Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het sportschool motivatie topic

+25
Flippin' Bitch
May
Jeanette
Dennenappel
KOL
Travelgurly
SarahKey
RYW
SuzieQ
Pannetoet
Bacio
Benthe
Bluestar
Mouse10
Verona
widko
Suus
Enelya
Sterre
Blond
Bisq
Novalee
Carra
Ooh La La!
Marin
29 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 4 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Serena za 24 nov 2012 - 3:32

Hey dit heb ik ook wel nodig, moet vanaf nu echt naar de sportschool. Vandaag weer voor het eerst geweest sinds sept Embarassed
Meer heb een afspraak met een trainer op dinsdag, dus dan moet ik wel!

Hoe lang ben je al lid? sinds september 2012, toen maar 1 x geweest. Daarvoor had ik een paar keer strippenkaarten dat je een half jaar 1x per week kan sporten .
Hoe vaak train je? vanaf nu wil ik iig 2x per week gaan
Wat voor training doe je? 1x een les pilates, daarvoor had ik heb abonement ook afgesloten, en een keer krachttrainingen een beetje conditie
Wat is je doel? Ik ga het schema dat ik van de fysio heb gekregen in de sportschool uitvoeren, zodat ik niet meer naar de fysio hoef. Dat gaat voornamelijk om kracht en soepelheids oefeningen in arm, schouder, rug. Daarvoor doe ik in principe ook Pilates, maar dat doe ik ook omdat ik dat leuk vind. En ik wil mijn conditie een beetje op pijl houden en fit blijven.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 4 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Bacio zo 25 nov 2012 - 6:27

Heb deze week helaas maar 2x kunnen sporten. Ik kwam donderdag op de sportschool aan zat de pump en spinning les al vol. Toen ben ik omgedraaid en wijn gaan drinken haha.

Ik heb af en toe last van een spiertje in mn schouder. Heel vervelend! Ik ga over 1,5 week op vakantie. Hoe houden jullie je sport regime dan in tact?
Ik loop normaal nooit hard, maar denk dat ik dat toch maar ga doen. Ook heb ik een paar buikspier oefeningen zonder gewichten die ik kan uitvoeren.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 4 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Blond wo 5 dec 2012 - 9:42

Ben zojuist helemaal tot het naadje gegaan in de sportschool, heb het zelfs 2 uur volgehouden. Ben benieuwd of ik morgen spierpijn heb, heb weer allemaal nieuwe krachtoefeningen gedaan.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 4 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  May wo 5 dec 2012 - 9:58

Ik heb vanochtend ook weer gesport, voor het eerst mijn hele rondje alleen gedaan. En het ging prima, beter dan ik zelf verwacht had. Door ziekte was ik een week niet geweest en het leek wel of mijn spieren dat goed gedaan had. De spierpijn was nu helemaal over, en de vorige keren had ik telkens nog wel lichte spierpijn als ik weer ging sporten. Daardoor waren voornamelijk de squads en de knee-ups wel erg zwaar, en nu heb ik het gewoon 3x 80 volgehouden. Vrijdag ga ik weer.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 4 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Dennenappel wo 5 dec 2012 - 22:23

Goed bezig dames!

Dinsdag ben ik wezen sporten en ik ga zo weer. Nu ik een nieuw schema heb, vind ik het veel leuker en kijk ik er ook echt naar uit!
Ik voel mijn spieren echt goed als ik bezig ben, i.p.v. pijn, moe, duizelig, krampen e.d.
Heerlijk smile
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 4 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  widko wo 12 dec 2012 - 21:20

Hoe gaat het met iedereen?
Ik was een tijdje niet geweest IVM een operatie maar heb het sinds 2 1/2 week weer opgepakt wel nog maar 2 keer in de week en dat moet weer terug komen op 5 keer per week.

widko
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 119
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 4 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Sterre wo 12 dec 2012 - 22:03

Ik heb een blessure, en loop daarvoor bij de fysio. Ik ben nu vooral thuis steeds oefeningen aan het doen en squash daarnaast nog wel. Na mijn vakantie hoop ik weer lekker in de sportschool te kunnen sporten, veel fijner!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 4 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Blond do 13 dec 2012 - 2:24

Ik ben gisteravond nog geweest! Ik ben vorig jaar op 15 december lid geworden, en gisteravond was mijn 52ste keer (mag 1x per week sporten). Dus keurig altijd geweest (ook een paar keer ingehaald vanwege vakantie/ziek zijn).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 4 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Carra do 13 dec 2012 - 22:46

Ik faal ontzettend... Het sportschool motivatie topic - Pagina 4 1270000679 Dit weekend ga ik weer. Echt. En dan weer minimaal 2 keer in de week.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 4 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Niki vr 14 dec 2012 - 8:48

Sport er hier iemand bij Basic fit? Zo ja, hoe bevalt het? Wil begin 2013 daar gaan sporten..
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 4 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum