Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe begon jullie relatie?

+44
Atelier Madame
Mari
Suus
Tazz
Burn
Jeanette
studiebol
Joli86
Sterre
xxDila
Niekske
Kreeftje
Rumble
Cow
CoffeeJunkie
Maaike
Flippin' Bitch
CCC
Rovine
PrimaBella
Filoria
Miss G
Jente10
VeryCherry
Caroow
Merai
JD
Hoochie
Minx
Lejow
Feline
Moon
Mamsie
Le Chat Noir
_DoI
NerdChic
kimz
Snoes
Zora
Angela_1986
Rev3rie
lieke89
Beachgirl
Polly
48 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Moon za 5 feb 2011 - 6:27

Wat een leuk topic Very Happy

Ik heb mijn vriend leren kennen in Spanje op vakantie.
Hij was daar met een vriend en ik was daar met een grote groep vrienden. De vriend van mijn vriend is wel vrij open dus die maakte gelijk contact met ons, toen die hoorde dat er 12 meiden in 1 villa zaten.
We hadden met een paar telefoonnummers uitgewisseld om daar af en toe met zn allen te eten en uit te gaan. Eenmaal thuis reed ik met een vriendin rond en wilde we eigenlijk wat gaan doen. Toen belde we hun en vertelde dat ze in een discotheek waren in de buurt. (Zij woonde ook een dorp verderop).
Toen begon het vele contact eigenlijk maar ik had nog een (ex)vriend. Ik had in het begin niet door dat mijn vriend mij leuk vond maar zijn vrienden, hoorde ik later blijkbaar wel. Ik ging ineens wel erg vaak naar mijn vriend toe en vertelde toen dat mijn relatie uit was ( hij vertelde later dat hij het stiekem niet erg vond). We waren in eerste instantie alle twee wel afwachtend maar toen lag het er zo dik boven op dat we om elkaar heen aan het draaien waren dat ik hem snel een kus had gegeven haha.
Na een week waren we eigenlijk al iedere dag bij elkaar en zijn nu alweer 2 jaar en ruim 3 maanden samen en gaan binnenkort samenwonen!
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 7:00

Mijn vriend zag mij eerder zitten dan ik hem. Hij zocht steeds wel toenadering, maar ik wimpelde hem steeds af.
Totdat ik met een vriendin van mij in de kroeg was. Hij en een vriend van hem zaten steeds naar ons te staren. Vriendin van mij dacht steeds dat er iets met haar aan de hand was, vroeg aan mij of haar kleren wel recht zaten etc. Niets mee aan de hand. Maar hun bleven maar staren. Ik ben op een gegeven moment naar hem toegestapt en gevraagd wat er zo te zien was? Was niets, maar had daarna wel een leuk gesprek met hem volgens mij, bleef namelijk plakken.

Na die avond kroeg spraken we elkaar wel vaker in de kroeg.
Later dorpsfeest. Een vriendin van mij moest op verjaardag, ik was niet uitgenodigd, omdat ik nooit bij die anderen was, ook niet gek dat ik niet uitgenodigd was.. De vriendin van mijn vriend zijn vriend vroeg op een gegeven moment aan mij of ik mee ging naar die verjaardag en dat ik wel kon doen alsof ik de vriendin was van P. We hadden toen niets metelkaar. Ik ben niet meegegaan en ben naar een andere vriendin gegaan. 's Avonds in de tent was ik steeds bij P. in de buurt. het voelde goed. Na die avond zijn we wat gaan scharrelen. Ben zelfs die avond bij hem blijven slapen, omdat we het gewoon erg gezellig hadden.
De volgende dag bracht hij mij thuis en spraken later die dag weer af.
Een week later was het dan definitief tussen ons. Binnen 2 maanden woonden wij dan ook samen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 7:29

Ik heb hem voor eerst gezien in aug 2000, we waren uit en toen kwam hij ineens bij ons groepje staan.
Ik had meteen zijn aandacht en vertelde dat ik de volgende dag naar de Open dag van Ajax zou gaan, maar stom genoeg vertelde ik ook dat ik een andere jongen leuk vond. Nu kunnen we er om lachen, maar dat was toen eigenlijk best stom.

Ik zag hem daarna pas weer in jan 2001, mijn goede voornemen was dat jaar om meer te gaan stappen.
Hier was hij het helemaal mee eens, vanaf die tijd zagen we elkaar dus vaker (= elke week op zaterdagavond).

Ik bleef op zaterdagavond vaak bij een nicht van me slapen. Zij vertelde me dat ze gek was op een jongen en dat bleek om dezelfde jongen te gaan. Ik heb toen gezegd dat ik hem ook wel leuk vond, maar er verder niks mee zou doen zolang zij hem ook leuk vond. Maar het was gewoon niet tegen te houden .... :-)

Hij bracht ons na het stappen vaak naar huis en zij dacht dat hij dat voor haar deed, maar eigenlijk was dat dus voor mij.

Met valentijnsdag hebben we elkaar een kaart gestuurd en een dag later was het aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 7:33

-


Laatst aangepast door Zusje van Bert op ma 21 maa 2011 - 8:29; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Feline za 5 feb 2011 - 7:40

Wat een heerlijke verhalen! Post vooral door smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Lejow za 5 feb 2011 - 7:57

Wij hebben elkaar op de camping leren kennen.
Ik deed daar recreatie werk en hij was gast met zijn ouders (die hadden daar een sta caravan). Ik maak vrij snel contact met iedereen en zo ook met de jeugd op deze camping. Kon het met iedereen goed vinden en zo ook met hem. In die drie weken werden we echt elkaars maatjes, raakten we niet uitgepraat en knuffelden we heerlijk met elkaar (ik had nog een soortemet van vriendje.. die al een poos niets van zich had laten horen...).
Ik vond hem leuk en het klikte, maar deed er verder niets mee vanwege mijn vriend. Hij vond mij ook vrijwel meteen leuk.
Tot ik vroeg hoe oud hij eigenlijk was. Ik was bijna 20. Zijn antwoord was vervolgens: 15! Hij heeft me echt zijn ID moeten laten zien om het te bewijzen....
Daar knapte ik in eerste instantie wel wat op af. Toen waren ook mijn weken om dat ik daar moest werken en werd ik overgeplaatst naar een andere camping. Daar kwam ik in een heel hecht team terecht, en huilend van de heimwee heb ik na 2 dagen de organisatie gebeld dat ik het echt niet uithield daar.
Ik heb de trein naar huis gepakt (was in Limburg), een vriendin opgehaald die ook in het recreatieteam gezeten had en samen zijn we als verrassing naar de camping gegaan.
Ondertussen had ik nog steeds niets van mijn toenmalige vriend gehoord en was ik het goed zat met die gozer, dus besloot voor mijn huidige vriend te gaan. Met als gevolg dat we 's avonds zoenend in een tentje lagen hahaha.
Ik had nog steeds wat twijfels, maar mijn vriend bleef volhouden: je vindt me wel leuk, je wilt me wel, je vindt me wel leuk! Uiteindelijk weer naar huis gegaan, veel bel/mail/sms contact gehad en hem in oktober uitgenodigd op mijn verjaardag.
Hij zou bij me blijven slapen (heb nog helemaal toestemming gevraagd in een mailtje aan zijn ouders whaha) en 's nachts lagen we in bed en hadden we het zo fijn gehad, dat ik mezelf wel voor gek zou verklaren als ik er niet voor zou gaan..

Ik heb veel reacties op onze relatie gehad, was zelfs zo boeiend, dat ze in de andere klassen op het MBO (waar ik toen zat) over me praatte..
- Zo hee, hoe oud is hij nu? 13?
- Als hij 18 is, dumpt hij je voor iemand die wel mee gaat stappen
nou en zo kan ik nog wel even doorgaan..

Ondertussen zijn we bijna 5,5 jaar verder en wonen we alweer bijna een jaar samen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 8:01

Lejow, dat soort reacties zijn stom zeg. 4/5 jaar verschil is niet zo veel, dus waarom zou dat erg zijn? Hordes meisjes met een vriendje van 5 jaar ouder op hun 16e.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Lejow za 5 feb 2011 - 8:07

Lilith schreef:Lejow, dat soort reacties zijn stom zeg. 4/5 jaar verschil is niet zo veel, dus waarom zou dat erg zijn? Hordes meisjes met een vriendje van 5 jaar ouder op hun 16e.


Ja, andersom is het geaccepteerd, maar als het meisje ouder is, is het raar!
Er is echt flink over me geroddeld, ben erom uitgelachen en weet ik het wat.
Meestal maakte ik gewoon een gevatte opmerking terug, dan waren ze er snel mee klaar.
Ik vergeet eigenlijk altijd dat hij jonger is, alleen in bepaalde situaties waarin ik zijn geboortedatum ergens moet invullen, of nu bijvoorbeeld. Ik wil al heel graag aan kindjes beginnen, hij wil liever nog even wachten. Zo was het ook met samenwonen. Maar samen komen we er wel uit!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 8:08

Ik had net een vrij lange verkering gehad en ik was wat aan het rondscharrelen, vastbesloten om géén vriendje te willen (want ik was 16 en had al sinds mijn 14e hetzelfde vriendje gehad). Toen was ik mijn vaste kroeg waar we na school naartoe gingen en toen kwam een vriendin van mij naar me toe met 'er komt nu een jongen binnen, die vind jij écht leuk'. En hij kwam binnen en ik vond hem ECHT leuk. I love you Ik was echt hevig onder de indruk, maar ja, hij was wel een stukje ouder en belachelijk stoer en knap enzo. Dus tja.

Maar goed, toch maar op hem afgestapt, of eigenlijk op zijn vriend, en een praatje gemaakt. Hij vond mij ook wel leuk, dat zag ik, maar na 5 minuten móest ik weg (want 16 en op tijd thuis zijn enzo). Hij zou de volgende week weer komen zei hij (hij bleek naast mijn school te studeren, daar zat een hogeschool). Maar de week erna was hij er niet. Ik scharrelde ondertussen vrolijk verder, had een paar jongens waar het wel/niet/wel/niet wat mee kon worden, zoende wat af enzo. En had er niet écht meer bij nagedacht. De week erna stond ik weer in die kroeg, hij kwam binnen en ik was echt weer helemaal verkocht. En ben met hem gaan praten (nadat hij uiterst charmant een glas bier over me heenkieperde omdat hij struikelde, maar goed) en welgeteld 4 minuten later stonden we te zoenen. Geen idee meer hoe hij heette enzo, en omgekeerd ook niet, maar goed. Telefoonnummers uitgewisseld, hij bleek ook nog eens 85 km verderop te wonen, maar toen ik thuis kwam heb ik hem gebeld en een afspraak gemaakt voor de week erop. Doodzenuwachtig was ik.
Maar het was nog steeds leuk en gezellig, ik ben echt nog nooit van mijn leven zó verliefd geweest.

Kreeg wel véél commentaar want hij was nogal 'anders' dan het kringetje waar ik in zat, en het zou wel snel uit zijn, want we pasten niet bij elkaar vond iedereen en het was alleen voor de seks, en je kon geen relatie krijgen met iemand waarmee je eerder stond te zoenen dan dat je zijn naam wist, vonden mijn vriendinnen.

Maar goed, inmiddels zijn we ruim 12 jaar verder I love you (en ik vind hem nog steeds even lekker Very Happy )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 8:11

Ik heb mijn vriend op het werk ontmoet. Ik zocht een bijbaantje in de horeca en hij werkte al een tijd als kok daar. Toen we kennis maakte vond ik hem al leuk, maar ik dacht dat hij way out of my league was. Bleek niet zo te zijn, want op gegeven moment begonnen we te flirten enzovoort. Tijdens een avondje stappen met al het personeel nam ik het initatief en daar was hij het zeker mee eens. Ben meteen bij hem blijven slapen die nacht. En sindsdien is het aan, al bijna 6 jaar smile
Geloof niet dat ik me ooit zo goed heb gevoeld bij iemand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Minx za 5 feb 2011 - 8:15

Nederlands elftal had net de filnale verloren ik besloot nog ff te gaan chatten en kwam toen met mijn vriend in gesprek. Was eigenlijk wel een heel leuk gesprek. Ondertussen zat er nog een vriendin van mij thuis die ik min of meer de deur uit gewerkt heb. Dat lukte uiteindelijk om half 2. Om 2 uur hebben we toen afgesproken en rond 6 uur zijn we naar huis gegaan. Die nacht is er niets gebeurt.

De volgende dag heeft hij me van het werk gehaald en de dag erna weer naar het werk gebracht. Het was namelijk ineens 3 uur en er reden geen bussen meer. Die dag ding hij naar zijn zus en moeder die op vakantie waren. Even een nachtje langs. De volgende dag heeft hij me thuis weer opgehaald. En zo ging ongeveer de hele zomer door.

Een behoorlijk impulsieve actie dus die eerste date.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 8:18

Ik leerde mijn man kennen in de brugklas en was al vrij snel verliefd. Alleen was hij met totaal andere dingen bezig en was hij erg stoer dus hij zag me absoluut niet staan.
Ik belde hem op met smoesjes over het huiswerk, terwijl we beiden noot huiswerk maakten en heb hem zelfs via een brief verkering gevraagd waarop hij me keihard afwees (die brief heeft hij nog).
Toen hij een jaar of 14 was ging hij naar een andere school en twee jaar later kwamen we elkaar weer tegen.
Vervolgens zag hij mij opnieuw niet staan en ging hij achter mijn beste vriendin aan.

We evrloren elkaar opnieuw uit het oog en ik kreeg een relatie van 3 jaar.
Op mijn 21ste raakte dat uit en via ICQ kwamen wij elkaar weer tegen. Hij vroeg mij om iets agf te spreken en dit keer versierde hij mij.
Inmiddels zijn we bijna 10 jaar verder, getrouwd, uit elkaar geweest en is ons tweede kindje op komst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Hoochie za 5 feb 2011 - 13:02

Ik ging met 2 vriendinnen naar een feesttent en later naar de kroeg. Daar kende ik een aantal mensen via mijn ex. Ik raakte aan de praat met mijn nu vriend omdat hij een aantal met wie ik stond te praten ook kende. Die avond hebben we gezoend en buiten nog anderhalf uur staan praten.
We hadden geen telefoonnummers ofzo uitgewisseld dus ik had hem later die week een berichtje op hyves gestuurd en telefoonnummers uitgewisseld. Ongeveer anderhalve maand later was ik aan het stappen met een vriendin en tussendoor met hem aan het smsen. Hij was de BOB dus ik moest mijn adres maar even doorgeven dan kwam hij nog wel even langs. Zo gezegd zo gedaan. 2 weken hierna kwam hij weer langs, maar omdat ik net uit een moeilijke relatie kwam hem toen ook verteld dat ik niet toe was aan een relatie. Toch bleven we contact houden en op den duur was hij 1 a 2 dagen/nachten bij mij per week. Ik was bang om een relatie met hem te beginnen en heb na 5 maanden er een punt achter gezet. Hierdoor ging ik mij beseffen wat hij voor mij betekende en hoe goed ik me bij hem voelde. Toen hij toch weer contact zocht na een aantal weken zijn we weer naar elkaar toegegroeid. Hij stelde toen wel de keuze of een relatie of helemaal niks en nu zijn we sinds oktober samen en gaat het eigenlijk heel erg goed.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  JD za 5 feb 2011 - 14:38

mijn vriend werkt in de horeca, en zo ook elk jaar met de kermis.
ik kwam bij hem aan de bar bestellen, stomdronken, en flapte er gewoon uit "en jij hebt met je knappe koppie zeker al 100 jaar een knappe vriendin he?" ...en toen zei ie dat ie single was.
's avonds toen ie klaar was ben ik met mn dronken hoofd een patatje met bij hem langs gaan brengen, omdat ie er een werkdag van 17 uur op had zitten, en toen was het raak... dus het is waar, de liefde van de man gaat door de maag;)

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 21:11

Met een date, nadat we elkaar intensief een week gesproken hadden via msn en telefoon. We hadden afgesproken in Utrecht en we hadden eigenlijk vrij snel wel door dat er een klik was. Samen naar de bios die dag en de vonk was overgeslagen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 23:28

*Marietje* schreef:mijn vriend werkt in de horeca, en zo ook elk jaar met de kermis.
ik kwam bij hem aan de bar bestellen, stomdronken, en flapte er gewoon uit "en jij hebt met je knappe koppie zeker al 100 jaar een knappe vriendin he?" ...en toen zei ie dat ie single was.
's avonds toen ie klaar was ben ik met mn dronken hoofd een patatje met bij hem langs gaan brengen, omdat ie er een werkdag van 17 uur op had zitten, en toen was het raak... dus het is waar, de liefde van de man gaat door de maag;)


Waar werkt hij! En wie ben jij!! Ik heb foto's gezien waarom herken ik jou niet verdorrie....

Werkt-ie bij Schram?! Waar moet je anders een patatje halen met de kermis...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Merai zo 6 feb 2011 - 0:19

Superleuk al die verhalen!

Ons verhaal vind ik ook heel mooi. Mijn vriend is dus muzikant en hij speelde 10 avonden achter elkaar op een theaterfestival waar ik al zo'n beetje mijn hele leven heen ga. De eerste avond zagen we elkaar en zijn we blijven kijken, ik ben 8 van de 10 avonden geweest (zoals ik elk jaar deed) en steeds verder vooraan gaan zitten. Elke keer als de show begon zag ik hem zoeken waar ik zat en als hij me gevonden had begon hij ontzettend te lachen. Toen kwam de laatste avond. De show was afgelopen en hij stond op en zwaaide naar me. We stonden alletwee een beetje te draaien. Ik moest ontzettend plassen dus besloot dat eerst te doen en daarna op hem af te stappen, maar toen mocht ik de tent niet meer in. Toen heb ik maar een bericht achtergelaten in het gastenboek van de band, en een dag later voegde hij me toe op hyves. Dat was op dinsdag, die week hebben we veel gemaild en gebeld en zondag kwam hij langs en is hij blijven slapen. Het was meteen duidelijk. We hebben achteraf zelfs overwogen om de dag dat we elkaar voor het eerst zagen als datum aan te houden omdat we het beide zeker wisten. Ondertussen zijn we 2,5 jaar verder en wonen we al bijna 2 jaar samen, hij maakt me nog elke dag zielsgelukkig. Liefde op het eerste gezicht dus I love you
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Caroow zo 6 feb 2011 - 2:33

Ik was net begonnen op mijn werk, daar had ik altijd veel lol met een man, deze was nadat ik er een maand werkte ziek, toen had hij tegen E (nu mijn vriend, werkt daar dus ook) gezegd dat ik wel lachen was. Pas vanaf toen gingen we een beetje met elkaar praten. Hij was mij elke keer aan het uitdagen, maar ik ging daar niet op in. Na een tijdje bedacht ik me dat het toch wel leuk was om een keer wat met hem te gaan drinken.
Na het werk vroeg ik of hij me naar de stad wilde brengen, omdat ik lopend was en hij met de auto. Toen we in de stad waren vroeg ik hem mee, en toen hebben we voor het eerst gezoend. Heel erg, want hij had een vriendin. Iedereen verklaarde mij voor gek, want hij zou toch nooit bij zijn vriendin weg gaan.. Iets minder dan een jaar later kregen we wat (het was dus uit met zijn vriendin) en nu wonen we al weer meer dan een jaar heel gelukkig samen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  VeryCherry zo 6 feb 2011 - 2:39

Mijn vriend en ik hebben elkaar leren kennen op de verjaardag van een gemeenschappelijke vriend, het was direct liefde op het eerste gezicht van beide kanten. Hij heeft me de volgende dag nog helemaal naar huis gebracht omdat het zo glad was dat er geen treinen meer reden en 5 dagen later woonden we al samen Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Jente10 zo 6 feb 2011 - 3:03

Echt mooie verhalen allemaal Very Happy Grappig ook hoe verschillend het kan gaan!

Mijn vriend had mij 'gezien' op een forum van een gemeenschappelijke interesse en mij gevonden op facebook en toegevoegd. Af en toe stuurden we een berichtje naar elkaar en spraken we met elkaar op de chat. Zo ook een keer vorig jaar en het was erg gezellig maar de facebookchat deed raar en hij vroeg of ik ook skype/msn had, dat praatte wat makkelijker. En vanaf die dag praatten we elke dag uren met elkaar. Na 3.5 maand ging ik hem opzoeken (hij woont in buitenland) en was het in real live ook heel gezellig maar nog wel gewoon als vrienden. Weer thuis aangekomen gingen we verder met chatten en de gesprekken werden steeds diepgaander en precies 5 maand nadat we waren begonnen met chatten verscheen er een hartje in mijn chatscherm. Daar was ik heel blij mee, ik vond hem al tijdje heel leuk maar behalve wat 'hints' durfde ik dat nog niet echt te laten merken. Wel besloot ik nu om weer een vliegticket te gaan boeken en een maand later zagen we elkaar weer en zoenden we voor het eerst I love you Het is voor ons allebei onze eerste relatie en vind het echt heerlijk om alles nu samen te 'ontdekken' smile De afstand is soms moeilijk maar ik was al langer van plan naar dat land te verhuizen en nu wil ik dat alleen nog maar meer!
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 3:09

Ohh wat heerlijk al die verhalen:D.
Zo zie je maar weer dat je echt overal je liefde tegen kunt komen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Miss G zo 6 feb 2011 - 3:32

Ik heb mijn vriend op mijn 15e ontmoet op onze stage. Het meest rare was dat er op dat moment niemand werd aangenomen omdat ze het gewoon zelf aan konden. Maar mijn vriend mocht komen werken omdat zijn moeder het kind van de manager had gehaald, en ik mocht daar stage lopen omdat ik het nichtje was van de baas.
De eerste dag was echt een hel, ik heb serieus huilend aan de eettafel gezeten die avond dat ik mijn stage (van maar 2 weken) wilde stopzetten omdat ik hem niet mocht.
Ik wilde gewoon een praatje maken met hem, en vroeg welke school ie deed, of ie een vriendin had, wat zijn hobby's waren etc. En hij zei bijna overal op van: dat is prive!
Paar dagen later is ie toch bijgedraaid en 2 weken later waren we samen! En dat is nu al ruim 7 jaar geleden angel
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Filoria zo 6 feb 2011 - 3:49

In het studentenhuis waar ik woonde gingen we regelmatig pim-pam-petten (!) Ik won altijd. Behalve als G, een vriend van een huisgenoot, meespeelde. Dan won hij. Vond ik heel vervelend, maar ondertussen waren we ook wel een beetje met elkaar aan het flirten.
Op een gegeven moment hebben we telefoonnummers uitgewisseld en zijn we samen een film gaan kijken bij hem thuis. Toen heb ik veel te veel gedronken en ben ik naar zijn bed gestrompeld, heb mijn t-shirt uitgedaan en ben in slaap gevallen Embarassed. Achteraf vertelde hij dat hij amper heeft geslapen die nacht, hij heeft alleen maar verbaasd liggen kijken naar dat halfnaakte meisje naast hem in bed haha Very Happy
Een paar dagen later hebben we besloten om een lang weekend naar Berlijn te gaan. Dat hebben we gedaan. En toen wist ik meteen dat we samen oud gingen worden. En daar ben ik nog steeds van overtuigd, al weet ik dat het leven altijd anders kan lopen dan je denkt.
Hij is zo leuk en lief!

We spelen trouwens nooit meer pim-pam-pet. Zouden we eigenlijk weer eens moeten doen.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  PrimaBella zo 6 feb 2011 - 4:30

Mijn vriend en ik zaten tegelijk op dezelfde opleiding. Toen hadden we eigenlijk geen contact met elkaar, achteraf zegt mijn vriend dat hij mij met het introkamp al zag zitten. Maar ik kan me niet eens herinneren dat ik hem met het introkamp gezien heb! Na een jaar zijn we allebei gestopt met de opleiding. Op een gegeven moment was er weer zo'n opleidingsfeestje. Daar wilde ik graag naar toe om mijn oude klasgenoten weer te zien maar dan moest ik ergens blijven slapen. Via via heb ik toen geregeld om bij hem te blijven slapen. (ik kende hem toen eigenlijk nog steeds niet Embarassed ) Eigenlijk bleven er ook nog andere mensen slapen maar die hadden op het laatste moment af gezegd, dus toen was ik met hem alleen! Na het feestje zijn we (door de drank) samen in een bed in slaap gevallen. Hierin hadden we niet alleen geslapen. :P Hierna hebben we nog vaker afgesproken, eigenlijk maar voor een ding omdat we ons allebei niet wilden binden aan een iemand. Maar dit is op een gegeven moment toch veranderd in een echte relatie, mét gevoelens! Haha dit hadden we van te voren echt niet verwacht! Maar toch gaat het nu al bijna 2,5 jaar goed Very Happy
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 3:31

Wat een leuke verhalen zeg.. en sommige zo romantisch (L).

Mijn verhaal :-):

ik was in de discotheek en van mn vriendengroep de enige vrijgezel, naast ons stonden 2 jongens (nu mijn vriend en zijn vriend). mn vriend begon met me te kletsen en zijn vriend sprong er ook bij, die vond ik eigenlijk wel leuk. mn vriend op dat moment wat minder..
Uiteindelijk vroeg tie mijn nummer en heb ik hem gegeven, (normaal geef ik mn echte nummer niet). Eind van de avond gedag gezegd, hij wilde wel zoenen, ik niet. Even later vertelde mijn vriendin dat zijn vriend mij ook wel leuk vond, dus ik erachteraan.. want ja.. die vond ik wel leuk(A) (oke ik was wel erg dronken hoor), maar iig. Zijn vriend was al weg, dus hij kwam al naar me toe en toen heb ik hem eventjes uitgelegd dat ik hem wel leuk vond, maar zijn vriend veeeeeeeeeeel leuker.... *oeps*.

halverwege de week erna kreeg ik een smsje dat zijn vriend dat andere meisje toch leuker vond en hoe t nu met mij was.. zo 1,5 week gesmst. En toen vroeg mijn vriend of we iets af konden spreken, zijn toen gaan poolen. Had eigenlijk niet zo heel veel zin erin, had natuurlijk het idee dat zijn vriend leuker was. Uiteindelijk wel afgesproken en gegaan.. en zodra ik hem zag was ik om........smile En nu zijn we alweer 2 jaar helemaal verliefd.

en zijn vriend... nee dat is absoluut niet mijn type, die was leuk geweest voor een avondje!smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon jullie relatie? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon jullie relatie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum