Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het sportschool motivatie topic

+25
Flippin' Bitch
May
Jeanette
Dennenappel
KOL
Travelgurly
SarahKey
RYW
SuzieQ
Pannetoet
Bacio
Benthe
Bluestar
Mouse10
Verona
widko
Suus
Enelya
Sterre
Blond
Bisq
Novalee
Carra
Ooh La La!
Marin
29 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Sterre do 8 nov 2012 - 6:38

Ik ben net terug van een les Body Shape. Het is vooral spierkracht, want behalve dat ik trillende armen heb ben ik niet moe. Toch was ik de eerste keer dat ik het deed meer kapot dan nu. Zou het dan toch al een beetje helpen? Geen idee hoe snel je zoiets hoort te merken.

Wie is er nog meer geweest?

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Bluestar do 8 nov 2012 - 9:22

Ik heb gister Body Combat gedaan. Zo zwaar, maar heel erg leuk! Conidtioneel doe je veel, maar ook qua spieropbouw. Deze les ga ik zeker vaker doen!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Marin do 8 nov 2012 - 10:58

Yeahhhh vanavond m'n persoonlijke record van hardlopen verbroken. Van zes minuten non stop achter elkaar door rennen, naar vijftien minuten!! Ben echt best wel trots smile En verder voel ik m'n spieren ook goed. Was weer geslaagde sessie dus smile

Sterre, ik merk ook zo dat m'n spieren trillen. En ik ben wel een beetje moe naderhand maar het valt me echt zo alles mee. Het helpt vast al een beetje hoor!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Jeanette do 8 nov 2012 - 11:19

Wat een goed topic! Ik ga binnenkort Better Belly uitproberen hier op de sportschool, dat is 3x in de week sporten. Helaas ben ik A-sportief, dus kan ook wel motivatie gebruiken. Jullie zijn al goed bexig!!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  SarahKey do 8 nov 2012 - 19:33

Travelgurly schreef:@ sarahkey : hoe was zumba??

Trouwens kent iemand hier de Milon cirkel? hebben ze op mijn sportschool. voordat ikz wanger was deed ik dat 2 x per week. kost niet veel tijd....45 minuten....en believe me je zweet als een gek! op elk apparaat 1 min trainen,elke week je gewichten heen en terug verhogen. En op 2 apparaten die je 4minuten(they are killing!)

Zumba heb ik even verplaatst naar zondag Embarassed Ik zit er samen met een vriendin op en ze stond vast in de file. Dus we hebben besloten om zondag samen te gaan, net zo gezellig.

En je verhaal over de kwabjes tegengaan Laughing Dát viel mij als eerste op toen ik niet meer naar fitniss ging. En dat is nu het eerste weg nu ik weer ben begonnen. Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 281626781
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Suus zo 11 nov 2012 - 0:51

Jaaaa, ik ben eindelijk weer naar de sportschool geweest en het voelt goed! Very Happy Nu zorgen dat ik dinsdag weer ga... Ik zal morgen wel spierpijn hebben!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Bacio zo 11 nov 2012 - 9:27

Ik ben gister naar body pump geweest, maar heb geen spierpijn. Dat is toch gek?
Morgen weer met mn personal trainer. Hopelijk dan wel weer flinke spierpijn!

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  May ma 19 nov 2012 - 8:24

Ik heb me vandaag ook ingeschreven. Ik heb woensdag mijn eerste afspraak met mijn instructeur, die met me een route gaat uitstippelen. Mijn bedoeling is in eerste instantie 2 keer per week te gaan sporten.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Flippin' Bitch ma 19 nov 2012 - 9:21

Hoe lang ben je al lid? 2,5 jaar
Hoe vaak train je? 2x per week en daarnaast nog 2x paardrijden

Wat voor training doe je? Spinning, ik ben echt een beetje verslaafd. Vind het heerlijk. Ik heb ook een leuke instructeur met goed gevoel voor humor + we mogen verzoeknummers indienen voor in de les. Verstand op 0, alles eruit fietsen.
Ik heb ook wel eens andere lessen geprobeerd, zoals Zumba en Bodycombat, maar dat vind ik toch een stuk minder fijn dan spinning. Heb veel minder het gevoel dat ik iets gedaan heb. Ben meer geestelijk moe van het concentreren en kijken welk ledemaat nu weer welke kant op moet Embarassed
Stretching heb ik ook nog even gedaan. Vond het wel relaxed, veel oefeningen ken ik van dans vroeger. Ik merkte alleen na een aantal keer dat het mijn heup geen goed doet (meer last erna), dus daar ben ik mee gestopt.

Wat is je doel? Dat heb ik al bereikt: afvallen & wat meer spieren. Qua spieren merk ik het vooral aan mijn benen, billen en buik. Spinningreet, haha. Maar vooral ook iets waar ik m'n energie in kwijt kan, wat ik met plezier doe & wat toch wel een beetje een passie is geworden.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Blond ma 19 nov 2012 - 9:31

Vandaag & gister weer geweest.

En gister was er een meisje die ik kende van de middelbare school. Een ontzettende kuttekop. Dus ik heel goed mijn beste doen, extra diep in de squat en zo. En nu heb ik echt giga spierpijn in mijn kont (ja daar kan je dus spierpijn hebben) en bovenbenen.
Maar, vandaag toch nog een extra lesje BodyBalance gedaan. Hopelijk kan ik morgen nog lopen Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Dennenappel ma 19 nov 2012 - 23:06

Ik heb vorige week een nieuw schema gekregen, erg blij mee! Veel krachttraining zit er ditmaal bij.
Flink wat spierpijn gehad, terwijl ik dat normaal helemaal niet heb.
Straks ga ik weer, heb er gewoon zin in!

Spinning wil ik ook graag doen, helaas komen de tijden mij ongelukkig uit met aansluiting op het werk. Wellicht in het nieuwe jaar als ik weer een dag extra werk (tussen het werk door even spinnen!).
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Gast ma 19 nov 2012 - 23:20

Ik ben ook weer begonnen maar dan met ons eigen homegym spullen (we hebben een halter gekocht, 2 dumbell stangetjes en iets van 80 kg aan gewichten). Had al bijna een half jaar niets meer gedaan aan krachttraining

Mehn wat een spierpijn aan mijn hamstrings zeg. Squatten, deadliften en lunges. Daarna nog bankdrukken en biceps en vervolgens 100 sit ups.

Morgen weer Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Marin ma 19 nov 2012 - 23:31

Goed joh!

Ik had afgelopen week voor 't eerst dat ik 't niet vol hield. Heb niet opgegeven, maar wel stuk langzamer die 20 minuten fietsen gedaan aan het einde. Het was toen ook heel warm in de sportschool, misschien kwam het daardoor..

Vanavond weer! Ik vind het nog steeds wel leuk smile Als ik nou ook eens resultaat zag..
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Sterre di 20 nov 2012 - 1:32

Woei! Goed bezigg!

Ik ben gisteren ook weer geweest. Na mijn werk snel naar huis, omkleden en gaan. Toen ik thuis kwam snel gedoucht, met als gevolg dat ik pas om 21.30u toe kwam aan avondeten. Dat vind ik toch wel laat, voor alleen maar een ruim uur naar de sportschool. Maar het voelt wel goed dat ik gegaan ben.

Morgen squashen, en in het weekend weer een bezoekje aan de sportschool!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Marin di 20 nov 2012 - 3:36

Ja lastig is dat he Sterre, dat sporten rond etenstijd. Toch ga ik liever eerst sporten en dan eten, dan eerst eten en dan sporten. Dan kan je als je eenmaal thuis bent gewoon lekker op de bank blijven zitten.

Ik probeer ook echt heel licht te koken op sport-dagen, maar soms toch wel met iets van carbs.

Ik begin trouwens heeeel licht buikspieren te zien, dat vind ik wel gaaf! Motiveert lekker!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Rose di 20 nov 2012 - 3:41

Marin schreef: Als ik nou ook eens resultaat zag..

Hou je er wel rekening mee dat spieren zwaarder zijn als vet?
En dat het bijeen vrouw sowieso langer duurt voordat je het ziet..
Na een jaar trainen zat ik nog ongeveer op hetzelfde gewicht maar door dat mij lichaam wel veranderde dachten toch vrij veel mensen dat ik afgevallen was!
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Marin di 20 nov 2012 - 3:43

Ja dat klopt ook hoor Rose. Ik zie het ook wel aan m'n lichaam, maar niet in gewicht. Maar toch is dat frustrerend.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Rose di 20 nov 2012 - 3:47

Ik herken het ook zeker wel hoor Wink
Wat wij/ik op een gegeven moment ben gaan doen is meten i.p.v. wegen, dan merk je dat je lichaam toch behoorlijk veranderd.
En ondanks dat ik kwa gewicht nog hetzelfde ben is mijn kleding al wel een maatje kleiner Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 281626781
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Marin di 20 nov 2012 - 3:52

Ja dat heb ik ook wel, dat ik verschil in kleding zie! Ik heb van de zomer een mooie spijkerbroek gekocht en hij is nu al veel te groot Sad Zo zonde, had ik 'm nou maar niet gekocht.

Kijken jullie trouwens tv of luisteren jullie muziek tijdens het sporten? Hoe hou je jezelf bezig? Ik vind het heerlijk om even gedachten op nul te kunnen zetten en echt heel simpele suffe tv te kijken bijvoorbeeld. Dan is dat uur zo om!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Rose di 20 nov 2012 - 3:59

Tv kijken kan bij ons niet en de muziek staat daar standaard aan.

Maar ik doe ook bijna alle oefeningen zonder apparaten (maar met gewichten) dus dan is het ook niet fijn om tv te kijken of een mp3 speler aan te hebben. Doordat ik samen met iemand train kletsen we vaak wel of met de trainers dus vind het nooit 'saai'.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Marin di 20 nov 2012 - 4:00

Oh ja dat scheelt wel. Ik klem 'm mp3 speler (heb gewoon zo'n goedkope gekocht) tussen m'n bh of steek 'm in m'n zak. Ik móet echt muziek luisteren of naar iets kijken, anders hou ik het niet vol (of ben ik bang dat ik het niet vol hou eigenlijk).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Pannetoet di 20 nov 2012 - 9:55

Marin schreef:

Kijken jullie trouwens tv of luisteren jullie muziek tijdens het sporten? Hoe hou je jezelf bezig? Ik vind het heerlijk om even gedachten op nul te kunnen zetten en echt heel simpele suffe tv te kijken bijvoorbeeld. Dan is dat uur zo om!

Jaa ik kijk altijd tv..bij ons zit op elk cardio apparaat een tv (ook het scherm waar alle info staat zoals verbrande calorieen etc en het is touch dus je kunt alle gegevens verbergen maar ook stuk voor stuk tevoorschijn halen, snappen jullie het nog haha) en ik kijk meestal south park, dat is echt te grappig dat het sporten leuk is.. Bij de kracht heb ik niks ook geen muziek maar helemaal geconcentreerd op mijzelf :-P
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  RYW di 20 nov 2012 - 10:28

Ik kijk of luister niks. De muziek staat wel aan, maar daar luister ik niet echt naar. Ik vind het juist heerlijk dat ik echt even de tijd heb om even lekker te kunnen nadenken!

Ik doe het voor mijn gezondheid en energie, en dat merk ik echt heel goed! Maar aan mijn lichaam verandert ook van alles, ik ben slanker, mijn conditie is een enorm stuk verbeterd en ik zie ineens spieren waarvan ik eerst overtuigd was dat ze er niet zaten Wink is zeker motiverend, al was dat niet direct mijn doel smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Dennenappel wo 21 nov 2012 - 1:24

Sinds ik sport neemt mijn vetpercentage toe, dat is ook echt te zien bij mijn heupen/onderrug Cry
Hopelijk gaat dat nu met mijn nieuwe schema veranderen. Gisteren heerlijk gesport, vandaag misschien hardlopen en morgen weer sporten.
Door het nieuwe schema heb ik veel meer zin! Ik merk dat dit echt wat met mij doet en ik er moeite voor moet doen.

@Marin; je ziet juist toch al veel bij je? Dat zegt veel meer dan een getalletje!

Qua muziek; dat staat aan. Er hangen een paar tv's, altijd op de sportzender en daar kijk ik soms op. Nu ik meer krachttraining doe, heb ik het minder nodig dan op de cardioapparaten.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Rizzo wo 21 nov 2012 - 1:40

Punk'd schreef:Ik ben ook weer begonnen maar dan met ons eigen homegym spullen (we hebben een halter gekocht, 2 dumbell stangetjes en iets van 80 kg aan gewichten). Had al bijna een half jaar niets meer gedaan aan krachttraining

Mehn wat een spierpijn aan mijn hamstrings zeg. Squatten, deadliften en lunges. Daarna nog bankdrukken en biceps en vervolgens 100 sit ups.

Morgen weer Very Happy

Bedenk jij de oefeningen dan zelf? Of heb je bijvoorbeeld een trainingsschema bij de sportschool die je thuis ook gebruikt?

Ik probeer 2x per week te bodypumpen. Heb het nu zo'n 10 weken gedaan en merk dat mijn bovenbenen en armen al een stuk gespierder zijn. Voorheen had ik van die flubberarmpjes en benen, die heb ik nog steeds wel een beetje, maar het wordt steeds minder!
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 3 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum