Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe begon jullie relatie?

+44
Atelier Madame
Mari
Suus
Tazz
Burn
Jeanette
studiebol
Joli86
Sterre
xxDila
Niekske
Kreeftje
Rumble
Cow
CoffeeJunkie
Maaike
Flippin' Bitch
CCC
Rovine
PrimaBella
Filoria
Miss G
Jente10
VeryCherry
Caroow
Merai
JD
Hoochie
Minx
Lejow
Feline
Moon
Mamsie
Le Chat Noir
_DoI
NerdChic
kimz
Snoes
Zora
Angela_1986
Rev3rie
lieke89
Beachgirl
Polly
48 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Rovine ma 7 feb 2011 - 4:33

We postten al 8 jaar op eenzelfde forum, wisten van elkaars bestaan af, maar geen specifieke interesse. Ik had toendertijd heel veel problemen met de buren (enorm aso-gedrag, bedreigingen en vernielingen), daar had hij weleens op gereageerd.

Op een festival werden we aan elkaar voorgesteld door iemand die ook op dat forum postte en we raakten aan de praat. Later op de avond, met de nodige drank op zoenden we.

We waren allebei erg ver heen maar bang dat we contact zouden verliezen, dus volgende ochtend stond hij 3 keer in mijn telefoon. Ik voelde meteen dat het goed zat, geen onzekerheid of het wederzijds was ofzo.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  CCC ma 7 feb 2011 - 4:35

Ik ging een avondje stappen met vriendinnen... En meteen bij binnenkomst zag ik hem, en vond hem wel leuk voor een 'avondje' Embarassed Hele leuke avond/ nacht gehad en toen ik vroeg of hij bij me wilde slapen zei hij tegen me ik slaap liever thuis. Dus ik dacht oke... lekker dan. Volgende dag kreeg ik een heel lief smsje en hebben we elkaar toegevoegd op MSN en een week later kwam hij cocktails maken voor mij en mijn huisgenoten... Sindsdien is het 'aan'...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Flippin' Bitch ma 7 feb 2011 - 4:44

Als een grap & via msn Embarassed
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Snoes ma 7 feb 2011 - 8:08

Flippin' Bitch schreef:Als een grap & via msn Embarassed
Vertel! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Maaike ma 7 feb 2011 - 9:23

Al op de middelbare school, in de 2e klas. Volgende maand zijn we 7,5 jaar samen! Toen stelde het niet zo heel veel voor, pas 2 of 3 jaar later kregen we iets serieus met elkaar smile
Maaike
Maaike
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 28
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Flippin' Bitch di 8 feb 2011 - 6:40

Snoes schreef:
Flippin' Bitch schreef:Als een grap & via msn Embarassed
Vertel! Very Happy

'Heb jij een vriend?' 'Nee?' 'Word jij toch mijn vriendin' 'Okee'
Ik hoorde pas een jaar later ofzo dat het er als grapje uitfloepte, maar dat hij toen ik okee zei, dacht: 'het is wel een leuk meisje' En ja, inmiddels zijn we dus al bijna 7 jaar samen smile
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Snoes di 8 feb 2011 - 8:42

Flippin' Bitch schreef:
Snoes schreef:
Flippin' Bitch schreef:Als een grap & via msn Embarassed
Vertel! Very Happy

'Heb jij een vriend?' 'Nee?' 'Word jij toch mijn vriendin' 'Okee'
Ik hoorde pas een jaar later ofzo dat het er als grapje uitfloepte, maar dat hij toen ik okee zei, dacht: 'het is wel een leuk meisje' En ja, inmiddels zijn we dus al bijna 7 jaar samen smile
Haha, nou, wel grappig dat jullie toch gewoon samen zijn gebleven al die tijd Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  CoffeeJunkie di 8 feb 2011 - 21:26

Leuk om al die verhalen te lezen!

Ik leerde mijn vriend op de middelbare school kennen. Van beide kanten was het liefde op het eerste gezicht. Eerst nog wat onschuldige afspraakjes gehad, maar het werd al snel een relatie. En nu zijn we alweer dik 11 jaar samen.

CoffeeJunkie
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Cow di 8 feb 2011 - 21:49

Leuke verhalen zo!!

Ik zag hem een keer toen hij moest spelen met zijn kapel en vond het gelijk een leuke jongen/man. Verder niks mee gedaan ofzo maar steeds als we elkaar tegen kwamen met spelen stond ik wel met eel plezier naar hem te kijken.
Toen ik bij het koperensamble kwam zat hij daar ook bij (wist ik niet eens!) Na 1,5 jaar ofzo hadden we steeds leuker contact en steeds meer lol op repetities en zijn we over allerlei onzin naar elkaar gaan mailen.
Toen hij jarig was uiteraard gefeliciteerd met 3 zoenen en sindsdien zochten we allerlei excuses om elkaar de week erop weer te kunnen feliciteren met iets. Uiteindelijk is hij hier op de koffie gekomen omdat hij in scheiding lag/ligt en het thuis weer hommeles was en sindsdien zijn we samen!!

En nee, ik heb hem niet afgepakt van zijn (ex)vrouw.
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Rumble di 8 feb 2011 - 23:54

Toen ik bij het bedrijf kwam werken en hij mij had gezien / ontmoet / handje geschud schijnt het dat hij al had rondgevraagd of ik vrijgezel was. Hij hoorde destijds dat ik samenwoonde en besloot er dus niets mee te doen.
Op een gegeven moment ging het uit met mijn ex en kwam hij steeds vaker op de koffie bij mij op de kamer. We hebben dezelfde functie maar dan voor een ander district dus qua werkervaringen konden we veel delen.
Hij vroeg met zijn grote mond of hij een keertje mijn nieuwe huis mocht zien (er waren meerdere collega's al langsgeweest) en dat mocht wel van mij, maar hij wilde dan ook bij mij eten en filmpje kijken. (okee!)
Dat hebben we zo een paar keer gedaan, niets gebeurt, wel een onwijze spanning uiteraard en hij is ook blijven slapen maar hij gedroeg zich echt als een gentlemen. Op een gegeven moment kreeg ik een smsje dat hij "in love" was en daar stuurde ik op terug dat mijn rupsen in mijn buik ook wel veranderd waren in vlinders...
De volgende dag op het werk hadden we het erg moeilijk om niet te zoenen o.i.d. maar die avond kwam hij na het werk naar mij toe en sindsdien zijn we samen.

Erg leuk trouwens om al die verschillende verhalen te lezen van iedereen Very Happy
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Kreeftje wo 9 feb 2011 - 1:11

Ik kende hem al langer, nooit echt gesproken maar wel altijd oog voor hem. Ik vond altijd al dat ie van die prachtige ogen had, kon heel doordringend naar me kijken. Hij had toen ook nog een vriendin, dus verder nooit niks mee gedaan...
Maar met carnaval (uit Brabant he, tja lekker cliche :joker: ) 2 jaar geleden waren we allebei in dezelfde kroeg (hij inmiddels vrijgezel) en ik zei 's middags al (waar ik het lef vandaan haalde??) je mag vanavond pas naar huis als je mij gekust hebt! Dus heel de middag en avond samen gekletst gedanst gelachen, al meteen heel vertrouwd. En toen ging ie dus naar huis om uur of 1 's nachts (was maandag, hij moest de volgende dag gewoon werken, ik had vakantie...) en hebben we buiten gezoend!! Tegen de regenpijp aan, ha ha. Hij liet me al meteen blijken dat ie me heel leuk vond, maar ik hield het allemaal een beetje af. Hij is namelijk een stuk ouder en heeft kinderen. Maar verliefdheid houd je niet tegen he! Dus na heel wat kopjes thee en gesprekken 's avonds na mijn werk later, was het na een week of 6 toch aan. en ik denk ongeveer 2 maanden later ben ik bij hem ingetrokken, en nu wonen we alweer bijna een half jaar samen in ons koophuis! En over 2 weekjes is de dag dat we elkaar 2 jaar geleden dat we elkaar voor het eerst zoende!! I love you
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Niekske do 10 feb 2011 - 23:59

Geweldig die verhalen, ik word er helemaal vrolijk van Very Happy

Mijn verhaal is niet zo charming eigenlijk smile ik was op een feest bij ons in de sporthal en eigenlijk was ik ontzettend dronken. Ik heb aardig wat gaten in mijn geheugen... de volgende ochtend wist ik alleen nog dat ik gezoend had met een kerel met rood haar en dat ik voor de sporthal uitgegleden was over de aangevroren sneeuw, waar hij bij stond. Ik schaamde me dood voor mijn actie en besloot maar dat het gewoon een gezellige avond was geweest. Ik bleek echter mijn telefoonnummer aan hem gegeven te hebben, want hij smste de dag erna. En hij voegde me toe op hyves, dus ik wist ook weer hoe hij er precies uitzag Embarassed Een paar dagen op en neer gesmst en toen troffen we elkaar tijdens een avondje op stap (veel minder drank deze keer Wink) en (zoe goed als) nuchter bleek hij ook erg leuk! Na een paar dates was het aan Very Happy
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  xxDila vr 11 feb 2011 - 0:15

Niekske schreef:Geweldig die verhalen, ik word er helemaal vrolijk van Very Happy

Mijn verhaal is niet zo charming eigenlijk smile ik was op een feest bij ons in de sporthal en eigenlijk was ik ontzettend dronken. Ik heb aardig wat gaten in mijn geheugen... de volgende ochtend wist ik alleen nog dat ik gezoend had met een kerel met rood haar en dat ik voor de sporthal uitgegleden was over de aangevroren sneeuw, waar hij bij stond. Ik schaamde me dood voor mijn actie en besloot maar dat het gewoon een gezellige avond was geweest. Ik bleek echter mijn telefoonnummer aan hem gegeven te hebben, want hij smste de dag erna. En hij voegde me toe op hyves, dus ik wist ook weer hoe hij er precies uitzag Embarassed Een paar dagen op en neer gesmst en toen troffen we elkaar tijdens een avondje op stap (veel minder drank deze keer Wink) en (zoe goed als) nuchter bleek hij ook erg leuk! Na een paar dates was het aan Very Happy

Mijn verhaal, haha! Alleen hebben wij 4 weken gesmst & gebeld omdat ik te schijterig was om af te spreken. Ik wist helemaal niet hoe hij eruit zag! Ik was naar dat smsen en bellen eigenlijk al bijna gek op hem dat het me niets meer kon schelen hoe hij eruit zag. We hebben toen 4 maanden wat gehad. Toen heb ik het uitgemaakt, omdat ik (heel dom) hem te serieus vond, ik wilde nog wat fladderen denk ik.. Embarassed Na een jaar zijn we weer samengekomen en inmiddels zijn we bijna 4 jaar verder! Very Happy
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Sterre vr 11 feb 2011 - 0:50

Ik kende hem al langer omdat we veel gemeenschappelijke vrienden en kennissen hebben/hadden in onze studententijd, maar had nog nooit echt met hem gepraat. Wel vond ik het altijd een mooie jongen, maar hij had nogal veel los/vaste vriendinnetjes en ik steeds lange relaties.

In de tijd dat we beiden aan het afstuderen waren en niet meer in onze studentenstad woonden, nodigde een vriendin me uit om met haar en met hem en nog wat mensen sushi te gaan eten en naar een havenconcert in R'dam te gaan. Toen spraken we elkaar voor het eerst wat meer, en merkte ik hoe leuk hij eigenlijk was smile.

De dag er na zou het super lekker weer worden, dus ik vroeg aan die vriendin of ze zin had om naar het strand te gaan. Zij kon niet, en toen stelde hij voor om samen te gaan als het echt lekker weer zou zijn. 's Ochtends had ik hem gesmst dat het zo zonnig was en ik wel zin had in strand, maar nog steeds niet echt met een date-intentie. We zijn dus samen naar het strand gegaan, hele dag ontzettend veel gepraat, het klikte meteen zo goed! Halverwege werd het toch een beetje date achtig, want we gingen nog naar de film in Scheveningen en daarna samen wat eten. Uiteindelijk hebben we gezoend bij de tramhalte en bij het station, haha. Dat was het begin, al bijna 2,5 jaar geleden. Echt zo'n leuke dag was het! I love you

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Joli86 vr 11 feb 2011 - 1:39

Ik was op stap samen met vrienden. Toen het wat later op de avond werd en de het al wat rustiger was in de discotheek zag ik J ineens lopen en dacht meteen, wow wat een lekker ding is dat, even later kwam hij mijn kant op, wat staan dansen samen, wat gedronken en toen heeft hij mij naar huis gebracht. Op de bank in slaap gevallen ....ja met onze kleren aan S'ochtends worden we wakker van ons mam die de beneden komt... Uhh goede morgen mam.... J is nog tot een uur of 2 gebleven, daarna veel gesmst en snel weer wat afgesproken.. en dat is nu 4,5 jaar geleden! Very Happy

Leuk topic! Laughing
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Rumble vr 11 feb 2011 - 2:16

x-justme-x schreef:Ik was op stap samen met vrienden. Toen het wat later op de avond werd en de het al wat rustiger was in de discotheek zag ik J ineens lopen en dacht meteen, wow wat een lekker ding is dat, even later kwam hij mijn kant op, wat staan dansen samen, wat gedronken en toen heeft hij mij naar huis gebracht. Op de bank in slaap gevallen ....ja met onze kleren aan S'ochtends worden we wakker van ons mam die de beneden komt... Uhh goede morgen mam.... J is nog tot een uur of 2 gebleven, daarna veel gesmst en snel weer wat afgesproken.. en dat is nu 4,5 jaar geleden! Very Happy

Leuk topic! Laughing

Haha hoe reageerde je moeder? Very Happy
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  studiebol vr 11 feb 2011 - 22:08

In 2003 was ik op vakantie met een vriendin en mijn vriend was daar ook met zijn vrienden. We stonden daar in de plaatselijke(hele foute) discotheek en opeens kwam hij op mij aflopen en zei "ik moet plassen maar heb 2 biertjes en dat gaat dan niet kan jij er ff een vast houden" en drukte zo dat biertje in mijn handen en liep weg Very Happy Ik was helemaal verbaasd en kon echt alleen maar mijn vriendin schaapachtig aan kijken....
Nou mijn vriend heeft echt zijn best gedaan die avond en de dag erna, maar ik was echt anti-man, net veel gezeur gehad en ik was er ff klaar mee. Hij en zijn vrienden gingen naar een andere camping en wij bleven achter. Hij heeft toen mijn mailadres gevraagd maar niet opgeschreven dus ik dacht toen wel nou ik hoor er niks van...
Toen eenmaal thuis en een paar dagen later kreeg ik een mail(heel grappig was dat er heel veel verschillende versies van mijn mailadres in stonden) en we hebben op die manier en via de msn en sms veel contact met elkaar gehad. Maar de ene periode was het meer dan de andere periode.
Eind 2006 hadden we weer veel contact en merkte ik dat ik het ook echt heel leuk vond om een sms van hem te krijgen en hem te spreken op msn, uiteindelijk heb ik een sms gestuurd met de vraag of hij een keer wat wilde afspreken(dacht echt dat hij nee zou zeggen omdat ik hem een paar keer heb afgewezen) maar hij vond het een goed idee!
Nou hij is dus 3 en half jaar later langs geweest en het was meteen raak! Helemaal leuk en gezellig en dat is het nu nog steeds Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Jeanette zo 13 feb 2011 - 1:23

Wat leuk om die verhalen te lezen! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Burn di 15 feb 2011 - 21:31

Leuk om alles te lezen!

Nu mijn verhaal..
Ik ken mijn vriend al heeeel lang, sinds ik 2 ben ofzo. Hij was toen al 9. Hij kwam altijd bij ons thuis, er was bij ons altijd koffiedrinken voor vrijwilligers van de kerk. We staan zelfs nog samen op een schoolfoto. Hij zat in groep 7 en ik zat in groep 1.
We zaten in de korfbalkantine, en hadden het over uitgaan. Maar ik kon niet, want dan zou ik een half uur alleen moeten fietsen. Hij bood aan (omdat hij ook heen ging) dat ik ook wel met hem mee kon fietsen.
Bij thuiskomt heeft hij me gezoend (iellll, dacht ik toen nog!) Na die tijd hield ik nogal de boot af, maar de aanhouder wint!
Met oud en nieuw bracht hij me weer thuis, heb toen gezorgd dat er mensen met me mee fietsen, zodat ik niet weer met hem hoefde te zoenen.
Weer veel smsverkeer, hij is nog een weekend bijna elke dag bij me geweest.
En maandagmorgen kreeg ik een smsje:
'Mijn moeder vroeg als we nu al iets officieels hadden, ik heb ja gezegd, is wel goed toch?'
Hierop heb ik natuurlijk terug gesmst dat het wel goed was.
Maar later in mijn Duitse les om 10.21 heb ik maar teruggestuurd: 'Om het nu mar officieel te doen: Wil je verkering met mij?' En daarop kreeg ik terug: JAAAA! Ik durfde het smsje niet zelf te lezen, dus heeft een klasgenoot het voor mij gedaan.

En dat is alweer 2 jaar geleden!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Tazz di 15 feb 2011 - 23:39

De allereerste keer dat ik uitging nam een vriendin me mee naar een cafe, helemaal achterin stonden twee dj's te draaien. Toen ik ze zag dacht ik wow dat zijn wel leuke kerels, en met een kreeg ik wel wat oogcontact maar die andere was echt alleen bezig met draaien en bleek ook een vriendin te hebben. (mijn huidige vriend) Voor mij niet interessant meer dus al zag ik hem nog wel eens af en toe. Tot ik een tijdje later, door een koppelactie van een vriendin, contact kreeg met een andere dj van hetzelfde cafe, daar heb ik uiteindelijk 1,5 jaar een relatie mee gehad en was dus ook al vaak voor en na sluitingstijd in het cafe aanwezig. Ik had daardoor veel contact met de rest van het personeel. Zo hebben we een vriendschapsband opgebouwd.

We ging ook vaak samen naar de bioscoop als mijn vriend geen zin/tijd had om mee te gaan en we zaten ook vaak uren te praten aan de bar, hij had ook al vaak gezegd dat hij me meer dan alleen leuk vond maar ja ik had een vriend en hij had zo af en toe ook een vriendin. Tot ik erachter kwam dat mijn vriend vaak geen tijd had om mee te gaan omdat hij dan bij een ander meisje zat en ook meerdere keren met andere meiden naar bed was geweest ik heb hier toen meteen een punt achter gezet.

Ik ben toen nog meer met mijn vriend gaan daten en we vonden elkaar echt heel leuk maar ik was niet toe aan meteen een nieuwe serieuze relatie en hij had tijdens een date met zijn ex gezoend voor mijn neus waardoor we even geen contact meer met elkaar hadden. Ik heb toen nog twee scharrels gehad maar dat was het toch niet, zijn beste vriend kwam een paar maanden later naar me toe om te vertellen dat hij echt niks meer van ex moest hebben en dat hij alleen maar aan mij kon denken en dat hij het maar niks vond dat we geen contact meer hadden. Die avond hebben we het weer bijgelegd, een week later kwam hij nog op een feest waar heel mijn familie was. Die hadden ook wel gelijk door dat hij meer dan een vriend was, Niet veel later vroeg hij 'of ik verkering wilde' via msn, echt zo fout maar hij durfde het echt niet in het echt te vragen. Diezelfde avond zagen we elkaar op een feest van een gezamenlijke vriend en hij trok bijna gelijk bij mij in op mijn kamer. Nog een paar maanden later woonde we al samen in een appartement. We zijn nog steeds gek op elkaar, zo erg zelfs dat hij me eergisteren ten huwelijk heeft gevraagd Very Happy

Niet quoten aub
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Suus wo 16 feb 2011 - 0:11

Gefeliciteerd, Tazz! smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Mari wo 16 feb 2011 - 2:42

Aangeschoten in de kroeg... hij bracht me naar huis, kende hem heel vaag, maar had hem nooit gesproken. Eenmaal thuisgekomen gekust en nooit meer uit elkaar geweest, pff deze zomer al 5 jaar samen.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 3:07

Een vriendin van mij werd toegevoegd door een jongen op hyves, maar had zelf al een vriend.
Dus zei voor de grap tegen mij van is het geen jongen voor jou?
Zaten we er beetje over te grappen, uiteindelijk heb ik hem toch toegevoegd op hyves.
Daarna volgden eerst gewoon gesprekken op de hyves chat, krabbels, prive berichten.
Al snel gingen we MSN adressen uit wisselen en toen begon het eigenlijk, ik had heel veel gezeur kort daarvoor gehad met een andere jongen dus ja wilde wel rustig aan doen.
Maar hoe vaker ik hem sprak hoe meer ik hem leuk begon te vinden, toen gingen we smsen, hij belde regelmatig en toen toch de stap gewaagd om wat af te spreken.
Toen heeft een vriendin van mij, mij naar hem toegebracht en hebben we romantisch gewandeld bij de molens.
En toen gingen we steeds vaker en vaker afspreken, en nu hebben we al bijna 2 jaar een relatie I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 3:32

Zo'n 5,5 jaar geleden was ik op de verjaardag van een vriendin (C). Daar aangekomen, stond ik tegelijk met een jongen en een meisje voor de deur te wachten. Ik kende beide niet. Ze bleken allebei niet uit het dorp te komen.
Die avond heb ik nauwelijks met ze gesproken, en ik was ook niet echt geïnteresseerd. Zij was een stuk jonger en hij was ook een jaar jonger en hij leek me een kakker, een type waar ik niet zo opgewonden van raak Wink

Een paar dagen later zat ik op msn met C en toen hadden we het ineens over die jongen en dat meisje. Ik vond het wel een aardige jongen, zei ik tegen C en plotseling zei ze: 'Alsof we het over de duivel hebben'; hij kwam op msn bij haar. Het bleek al een paar dagen uit te zijn tussen hem en zijn vriendin. Hij was helemaal verdrietig en over de toeren.

Toevallig was ik een paar weken later jarig en omdat ik het zó zielig vond voor die jongen, stelde ik hem voor om op mijn feestje te komen met C. Dat wilde hij wel! Het leek hem goed om even uit zijn eigen cirkeltje te komen.

Zo gezegd, zo gedaan. Als nieuwe vriend kwam hij langs. Ik zag hem ook echt niet als potentiële lover.

Na die avond, msn'den we steeds meer en met kerst kwam hij langs om met mij en wat vrienden naar een kerstgala in de kroeg te gaan. Ook toen had ik nog geen speciale gevoelens. Ik was die avond ook aardig drunken van de wijn, dus er gebeurde niks.

Oud&nieuw passeerde. Ik heb toen nog met een jongen gezoend waar ik altijd nog eens mee wilde zoenen en dacht verder niet na over mijn nieuw vergaarde vriendschap.

Maar toen begonnen er toch wat kriebels te komen. We spraken af in een discotheek bij hem in de buurt. We draaiden de hele avond om elkaar heen en uiteindelijk.... hebben we dan tóch voor het eerst gezoend. Het was alleen zó afwachtend en niet leuk, dat we allebei twijfelden over elkanders bedoelingen. We dachten beide dat we elkaar niet leuk vonden Suspect Maar dat bleek niet zo te zijn: we vonden elkaar écht leuk en vanaf die week, zagen we elkaar élk weekend. Het ene weekend kwam hij bij mij, het andere ik bij hem. We zagen elkaar dus feitelijk maar 1 keer per week, maar dat breidde zich na een aantal maanden uit, toen we ook bij elkaar bleven slapen.

Nu wonen we sinds een halfjaar samen en het gaat nog steeds goed.
In januari was ons 5-jarig jubileum.
Inmiddels zijn we met veel zaken wel wat duidelijker naar elkaar toe :P

(Excuus voor het lange verhaal)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Atelier Madame za 26 feb 2011 - 2:04

Via een vriendin van mij, hij woonde bij haar in het studentenhuis Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum