Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

I <3 de sportschool...

+8
Flippin' Bitch
patjuhhh
Guus
stargirl
Blond
Pannetoet
minoessepoes
CCC
12 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty I <3 de sportschool...

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 10:08

Ja het was weer zo ver. Ik heb het al zo lang uitgesteld. Vanaf mijn reis naar Namibie ben ik niet meer geweest; de sportschool. Mijn weken waren over het algemeen zo druk dat er van sporten niks terecht kwam. "Sporten moet je gewoon inplannen" aldus mijn vriend. En zo had ik me voorgenomen om vanavond te gaan sporten. Vanmiddag kreeg ik nog een smsje van iemand, of ik naar de kroeg wilde vanavond; Verleidelijk! Toch maar naar dinsdag verschoven.

Eenmaal thuis komen de smoesjes, ik was zo moe en had toch vorige week rot geslapen enzo, druk weekend gehad. Goede smoes vond ik zelf! Maar nee, ik kon dit niet maken. Mijn vriend is een moeilijk examen op de universiteit aan het doen, dan kan ik toch niet mijn avond vullen met het forum en FarmVille! Maar, zo nam ik me voor, 'als het om 7 uur begint ga ik niet', dat vond ik te vroeg. Even het rooster checken '8 uur Zumba'. Nou ja, dat moet dan maar.

Fietsen naar de sportschool. Donker, koud, ik haat fietsen! Tien minuten later kom ik aan. Buiten adem ja, hoe erg. Fiets op slot en de trap naar beneden. Halverwege sta ik stil: KRAMP! Allejezus wat een pijn. Hopen dat niemand het heeft gezien, even om me heen kijken... Nee, niemand. Auw auw! Zal ik terug gaan dan maar? Nee! Ik moet die stomme Zumbales doen!

Hup schoenen aan, watertje mee... Waar komen al die vrouwen ineens vandaan? Waaorm zo veel? Normaal zijn er nooit zo veel mensen! Ok, de lerares raakt ook al in paniek maar als ze een van de eigenaren vraagt krijgt ze het antwoord 'wat wil je dat ik doe?' Voor de fun (denk ik) telt hij iedereen die de ruimte in loopt. Ik ben nr 35 en achter mij komt nog een stoet. Nou ja, goed. Iedereen een plekje en dansen maar. Best gezellig, ik kan het nog wel. Na twee dansjes loop ik naar mijn water en zie ik mijn gezicht. Een tomaat is er echt niks bij! Dan komt er een klote nummer en niemand begrijpt wat van haar pasjes. Ja, 1 keer zo, 1 keer zo en 1 keer zo en dan een hupsje en een draai en zo en zo en zo en beginnen maar! Huh? Iedereen hupst wat in het rond. Blij dat het kutnummer afgelopen is, wat een stom nummer...

Na vier nummers loopt de lerares van het podium weg. Er staat nog wel een meisje maar zij doet het weer net anders. Irritant! Ok halverwege het nummer, de lerares is er weer. Nu met haar telefoon. Ze begint foto's te maken... Waarom? Ik zie er niet uit, ik wil niet op de foto? Waarom maak je foto's van mensen, zonder het eerst te vragen? Ik draai mijn hoofd weg, rot op... Ok, nu ben ik sjaggerijnig, ik voel ook nog steeds de pijn van de kramp die ik op de trap kreeg. Waarom wilde ik eigenlijk ook alweer sporten? Ik heb te veel zebra's gegeten op vakantie, echt kilo's aangekomen; niet normaal... Ik zal wel moeten dus.

Als het nummer afgelopen is krijgen we uitleg van 'de juf'. "Ik heb foto's gemaakt en zet ze op mijn Hyves". Ok, wie heeft er nou nog Hyves? Maar goed... Ze gaat verder "Mijn Hyves is afgesloten dus niemand kan ze zien hoor". Eh... Heeft zij geen vrienden dan? Waarom zit je dan op Hyves... Wat zielig eigenlijk, als je zelfs geen vrienden op Hyves hebt... Het dieptepunt is wel bereikt, wat een kutles, veels te druk, te warm en mijn handen worden inmiddels ook steeds dikker, mijn hoofd roder en alle littekentjes in mijn gezicht opgezwollen, ik zie er officieel niet meer uit. Er lopen twee vrouwen weg dus ik kijk op de tijd. Vijf voor negen. Negen uur zou het afgelopen moeten zijn maar natuurlijk liep de les hiervoor tien minuten uit en wij dus ook. Zoals altijd gebeurd. Hoe moeilijk kan het zijn? Ik heb geen zin meer. Straks loopt iedereen naar de kleedkamer en is het vechten om je schoenen aan te kunnen trekken.

Ik besluit om tot negen uur te blijven. Dan begint het volgende nummer. De lerares gaat ergens midden in de meute staan waar ik haar nog maar half kan zien. Niemand doet wat zij doet. De vrouw die nog op het podium staat houdt de pasjes net andersom aan. Heel handig dit. Ik hups nog wat voor de vorm maar mijn hartslag is gedaald en ik krijg het koud. De klok slaat negen uur. Ik ben er klaar mee en ga weg.

Wat een klote avond zeg als je naar de sportschool gaat... Bah... Ik kijk nu al uit naar donderdag, dan mag ik weer...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 10:17

Haha! Ik ben zo blij dat ik vandaag heb opgezegd! Ik ga die nieuwe eens uitproberen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 10:18

Nu weet ik het zeker. Ik ga NOOIT sporten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 10:20

Ik blijf gewoon volhouden, ik blijf gewoon gaan. Maar ben wel benieuwd hoe je de nieuwe vindt VH! Ik ben zelf wat allergisch voor die geheel nieuw ingerichte sportpaleizen... Maar dit is nou ook niet echt wat nee...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 10:26

Ja, maar bij deze vallen de apparaten van ellende uitelkaar. Staat er alsmaar dezelfde dvd op de algemene tv, instructrices letten totaal niet op de uitvoering van de oefeningen maar.... ze hebben wel een nieuwe lichtinstallatie waar een discotheek jaloers op kan zijn!

Ik heb het idee dat de andere wat professioneler is (en gemend dus misschien zijn er nog leuke jongens :-) ). Misschien dat ik donderdag een proefles yoga ga doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 10:33

Hmm ja voor de mannen hoef ik niet te gaan sorry :P. Ik vind het juist wel fijn dat er alleen vrouwen zijn. Het maakt me ook weinig uit hoe die apparaten er uitzien want ik doe nooit aan fitness haha. Ik zag dat ze ook een heel nieuw plafond enzo gaan zetten. Ik kijk het nog even aan en hoor wel wat jij van de nieuwe school vindt smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 10:34

Ik hou je op de hoogte smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  CCC ma 24 jan 2011 - 10:38

Haha! Wat een verhaal! En zo herkenbaar! Ik ben laatst... ergens in december de Zumba les uitgelopen omdat er een nieuwe instructeur was die het gaf. Even zo, hup, hup, hup... trallalala zo, zo, zo en zo... ZO makkelijk is het! Snapte er de ballen van en raakte helemaal geirriteerd en dacht ik kwam hier voor beweging en wat ontspanning maar word helemaal geirriteerd hiervan. Zei tegen mijn vriendin vind het nu al niet meer leuk, dit is niks voor mij... dus de les uitgegaan en maar 10 km gefietst en een stukje hardgelopen op de band.. De instructeur uit de fitness kwam naar me toe, of het wel goed ging met me, dus uitgelegd dat die gast het niet echt 'leuk' aanpakte en dat ik waarschijnlijk niet echt het type daarvoor ben... Hij gaf gelukkig aan dat het je echt moet liggen dus heb Daarna besloten dat Zumba niks is voor mij!

Twee weken geleden ging mijn telefoon tot 3x toe, ik zat in vergadering dus zag later de voicemail. De sportschool, waarom ik AL een maand niet meer was geweest... Ja ja een hele maand... Dus dacht vorige week, zal er toch eens aan moeten geloven nu dat ik toch weer een beetje strakker wil worden.. Dus mijn overbuurvrouw stelde voor om samen naar XCO te gaan, was een beetje bang voor hetzelfde zumba gebeuren maar viel me 10x mee! Vond het zelfs leuk en ben zondagochtend uit 'me zelf nog geweest. Woensdag weer! In de hoop dat ik het weer een beetje kan volhouden 2x per week sporten! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 18:47

Haha wat erg dat ze je belde Very Happy. Het is bij mij overigens niet zo dat het me niet ligt. Normaal deed ik wel altijd gewoon mee maar deze les was gewoon alles mis mee voor mijn gevoel (en met mezelf haha). Donderdag ga ik gewoon weer, dan is er hier trouwens ook XCO, mss toch maar eens proberen. Wat erg dat ze je bellen trouwens haha! Ik ben vanaf september niet meer geweest maar gelukkig was het zo druk dat het ze niet is opgevallen. Meestal maken ze wel een opmerking nl.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  minoessepoes ma 24 jan 2011 - 22:24

Bij mijn vriend op het werk wordt een deel van het sportschool abonnement door het werk betaald. Maar dan belt de sportschool dus naar het werk om door te geven wie er al lang niet meer geweest is, werd mijn vriend dus echt door de P&O'er gebeld dat het weer eens tijd is om te gaan sporten haha. Hij heeft meteen zijn abonnement opgezegd!

@Zusje van Bert: Ik vind het goed dat je gegaan bent, maar het klinkt echt als een ware marteling haha. Ik begin er dus niet aan, ik fiets heel fanatiek naar mijn werk en neem de trap als er ook een lift is en dan vind ik dat ik weer genoeg bewogen heb!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Pannetoet ma 24 jan 2011 - 23:15

Smikkell schreef:Nu weet ik het zeker. Ik ga NOOIT sporten!

+ 1!!
Ik haat sporten.. of mijn lichaam is gewoon niet gemaakt om te sporten 👅 Mijn conditie is bar slecht, mijn ritme zit ver onder het vriespunt dus ik zal mij dood schamen met zumba [En juist dát wil mijn zusje met mij doen..help!], ik kan geen maat houden en mijn heupen zijn stijf en ik hou niet van moe worden angel Toch moet ik straks sporten en ik kijk er écht naar uit *kuch kuch*

Ik heb ook echt respect voor mensen die meerdere keren per week sporten.. ik wou dat ik dat kon! En het dan ook nog eens leuk vinden ook..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Blond di 25 jan 2011 - 0:35

Dat is precies de reden waarom ik mijn abonnement er van de zomer uit heb gedaan.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  stargirl di 25 jan 2011 - 2:02

Oh ja de sportschool.... Vorige jaar heel fanatiek begonnen met 2x per week fitness, maar na 2 maanden was er steeds wel weer een ander smoesje om niet te gaan.
Vorige maand weer een geweest, voelde me naderhand helemaal fit en goed bezig en heb me voorgenomen braaf iig elke week te gaan, maar ben nog niet weer geweest Embarassed

stargirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Pannetoet di 25 jan 2011 - 2:31

Mijn abbonement loopt in mei af en ik zit onwijs te twijfelen of ik hem stop zet ja of nee.. we zien wel!

@ Stargirl: Jaa stom is dat he.. als je geweest bent voel je je best lekker maar om er naar toe te gaan is een heel ander verhaal. Het hoort erbij maar zogauw ik ga zweten vind ik mijzelf hartstikke vies..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Guus di 25 jan 2011 - 2:43

Ik wil ook weer gaan sporten, maar een sportschool is niets voor mij...
Nu ik 5 keer per dag een half uurtje loop met de hond (en dus 5 keer per dag haar de trap op en af til) merk ik al dat ik goed bezig ben en lekkerder in mijn vel (en kleding) zit smile

Dus nu ik al een eerste stap een soort van gedwongen heb gezet ga ik door! whahoei! op naar een strakke Marijn, doel 24 maart (dan moet ik in een mooi jurkje passen in het openbaar haha)

Ik heb nu een plan gemaakt:

Maandag - Hardlopen (start to run)
Dinsdag - Pilatus (op dvd haha lekker kneuterig in eigen woonkamer)
Woensdag - Zwemmen
Donderdag - Hardlopen
Vrijdag - Pilatus
Zaterdag - Hardlopen
Zondag - Lekker niks Very Happy

Dat pilatus doe ik expres als ik alleen thuis ben omdat het er gigantisch kneuterig uitziet nerd

ik denk dat ik het vol ga houden Very Happy
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  stargirl di 25 jan 2011 - 2:43

Ja het lijkt dan zo'n onderneming he.. Uiteindelijk ben je er alles bij elkaar dik 2,5 uur mee kwijt. Spullen bij elkaar zoeken, heen rijden, omkleden, sporten, douchen, omkleden, naar huis, spullen opruimen.. Douchen doe ik eigenlijk liever thuis, maar dan vind ik het weer vervelend om vies thuis te komen. Maar laatste keer stond ik daar onder de douche en begon een oudere vrouw een heel gesprek.. Ik ben niet heel preuts, maar voelde me er ook niet al te prettig bij zo in mijn nakie.

stargirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Pannetoet di 25 jan 2011 - 2:58

stargirl schreef:Maar laatste keer stond ik daar onder de douche en begon een oudere vrouw een heel gesprek.. Ik ben niet heel preuts, maar voelde me er ook niet al te prettig bij zo in mijn nakie.

Haha ik zie het al helemaal voor me!
Oude vrouw: 'Goh wat is sporten toch heerlijk he?
Jij: 'Jaa en ook goed voor je conditie'
Oude vrouw: 'En ik ga ook strakker in m'n vel zitten..'
Jij denkt bij jezelf: Uuuhh volgens mij hangt je buik ergens halverwege je knieen 👅

Ik douche eerlijk gezegd ook nooit bij de sportschool.. nu sport ik bij F4F en hebben ze daar maar 2 douches waar je 50cent in moet gooien en dan kun je 3min douchen. Maar ik vind dat ook helemaal niet fijn..iedereen doucht zich; schimmelnagels, wratten e.d...nee dankje! Gewoon lekker thuis douchen smile En je moet er inderdaad even tijd voor maken en een flinke dosis zelfdiscipline!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  patjuhhh di 25 jan 2011 - 4:16

Ik_zelf_87 schreef:
stargirl schreef:Maar laatste keer stond ik daar onder de douche en begon een oudere vrouw een heel gesprek.. Ik ben niet heel preuts, maar voelde me er ook niet al te prettig bij zo in mijn nakie.

Haha ik zie het al helemaal voor me!
Oude vrouw: 'Goh wat is sporten toch heerlijk he?
Jij: 'Jaa en ook goed voor je conditie'
Oude vrouw: 'En ik ga ook strakker in m'n vel zitten..'
Jij denkt bij jezelf: Uuuhh volgens mij hangt je buik ergens halverwege je knieen 👅

Ik douche eerlijk gezegd ook nooit bij de sportschool.. nu sport ik bij F4F en hebben ze daar maar 2 douches waar je 50cent in moet gooien en dan kun je 3min douchen. Maar ik vind dat ook helemaal niet fijn..iedereen doucht zich; schimmelnagels, wratten e.d...nee dankje! Gewoon lekker thuis douchen smile En je moet er inderdaad even tijd voor maken en een flinke dosis zelfdiscipline!

haha,, ik zou ook nooit douchen in de sportschool. ik ben wat dat betreft heel preuts.
maar vond het een erg leuk verhaal. daarom sport ik ook niet:P heb nog wel ergens een abbonement lopen tot augustus. zonde geld eigenlijk maarja die zeg ik ook af in juli.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 9:27

Goochempie schreef:Ik wil ook weer gaan sporten, maar een sportschool is niets voor mij...
Nu ik 5 keer per dag een half uurtje loop met de hond (en dus 5 keer per dag haar de trap op en af til) merk ik al dat ik goed bezig ben en lekkerder in mijn vel (en kleding) zit smile

Dus nu ik al een eerste stap een soort van gedwongen heb gezet ga ik door! whahoei! op naar een strakke Marijn, doel 24 maart (dan moet ik in een mooi jurkje passen in het openbaar haha)

Ik heb nu een plan gemaakt:

Maandag - Hardlopen (start to run)
Dinsdag - Pilatus (op dvd haha lekker kneuterig in eigen woonkamer)
Woensdag - Zwemmen
Donderdag - Hardlopen
Vrijdag - Pilatus
Zaterdag - Hardlopen
Zondag - Lekker niks Very Happy

Dat pilatus doe ik expres als ik alleen thuis ben omdat het er gigantisch kneuterig uitziet nerd

ik denk dat ik het vol ga houden Very Happy

Eh, denk je serieus dat dit een gezond plan is dan? Je lichaam heeft toch wel een rustdag nodig na het sporten. Elke dag sporten en 1 dag niet lijkt me dan ook geen strak plan.

Overigens, om op de andere verhalen in te gaan. Ik douche ook niet op de sportschool. Meer omdat ik nog een stukje moet fietsen en ik het een gedoe vind. Ik fiets 10 minuten naar huis, kleed me ook verder niet om ofzo, alleen mijn schoenen wissel ik om. Thuis lekker douchen, boterham eten en mijn pyjama aan. Veel beter plan Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 10:33

Vorige week was zodanig een ramp dat ik de rest van de week niet gegaan ben. Ik werd ook ongesteld en vreselijk verkouden dus was het ook niet echt een fijn plan smile. In plaats daarvan ben ik lekker gaan slapen met een kruikje haha.

Maar vandaag ben ik weer gegaan! Thuisgekomen, gelijk gekookt. Klein beetje gegeten en de rest voor na de les klaar gezet zodat ik niet met een volle maag zou moeten sporten. Kreeg bij het aanmelden wel op mijn kop; 'was je de weg kwijt?' en laf als ik was heb ik gezegd dat ik in het buitenland heb gezeten hahahaha! Geen idee hoe ik er zo op kwam, heel flauw maar goed... Ik heb dit keer wel de les van 7 uur gepakt, een low-imapct. Gelukkig was dit met een van de goede leraressen, ik was zo blij! Het was een leuke les en ik ging onwijs goed mee. Al met al ging ik met een goed gevoel weg en blij dat ik niet met die Zumba van 8 uur hoefde mee te doen :P. Thuisgekomen, lekker gegeten, gedouched en zo naar bed. Heerlijk! Veel beter dan vorige week Very Happy. Nu even kijken wanneer ik weer zal gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Pannetoet di 1 feb 2011 - 0:13

Zusje van Bert schreef: Kreeg bij het aanmelden wel op mijn kop; 'was je de weg kwijt?' en laf als ik was heb ik gezegd dat ik in het buitenland heb gezeten hahahaha!

Hahahaha!
Maar wat apart dat ze gaan vragen waarom je niet komt.. zou ik mij heel ongemakkelijk bij voelen, alsof ze mij controleren/in de gaten houden!En nu volhouden meid! Als ik weer beter ben wil ik het sporten ook op gaan pakken...
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 6:08

Ja het is altijd dezelfde jongen die er bij mij op let. Vorige week was hij er niet maar ik had kunnen weten dat hij een opmerking zou maken. Ergens vind ik het juist wel goed hoor, motiveert mij toch ook wel weer en het betekend dat hij op let als hij mijn pasje scant :P.

Wat heb je? En wat voor sport wil je weer gaan oppakken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Pannetoet di 1 feb 2011 - 7:31

Ja oké dat klopt ook wel weer...
Als je met iemand anders gaat werkt ook heel motiverend alleen bestaat er volgens mij nog geen sportschool waar je áltijd onder begeleiding kan sporten en dat je ook echt afspreekt wanneer je weer komt..dat zou voor mij perfect werken!

6 Januari hebben ze een trombosebeen bij mij geconstateerd...en ik moet eerst weer goed herstellen smile Ik sportte ook altijd bij de sportschool (FitForFree). Ik ging een tijdje met een soort van vriendin; echt heel fanatiek 4x in de week en dat was echt supergezellig en leuk! Totdat zij zwanger raakte, ik ging met vakantie en toen was het ineens over..heel raar! Daarna ging ik wanneer ik zin had, bijna nooit dus :P Maar goed ik wil het straks weer goed gaan oppakken en minstens 1x in de week gaan!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Flippin' Bitch wo 2 feb 2011 - 23:05

Ik ga 1x per week naar spinning, sinds het voorjaar nu. Toen ik er net kwam heb ik wel eens zo'n fitnessprogramma laten maken, maar heb er nooit meer iets mee gedaan Embarassed Ook heb ik wel eens Zumba en Bodypump (?) gedaan, maar daar moet ik echt te veel bij nadenken haha.

Als ik naar spinning ga zorg ik meestal dat ik voor zessen half heb gegeten (anders krijg ik buikpijn tijdens spinning), de les begint dan om 19.00. Na het sporten ga ik altijd meteen weer naar huis, ik douche er nooit, maar ik woon er ook vlak bij. Daarna thuis de andere helft van mijn maaltijd eten en douchen.

En dan rij ik ook nog 2x per week paard.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Guus wo 2 feb 2011 - 23:48

Zusje van Bert schreef:
Goochempie schreef:Ik wil ook weer gaan sporten, maar een sportschool is niets voor mij...
Nu ik 5 keer per dag een half uurtje loop met de hond (en dus 5 keer per dag haar de trap op en af til) merk ik al dat ik goed bezig ben en lekkerder in mijn vel (en kleding) zit smile

Dus nu ik al een eerste stap een soort van gedwongen heb gezet ga ik door! whahoei! op naar een strakke Marijn, doel 24 maart (dan moet ik in een mooi jurkje passen in het openbaar haha)

Ik heb nu een plan gemaakt:

Maandag - Hardlopen (start to run)
Dinsdag - Pilatus (op dvd haha lekker kneuterig in eigen woonkamer)
Woensdag - Zwemmen
Donderdag - Hardlopen
Vrijdag - Pilatus
Zaterdag - Hardlopen
Zondag - Lekker niks Very Happy

Dat pilatus doe ik expres als ik alleen thuis ben omdat het er gigantisch kneuterig uitziet nerd

ik denk dat ik het vol ga houden Very Happy

Eh, denk je serieus dat dit een gezond plan is dan? Je lichaam heeft toch wel een rustdag nodig na het sporten. Elke dag sporten en 1 dag niet lijkt me dan ook geen strak plan.

Overigens, om op de andere verhalen in te gaan. Ik douche ook niet op de sportschool. Meer omdat ik nog een stukje moet fietsen en ik het een gedoe vind. Ik fiets 10 minuten naar huis, kleed me ook verder niet om ofzo, alleen mijn schoenen wissel ik om. Thuis lekker douchen, boterham eten en mijn pyjama aan. Veel beter plan Very Happy.

haha ja maar het lijkt ernstiger dan het is...

Die pilatus oefening duurt echt maar 10 minuutjes! meer om van de spierpijn af te komen (soort warming up en kooling down alleen het is echt de basis oefening )

Ik ga nooit gelijk tot het uiterste, dan ben ik er gelijk klaar mee... ben een dieseltje moet langzaam op gang komen...

dus als je het zo bekijkt valt het allemaal mee Wink zwemmen nog geen een keer gedaan btw, en hardlopen nog maar een keer. Is nog een beetje onhandig met vriend die pas thuis komt als het al lang en breed donker is en kleine Nala pfff
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum