Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het sportschool motivatie topic

+25
Flippin' Bitch
May
Jeanette
Dennenappel
KOL
Travelgurly
SarahKey
RYW
SuzieQ
Pannetoet
Bacio
Benthe
Bluestar
Mouse10
Verona
widko
Suus
Enelya
Sterre
Blond
Bisq
Novalee
Carra
Ooh La La!
Marin
29 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  widko do 1 nov 2012 - 22:25

Hoe lang ben je al lid? Half jaar.
Hoe vaak train je? 5 keer per week, Maar ben vorige week met spoed geopereerd dus nu ligt het even stil.
Wat voor training doe je? 2 keer 60 minuten cardio ongeveer 30 minuten kracht. 3 keer groepsles Zumba.
Wat is je doel? Mijn doel is afvallen en conditie opbouwen.

widko
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 119
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Verona do 1 nov 2012 - 23:42

Hoe lang ben je al lid? Nu denk ik anderhalf jaar.
Hoe vaak train je? Ik ga om de dag naar de sportschool. Ene week dus 3 dagen en andere week 4 dagen in de week.
Wat voor training doe je? Groot gedeelte kracht en een kleiner gedeelte cardio. Van krachttraining gaat je vet verbranding aan staan en word je strakker van.
Wat is je doel? Ik wil weer op mijn oude gewicht komen, maar ik vind het ook gewoon heerlijk om te sporten.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Mouse10 vr 2 nov 2012 - 1:03

Hoe lang ben je al lid? Al een hele tijd, heb geen idee eigenlijk hoe lang al.
Hoe vaak train je? Soms weken niet en soms drie keer in een week.
Wat voor training doe je? Fitness, verder zijn er bij deze sportschool geen mogelijkheden. Ik doe voornamelijk cardio; loopband en ligfiets.
Wat is je doel? Tjah voornamelijk strakker worden denk ik, weet niet of dat wel gebeurt, dan moet je namelijk consequent heen gaan.
Mouse10
Mouse10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Bluestar vr 2 nov 2012 - 5:34

Ik ben vandaag weer geweest (3e x deze week). Heb 'vrij' gesport: 15 min fietsen, 20 min kracht, 30 min cardio. Ik vind dit 3 x niks... Maar 1 keer per week overleef ik nog wel....Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 253468018
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Carra za 3 nov 2012 - 22:55

Meiden, hebben jullie dit weekend allemaal gesport? Ik had mezelf de plicht opgelegd om gisteren te gaan. Maar het is er weer eens niet van gekomen. Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 394967 Maar nu sta ik klaar in mijn sportkleding en ga ik toch echt. Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 281626781
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Sterre za 3 nov 2012 - 23:01

Goed zo Carra! Ik heb ook gefaald... vrijdag iets te lang geborreld waardoor ik gisteren te brak was Embarassed. Toen wilde ik ook vanochtend gaan, maar ik heb echt onwijze hoofdpijn. We willen vanmiddag/vanavond naar Amsterdam omdat we vanavond naar een concert gaan, en ik ben bang dat het erger wordt van sporten. Dat is geen excuus, maar ervaring.

Dus nieuw plan: morgen avond moet ik gelijk na mijn werk sporten, en woensdag of donderdag weer. No excuses!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Carra zo 4 nov 2012 - 1:18

Oh ja, met hoofdpijn sporten is echt een slecht idee. Men zegt tegen mij altijd dat ik gewoon moet gaan omdat het dan vanzelf minder wordt. Nou, now way. Als ik met hoofdpijn ga sporten krijg ik 's middags gegarandeerd een migraine aanval. Ik snap dus dat je niet bent gegaan. Sterkte met je hoofdpijn en veel plezier vanavond!

Ik ben net terug en het viel me mee ondanks dat ik al ruim een maand niet ben geweest.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Marin zo 4 nov 2012 - 1:32

Carra schreef:Meiden, hebben jullie dit weekend allemaal gesport? Ik had mezelf de plicht opgelegd om gisteren te gaan. Maar het is er weer eens niet van gekomen. Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 394967 Maar nu sta ik klaar in mijn sportkleding en ga ik toch echt. Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 281626781

Yep gisterochtend!
Helaas daarna al weer twee stukken taart, borrelhapjes en borden pasta op laughcry
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 1:48

Ik heb genoeg motivatie om te gaan sporten, maar heb het geld er momenteel niet voor.
Vind dat zo balen; want met alleen het gezonde eten wat ik nu doe en het wandelen/fietsen schiet het niet echt op. Zodra ik ga sporten zal het afvallen gewoon veel makkelijker gaan.

Nouja, hopelijk begin volgend jaar dat ik wel kan gaan sporten Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Benthe zo 4 nov 2012 - 2:18

Ik ben nu iets meer dan een jaar lid denk ik. En train 2x per week. Ik ben begonnen met de fysio, vanwege rugklachten en ben het toen blijven doen omdat het erg goed bevalt en ik weinig klachten meer heb. Daarnaast is het mooi meegenomen dat ik wat strakker wordt en mijn conditie wat beter wordt. Ik heb best een stevig programma vind ik, in totaal 40 minuten cardio, en ook heel veel krachttraining (vooral voor buik en rugspieren) dus als ik echt alles goed doe, ben ik bijna twee uren bezig.

Meestal lukt het me wel om 2x per week te gaan, zeker als mijn vriend en ik samen kunnen (dat lukt niet altijd vanwege zijn rooster). Maar ik heb ook wel periodes dat het wat minder gaat. Zo ben ik nu al bijna twee weken niet geweest omdat ik erg hoest. Maar het gaat gelukkig iets beter en ben ik morgen weer van plan om te gaan.

En wat het eten betreft; ik ga meestal gelijk na het werk, omdat het anders lastig vind om 8 uur nog eens van de bank te komen en rond etenstijd is het ook lekker rustig in de sportschool. Ik werk tot 5 uur, eet dan snel even een broodje en eet later thuis dan nog wat.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Bacio zo 4 nov 2012 - 2:22

Sterre schreef:

Hoe lang ben je al lid? Iets langer dan een jaar
Hoe vaak train je? 2 a 3x per week
Wat voor training doe je? cardio, bodypump, personal training (kracht training)
Wat is je doel? Fit zijn en voelen. Laag vetpercentage. Geen last van rug en knieen (altijd erg last van gehad).

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Bacio zo 4 nov 2012 - 2:26

Wat ik vaak doe is vanuit mn werk sporten, daar douchen en omkleden. Dan gelijk door naar vrienden om daar te gaan eten. Dan ben ik meestal rond 8 uur daar en heb ik 2 " taken" in 1 avond afgetikt. Dan beloon ik mezelf de avond erna door lekker niks te gaan doen.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Pannetoet zo 4 nov 2012 - 3:00

Wat leuk! Ik ben ook vorige week voor het eerst begonnen! smile
Alleen ik train nu eventjes met een personal trainster vanwege een beenblessure, om te kijken wat ik wel en niet aan kan... Met haar train ik 1x in de week en ik wil daarnaast nog 1 a 2x gaan om cardio te doen.

Op dit moment ben ik nog heel erg gemotiveerd en ik hoop dat dat zo blijft! smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Bluestar zo 4 nov 2012 - 8:18

Dat werkt bij mij ook wel goed, direct uit mijn werk sporten. Alleen gaat dat met een kleine niet zo makkelijk meer..
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  SuzieQ ma 5 nov 2012 - 5:42

Sterre schreef:Ik begin wel:

Hoe lang ben je al lid? Ongeveer 15 jaar (verschillende sportscholen)
Hoe vaak train je? 3x per week
Wat voor training doe je? 1x step, 1x hardlopend naar de sportschool en daar fitness, 1x Club Power en Clyub Yoga
Wat is je doel? gezond en fit blijven, voor de lol/ontspanning, voor sociale contacten, spieropbouw,conditie, lenigheid.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Sterre ma 5 nov 2012 - 8:28

Leuk om van iedereen te lezen! Door de afspraken met mezelf hier op te schrijven voel ik wel extra motivatie. Ik ben net terug van een uur fitnessen. En het is zo nodig! Het is echt slecht gesteld met mijn conditie.

Woensdag of donderdag doe ik een lesje bodyshape!


Laatst aangepast door Sterre op ma 5 nov 2012 - 21:27; in totaal 1 keer bewerkt

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  SarahKey ma 5 nov 2012 - 20:00

Hoe lang ben je al lid? 3 jaar nu, maar 1,5 jaar tussen uit geweest ivm zwangerschap en een kleine baby
Hoe vaak train je? nu 2 keer in de week
Wat voor training doe je? 1 keer zumba en 1 keer fitniss
Wat is je doel? strakker in mijn vel en weer conditie/kracht opbouwen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  SarahKey ma 5 nov 2012 - 20:02

Marin schreef:Vraag voor de mensen die 's avonds sporten:

Wat vinden jullie lekkerder? Eerst (licht) avondeten zodra je uit je werk komt, dan even laten zakken en dan gaan sporten? Of eerst gaan sporten zodra je uit je werk komt (evt licht tussendoortje) en dan bij terugkomst pas avondeten?

Ben benieuwd!

Zumba doe ik 's avonds en dan eet ik 'smiddags warm. En uit mijn werk 2 broodjes. En als ik de hele dag moet werken en dus niet 's middags warm kan eten dan eet ik wat lichts voor de tijd. De eerste twee keren at ik gewoon warm en man wat viel me dat zwaar. Met fitniss kan dat wel , maar dat springen en hupsen met zumba nee haha.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  RYW ma 5 nov 2012 - 21:15

Ik ga over een kwartiertje weer op weg, wie gaat er nog meer vandaag?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  SarahKey ma 5 nov 2012 - 21:31

ik ga vanavond naar zumba Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 281626781Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 281626781
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Bluestar ma 5 nov 2012 - 21:40

Ik wilde zondag gaan. En gister weer... Maar had blaasontsteking en voelde me daardoor niet helemaal lekker. Vandaag gaat het weer beter, dus eens kijken of ik vandaag een lesje pak, of vrij ga sporten. Wil eigenlijk morgen én donderdag ook sporten. Want ga vrijdag een weekend weg!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Travelgurly ma 5 nov 2012 - 22:03

Ik sport nu een aantal jaren. Ging vorodat ik zwanger was 3/4x per week. uurtje zumba, uurtje row, uurtje pumpen, uurtje spinning, Milon cirkel en gewoon fietsen/crosstrainer etc. Maar nu ik zwanger ben 2x per week. En straks ga ik er nog bij zwemmen. Ik ga liever altijd alleen.....muziekje op en gaan. Als ik met een vriendin ga is het gezellig....maar kletsen we teveel.

Mijn motivatie is: gelijk uit mijn werk naar de sportschool rijden. Als ik eerst naar huis ga en eten....heb ik geen zin meer van de bank te komen.

Hoe lang ben je al lid? 2,5 jaar

Hoe vaak train je? voor zwanger: 3/4x per week, nu tijdens de zwanger schap 2 x per week

Wat voor training doe je? nu fietsen, armen trainen, loopband en straks ga ik erbij zwemmen.

Wat is je doel? goed mijn conditie op peil te houden/verbeteren. Na de zwangerschap weer normaal gewicht te komen, en mijn armen train ik om die kwabjes tegen te gaan Laughing
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Travelgurly ma 5 nov 2012 - 22:05

@ sarahkey : hoe was zumba??

Trouwens kent iemand hier de Milon cirkel? hebben ze op mijn sportschool. voordat ikz wanger was deed ik dat 2 x per week. kost niet veel tijd....45 minuten....en believe me je zweet als een gek! op elk apparaat 1 min trainen,elke week je gewichten heen en terug verhogen. En op 2 apparaten die je 4minuten(they are killing!)
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  KOL ma 5 nov 2012 - 22:09

Bij ons hebben ze ook de Milon cirkel, maar ik heb er nog niks mee gedaan. Doe momenteel alleen spinning, een keer per week.
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Dennenappel ma 5 nov 2012 - 22:36

Sterre schreef:
Hoe lang ben je al lid? 13 weken ongeveer
Hoe vaak train je? 2x per week
Wat voor training doe je? Ik heb een schema met daarin van alles veel cardio (crosstrainer, stepding, loopband en fiets) en 3 oefeningen op die apparaten voor mijn spieren (kom niet op het woord!) en nog 2 losse oefeningen met de bal.
Wat is je doel? Meer conditie krijgen, spieren sterker krijgen, weerstand opbouwen, strakker in mijn vel zitten.

Ik ging eerst na het werk erheen, helaas heb ik nu avonddiensten op die dagen en ga ik er voor het werk heen. Ik merk dat ik dat lastiger vind, eerder weg van huis, tijdens lunchtijd, op de klok letten of ik wel op tijd op het werk kom, etc. Ik sport in de gemeente waar ik werk, waardoor ik het alleen aan het werk vast koppel en er niet apart heen ga. Dit vind ik wel jammer, anders was ik denk ik vaker gegaan.
De groepslessen vind ik ook leuk, maar zijn helaas of 's morgens vroeg of 's avonds wat later. Beide zijn niet gemakkelijk met het werk te combineren.

Ik hoop en wil dit volhouden, het moet nu echt in mijn ritme komen dat ik op tijd ervoor weg moet. Vorige week moest ik beiden dagen eerder beginnen met werken, waardoor ik nog eerder van huis moest. Ik ben hierom maar een keer gegaan, omdat het anders wel erg lange dagen werden.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het sportschool motivatie topic - Pagina 2 Empty Re: Het sportschool motivatie topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum