Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe 'begon' je relatie?

+14
Possom
Lejow
Kabouter
Suus
Jelin
Atelier Madame
SarahKey
Sarah1985
xxDila
Rovine
Travelgurly
Shisha
bo
Rush
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe 'begon' je relatie? Empty Hoe 'begon' je relatie?

Bericht  Rush do 30 jun 2011 - 21:42

Hoe kreeg jij een relatie? Is het gewoon zo gelopen of heeft 1 van jullie de ander 'officieel' gevraagd?

Kom maar op met die love stories! I love you
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'begon' je relatie? Empty Re: Hoe 'begon' je relatie?

Bericht  bo do 30 jun 2011 - 22:46

wij hebben eerst maanden om elkaar heen lopen draaien
toen alle voors en tegens tegen elkaar afgewogen
en toen op een avond er maar gewoon aan toegegeven en nu zijn we alweer 3 jaar samen Very Happy

bo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 88
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Shisha do 30 jun 2011 - 22:55

Mijn vriend en ik zaten bij elkaar in de klas. Ik ben in het 2e jaar ingestroomd en vanaf het moment dat ik de klas binnen wandelde vond hij mij al leuk.
Ik had toen alleen nog een vriend. Een poos later hoorde N. een gesprek tussen mij en een andere klasgenoot dat mijn relatie niet zo lekker liep en dat ik er aan dacht om het uit te maken.
Een paar weken later vielen de laatste paar uren uit en zaten we met de klas buiten nog even na te kletsen. Iedereen ging 1 voor 1 naar huis totdat N. en ik overbleven.
We hebben toen de hele middag zitten kletsen en toen sloeg de vonk ook echt over.
Ik ben nog 1x een gesprek aangegaan met mijn toenmalige vriend hoe hij onze toekomst zag omdat ik vond dat onze relatie niet goed ging. Hij vond dat ik aan het zeiken was en mij niet moest aanstellen en dat ik anders maar moest oprotten dus dat heb ik toen ook gedaan.
En toen N. hoorde dat ik weer vrijgezel was gooide hij alles in de strijd. We zijn een keertje uit eten geweest, film gekeken en op de 2e date gezoend. En nu zijn we 3 jaar samen!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Rush do 30 jun 2011 - 23:06

Leuk haha. Mijn 'vriend' wil me graag officieel vragen laughcry

Hij noemt me overal z`n vriendin en ik hem ook mijn vriend, maar hij wil het graag nog echt vragen. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Travelgurly do 30 jun 2011 - 23:09

Ik werkte in Italie....en hij was er op vakantie!
super dagen gehad samen, afscheid genomen ik dacht ach is een man dus hou ik me niet ana vast. Ik moest nog 3 maanden blijven in Italie voordat ik weer terug was in NL.
Maar hij heeft me elke dag gesmst, elke week gebeld en brieven geschreve...zo lief!
ik was best bang om weer een relatie te beginnen en hoeld hem redelijk op afstand...maar hij heeft mijn heeft weer open laten staan en veroverd!

zucht.... I love you I love you I love you
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Rovine do 30 jun 2011 - 23:15

We hadden allebei teveel gedronken en gezoend.

De volgende ochtend bleek hij 3x in mijn telefoon te staan, we hadden blijkbaar meerdere keren nummers uitgewisseld. Very Happy
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  xxDila do 30 jun 2011 - 23:51

We zijn twee keer samengekomen.
Eerste keer was ik 17 en was het mijn eerste serieuze relatie. Hij had toen heel lief naar de 3e date gevraagd of ik zijn meisje wilde worden. Het benauwde mij alleen enorm na 2 maanden. Ik vond mezelf opeens te jong dacht dat ik vrij moest zijn en duwde hem heel erg bij mij weg. Ik heb het toen uitgemaakt ( hoe dom!). Eigenlijk wist ik in de eerst week al wel dat ik spijt had. Maar ik was bang dat het mij dan weer zo zou benauwen. Hij bleef mij smsen & bellen voor een jaar lang (leuk, niet stalkerigs Wink ) Ik heb in dit jaar mezelf leren kennen, een andere vriendje gehad en toch kon ik hem niet vergeten. Na een jaar hebben wij weer officieel wat afgesproken. Bij wederom de 3e date heeft hij gevraagd of ik nu weer zijn meisje wilden worden en dat voor altijd wilde blijven.. Hoe 'begon' je relatie? In%20love & nu zijn we bijna 4 jaar & 4 maanden verder.
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 0:09

Mijn vriend vroeg na een week of hij mij nu zijn vriendin mocht noemen Wink haha de schat!

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 vr 1 jul 2011 - 0:09

via een msn berichtje vroeg hij mij verkering, we hadden elkaar nog nooit in het echt gezien. Toen we 3 dagen later afspraken was het echt en nu bijna 10 jaar later nog steeds samen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SarahKey vr 1 jul 2011 - 0:34

Via msn. Dat was in januari, in augustus afgesproken en toen was het : kabaaammmm liefde op het eerste gezicht en sinds die tijd zijn we samen. I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Atelier Madame vr 1 jul 2011 - 0:42

2 dagen na de eerste kus op een feestje (waren toen al 48u non stop samen geweest) vlak voor Ik de deur uit ging vroeg hij "is het al wat"?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Jelin vr 1 jul 2011 - 1:47

Na onze eerste ontmoeting bij de bushalte, is het balletje eigen vanzelf gaan rollen. Ik ben niet officieel gevraagd om zijn meisje te worden, maar hij liet het al snel blijken dat hij me meer dan leuk vond. Na een half jaar kreeg ik al een verzoek om te gaan samenwonen. Dat is een jaar later gebeurd.

Inmiddels zijn we 6,5 jaar samen waarvan 2,5 jaar getrouwd.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Suus vr 1 jul 2011 - 2:05

Hij vond mij al tijden leuk, maar dat had ik niet door. Ik kon het heel goed met hem vinden en hij kwam ook regelmatig bij mij thuis langs. Op een van die middagen zoende hij mij opeens. Ik had hem eigenlijk nooit op die manier bekeken, maar ik vond hem toch wel heel erg leuk, dus sindsdien hebben we wat. Dat is nu bijna 6 jaar geleden smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 2:47

We gingen al een tijdje met elkaar om en vonden elkaar al leuk. Na een tijdje vroeg m'n vriend hoe het nu eigenlijk zat tussen ons en toen zei ik dat ik hem erg leuk vond. En toen was het eigenlijk pas echt "aan".

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 3:00

Het verhaal is hier inmiddels bekend, maar ik zal het nog een keer vertellen. smile Ik en mn vriend zijn gekoppeld door TGR via facebook. We raakten aan de praat via facebook doordat we allebei reageerden op een foto van TGR. Een paar weken later kreeg ik een mailtje van facebook waarin TGR een vriendschapsverzoek voorstelde tussen mij en mn vriend. Het bleef ff stil, maar ik had mn stoute schoenen aangetrokken en ik had een privé bericht gestuurd. Toen zijn we gaan mailen en toen ging het balletje rollen. We zijn nu bijna twee maanden samen I love you

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 1 jul 2011 - 3:02

Dat verhaal kende ik niet Bitterkoek, wat leuk voor je!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 3:04

Met een eerste kus in een discotheek, 'Highstreet' in Belgie, nu bijna 9 jaar geleden.

Gast
Gast

Bericht  Kabouter vr 1 jul 2011 - 5:23

Wij hebben elkaar leren kennen op een bbq van wederzijdse vrienden. We hebben de hele avond samen staan kletsen en aan het einde van avond hebben we gezoend. Ook de volgende dag hebben we elkaar gezien (we bleven beide slapen na de bbq) en ook nuchter hadden we een klik. Het weekend erop hebben we bij mij thuis afgesproken en sindsdien is het "aan". Dat is nu bijna 7 jaar geleden.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 5:30

En de 'relatie' begon met een eerste date in de dierentuin! We gingen elkaar steeds vaker en vaker zien, en op 31 december vroeg vriend of we het nieuwe jaar samen in zouden gaan; maar natuurlijk I love you Vandaag 1.5 jaar geleden!

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 1 jul 2011 - 5:42

Begonnen met een kus op de camping,vervolgens maanden om elkaar heen gedraaid. Ik vond hem toch wel wat jong en vond ik hem wel echt leuk enz enz. Officieel geworden toen hij bij me kwam logeren toen ik mijn verjaardag vierden, en we 's avonds in bed lagen en we tot de conclusie kwamen dat we elkaar eigenlijk allebei wel heel erg leuk vonden.
Dus wie zouden we voor de gek houden als we er niet voor zouden gaan?
We zijn nu ondertussen bijna 6 jaar verder Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Possom vr 1 jul 2011 - 12:10

Ik heb hem leren kennen bij mijn zomerbaantje vijf jaar geleden, wat ook zijn zomerbaantje was. Een keer regende het heel hard en heeft hij me met de auto naar huis gebracht en heb ik hem een bedank-smsje gestuurd met het nummer wat ik van de contactlijst op werk had gejat Twisted Evil
Toen hebben we heel veel gesmst en gemsnt en heb ik op onze 1e date kersen over z'n witte broek laten vallen..
En nu zijn we over twee weken al vijf jaar samen!
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 21:15

Op het werk smile Pas na 2 jaar sloeg bij mij de vonk over. Hij vond mij al eerder leuk

Gast
Gast

Bericht  luenca za 2 jul 2011 - 1:59

_Liv schreef:We gingen al een tijdje met elkaar om en vonden elkaar al leuk. Na een tijdje vroeg m'n vriend hoe het nu eigenlijk zat tussen ons en toen zei ik dat ik hem erg leuk vond. En toen was het eigenlijk pas echt "aan".

wat lief Very Happy
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  sanne-84 za 2 jul 2011 - 6:44

erg origineel, maar in de kroeg.
het was kermis en daar zag ik hem. viel voor mij natuurlijk erg op, en nadat een vriendin van mij hem eerst ondervraagd had (tja, zo ging dat 9 jaar geleden..) en ik op basis daarvan zoiets had; ach voor een avondje (hij was net iets jonger, blond, kwam uit een boerendorpje enz) zijn we aan de praat geraakt (nadat een andere vriend me heel subtiel zijn kant op duwde... en hebben we gezoend. 2 dagen later wist ik dat hij er weer was:) en daarna nog verschillende keren afgesproken en is het niet bij dat ene avondje gebleven!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Shy za 2 jul 2011 - 6:45

Ik was in een kroeg met een vriendin. Een leuke man vroeg of hij er even bij mocht want hij wilde wat bestellen, vriendin en ik zaten beetje in de weg vandaar zijn vraag. Toen is hij de hele avond blijven hangen en hebben we telefoonnummers uitgewisseld, daarna zijn we een keer uit eten gegaan en vanaf toen was het aan!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: