hebben we nog wel een redelijk moeilijk begin want ja, ik was natuurlijk wel de dochter van de baas Embarassed en mijn vader was echt not amused (nu, ruim een jaar later, nog steeds niet trouwens). maar desondanks ben ik super gelukkig met mijn vriend.
lieke89
lieke89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Rev3rie vr 4 feb 2011 - 9:44

Wij werkten toen al 2 jaar samen. Na de breuk van mijn relatie ben ik verhuisd naar de stad waar ik werk. Zodoende heb ik met mijn ''collega'' afgesproken dat wij samen uitging in de stad waar ik ben gaan wonen. Haha... en van het een kwam het ander en wij zijn weer bijna een jaar gelukkig samen.
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Angela_1986 vr 4 feb 2011 - 9:52

Totaal zinloze reactie haha maar wat heerlijk om die verhalen te lezen! I love you
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Polly vr 4 feb 2011 - 9:59

Wat een leuke verhalen om te lezen. I love you

Jen, wat grappig dat je hem al kende als 'klein jongetje'. Een vriendin van mij heeft dat ook, zij is een paar jaar ouder dan haar vriend, dus het duurde even voordat het wat werd. smile

Lieke89, waarom vindt je vader jullie relatie een probleem?

Ik heb mijn vriend vorig jaar in januari op mijn werk leren kennen, hij vond mij meteen leuk, ik had het te druk om ook maar door te hebben dat hij leuk is. Na twee weken werd hij overgeplaatst naar een ander schip en ging ik verder met mijn werk.
Een paar maanden later kwam hij weer terug, op het moment dat ik nét een korte relatie had met iemand anders. Die ging snel voorbij, en toen begon zijn jacht op mij...
Mij ging het allemaal veel te snel, en ik had even helemaal geen behoefte aan een nieuwe liefde. Hij bleef maar volhouden (we zagen elkaar iedere dag), vertelde aan iedereen hoe leuk hij mij vond, af en toe riep hij tegen mij "By the time you realize I'm the man of your dreams, it will be too late!!" Very Happy We waren die hele periode wél erg close, en ik wist ook wel dat ik hem leuk vond. Maar ik wist ook dat ik het helemaal zeker moest weten voordat ik iets met hem zou beginnen, want anders zou ik hem alleen maar kwetsen.
Na twee maanden bedacht ik me dat het wel genoeg was geweest en hebben we voor het eerst gezoend. Een week later moest ik vertrekken, en sindsdien hebben we een lange afstandsrelatie. Van mijn kant uit dus geen liefde op het eerste gezicht, maar gelukkig zag ik op tijd het licht! Idea I love you Het is wel vreemd gelopen, als ik eraan terugdenk.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 10:01

Ik heb mijn vriend leren kennen via een vriendin, hij was haar grote neef.
Toen ik hem leerde kennen had hij nog een relatie, een paar weken later kwam ik hem tegen en was hij weer vrijgezel en van het een kwam het ander...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  lieke89 vr 4 feb 2011 - 10:14

Polly schreef:Wat een leuke verhalen om te lezen. I love you

Lieke89, waarom vindt je vader jullie relatie een probleem?


Dat komt omdat hij mijn vriend niet geschikt voor mij. Hij heeft dan ook letterlijk tegen mij gezecht dat hij mij van betere partij had voorzien. Na die date zei m'n vader ook gelijk dat ik het moest afkappen, en daar schrok ik ook best van. Natuurlijk begrijp ik dat hij als vader ook gewoon bezorgt was, dus ik heb hem toen gezegt dat ik zijn waarschuwingen serieus nam en dat ik voorzichtig zou zijn met mijn vriend. Dat heb ik gedaan maar mijn vriend heeft zich al heel snel 'bewezen' (vind dat een beetje een raar woord maar er is niet echt een ander woord dat het beter kan omschrijven) een goede jongen voor mij te zijn. Uiteindelijk bleek ook wel dat mijn vader er meer problemen mee had dat ik nu ook van een andere man hou en niet meer zijn kleine meisje bent, bovendien kan mijn vriend ook nog steeds niets goeds doen in zijn ogen. Het is jammer dat hij zo doet, maar nu woon ik ook samen met mijn vriend waardoor ik er nu wel minder door geconfronteerd wordt en dus gewoon gelukkig kan zijn.
lieke89
lieke89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Zora vr 4 feb 2011 - 10:21

Jen_ schreef:
Polly schreef:Was het liefde op het eerste gezicht of moest het eerst nog groeien? Wist je meteen dat je een relatie met hem wilde of ging hier redelijk wat tijd overheen? En van zijn kant?

Het was een soort van liefde op het eerste gezicht, maar ik kende hem al, van vroeger, toen hij nog een klein jongetje van 13 was angel En tussendoor zag ik hem ook vaak, woonden in dezelfde woonplaats. Ik verhuisde naar een ander dorp en was bij mijn moeder op bezoek. Het was prachtig weer, dus wilde naar het station lopen. Ik liep over het winkelcentrum en daar stond hij op het balkon van een vriend. Ik dacht 'wauw die is mooi opgedroogd, wat is hij volwassen geworden'. Hij vond mij vroeger al een mooie meid. We probeerden wat te kletsen, maar er kwam een veegwagen voorbij. Hij praatte stug door, maar ik kon hem niet verstaan, dus heb gezwaaid en ben verder gelopen.


Zo was het bij ons ook. Kenden elkaar al langer, nooit echt interesant, maar gewoon wel leuk. Jaren later elkaar weer echt ontmoet, en toen dachten we allebei 'wow' Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 10:25

Ik heb mijn vriend via internet leren kennen. We raakten aan de praat op een soort van dating site. Het was niet eens een bijzonder gesprek, maar toch hebben we na een half uur nummers uitgewisseld, terwijl ik zo normaal helemaal niet ben. Na 2 weken intensief contact via de sms, msn & de telefoon hadden we onze 1e date, samen naar de dierentuin. Het was zó leuk dat we daarna gelijk samen uit eten zijn gegaan het restaurant ernaast.

Ik vond het heel gek, het voelde zo vertrouwd, en toch dacht ik van, is dit het? Omdat ik het heel raar vond hoe het gelopen was, zo snel en zo zeker van onze zaak. De 2e date zoenden we voor het eerst, en de 4e date ben ik blijven slapen. Daar zaten maar twee weken tussen, en we spraken elkaar eigenlijk de hele dag en zagen elkaar zo vaak mogelijk. Achteraf gezien vertelde mijn moeder dat ik het heel veel over hem gehad, en de dag voordat we met elkaar afspraken zei ik al dat hij het voor me was, en we elkaar nog wel in het echt moesten zien, maar dat het goed zat. Daar heb ik dus gelijk in gehad, want nu zijn we 13 maanden verder, en woon ik hier alweer een half jaar met mijn meneer I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 10:27

Polly, ik ben ook 2 jaar ouder. Maakt nu niet zoveel meer uit, maar vroeger wel toen we nog jonger waren smile

Leuk he Zora, ik vond het ook zo leuk dat ik weet hoe hij was toen hij 13 was. Hij was niet zo groot voor zijn leeftijd, en zo'n klein hoog stemmetje had ie, en kwam altijd sigaretjes bij me bietsen, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Snoes vr 4 feb 2011 - 10:35

Hij was een kennis van een vriendin van mij. Mijn vriend was met zijn broer en zijn moeder een paar dagen aan zee, er even tussenuit omdat hij juist een k*trelatie achter de rug had. Ik ben toen met mijn vriendin een dag naar zee geweest en mijn vriend en zijn broer zouden ons van het station komen halen. En toen ik 'm zag, was het gelijk liefde op het eerste gezicht. Andersom ook, mijn vriend vond mij gelijk "wauw" en ik hem. Als het aan mij lag, begonnen we zowat gelijk een relatie, maar hij wilde eerst rustig doen omdat hij echt uit een hele hele vervelende relatie kwam. Dus hebben we 6 weken lang gedated, deden we eigenlijk alles wat een gewoon koppel ook deed, alleen hing het woord "relatie" er niet op. Uiteindelijk heeft hij mij na 6 weken gevraagd of ik zijn vriendin wilde zijn I love you I love you En dat is inmiddels alweer 3,5 jaar geleden.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Polly vr 4 feb 2011 - 11:16

Jen_ schreef:Polly, ik ben ook 2 jaar ouder. Maakt nu niet zoveel meer uit, maar vroeger wel toen we nog jonger waren smile

Leuk he Zora, ik vond het ook zo leuk dat ik weet hoe hij was toen hij 13 was. Hij was niet zo groot voor zijn leeftijd, en zo'n klein hoog stemmetje had ie, en kwam altijd sigaretjes bij me bietsen, haha!

Haha, dat is wel grappig! Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  kimz vr 4 feb 2011 - 21:13

Wat leuk om allemaal te lezen smile I love you
Ik heb mijn vriend destijds op mijn nieuwe studie leren kennen, en het was totaal geen liefde op het eerste gezicht. Hij vond mij geloof ik best irritant omdat ik best enthousiast deed tijdens de introweek, en ik moet zeggen dat ik me hem niet eens herinnerde Very Happy
Toen de studie begon zijn we bij elkaar in een projectgroep beland met nog twee anderen. Vaak gingen we dan 's middags nog even de stad in een terrasje op. Toen het een keer steeds later werd en het terrasje pakken overging in een avondje stappen en we met elkaar stonden te dansen sloeg de vonk eigenlijk over. Daarna heeft volgde nog wel een maand van om elkaar heen draaien, je zit toch bij elkaar in de klas voor de komende 4 jaar.
Ach nu zijn we beiden klaar en aan het werk en we zijn nog steeds bij elkaar!
kimz
kimz
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  NerdChic vr 4 feb 2011 - 22:25

Ik heb mijn vriend op het terras leren kennen. Wel een leuk verhaal want ik zou eigenlijk naar een discotheek gaan maar daar was het helemaal saai. Toen ben ik met een vriendin naar een bar gegaan, even wat gedronken en toen maar besloten op het terras te gaan zitten.
Tegelijkertijd met ons kwamen er 2 jongens zitten en ik dacht nog over mijn, nu vriend, zo die is knap! haha.
Nou ja, wij drankjes besteld en gevraagd of we een asbak mochten aan de bediening.
Toen onze drankjes en de asbak bij die 2 jongens werden afgeleverd raakten we aan de praat. Mijn vriendin moest er niet veel van hebben maar ik kletste al snel honderduit en die jongens ook. Toen de terrasjes dicht gingen heb ik gevraagd of ze mee wilde gaan naar die discotheek waar het uiteindelijk nog steeds heel saai was. Maar ik wilde geen doei zeggen dus vroeg ik of ze mee gingen naar de bar er naast. We hebben echt veel gekletst en ik vond het toen zo lief hoe mijn nu vriend toen zijn arm om mij heen legde als hij wat tegen mij zei.
Die vriend van hem had allang door dat ik hem leuk vond, mijn vriend zag dat blijkbaar niet meteen hoewel hij mij ook leuk vond. Ik kon mijn ogen niet van hem afhouden en toen het dicht ging zijn ze met ons mee gelopen naar de auto, die heel toevallig om de hoek bij mijn huis stond. Nog even gekletst en hyves uit gewisseld en daarna doei gezegd. Waarbij mijn vriend me wilde zoenen maar ik duwde hem weg. Hij zag dat toen als afwijzing, maar ik heb hem meteen toen ik binnen was en op hyves nog een bericht gestuurd dat het niet was omdat ik hem niet leuk vond.
De zondag er na hebben we weer afgesproken toen wel gezoend en die week erna ben ik met een vriendin naar Limburg afgereisd om naar hem toe te gaan. Hij was daar vakantie aan het vieren met zijn vrienden en wij bleven slapen. Sinds dien is het helemaal dik aan.

Ik vind het nog steeds zo gek hoe het allemaal is gelopen. En ook als ik er aan denk dat ik daar 2 dagen met zijn vrienden op vakantie ben geweest. Dat zou ik normaal nooit doen, maar blijkbaar voelde het erg goed, en dat doet het nog steeds I love you

Leuk al die verhalen! Very Happy
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  _DoI vr 4 feb 2011 - 22:59

Ik heb m'n vriend in Spanje leren kennen toen hij met een band (de bandleden kenden m'n vrienden en ik al een paar jaar persoonlijk) op tour was, maar die avond is hij mij niet echt opgevallen. Een paar weken later kwamen wij elkaar in Duitsland tegen en na dat weekend vond ik 'm toch wel heel erg leuk! M'n vrienden en ik hadden toen al een vakantie naar Zweden geboekt ivm een festival bezoek, en tijdens dat festival is hij naar mij op zoek gegaan door gezamelijke vrienden te bellen om er zo achter te komen waar ik was. Die hele week hebben wij veel met elkaar opgetrokken en toen ik weer naar huis ging was 't aan. Na een jaar een lange afstandsrelatie gehad te hebben ben ik naar Zweden geëmigreerd en wonen we nu alweer 2,5 jaar samen smile
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 23:32

Ik stond bij de Rabobank te wachten op een vriendin en een vriend van me (hij komt nu online, talking about the devil) stond daar te pinnen. Tijdens het pinnen begon hij erover W. z'n nieuwe auto kwam laten zien. Ik kende W. alleen uit de kroeg, want daar was hij iedere woensdagavond aan het darten.
Dus hij kwam eraan in z`n nieuwe auto, stapt uit en ziet ons (m`n vriendin was er inmiddels ook bij) staan.. Hij vroeg direct wat ik van z`n auto vond, waarop ik met m`n grote bek zei; lekker ruime achterbank. Waarop hij met een nog grotere bek zei; dat wil ik met jou wel eens uittesten..

Toen hebben we een paar weken om elkaar heen gedraaid.. Steeds als hij met de auto kwam vroeg wel iemand of hij het al uitgetest had en steeds weer zei hij; nee, ik wacht op Donnaa, met haar grote bek..
Toen ging ik hevig verliefd op vakantie naar Canada en toen ik terugkwam was het gewoon direct raak..
Aww..
Hahahaha...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 23:50

Via Skype!

Zijn moeder is een vriendin van mijn moeder en had een blessure aan haar schouder dus ik zou haar met boodschappen e.d. helpen. Haar zoon woonde in Amerika en op 't moment dat ik er was, gingen ze Skypen. Nou had ik al veel foto's gezien (lekkerding) en ze vertelde heel veel over hem maar tegen hem ook over mij... Dus toen ik er was, terwijl hij online was, duwde ze me voor die webcam en moest ik met 'm praten....

Zo gezegd zo gedaan, leuk gesprek gehad, heel gezellig, maar meer nog niet, waaant ik had al ietsvaneenvriend, een relatie die ernstig op z'n eind liep, was meer een vriendschap. En daar komt bij; de dude woont in Amerika en ik ken 'm niet Very Happy We hebben elkaar wel toegevoegd op Facebook en veel gemaild. Ik vond 'm dus wel leuk, maar ja, zat nog steeds met een vage ex... Dat heb ik 'm ook verteld en toen zei hij dat-ie me er wel overheen zou helpen als-ie me zou zien 'haha', dus ik dacht als grap... In augustus kwam-ie naar Nederland, voor 3 maanden, met als doel uiteindelijk een Nederlands paspoort te krijgen. (Hij is wel Nederlander maar moeilijke wetgeving maakte 't lastig 'even snel' weer een paspoort te krijgen)

5 augustus zag ik 'm voor 't eerst in 't echt en 't klikte nog steeds zo goed! Veel gelachen en zo, maar meer nog niet echt, omdat ik dus nog steeds met die ex zat... Uiteindelijk heb ik 'm laten weten dat ik 't wel zou zien en lekker m'n gang wilde gaan en daar was hij 't helemaal mee eens. Maandje later was er de kermis hier en onze moeders zouden heen gaan en nodigden ons ook uit. Er was geen reet aan met die ouwe lui dus wij zijn beetje rondgelopen op de feestweek in 't dorp, op de kermis, steeds closer, arm om elkaar hand, hand in hand.. Uiteindelijk hebben we ergens staan zoenen en vanaf toen was eigenlijk wel duidelijk hoe 't verder zou gaan! Alleen.... In die 3 maanden dat-ie hier was, is 't 'm niet gelukt Nederlander te worden, dus hij moest 't land uit, naar een niet Schengenland... Dus hij ging 3 weken op vakantie naar Zuid Amerika en ik miste hem ontzettend!

Gelukkig kwam-ie weer terug en nu is 't 'm wel gelukt om Nederlander te worden en zonder dat we een schijnhuwelijk hoefden te creeeren, krijgt-ie volgende week z'n paspoort Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Le Chat Noir vr 4 feb 2011 - 23:56

Ik was met een goede vriendin op stap. Zij kwam een vriend van haar tegen, die daar samen met een kennis van hem was. Omdat zij in gesprek raakten en wij er wat bij stonden, raakten wij ook aan de praat. Dat was direct heel erg gezellig en heel toevallig werd er ook een foto van ons gemaakt (zoals ze in die discotheek altijd doen), dus wij hebben een foto van 10 minuten na de 1e ontmoeting haha. We staan er al heel vertrouwelijk op Wink. Helemaal toevallig is dat we beiden eerst niet zoveel zin hadden om weg te gaan en overgehaald zijn door degene met wie we weggingen. Ook apart dat we elkaar nooit eerder gezien hadden, terwijl we ons hele leven in dezelfde plaats wonen (met uitstap tijdens studie).
Later die avond hebben we nummers uitgewisseld. En we hebben even gedanst en ik heb hem een zoen op zijn mond of wang? gegeven toen mijn vriendin en ik weggingen. Toen ik wegliep had hij echt zoiets van 'damn waauw wat een vrouw!' (naar eigen zeggen hihi).
Na de 1e ontmoeting toegevoegd op MSN en hyves, veel op msn gezeten (was toen nog hot) en veel gesmst. Ik had nog niet echt zin in een relatie ofzo (net wat ongelukkige scharrel achter de rug, die me steeds liet wachten), dus ik had me voorgenomen het initiatief wat meer van zijn kant te laten komen. Hij vond me zo leuk, dat hij wat afwachtend was omdat hij niks wilde verpesten...
We zagen elkaar nogmaals bij het uitgaan, waar we de hele avond aan de bar hebben gezeten. Na afloop dacht ik dat hij me wel naar huis zou brengen, maar hij vatte het heel anders op en fietste weg?? Ik begreep er niks van.
Gelukkig kwam er eindelijk een sms met de vraag of we iets af zouden spreken. Na de 1e date werd er gezoend en daarna was het heel snel dik aan. We woonden na 7 maanden al samen en zijn na 3 jaar al getrouwd smile en nog steeds heeel happy samen Very Happy.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 0:55

Ik ken mijn vriend via een relatiesite, waar we in contact met elkaar zijn gekomen. We hebben toen een aantal keer elkaar gesproken via msn, mail en elkaar gebeld en al na twee weken afgesproken. Dit klikte heel goed en 's avonds hebben we gezoend. Het voelde erg goed, maar moest wel verder groeien. In de loop van de week hebben we nog vele uren met elkaar doorgebracht en sloeg de vonk echt over en kwamen we in de loop van de tijd steeds dichter bij elkaar. Op onze vakantie in New York besefte ik dan ook hoe veel ik aan hem had en hoeveel ik van hem hield. Toen kwam het besef pas echt dat ik de rest van mijn leven met hem wilde delen en dit gevoel is er nog steeds dagelijks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 1:01

Ik wist het meteen. Ik heb al mijn principes over daten aan de kant gegooid toen haha. 3 weken later was het officieel smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 3:10

Ik kende mijn vriend al een aantal jaren omdat hij bevriend was met een vriend van mij. Ik vond hem alleen zo totaal niet aantrekkelijk (lees: eigenlijk vond ik hem best wel lelijk Embarassed ) dus ik deed eigenlijk gewoon aardig tegen hem omdat het zo hoorde. Toen ik hem een aantal maanden later weer eens tegen kwam was hij weg bij zijn ex en hadden zijn vrienden hem in de metamorfose gegooid, nieuwe leuke kleding en schoenen, zijn haar was leuk geknipt, bril weg en lenzen in, goed geschoren gezicht, noem maar op... Echt alles was anders aan hem. Toen vond ik hem echt in één keer een hotty! Hij vond mij altijd al leuk bleek achteraf dus hij begon net als anders een praatje met me waar ik nu wel op in ging (jaaa, oppervlakkig van mij i know) en daarna hebben we een weekje gesmst en toen afgesproken bij mij thuis. Vanaf toen waren we bij elkaar ook al was het toen nog niet officieel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Mamsie za 5 feb 2011 - 4:10

Ik ging met mijn ex op breakdance les ( we waren toen al niet meer samen maar wel goede vrienden ) en bij de 1e les zei mijn ex: "dat is wel wat voor jou". Ik zo nee hoor dat valt wel mee maar in mijzelf dacht ik WAUWIE.
We zijn een paar lessen gaan volgen maar het bleek toch niet iets voor mij te zijn ( maar de leraar wel! )
Ik danste met mijn beste vriendin ook streatdance op die danschool en zij zei ja er werkt hier een lekkerding! Tja dat bleek hij te zijn.
Ik besloot er niks mee te doen omdat zij hem ook leuk vond. Tot er een breakdance party/battle op de danschool was en we heel leuk met elkaar aan de praat kwamen. We spraken af om met een groepje een x uit te gaan. Mijn vriendin was al van hem bekoelt een beetje dus toen ben ik er toch voor gegaan.
Sind we op stap zijn geweest zijn we bij elkaar.

Mijn vriend vond mij ook al leuk toen ik op breakdance bij hem kwam maar hij dacht dat ik nog met mijn ex samen was.


Laatst aangepast door Mamsie op za 5 feb 2011 - 10:33; in totaal 1 keer bewerkt
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum